logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز استیل البرز

بررسی کیفیت اجاق گاز استیل البرز
بررسی کیفیت اجاق گاز استیل البرز
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز استیل البرز به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اگر قصد خرید اجاق گاز استیل البرز دارید اما قبل از خرید لازم می دانید که به سوالاتی از قبیل بررسی کیفیت اجاق گاز استیل البرز، چرا اجاق گاز استیل البرز بخریم؟ و اجاق گاز استیل البرز خوبه؟ پاسخ دهید، به شما توصیه می کنیم تا در مقاله بررسی مزایا و معایب اجاق گاز استیل البرز با ما همراه باشید. در این مقاله ما به تمامی سوالات شما به عنوان راهنمای خرید اجاق گاز استیل البرز پاسخ خواهیم داد تا بتوانید با خیال راحت اقدام به خرید این محصول نمایید.

کاربران گرامی، اگر قصد خرید اجاق گاز استیل البرز را دارید یا در گذشته تجربه خرید آن را داشته اید، حتما نظرات و سوالات خود را با کارشناسان وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد و همچنین سایر کاربران در میان بگذارید.

اجاق گازهای استیل البرز چه امکاناتی دارند؟

قبل از هر چیز برای این که بتوانید اجاق گاز مورد نظر خود را خریداری کنید، باید به در مورد این سوال که اجاق گازهای استیل البرز چه امکاناتی دارند تحقیقات لازم را انجام دهید، چرا که همه ما به دنبال محصولاتی هستیم که بتوانند کامل ترین امکانات و آپشن ها را در اختیار ما قرار بدهند. اجاق گازهای استیل البرز یکی از بهترین اجاق گازهای ایرانی هستند پس انتظار بهترین امکانات از این محصولات هم انتظار زیادی نیست. برند استیل البرز برای این که بتواند فروشی بهتر از رقبای خود داشته باشید، از بهترین و به روز ترین امکانات در اجاق گازهای خود استفاده کرده که در ادامه این ویژگی ها و امکانات را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • اسفتاده از شیشه نشکن و ضد خط و خراش در اجاق گازهای رومیزی استیل البرز
  • استفاده از ولوم های باکالیتی در اجاق گازهای صفحه ای استیل البرز
  • برخورداری از شیشه های سکوریت در اجاق گازهای توکار استیل البرز که موجب زیبایی و دوام هر چه بیشتر این محصولات شده است.
  • استفاده از شبکه های چدنی در اجاق گازهای استیل البرز که موجب دوام رنگ شبکه ها می باشد.
  • اجاق گازهای استیل البرز همگی دارای شعله پلوپز هستند.
  • استفاده از ترموکوپل تاپ تایم باعث شده تا این اجاق گازها در سریع ترین زمان از نشت گاز پس از خاموش شدن شعله جلوگیری کنند.

اجاق گازهای استیل البرز چه امکاناتی دارند؟

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای استیل البرز

قبل از این که اقدام به خرید اجاق گاز استیل البرز کنید می توانید با آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای استیل البرز اطلاعات مناسب و کارآمدی در مورد اعتبار و سابقه تولیدات این محصول به دست بیاورید.

  • برند تولیدات لوازم آشپزخانه استیل البرز در سال 1371 در ایران تاسیس شد و با تکیه بر دانش متخصصین خود توانسته امروزه سهم قابل توجهی از فروش این لوازم در بازار را به خود اختصاص دهد.
  • استیل البرز کار خود را باتولید انبوه سینک های ظرفشویی آغاز کرد و پس این که در ایران مطرح ترین تولید کننده این محصول شد شروع به صادرات محصولات خود کرد و دو مرتبه هم به عنوان برترین صادر کننده ایرانی شناخته شد.
  • استیل البرز همواره در تلاش بوده و هست تا با ارائه بهترین امکانات و تولید احصاری تمام تولیدات خود رضایت مشتریان را به صورت تمام و کمال جلب کند که می توان گفت در این امر موفق هم بوده.

اجاق گاز استیل البرز ساخت کجاست؟

این که برند استیل البرز برای چه کشوری است؟ را همه ما می دانیم اما این که اجاق گازهای استیل البرز ساخت کجاست سوالی تخصصی تر و مهم تر است که کمتر کسی در جامعه جوابش را می داند.

  • برند استیل البرز تمام قعات اصلی اجاق گازهای خود را وارد می کند و در عمل شاید بتوانیم این برند را در زمینه تولید اجاق گاز برندی مونتاژ کننده بدانیم، قطعات اصلی این اجاق گازها از برندهای ساباف و دیفندی در ایتالیا خریداری می شوند که بالاترین کیفیت را در اجاق گاز ایجاد می کند.
  • حتی صفحه اجاق گازهای توکار استیل البرز هم ایرانی نیست و از کشور ها ژاپن و فرانسه خریداری می شود، صفحه های به کار رفته در اجاق گازهای صفحه ای استیل البرز جزء باکیفیت ترین صفحات اجاق گاز در دنیا می باشد.
  • به طور کلی ماهیت اجاق گاز استیل البرز را نمی توان ایرانی دانست؛ چرا که شاکله اصلی این محصول در ایران تولید نمی شود و برند استیل البرز صرفا اقدام به مونتاز اجاق گازهای خود می کند.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای استیل البرز چطور است؟

این که خدمات پس از فروش اجاق گازهای استیل البرز چطور است از این نظر حائز اهمیت است که اجاق گاز محصولی با طول عمر مفید بسیار بالاست و تا سالیان سال از آن می توان استفاده کرده، پس با اگر در آینده با بروز خرابی در اجاق گازهای استیل البرز مواجه شوید، باید به فکر تعمیر اجاق گاز آن باشید.

  • برند استیل البرز مانند بسیاری از برندهای ایرانی خدمات پس از فروش زیادی دارد و در تمام شهر های ایران به صورت 24 ساعته از محصولات خود پشتیبانی می کند، شما می توانید در هنگام خرابی اجاق گاز استیل البرز گرفتن شماره روی ضمانت نامه از خدمات پس از فروش استیل البرز بهره مند شوید.
  • اما اگر اجاق گاز استیل البرز شما شامل خدمات پس از فروش این شرکت نمی شد یا به هر دلیل از خدمات پس از فروش شرکت راضی نبودید می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای تعمیرات اجاق گاز استیل البرز بهره مند شوید.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای استیل البرز

اجاق گازهای استیل البرز با محصولات کدام برندها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند؟

یکی از سریع ترین راه هایی که در هنگام بررسی کیفیت اجاق گازهای استیل البرز می توان انجام داد، بررسی این مسئله است که اجاق گازهای استیل البرز با محصولات کدام برندها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند؟ چرا که بررسی این موضوع و تشبیه این محصول به محصولاتی که شما سابقه استفاده از آن ها را دارد می تواند حدود کیفیت این اجاق گاز را برای شما مشخص کند.

  • علاوه بر این بازار رقابت در لوازم خانگی ایرانی این روز ها به شدت داغ شده، چرا که برندهای خارجی قیمت بالایی دارند و بسیاری از افراد توان خرید آن ها را ندارند و به همین دلیل به دنبال محصول ایرانی می روند.
  • اجاق گازهای استیل البرز در رقابت تنگاتنگی با محصولات استیل البرز و پادیسان درون ایران به سر می برند، اما چون این برند فقط به تولید اجاق گاز صفحه ای می پردازد و تمرکز خاصی روی این محصولات خود دارد یک سر و گردن از باقی برندهای ایرانی بالا تر است.
  • اگر بخواهیم اجاق گازهای صفحه ای استیل البرز را با برندهای خارجی مقایسه کنیم هم می بینیم که این اجاق گازها هیچ چیز از برندهای مطرح خارجی کم ندارند، چرا که قطعات اجاق گازهای استیل البرز همگی از برندهای مطرح خارجی مانند دیفندی و ساباف تهیه می شوند که خودشان از تولید کننده های بزرگ لوازم گازسوز در اروپا هستند، پس طبیعتا این سه برندی در میزان کیفیت اجاق گاز صفحه ای تشابه زیادی دارند.

چرا اجاق گاز استیل البرز بخریم؟ اجاق گاز استیل البرز خوبه؟

امروزه برندهای بسیار زیادی از هر جای دنیا در بازار لوازم خانگی ایران حضور دارند که هر کدام از آن ها مجموعه ای از امکانات را به خریداران هدیه می دهند، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که با وجود این همه برند مطرح و غیر مطرح چرا اجاق گاز استیل البرز بخریم؟ چه ویژگی ای در اجاق گاز استیل البرز خوبه؟، ما برای بررسی این سوال در این نگاهی به نقاط قوت اجاق گازهای استیل البرز میاندازیم.

زیبایی ظاهری اجاق گازهای صفحه ای استیل البرز

  • این اجاق گازهای صفحه های از برند استیل البرز با زیبایی چشم نواز خود می توانند نمایی جذاب به اشپزخانه شما بدهند، صفحه باکالیتی این محصولات به دلیل رنگ براق خود و قابلیت نظافت آسان دچار چربی گرفتگی نمی شوند و همواره شفاف خواهند بود.

کیفیت بالای اجاق گازهای توکار استیل البرز

  • برند استیل البرز با استفاده از بهترین قطعات تولید اجاق گاز توانسته بهترین اجاق گاز صفحه ای در ایران را تولید و به مشتریان ارائه بدهد، این محصول شباهت زیادی به محصولات خارجی دارد و مناسب برای کسانی است که علاقه خاصی به استفاده از کالای خارجی دارند.

ایمنی اجاق گازهای استیل البرز چطور است؟

اجاق گاز وسیله ای قابل احتراق و متصل به گاز شهری است و کوچک ترین نشت گاز در اجاق گاز می تواند موجب بروز فاجعه شود، امروز برندهای مطرح زیادی در دنیا به دنبال پایین آوردن خطر اجاق گازهای خود هستند و در همین راستا هم از قطعات جانبی بسیار در محصولات خود استفاده می کنند. اگر قصد خرید اجاق گاز استیل البرز را داشته باشید، حتما از خود می پرسید که ایمنی اجاق گازهای استیل البرز چطور است؟

استفاده از ترموکوپل تاپ تایم در اجاق گازهای صفحه ای استیل البرز

  • ترموکوپل تاپ تایم قطعی ای برای قطع جریان گاز در زمان خاموشن شدن شعله گاز به دلیل سر رفتن غذا یا باد می باشد، در گذشته ترموکوپل ها عملکردی سریع به اندازه چند ثانیه داشتن اما امروزه ترموکوپل های تاپ تایم با عملکردی زیر یک ثانیه به سرعت جلوی نشت گار را می گیرند.

استفاده از فندک برقی در اجاق گازهای استیل البرز

  • روشن کردن گاز با استفاده از کبریت یا فندک معمولی می تواند باعث احتراق نا گهانی شود، برند استیل البرز با استفاده از فندک های برقی که همزمان با نشر گاز آغاز به کار می کنند توانسته از بروز این مخاطره جلوگیری کند.

معرفی بهترین اجاق گازهای استیل البرز

اگر قصد دارید تا با یک خرید مطمئن سال ها از خرید اجاق گاز جدید بی نیاز باشید و برند استیل البرز را هم برای خرید خود انتخاب کرده اید، بهتر است تا با خرید بهترین اجاق گازهای استیل البرز خیال خود را راحت کنید. ما برای این که شما انتخاب راحت تری داشته باشید در این بخش با معرفی بهترین اجاق گازهای استیل البرز این محصولات را زیر ذره بین خود گرفتیم.

بررسی کیفیت اجاق گاز استیل البرز مدل g-5905

این اجاق گاز 5 شعله با طول 90 سانتی و طراحی بسیار جذاب توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد، در ادامه بیشتر با ویژگی ها و امکانات این محصول آشنا می شویم.

  • دارای شیشه باکالیت
  • دارای شبکه های چدنی
  • مجهز به صفحه نشکن و مقاوم در برابر خط و خراش
  • مجهز به ترموکوپل تاپ تایم
  • دارای سر شعله پلوپز
  • دارای احتراق خودکار با استفاده از فندک برقی

اجاق گاز استیل البرز مدل g-5905

بررسی کیفیت اجاق گاز 5 شعله استیل البرز مدل g-5701

این اجاق گاز پنج شعله با طول 6 سانتی خود بهترین استفاده از فضا را داشته و همین حجم کم باعث محبوبیت و زیبایی آن شده. در ادامه به بررسی کیفیت این محصول می پردازیم.

  • استفاده از شیشه نشکن و مقاوم در برابر خط و خراش
  • دارای شبکه های چدنی
  • دارای سر شعله سر آشپز
  • مجهز به احتراق خودکار با استفاده از فندک برقی

اجاق گاز 5 شعله استیل البرز مدل g-5701

معرفی ارزان ترین اجاق گاز استیل البرز

شاید خیلی از ما به دنبال گزینه ای اقتصادی و ارزان قیمت باشیم و به دنبال ویژگی و امکاناتی بالا هم نباشیم، اگر قصد خرید گزینه ای ارزان را دارید و برای انجام خرید خود برند استیل البرز را انتخاب کرده اید در ادامه با ما همراه باشید، چرا که به بررسی ارزان ترین اجاق گاز استیل البرز می پردازیم.

بررسی کیفیت اجاق گاز تک شعله صفحه ای استیل البرز مدل g1351:

این اجاق گاز بخاطر تعداد شعله کم خود و حجم پایینی که دارد توانسته ارزان ترین اجاق گاز استیل البرز شناخته شود، در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول هم می پردازیم.

  • دارای یک شعله پلوپز
  • دارای فندک برقی
  • مجهز به ترموکوپل تاپ تایم
  • صفحه نشکن و مقاوم در برابر خط و خراش

بررسی کیفیت اجاق گاز تک شعله صفحه ای استیل البرز مدل g1351:

معرفی گران قیمت ترین اجاق گاز استیل البرز

برند استیل البرز در تولیدات خود همواره از قطعات خارجی استفاده می کند و به میزان درجه و میزان استفاده از قطعات خارجی در اجاق گاز استیل البرز قیمت هم بالا می رود، پس طبیعتا گران ترین اجاق گاز استیل البرز بهترین این برند هم محسوب می شود.

بررسی کیفیت اجاق گاز استیل البرز مدل g-5901

این اجاق گاز با ظاهر مدرن خود توانسته گران ترین و بهترین اجاق گاز صفحه استیل البرز لقب بگیرد، اما این اجاق گاز چه امکاناتی دارد؟

  • تمام قطعات این اجاق گاز ایتالیایی هستند.
  • مجهز 5 شعله متشکل از یک شعله سر آشپز، یک شعله پلوپز، یک شعله دوال و دو شعله معمولی
  • دارای صفحه نشکن و مقاوم در برابر شکستگی و خط و خراش
  • دارای ضمانتنامه

بررسی کیفیت اجاق گاز استیل البرز مدل g-5901

لیست قیمت روز اجاق گازهای استیل البرز موجود در بازار در بهار 1400

امروزه اجاق گازهای استیل البرز در مدل های متفاوتی روانه بازار می شوند که بررسی کیفیت و قیمت همه آن ها برای پیدا کردن یک گزینه مناسب، کاری زمان بر می باشد. از این این بخش از مقاله را به ارائه لیست قیمت روز اجاق گاز استیل البرز در بازار اختصاص داده ایم تا انتخاب محصول برای شما آسان تر شود.

مدل اجاق گاز قیمت روز
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل G-5960 i نرخ روز این اجاق گاز برابر با 3,280,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل G-5905 قیمت جدید این اجاق گاز استیل البرز در بازار 4,265,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی یک شعله مدل G-1351 i این مدل اجاق گاز با قیمت 1,446,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل G-5701 نرخ روز این مدل اجاق گاز 4,304,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل G-5703 قیمت جدید این مدل اجاق گاز استیل البرز در بازار 4,382,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل G-5753 i قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 3,031,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل G-5901 S قیمت جدید این اجاق گاز از برند استیل البرز 5,023,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل G-5904 قیمت روز این مدل در بازار 4,774,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل G-5904 S نرخ روز این اجاق گاز برابر با 4,906,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل G-5907 – L&R قیمت جدید این اجاق گاز در بازار برابر با 4,634,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل G-5908 قیمت این مدل اجاق گاز در بازار 4,813,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل G-5909 – L&R این مدل اجاق گاز با قیمت روز 4,693,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل G-5910 قیمت روز این اجاق گاز در بهار 1400 برابر با 4,693,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل G-5910 w قیمت روز این مدل در بازار 5,023,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل G-5951 i s حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز 3,413,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل G-5954 i این مدل اجاق گاز با قیمت 3,127,000 تومان به فروش می رسد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل G-5954 i s قیمت جدید این اجاق گاز استیل البرز 3,318,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل G-5957 i – L&R قیمت روز این اجاق گاز 3,127,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل G-5958 i قیمت روز این اجاق گاز استیل البرز 3,165,000 تومان در بازار است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل G-5959 i – L&R این مدل اجاق گاز با قیمت روز 3,280,000 تومان در بازار موجود است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل G-5960 i w نرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با 3,432,000 تومان در بازار می باشد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل S-5701 این اجاق گاز با قیمت 3,876,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل S-5901 قیمت جدید این مدل اجاق گاز در بازار 4,653,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل S-5902 نرخ روز این مدل از اجاق گاز استیل البرز 4,247,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل S-5904 این مدل اجاق گاز با نرخ روز 4,247,000 تومان به فروش می رسد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل S-5905 حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 3,932,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل S-5906 نرخ روز این مدل اجاق گاز 4,143,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل S-5907 قیمت جدید این مدل اجاق گاز حدودا 4,154,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل S-5908 این مدل اجاق گاز با قیمت 4,396,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل S-5909 نرخ جدید این مدل اجاق گاز برابر با 4,191,000 تومان می باشد.
اجاق گاز پنج شعله‌ مدل S-5910 قیمت روز این اجاق گاز در بازار 5,613,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل S-5911 قیمت جدید این مدل اجاق گاز در بازار 5,640,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل S-5912 – L&R قیمت این اجاق گاز در بهار 1400 برابر با 5,640,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل S-5913 نرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با 4,210,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل S-5952 i این مدل اجاق گاز استیل البرز با قیمت روز 3,146,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل S-5955 i قیمت روز این مدل از اجاق گاز استیل البرز در بازار 3,205,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل S-5956 i نرخ روز این اجاق گاز برابر با 3,168,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل S-5957 i قیمت جدید این مدل اجاق گاز استیل البرز در بازار 3,165,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل S-5959 i نرخ روز این اجاق گاز برابر با 3,287,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل S-5960 i قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 3,287,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی چهار شعله‌ مدل G-4101 قیمت جدید این اجاق گاز استیل البرز در بازار 3,994,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی چهار شعله‌ مدل G-4601 این مدل اجاق گاز با قیمت 3,858,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز رومیزی چهار شعله‌ مدل G-4602 نرخ روز این مدل اجاق گاز 4,190,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی چهار شعله‌ مدل G-4602 S این مدل اجاق گاز با قیمت روز 4,308,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز رومیزی چهار شعله مدل G-4651 i قیمت روز این اجاق گاز در بهار 1400 برابر با 2,429,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی چهار شعله مدل G-4652 i حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز 2,458,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی چهار شعله مدل G-4652 i s نرخ روز این اجاق گاز برابر با 2,590,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی چهار شعله‌ مدل S-4603 قیمت جدید این اجاق گاز استیل البرز در بازار 3,560,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی چهار شعله‌ مدل S-4605 این مدل اجاق گاز با قیمت 4,524,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز رومیزی چهار شعله مدل S-4653 i نرخ روز این مدل اجاق گاز 2,458,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی چهار شعله مدل S-4655 i قیمت جدید این مدل اجاق گاز استیل البرز در بازار 2,632,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی دو شعله‌ مدل G-2302 قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 2,168,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی دو شعله‌ مدل G-2303 قیمت جدید این اجاق گاز از برند استیل البرز 2,246,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی دو شعله مدل G-2352 i قیمت روز این مدل در بازار 1,677,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی دو شعله‌ مدل S-2301 نرخ روز این اجاق گاز برابر با 2,130,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی دو شعله‌ مدل S-2302 قیمت جدید این اجاق گاز در بازار برابر با 2,871,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی دو شعله مدل S-2351 i قیمت این مدل اجاق گاز در بازار 1,690,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی سه شعله‌ مدل G-3501 این مدل اجاق گاز با قیمت روز 3,178,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز رومیزی سه شعله مدل G-3551 i قیمت روز این اجاق گاز در بهار 1400 برابر با 2,284,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی سه شعله‌ مدل S-3501 قیمت روز این مدل در بازار 2,576,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی سه شعله مدل S-3551 i حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز 1,980,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی سه شعله‌ مدل S-3601 این مدل اجاق گاز با قیمت 3,799,000 تومان به فروش می رسد.
اجاق گاز رومیزی شش شعله‌ مدل S-6121 قیمت روز این مدل در بازار 6,831,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی شش شعله مدل S-6125i حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز 3,891,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی شش شعله‌ مدل S-6901 این مدل اجاق گاز با قیمت 4,974,000 تومان به فروش می رسد.
اجاق گاز رومیزی شش شعله‌ مدل S-6902 قیمت جدید این اجاق گاز استیل البرز 6,623,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی یک شعله‌ مدل G-1301 قیمت روز این اجاق گاز 1,780,000 تومان است.

مزایا و معایب اجاق گازهای استیل البرز از نظر مصرف کنندگان این محصول

بهترین راه برای آشنایی با عیوب و نقاط قوت یک محصول مشورت گرفتن از کسانی است که تجربه خرید و استفاده طولانی مدت از آن محصول را داشته اند، اینگونه شما به صورت همرمان با عیوب و نقاط قوت محصول آشنا می شوید، به همین علت در این بخش به بررسی مزایا و معایب اجاق گازهای استیل البرز از نظر مصرف کنندگان این محصول می پردازیم.

مزایای اجاق گازهای استیل البرز از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • کیفیت نزدیک به اجاق گازهای خارجی
  • طراحی بسیار زیبا
  • خدمات پس از فروش مناسب
  • ایمنی بالا و مقاوم بودن صفحه

معایب اجاق گازهای استیل البرز از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قیمت نسبتا بالای اجاق گازهای استیل البرز
  • شباعت نسبتا زیاد در طراحی مدل ها
  • نصب سخت این اجاق گازها

بررسی کیفیت اجاق گازهای استیل البرز از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

مشورت گرفتن از صاحب نظران یک حوزه و کسانی سابقه مواجه با عیوب و زیر بم یک محصول را دارند می تواند بیشترین کمک را به شما کند. به همین دلیل در این بخش به بررسی کیفیت اجاق گاز استیل البرز از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد می پردازیم.

  • این اجاق گازها نزدیک ترین نمونه به اجاق گازهای خارجی در ایران هستند و به دلیل تهیه قطعات خود از کشور های خارجی کیفیت بسیار بالایی دارند.
  • قیمت این اجاق گازها نسبت به دیگر اجاق گازهای صفحه ایرانی گران تر است اما زمانی که نگاهی به رضایت مشتریان این محصول می اندازیم می بینیم که این اجاق گازها ارزش خرید دارند.
  • اما اگر انتظار قیمت پایین از محصولات ایرانی دارید و به این خاطر می خواهید اجاق گاز ایرانی بخرید باید بدانید که برند استیل البرز محصولاتی با قیمت پایین را ارئه نمی دهد و با کیفیت بالای محصولات خود قیمتی نسبتا بالا را به بازار روانه می کند.
2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • شهریار 28 آذر 1402

    سلام به نظر من استیل البرز یک چیز دیگه تولید کنه چونکه گازش دوزار نمیارزه چون بی کیفیت ترین قطعات در ساخت گاز البرز استفاده شده هر کسی که بخره واقعا سرش کلاه رفته و پولشو ریخته توی جوب اب

    پاسخ دادن
  • فروغ 24 اردیبهشت 1401

    باسلام دوازده سال است که از گاز توکار استیل البرزاستفاده میکنم حتی یکبار برای من مشکلی ایجاد نکرده ودرود عالی رضایت دارم وازاستیل البز نهایت سپاسگزاری رامینمایم .

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد