ویدیو بررسی مشکلات جاروبرقی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

جاربروقی یکی از لوازم منزل است که به طور روتین از آن استفاده زیادی می شود و به نوعی می توان آن را عصای دسته بانوان خانه دار نامید، طبیعتا بروز هرگونه مشکل در این دستگاه منجر به ایجاد اختلال در زندگی روتین مصرف کننده ها خواهد شد، برای این که استفاده راحت تر و مطمئن تری از این محصول داشته باشید به شما توصیه می کنیم تا در ویدیو بررسی مشکلات جاروبرقی و نحوه رفع آن ها با متخصص تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی؛ چنانچه نظر و یا تجریه به خصوصی در مورد این موضوع دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر و یا پرسش خود در بخش دیدگاه ها در انتهای این مقاله به گفتمان با دیگر کاربران و متخصصین آی پی امداد بپردازید.

کاربران گرامی؛ تمام محتوای این صفحه در ویدیو بررسی مشکلات رایج جاروبرقی شرح داده شده است، شما با مشاهده این ویدیو از مطالعه هر مطلب دیگری بی نیاز خواهید ماند.

فیلم آموزشی معرفی رایج ترین مشکلات جاروبرقی

قبل از هرچیزی در ویدیو آموزشی بررسی مشکلات رایج جاروبرقی از تعمیرکار آی پی امداد خواستیم تا تمامی خرابی های رایج در این محصول که موجب مراجعه مصرف کنندگان به شرکت آی پی امداد می شود را برای شما عزیزان بازگو کند.

تعمیرکار آی پی امداد در فیلم آموزشی معرفی رایج ترین مشکلات جاروبرقی معتقد است که رایج ترین خرابی های موجود در جاروبرقی مربوط به موارد زیر می شود:

  • بروز خرابی در سیم جمع کن جاروبرقی
  • خاموش شدن جاروبرقی به طور ناگهانی
  • کم شدن مکش جاروبرقی
  • روشن نشدن مکش جاروبرقی

علت خاموش شدن جاروبرقی در حین کار

اولین سوالی که در ویدیو بررسی مشکلات رایج جاروبرقی از تعمیرکار آی پی امداد پرسیدیم علت خاموش شدن جاروبرقی در حین کار می باشد، تعمیرکار آی پی امداد علت این موضوع را عوامل زیر می داند:

  • در بسیاری از جاروبرقی های امروزی قطعه ای به نام سنسور و ترموستات وجود دارد که پس از حدی کار کردن موتور برای جلوگیری از وارد شدن فشار به آن دستور خاموشی دستگاه را می دهد، که البته این امری طبیعی می باشد.
  • علاوه بر این بروز مشکل در برد دستگاه شما هم می تواند منجر به خاموش شدن جاروبرقی در حین کار شود.

بررسی دلیل بوی سوختگی در فیلم آموزشی بررسی مشکلات رایج جاروبرقی

یکی از مشکلاتی که همه مصرف کنندگان با آن مواجه شده اند ایجاد بوی سوختگی در جاروبرقی می باشد؛ به همین علت در این بخش از ویدیو بررسی مشکلات رایج جاروبرقی قصد داریم تا به بررسی علل این مشکل بپردازیم:

  • استفاده ممتد و طولانی از موتور جاروبرقی می تواند منجر به بوی سوختگی در جاروبرقی شود؛ به همین دلیل هم استفاده طولانی و یک ضرب از این دستگاه تحت هیچ شرایطی به شما توصیه نمی شود.
  • علاوه بر این عدم تعویض فلتر جاروبرقی هم می تواند منجر به ایجاد بوی بد و سوختگی در جاروبرقی شود.

بررسی علت مکش کم در ویدیو بررسی مشکلات رایج جاروبرقی

طبیعتا همه ما با کم شدن مکش جاروبرقی مواجه شده ایم، توجه داشته باشید که در صورتی که این مشکل در جاروبرقی رفع نشود همواره مکش آن کمتر خواهد شد و فرایند نظافت منزل شما دشوار خواهد بود.

  • عدم تعویض به موقع پاکت جاروبرقی می تواند منجر به کم شدن مکش آن شود.
  • علاوه بر این عدم تعویض فیلتر در طولانی مدت هم می تواند منجر به کم شدن مکش دستگاه شود.
  • یکی دیگر از مواردی که دلیل این موضوع است نیم سوز شدن موتور جاروبرقی است که با بوی سوختگی همراه است.
  • علاوه بر این قبل از اینکه با چک کردن موارد فوق به دنبال علل کم شدن مکش جاروبرقی خود باشید بهتر است تا از باز بودن راه لوله ها و شلنگ جاروبرقی اطمینان حاصل کنید.

علت تغییر نکردن دور موتور جاروبرقی چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دور موتور جاروبرقی شما تغییر نکند؛ اگر تجربه مواجه با این مشکل را دارید اما علت آن را نمی دانید نگرامن نباشید، چرا که ما در این بخش از ویدیو بررسی مشکلات جاربرقی به بررسی این موضوع پرداختیم:

از نظر تعمیرکار آی پی امداد تغییر نکردن دور موتور جاروبرقی 2 علت عمده دارد:

  1. بروز خرابی در برد جاروبرقی
  2. شکستن دکمه ولوم روی جاروبرقی یا دکمه های مربوطه

علت صدای بیش از حد جاروبرقی چیست؟

دستگاه جاروبرقی به طور کلی صدای زیادی دارد اما گاهی اوقات مصرف کنندگان معتقدند که این صدا از حد معمول هم فرا تر رفته، در همین راستا در این بخش از ویدیو بررسی مشکلات جاروبرقی به بررسی این موضوع پرداختیم:

  • عدم تعویض و پرشدن پاکت جاروبرقی به طبع یکی از علل ایجاد صدای زیاد در این دستگاه است.
  • علاوه بر این وارد شدن خاک به بلبرینگ جاروبرقی هم می تواند منجر به ایجاد صدای بلند در این دستگاه شود.
  • در کنار موارد فوق ایجاد انسداد در لوله ها و شلنگ جاروبرقی هم در این امر بی تاثیر نیست.

بررسی علت جرقه زدن دستگاه در فیلم بررسی مشکلات جاروبرقی

جرقه زدن جاروبرقی یکی از مشکلات حاد این دستگاه می باشد؛ اگر نمیدانید برای جلوگیری از بروز این مشکل چه باید کرد در ادامه با ما همراه باشید.

  • اگر جاروبرقی شما جاروبرقی آب و خاک نباشد و شما اقدام به جارو کردن آب نمایید طبیعتا با مشکل جرقه زدن موتور مواجه خواهید شد.
  • علاوه بر این عدم تعویض فیلتر و وارد شدن ذرات به موتور هم می تواند منجر به بروز این مشکل شود.

نکات ایمنی استفاده از جاروبرقی

در بخش آخر ویدیو بررسی مشکلات رایج جاروبرقی از تکنسین آی پی امداد خواستیم تا به برخی نکاتی که با توجه به آن از بروز خرابی در این دستگاه جلوگیری می شود اشاره کند.

  • همواره به طور منظمر اقدام به تعویض فیلتر و پاکت جاروبرقی کنید.
  • هرگز به طور مداوم و پشت سر هم از 10 دقیقه بیشتر از جاروبرقی استفاده نکنید تا از سوختگی موتور جلوگیری کنید.
  • از جارو کردن مایعات با جاروبرقی هایی که این قابلیت را ندارند جلوگیری کنید.

کاربران گرامی؛ در صورتی که با بروز هر گونه خرابی در جاروبرقی خود مواجه شده اید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات تعمیر جاروبرقی در آی پی امداد استفاده کنید.

6 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • حسین عابدی 13 آبان 1401

    سلام جارو برقی ما بوش بدون کیسه هست هنگام جارو کشیدن هر یکی دو دقیقه که جارو میکشی چراغ قرمز میشود و از مدار خارج میشود یعنی مکش نمیکنه و بی بار کار میکنه علت چیست

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 14 آبان 1401

      سلام، فیلتر را بررسی نمایید تا کثیف نباشد و مسیر مکش را چک کنید تا گرفتگی نداشته باشد.. در آخر دیمر را بررسی کنید

      پاسخ دادن
  • سعید دارابی 13 آبان 1400

    تشکر بابت اطلاعت خوبتون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 14 آبان 1400

      ممنون از توجهتون

      پاسخ دادن
  • میم سین 02 مهر 1400

    من امروز جاروبرقی فیلیپس گرفتم، همونی که تو ویدئو هس؛ اومدم ازش استفاده کنم، با دست زدن به اون لوله ی فلزی که به لوله خرطومی متصل میشه، انگار کا دچار برق گرفتگی شده باشم! فکر کردم چون تازه ست این حالت الکتریسیته اتفاق افتاده، اما تمام مدت اینطور بود!!! میخوام بدونم دلیلش چیه و آیا راه حلی داره؟ اگر نه که پس بدم چون نمی تونم باهاش کار کنم! ممنونم

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد