logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نحوه اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث

نحوه اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث
نحوه اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نحوه اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نحوه اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث به چه صورت است؟ ساندبار یکی از جدیدترین تجهیزات صوتی است که امروزه برای افزایش کیفیت صدای تلویزیون استفاده می شود. استفاده از ساندبار در تلویزیون موجب می شود که صدا بدون کاهش کیفیت پخش شود. روش های متعددی برای متصل کردن ساندبار به تلویزیون وجود دارد. یکی از روش های آسان اتصال ساندبار به تلویزیون، بلوتوث است. در این مطلب به بررسی طریقه اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث و تمام نکاتی که حین اتصال ساندبار باید به آن توجه شود، می پردازیم. چنانچه از ابزار ساندبار برای افزایش کیفیت تلویزیون استفاده می کنید، می توانید برای یادگیری تا انتهای این محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره نحوه اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه متصل کردن ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث چگونه است؟

اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث بسیار ساده است. برای متصل کردن ساندبار با بلوتوث ابتدا دکمه home را فشار دهید تا اسمارت هاب در صفحه به نمایش در بیاید. در ادامه به ترتیب گزینه setting,setting sound,sound autput را انتخاب کنید. حال بین دو گزینه بلوتوث و اپتیکال گزینه بلوتوث را انتخاب کنید. بعد از انتخاب بلوتوث گزینه pair and connect را انتخاب کنید تا ساندبار از طریق بلوتوث متصل شود.

آموزش متصل کردن ساندبار به تلویزیون سامسونگ با بلوتوث چگونه است؟

در صورتی که می خواهید از طریق بلوتوث دستگاه ساندبار را به تلویزیون سامسونگ متصل کنید، ابتدا باید دکمه sourse را فشار دهید و سپس گزینه bt را انتخاب کنید. بعد از انتخاب bt بهتر است برای چند ثانیه صبر کنید تا گزینه bt pairing نمایش داده شود. در این لحظه ساندبار از طریق بلوتوث جفت می شود. هنگام جفت شدن ساندبار کلمه pairing mode به نمایش در می آید. در ادامه شما می توانید با زدن دکمه setting و انتخاب گزینه sound و sound output وارد لیست خروجی ها شده و به متصل شدن ساندبار به تلویزیون سامسونگ با بلوتوث بپردازید.

در صورت پخش همزمان صدا از دو اسپیکر خارجی و داخلی چه باید کرد؟

برخی مواقع ممکن است با وجود متصل شدن ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث صدا از بلندگوهای داخلی و خارجی به صورت همزمان پخش شود. در چنین شرایطی مانند مراحل قبل گزینه های home ,smart hub ,setting ,accessibility ,general را به ترتیب انتخاب کنید. پس از گذراندن مراحل بالا گزینه milti output را غیر فعال کنید تا صدا تنها از طریق بلندگوی خارجی یا ساندبار پخش شود.

پخش همزمان صدا از دو اسپیکر خارجی و داخلی

آیا اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث بهتر است؟

اگرچه روش های متعددی برای متصل کردن ساندبار به تلویزیون وجود دارد، اما اکثر افراد ترجیح می دهند از بلوتوث برای اتصال ساندبار به تلویزیون استفاده کنند. اصلی ترین دلیل اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث راحتی کار و عدم استفاده از کابل و سیم است. قطعاً استفاده از سیم های مختلف باعث بی نظم شدن فضای خانگی و شلوغی اطراف تلویزیون می شود. به همین جهت عده ای از افراد ترجیح می دهند بدون نیاز به سیم و طی زمان کوتاهی اتصال ساندبار به تلویزیون را انجام دهند.

اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث

با توجه به تجربه بیشتر مصرف کنندگان میزان کیفیت صدا در صورت اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق hdml بیشتر از اتصال به صورت بلوتوث است. اما اگر به دنبال روشی سریع و آسان برای متصل کردن ساندبار هستید، می توانید از همین روش استفاده کنید.

نتیجه گیری از نحوه اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث

در این مطلب به بررسی اینکه نحوه اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق بلوتوث چگونه است؟ پرداختیم. امروزه با وجود اینکه تلویزیون ها دارای بلندگوهای باکیفیتی هستند، باز هم عده ای از افراد مایل هستند تا صدای فیلم را با کیفیت بالاتری بشوند. به همین دلیل است که در اکثر مواقع به جای بلندگو های داخلی از بلندگو های خارجی استفاده می شود. برای متصل کردن ساندبار به تلویزیون از روش های مختلفی چون بلوتوث، وای فای، hdml و … استفاده می شود. هریک از این روش ها از مزایا و معایب خاصی برخوردار هستند که مصرف کننده با توجه به شرایط خود می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند.

چنانچه در حین اتصال ساندبار به تلویزیون به کمک بلوتوث به مشکل خورده اید می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و رفع این مسئله به سایت مجموعه آی پی امداد مراجعه کنید. این مجموعه طی زمان کوتاهی به سوالات مشتریان در حوزه تعمیرات تلویزیون و لوازم خانگی پاسخ می دهد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد