چرا خامه روی اسپرسو خوب نیست؟

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از نکاتی که باریستا ها و مصرف کنندگان اسپرسوساز با آن مواجه هستند خوبنبودن خامه روی اسپرسوساز است که از کیفیت این نوشیدنی می کاهد؛ در این ویدیو از متخصص آی پی امداد درخواست کردیم تا به سوال چرا خامه روی اسپرسو خوب نیست؟ پاسخ دهد؛ چنانچه شما هم با این مشکل مواجه شده اید به شما توصیه می کنیم تا در ادامه با شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی؛ تمامی مطالب این صفحه در این ویدیو شرح داده شده است و شما با مشاهده این ویدیو نیازی به مطالعه این متن یا هر متن دیگری ندارید.

فیلم بررسی علل خوب نشدن خامه روی اسپرسو

اگر کف یا خامه اسپرسویی که از اسپرسوساز خود تهیه می کنید بسیار کم است و کیفیت لازم را ندارد نگران نباشید؛ چرا که ما با ظرح پرسش چرا خامه روی اسپرسو خوب نیست؟ از متخصص آی پی امداد خواستیم تا این موضوع را برای شما عزیزان شرح دهد.

  • هواگیری نکردن و عدم رسوب زدایی از دستگاه می تواند موجب عدم ارائه خامه خوب از سوی اسپرسوساز شود.
  • اگر از دستگاه نسپرسوساز استفاده می کنید و با بروز این مشکل در این دستگاه مواجه شدید بدانید که علت این مشکل می تواند مربوط به کپسول اسپرسو شما باشد؛ هر قدر که عدد کپسول شما بالاتر باشید خامه بهتری هم خواهید داشت.
  • اگر از دستگاه اسپرسوساز استفاده می کنید و با بروز این مشکل مواجه شدید احتمال دارد که دون قهوه شما مناسب نباشد، توجه کنید که علاوه بر لزوم مناسب بودن کیفیت قهوه شما لازم است تا قهوه به اندازه ناسب برای عصاره گیری خوب آسیاب شده باشد.

نکاتی که برای خوب بودن خامه روی قهوه باید آن را رعایت کرد

با رعایت برخی نکات می توانید از بد شدن خامه روی قهوه خود جلوگیری کنید؛ در ادامه این نکات را به کمک تعمیرکار تیم آی پی به شما گوشزد خواهیم کرد.

  • همواره به نظافت دستگاه و هد گروپ اهمیت ویژه ای دهید.
  • هواگیری را به طور اصولی و با محلول مخصوص انجام دهید.
  • از دون اسپرسو یا کپسول اسپرسو با میزان آسیاب مناسب استفاده نمایید.

کاربران گرامی؛ در صورت بروز خرابی می توانید برای رفع عیب اسپرسوساز خود از خدمات تعمیرات اسپرسوساز در تهران بهره مند شوید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • داریوش خانی چگنی 25 تیر 1401

    دستگاه من اسپرسو مدل زیگما هستش والان خامه نمیده

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 تیر 1401

      سلام دستگاهتون اگر نازل بخار داره و بخار نميده بايد اول از سالم بودن شير بخار و اتصال به بويلر مطمئن شويد اگر مشكلی نبود رسوب زدايی شود

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد