توسط مریم عابدینی مطرح شده

پخش نشدن صدای گوشی موقع وصل به تلویزیون

با سلام وقت بخیر ،وقتی گوشیمو با هر برنامه ای به تلویزیون وصل میکنم صدا بجای اینکه از تلویزیون پخش بشه، از گوشی پخش میشه نمیدونم چکار بکنم که هنگام وصل گوشی به تلویزیون، صوت و ویدئو همراه با صدا از تلویزیون بیاد. لطفا بفرمایید علت پخش نشدن صدای گوشی موقع وصل به تلویزیون از چیه؟

41 پاسخ به این سوال داده شده
  • ریحانه 28 آذر 1402

    بله چک کردم دیدم با گوشی سامسونگ که وصل میکنم خوبه فقط با گوشی شیائومی اینطوری میکنه

  • کاظمی 05 دی 1402

    سلام من با گوشی که به تلویزیون وصل میشم وقتی موزیک صوتی پخش میکنم موزیک صاف و شفاف پخش نمیشه مثل اینکه موزیک بند بند شده باشه البته با فاصله خیلی کم ولی شفاف پخش نمیشه دلیلش چی میتونه باشه گوشیم شیائومی هست تلویزیون الجی باتشکر

      آی پی امداد 05 دی 1402

      درود، مشکل مربوط به اتصالات تلویزیون به گوشی می باشد که باید بررسی شده و یا مجددا قطع و وصل شود.

    F. P 25 دی 1402

    سلام وقت بخیر من گوشیم رو به ایر پاد که وصل میکنم صدا هم از گوشی میاد هم از ایرپاد و برای اتصال به تلویزیون هم همینطوره باید چیکار کنم؟

    فاطمه 01 بهمن 1402

    من با دو تا گوشی سامسونگ امتحان کردم اما فقط زمانی که با گوشی من وصل میشم به تلویزیون صدا ندارد

      آی پی امداد 02 بهمن 1402

      درود، تنظیمات خروجی صدای گوشی و تلویزیون، کابل اتصال دهنده یا تنظیمات برنامه را بررسی کنید.

    الکاپون 04 بهمن 1402

    بعداز تست روشها و بررسی دلایل مختلف به این نتیجه رسیدم که بعضی وقتا بهتره واقعیت رو بپذیرم ،،، نمیشه ،،، فقط با فست کست اونم فقط یک ورژن از اونهمه تصویر متصل میشه ولی صدا از گوشیه، بقیه روشها هیچ

    فانی 11 بهمن 1402

    سلام،گوشی من شیائومی هست وقتی به تلویزیون وصل میشه تاوقتی صفحه روشن باشه موسیقی پخش میشه صفحه گوشی که خاموش شد صدا از گوشی پخش میشه دوباره میشه راهنمای کنید

      آی پی امداد 11 بهمن 1402

      درود، هنگامی که صفحه گوشی شما خاموش می شود، گوشی به حالت خواب می رود و صدا به طور خودکار به گوشی برمی گردد که باید تنظیمات گوشی خود را تغییر دهید. برای انجام این کار وارد بخش connections و سپس Image transfer شده و سپس گزینه The sound of the device و در نهایت Television را انتخاب کنید.

    معصومه 11 بهمن 1402

    گوشی شیائومی وصل شد ب زور حالا صدا ندارد چیکار کنم دقیقا

      آی پی امداد 12 بهمن 1402

      درود، در تلویزیون و گوشی گزینه Audio output را بررسی کنید و مطمئن شوید که خروجی صوتی روی TV speakers تنظیم شده است. به تنظیمات گوشی بروید و بخش Voice را پیدا کنید و مطمئن شوید که گزینه Voice روشن است.

    رضا 04 اسفند 1402

    سلام گوشی من شیائومی هستش به تلویزیون سامسونگ وصل میشم صدا پخش میشه ولی گوشیمو تو تلویزیون نمایش نمیده

      آی پی امداد 04 اسفند 1402

      درود، در گوشی خود به setting و سپس بخش Connect and Share بروید. گزینه انتقال صفحه یا Cast را پیدا کنید و مطمئن شوید که این گزینه فعال است. در تلویزیون نیز به قسمت setting و سپس بخش Network یا Connect to Device رفته و بررسی کندی که گزینه Screen Mirroring یا Wireless Display فعال باشد.

    احسان 12 اردیبهشت 1403

    سلام من تلویزیون ۴۳اینچ اسنوا ۲هفته‌ای میشه خریدم ولی همین دیشب شبکه ۳ زدم داشتم فوتبال نگاه میکردم یهو صدا برا خودش قطع شد به ps4 وصل میشم و بازی می‌کنم صدا داره ولی تو قسمتی که به گوشی وصل میشم یا میخام فیلمی از شبکه ها نگاه کنم صدا نداره مشکل چیه و باید چکار کنم ؟

1 2
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد