داخل لباسشویی در هنگام شستشوی لباس

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شاید برای خیلی از شما جالب باشد که در هنگام شستشو لباس‌ها در ماشین لباسشویی چه اتفاقی می‌افتد؟ در هنگام شستشو لباس‌ها در ماشین لباسشویی اتفاقات جالبی رخ میدهد که در این فیلم به خوبی دیده می‌شود. شاید شما نیز تنها تصویری که هنگام شستشو از ماشین لباسشویی دیده باشید، از نمای بیرونی بوده باشد. ما در داخل لباسشویی هنگام شستشو لباس دوربینی کار گذاشته‌ایم تا فرایند شستشو را از نمای داخلی ببینید؛ در ادامه با سایت خدمات تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

فرایند شستشو در ماشین لباسشویی

فرایند شستشو لباس‌ها در ماشین لباسشویی طبق برنامه‌ای که شما تعیین کرده‌اید انجام می‌شود. به طور مثال اگر برنامه شستشو لباس‌ها ار مخصوص لباس‌های کتان و دمای مخصوص برای آنها تنظیم کرده‌اید طبق همان برنامه لباس‌ها را خواهد شست.

بهترین برنامه شستشو برای لباس‌ها

نکاتی مخفی در این وجود دارد که یکی از انها انتخاب برنامه‌ای مناسب است. اگر به برچسب روی البسه2های خود دقت کنید در آن بهترین و مناشب‌ترین برنامه برای شستشو توصیه شده که در آن جنس لباس بدون آنکه خراب شود، از شسته شدن لباس‌های خود بهترین نتیجه را بگیرید.

در ماشین لباسشویی چه میزان لباس قرار دهیم؟

در این بخش از ویدیو داخل لباسشویی در هنگام شستشوی لباس به بررسی میزان مجاز لباس در لباسشویی می پردازیم:

ماشین لباسشویی‌ها دارای ظرفیت‌های متفوتی می‌باشند. هر کدام از این ظرفیت‌ها متناسب با نیاز و کارایی متفاوت هستند. یکی دیگراز نکاتی که در این وجود دارد میزان کم البسه‌های داخل دیگ ماشین لباسشویی است، که دلیل آن ایجاد شرایط بهتری برای فیلم برداری است. دقت داشته باشید که برای قرار دادن البسه‌های خود در ماشین لباسشویی همیشه به میزان ظرفیت آن دقت کرده و از میزان استانداردی از حجم لباس‌ها استفاده کنید.

*در لباسشویی‌های هوشمند میزان لباس‌ها در داخل ماشین لباسشویی را به صورت خودکار اندازه گیری می‌کند. که این امر سبب می‌شود انتخاب برنامه مناسب و حجم لباس‌ها با فرایندی استاندارد انتخاب گردد.

*اگر لباس شما دارای زیپ و یا دارای دکمه است آنها را باز کنید تا به لباس‌های شما آسیبی وارد نشود.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد