logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون

نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون
نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون چگونه است؟ یکی از شایع ترین مشکلاتی که در هنگام کار با لوازم هوشمند برند آیفون وجود دارد، عدم اتصال آن با سایر دستگاه ها است. متاسفانه تلفن برند آیفون به راحتی به تلویزیون های چون سامسونگ، ال جی، سونی و سایر برندهای تلویزیونی وصل نمی شود. البته روش های مختلفی برای متصل کردن گوشی آیفون به تلویزیون وجود دارد که اغلب افراد با آن آشنا نیستند. به همین علت ما بر آن شدیم تا در این مطلب به معرفی انواع روش های وصل کردن گوشی آیفون به تلویزیون بپردازیم. جهت یادگیری از انواع روش ها تا انتهای مطلب همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

چگونه گوشی آیفون را به تلویزیون متصل کنیم؟

ممکن است برای شما نیز این اتفاق رخ داده باشد که بنا به هر دلیلی قصد داشته باشید آیفون یا آیپد خود را به تلویزیون متصل کنید و سپس از تماشای محتوای مورد نظر خود در تلویزیون لذت ببرید. اتصال گوشی آیفون به تلویزیون از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از کابل ها و دانگل های مختلف و یا از طریق اتصال به برنامه های متفاوت به تلویزیون خود وصل شوید. برای آشنایی بیشتر با روش های وصل کردن آیفون به تلویزیون در ادامه مطالبی را آماده کرده ایم.

طریقه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون با استفاده از آداپتور hdmi

اولین راه برای اتصال گوشی آیفون به تلویزیون، استفاده از یک آداپتور hdmi و کابل است. برای انجام این روش ابتدا باید آداپتور hdmi تهیه کنید. همچنین می توانید از مبدل لایتنینگ به  hdmi استفاده کنید. مبدل لایتنینگ و انواع آداپتور hdmi در فروشگاه های لوازم جانبی تلفن همراه به فروش می رسند. قبل از انجام این روش باید به این نکته توجه کنید که تنها آیفون های 4 و بالاتر می توانند از طریق hdmi به تلویزیون متصل شوند. برای اتصال آیفون به تلویزیون از روش آداپتور hdmi باید کابل hdmi را خریداری کنید.

اتصال موبایل آیفون به تلویزیون با آداپتور hdmi

برای شروع باید آداپتور hdmi را به تلفن همراه خود متصل کنید. حال انتهای کابل hdmi خریداری شده را به آداپتور متصل به گوشی و انتهای دیگر کابل hdmi را به پورت hdmi تلویزیون متصل کنید. حال هر دو دستگاه را روشن کنید تا بتوانید تنظیمات را برای متصل کردن گوشی آیفون به تلویزیون اعمال کنید. برای انجام تنظیمات ابتد دکمه input  یا source  را روی ریموت کنترل تلویزیون انتخاب کنید تا بتوانید ورودی مورد نظر را انتخاب کنید. حال در این قسمت hdmi که به تلفن همراه شما متصل شده است را انتخاب کنید.

اتصال گوشی آیفون به تلویزیون با استفاده از مبدل آنالوگ و کابل

روشی دیگر برای متصل کردن گوشی آیفون به تلویزیون ، استفاده از مبدل آنالوگ و کابل است‌. این روش برای آیفون های ۴ به بالا مناسب است. برای انجام این روش باید مبدل لایتنینگ به آنالوگ یا vga را خریداری کنید. همچنین برای انجام این روش باید کابل کامپوزیت را برای اتصال به تلویزیون تهیه کنید. برای انجام روش بالا ابتدا مبدل آنالوگ را به گوشی آیفون خود متصل کنید. دو طرف کابل آنالوگ خریداری شده را به آداپتور متصل به تلفن همراه و تلویزیون وصل کنید.

اتصال گوشی آیفون به تلویزیون با استفاده از مبدل آنالوگ و کابل

در حین متصل کردن کابل آنالوگ یا کامپوزیت باید به رنگ جک ها توجه کنید. پلاگین زرد به جک زرد و پلاگین قرمز و سفید به جک صورتی باید متصل شوند تا صدا و تصویر به درستی از گوشی به تلویزیون منتقل شود. در ادامه روند اتصال، تلویزیون و گوشی همراه را روشن کنید و از دکمه کنترل گزینه input را انتخاب کنید. حال vga متصل به گوشی همراه را انتخاب کنید تا اتصال گوشی آیفون به تلویزیون تکمیل شود.

اتصال گوشی آیفون به تلویزیون با استفاده از اسکرین میرورینگ

یکی از ساده ترین روش ها برای متصل کردن گوشی آیفون به تلویزیون، استفاده از روش اسکرین میرورینگ است. اسکیرین میرورینگ روشی است که از آن برای انتقال تصاویر، ویدئو و … از گوشی همراه به تلویزیون استفاده می شود. در واقع از طریق برنامه اسکرین میرورینگ می توانید صفحه نمایش گوشی را به تلویزیون منتقل کنید. از این روش برای اتصال انواع گوشی های اندروید و آیفون به تلویزیون استفاده می شود. اتصال گوشی آیفون به تلویزیون به روش اسکرین میرورینگ مطابق مراحل زیر انجام می شود.

  • ابتدا گوشی آیفون و تلویزیون خود را به wifi متصل کنید.
  • حال از منوی گوشی آیفون control center را انتخاب کنید.
  • روی نوشته miroring در گوشی اپل ضربه بزنید.
  • حال در تلویزیون یا alpple tv گزینه airplay2 را انتخاب کنید.
  • بعد از انتخاب این گزینه کد عبور ظاهر شده در تلویزیون را در تلفن همراه وارد کنید.

اتصال گوشی آیفون به تلویزیون با استفاده از اسکرین میرورینگ

نتیجه گیری از نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون

در این مطلب به بررسی نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون از طریق روش هایی چون مبدل آنالوگ، آداپتور اچ دی ام آی و airplay پرداختیم. اغلب موارد می توانید از طریق یکی از روش های ذکر شده تلفن همراه یا آیپد خود را به تلویزیون متصل کنید. در صورتی که از طریق روش های ذکر شده نتوانستید گوشی آیفون را به تلویزیون وصل کنید، بهتر است از افرادی که در این حوزه تخصص بالایی دارند، کمک بگیرید.

آی پی امداد یکی از مراکز معتبر برای تعمیر انواع لوازم خانگی مانند تعمیر تلویزیون در اقصی نقاط تهران است که از تکنسین های خبره برای کار تعمیرات استفاده می کند. این مجموعه با دارا بودن پشتیبانی و مشاوران قوی توانسته است مشکلات مربوط لوازم برقی و خانگی بسیاری از مصرف کنندگان را رفع کند. کافیست تا سوال خود را در حوزه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون در قسمت نظرات سایت مطرح کنید تا مشاوران این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن سوالات تان پاسخ دهند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد