ویدیو نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شاید شنیدن صدا و احساس لرزش زیاد در ماشین لباسشویی از مواردی باشد که همه ما آن را تجربه کرده ایم، علت این موضوع ازار دهنده تراز نبودن ماشین لباسشویی می باشد، بسیاری از مصرف کنندگان با نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی آشنا نیستند و همین موضوع سبب این شده که بسیازی از آن ها برای انجام این کار از تعمیرکاران لوازم خانگی طلب کمک نمایند، در ادامه با ویدیو نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی از مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با ما همراه باشید.

فیلم آموزشی شیوه تراز کردن ماشین لباسشویی

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواردی که در هنگام نصب ماشین لباسشویی باید مورد بررسی قرار بگیرد تراز بودن دستگاه است، چرا که عدم تراز بودن دستگاه ممکن است تا با لرزش و ایجاد صدای شدید در لباسشویی همراه باشد، از آن جایی که انجام این کار کار دشواری محسوب نمی شود به شما توصیه می کنیم تا در فیلم آموزشی شیوه تراز کردن ماشین لباسشویی با ما همراه باشید تا بتوانید خودتان در منزل این مشکل را برای خودتان رفع کنید.

از آن جایی که با مطالعه متن نمی توان به راحتی به طریقه تراز کردن ماشین لباسشویی پی برد پس بهتر است تا این آموزش به صورت تصویری انجام بگیرد، به همین سبب هم از تعمیرکار تیم آی پی درخواست کردیم تا به طور تصویری این مسئله را به شما آموزش دهد.

بررسی تراز بودن ماشین لباسشویی و سطح زمین

قیل از اینکه اقدام به تراز کردن ماشین لباسشویی خود نمایید ابتدا باید عیب یابی درستی داشته باشید، الزاما یک صدای بلند و لرزش در لباسشویی به معنای تراز نبودن دستگاه نمی باشد، شما باید ابتدا با یک دستگاه تراز یا یک لیوان آب لباسویی را چک کنید که تراز هست یا نیست و پس از آن زمان را چک کنید، در ادامه به بررسی پاسخ این پرسش می پردازیم که از کجا باید فهمید که لباسشویی تراز است یا نه؟

  • ابتدا برای چک کردن تراز لباسشویی یک تراز بردارید، بالای پنل و روی دستگاه قار دهید، اگر حباب موجود در مایه در وسط ایستاد دستگاه شما تراز می باشد در غیر این صورت احتمالا تراز نمی باشد دستگاه، علاوه بر این در صوررتی که تراز نداشتید می توانید یک لیوان آب را به صورت لب به لب و کامل پر روی لباسشویی قرار دهید، حتی اگر مقدار آن از هر سوی آن ریخت دستگاه تراز نمی باشد.
  • برای چک کردن تراز یا شیب دار بودن و نبودن زمین هم می توانید از خود تراز استفاده نمایید.

باز کردن ضامن قفل پایه های در زمان تراز کردن ماشین لباسشویی

یکی از مواردی که در مرحله ابتدایی انجام کار موجب پشیمان شدن مصرف کننده می شود قفل بودن ضامن پایه دستگاه می باشد، دو پایه جلویی ماشین لباسشویی دارای یک ضامن می باشد که تا آن را باز نکنید امکان تنظیم ارتفاع برای ماشین لباسشویی شما وجود نخواهد داشت، پس قبل از اینکه بخواهید اقدام به تنظیم ارتفاع لباسشویی کنید باید ضامن قفل پایه های لباسشویی را باز نمایید.

نحوه تراز کردن پایه های جلویی ماشین لباسشویی

مرحله سوم در فیلم آموزشی تراز کردن ماشین لباسشویی تنظیم ارتفاع پایه های جلویی دستگاه می باشد، توجه کنید که در زیر لباسشویی 4 پایه وجود دارد بعد از اینکه ضامن پایه ها را باز کردید باید اقدام به تنظیم ارتفاع و ییا تراز دو پایه جلویی نمایید.

  • توجه کنید که با چرخش پایه در جهت ساعتگرد ارتفاع ماشین لباسشویی افزایش می یابد و اگر در جهت پاد ساعتگرد این پایه ها چرخانده شود ارتفاع کاهش می یابد، توجه داشته باشید که این دو پایه حتما باید به مقدار یکسان باز شود.
  • ارتفاع مناسب کف لباسشویی از زمین هرچقدر کمتر باشد احتمال لرزش و صدا کمتر خواهد بود، پس سعی کنید ارتفاع پایه ها را تا جای ممکن کاهش دهید.

تنظیم ارتفاع دو پایه عقب در ویدیو نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی

طبیعا تا زمانی که همه پایه ها به صورت درست تنظیم نشوند تراز کردن ماشین لباسشویی امکان پذیر نخواهد بود، پس چیزی که در این بخش از فیلم تراز کردن لباسشویی مورد برررسی قرار می دهیم این است که چطور باید دو پایه عقب را تنظیم ارتفاع نمود.

  • ابتدا چک کنید که ضمان های پایه باز شده باشد و تنظیم ارتفاع امکان پذیر باشد.
  • در گام دوم سعی کنید تا یک نفر با هل دادن لباسشویی پایه های بالا را قابل دسترسی نماید.
  • یک نفر دیگر از پشت باید پایه ها را در جهت لازم بچرخانید.

قفل کردن ضامن پایه های لباسشویی در گام آخر

برخی مواقع مصرف کنندگان علی رقم مشاهده و به کار بستن ویدیو نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی پس از گذشت مدتی دوباره با مشکل تراز نبودن لباسشویی خود مواجه می گردند، این به علت آن است که روشن شدن لباسشویی در صورت فعال نبودن قفل پایه ها ممکن است ارتفاع آن ها را تغییر درهد، پس بهتراست تا بعد از تراز کردن لباسشویی قفل پایه ها را دوباره قفل کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد