ساخت کارواش با کمپرسور یخچال

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

کمپرسور یخچال یکی از پرکاربردترین قطعه‌های تعبیه شده در یخچال است که اگر آن نباشد یخچال از کار خواهد افتاد . خیلی از ما دوست داریم که با وسایل خراب و از کار افتاده وسیله کاربردی و جدید بسازیم تا با این کار در هزینه‌های خود تا حد زیادی صرفه جویی کرده باشیم یکی از کارهایی که به سادگی می‌توان انجام داد ساخت کارواش با کمپرسور یخچال است؛ در ادامه با سایت خدمات تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با ما همراه باشید.

نحوه ساخت کارواش با کمپرسور یخچال

اگر بخواهید یه کارواش تهیه کنید باید هزینه زیادی بپردازید در حالی که با کمپرسور یخچال خود به راحتی می توانید یک کارواش خانگی و قدرتمند بسازید از آنجا که کمپرسور یخچال کارایی زیادی دارد برای این کار و تبدیل آن به کارواش می تواند بهترین گزینه باشد شما با دیدن این فیلم به راحتی می توانید کارواش خود را در زمانی کوتاه بسازید و از آن استفاده کنید.

وسایل و ابزار مورد نیاز برای ساخت کارواش با کمپرسور

برای ساخت این کارواش کاربردی شما نیاز به وسایل پیچیده‌ای ندارید و حتی با وسایل دور ریختنی خود هم می‌توانید این کارواش قوی و خانگی را بسازید ابزار و وسایلی که برای ساخت کارواش نیاز دارید به شرح ذیل می باشد

کمپرسور یخچال پلاستیکی ۲۰ لیتری و یا بیشتر هویه فلکه شیر آب شیلنگ و سرپیچ مربوط بست فلزی شیلنگ الانس کارواش همانطور که می بینید برای ساخت این کارواش خانگی تنها وسیله ضروری و مهمی که نیاز دارید کمپرسور یخچال است و الباقی غذا را به راحتی میتوان تهیه کرد.

کارای کارواش ساخته شده با کمپرسور

این کارواش دارای امکانات و کارایی های مختلف می باشد و تنها برای شستشو نیست و مخزن آن سمپاشی نیز می توانید استفاده نمایید شما با استفاده از یک لانس قوی و مخصوص می توانید به کارایی این کارواش اضافه نمایید. شما نیز قطعاً با دیدن این ویدئو به سراغ یک کمپرسور یخچال و با آن کارواش برای خود درست می کنید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • فریاد 05 آذر 1402

    خوب بود اما چون منبع آب پلاستیک است فشار بیشتر تحمل نخواهد کرد وکلا عالی بود

    پاسخ دادن
  • محمد 23 فروردین 1401

    سلام با پمپ باد چجوری درست کنیم

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد