ویدئو ساخت اجاق گاز با کمپرسور یخچال

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شاید به نظر خیلی از ما این کار غیرممکن باشد اما ساخت اجاق گاز با کمپرسور یخچال به سادگی قابل انجام است. البته اگر با رعایت تمام نکات ایمنی و اصولی ساخته شود. کمپرسور یخچال‌ها کارایی های بسیار زیادی دارند. این قطعه با ارزش یخچال تنها برای گردش در آوردن یخچال و خنک کردن آن نیستند می توان از این  قطعات برای ساخت وسایل و کارهای دیگر نیز استفاده کرد. برای ساخت اجاق گاز با کمپرسور یخچال این مطلب را خوانده و تمام مراحل فیلم را قدم قدم با دقت انجام دهید.

نحوه ساخت اجاق گاز با کمپرسور یخچال

همانطور که میدانید کمپرسور یخچال ها گزینه بسیار مناسبی برای گردش و ایجاد هوایی پرفشار هستند، از این قابلیت در وسایل زیادی استفاده می گردد. در این فیلم قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه با یک کمپرسور یخچال میتوان یک اجاق گاز ساخت. این کار بسیار راحت بوده و در زمانی بسیار کوتاه می توان یک اجاق گاز خانگی درست کرد. جالب است بدانید که این اجاق گاز نیازی به گاز شهری و یا سوخت های فسیلی ندارد، این اجاق گاز از سوختی استفاده می کند حاصل واکنش مواد طبیعی است.

ابزار مورد نیاز برای ساخت اجاق گاز با کمپرسور یخچال

شما برای ساخت اجاق گازی که با کمپرسور یخچال کار می کند نیاز به وسایلی دارید که به راحتی یافت می‌شوند و یا حتی بعضی از آنها دور ریختنی هستند. وسایلی که نیاز دارید به شرح زیر می باشند:

  • شیلنگ آب
  • قوطی پلاستیکی
  • بطری پلاستیکی
  • هویه

تخت چوب و یا پایه های نگهدارنده

همانطور که می بینید شما برای ساخت این اجاق گاز نیازی به وسایل پیچیده ندارید و با وسایل دور ریختنی نیز می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

نکات ایمنی

لازم به ذکر است که اگر قصد دارید هر گونه وسیله ای را بسازید بهتر است تمام موارد ایمنی را رعایت کنید. تا به خود و یا دستگاه آسیب نرسانید و همچنین رعایت نکات ایمنی از حوادث احتمالی جلوگیری خواهد کرد. از آنجایی که در این ویدئو نیز از سوخت دیگری برای اجاق گاز استفاده شده بهتر است نکات ایمنی مربوط به آن را در نظر بگیرید تا از حوادث احتمالی دور بمانید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد