ویدیو صابون در ماشین لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نیاز هر کدام از ما برای استفاده از ماشین لباسشویی با توجه به عواملی مانند تعداد اعضای خانواده متفاوت است. شاید در هفته چندین بار از ماشین لباسشویی استفاده کنیم، در برخی اوقات نیز پیش می‌آید که از شستشو البسه‌ها ناراضی بوده‌اید و به همین دلیل به فکر عوض کردن شوینده خود باشید. برای خیلی از افراد سوال بوده که آیا میتوان از صابون به عنوان شوینده در ماشین لباسشویی استفاده کرد؟ برای پاسخ این سوال بهتر است این فیلم جذاب چالش صابون در ماشین لباسشویی را تا انتها ببینید.

صابون در لباسشویی

اگر قصد دارید برای شستشو لباس‌های خود از صابون استفاده کنید بهتر از پودر آن استفاده نمااید. هرگز مانند فیلم از صابون سالم و قالبی در ماشین لباسشویی استفاده نکنید. با صابون سالم و قالبی نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت. برای شستشو پودرهای صابونی وجود دارند که به راحتی در آب حل شده و قدرت بالایی نیز دارند.

استفاده از صابون در ماشین لباسشویی

شما از پودر صابون همانند دیگر شوینده‌ها در ماشین لباسشویی می‌توانید استفاده نمایید. پودر صابون سبک است و استفاده از آن مشکلی برای ماشین لباسشویی به وجود نخواهد آورد. البته به شرط آنکه به اندازه استاندارد و از پودر صابون مناسب استفاده گردد. از پودر صابون در دمایی متفاوت استفاده نمایید تنها توجه داشته باشید که دمای بسیار بالا می‌تواند به بافت البسه‌ها آسیب بزند.

استفاده شوینده ضد حساسیت

پوست کودکان و نوزادان بسیار حساس است به همین دلیل والدین به دنبال شویندهایی هستند که حساسیت ایجاد نکنند. برخی از مواد شوینده می‌توانند حساسیت‌زا شوند. پودر صابون‌ها به راحتی در آب حل شده و از چروک شدن لباس‌ها جلو گیری می‌کنند. همچنین لازم به ذکر است که موارد گزارش شده از حساسیت زا بودن پودر صابون ماشین لباسشویی‌ها نسبت به سایر شوینده‌ها بسیار کمتر بوده.

پودر صابون در ماشین لباسشویی

برای شستشو البسه‌های حساس و لطیف میتوانید از پودر صابون استفاده نمایید. همچنین استفاده از پودر صابون برای شستشو لباس‌ها باعث نرم شدن بافت‌ آن‌ها می‌شود.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد