logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

عیب یابی مشکل وای فای تلویزیون

عیب یابی مشکل وای فای تلویزیون
عیب یابی مشکل وای فای تلویزیون
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله عیب یابی مشکل وای فای تلویزیون به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

عیب یابی مشکل وای فای تلویزیون یکی از موضوعاتی است که قرار است در این مطلب به بررسی آن بپردازیم. امروزه شبکه وای فای علاوه بر تلفن همراه، لب تاپ و … در تلویزیون های هوشمند نیز قرار می گیرد. در مواقعی شبکه وای فای تلویزیون فعال نمی شود و نمی توان از وای فای تلویزیون برای اتصال به اینترنت استفاده کرد. موارد متعددی موجب ایرادات وای فای تلویزیون می شوند. در این مطلب به بررسی مشکلات وای فای تلویزیون و عواملی که باعث بروز مشکل در این شبکه می شوند، می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره عیب یابی مشکل وای فای تلویزیون می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

دلایل عدم اتصال وای فای به تلویزیون چیست؟

این روزها در تلویزیون های هوشمند امکانات زیادی وجود دارد که امکان استفاده از بسیاری از این قابلیت ها تنها از طریق اتصال به وای فای امکان پذیر است. گاهی کاربران با مشکل عدم اتصال وای فای به تلویزیون مواجه می شوند. معمولا در زمینه بروز این مشکل موارد مختلفی دخیل هستند که در حالت کلی مشکلات وای فای تلویزیون به مودم یا تنظیمات تلویزیون مربوط است. در ادامه به بیان برخی از روش های عیب یابی مشکل وای فای تلویزیون و نحوه رفع مشکلات آن پرداخته ایم.

از صحیح بودن رمز پسورد وای فای اطمینان حاصل کنید

در اولین بخش از عیب یابی مشکل وای فای تلویزیون بهتر است به بررسی صحیح بودن رمز پسورد بپردازید. در بسیاری از موارد وارد کردن اشتباه رمز وای فای باعث عدم اتصال وای فای در تلویزیون می شود. همچنین از فارسی یا انگلیسی بودن کیبورد حین وارد کردن رمز مطمئن شوید. زیرا تغییر زبان باعث اشتباه شدن رمز پسورد می شود. در صورتی که رمز صحیح بوده اما وای فای در تلویزیون وصل نمی شود، باید به بررسی فاصله وای فای تا تلویزیون بپردازید.

فاصله بین دستگاه وای فای و تلویزیون را بررسی کنید

پس از بررسی صحیح بودن رمز وای فای بهتر است فاصله بین دستگاه وای فای تا تلویزیون را تغییر دهید. در اغلب موارد دور بودن دستگاه وای فای از تلویزیون باعث می شود تا وای فای روشن نشود. برای رفع این مشکل، وای فای را در جایی نزدیک به تلویزیون نصب کنید تا سیگنال قوی تری برای اتصال ایجاد شود. حال تلویزیون را روشن کرده و به بررسی مشکل وای فای تلویزیون بپردازید. در صورتی که مشکل از فاصله بین دستگاه وای فای و تلویزیون نباشد، بهتر است به بررسی سالم بودن سیم ها و اتصالات متصل به دستگاه وای فای بپردازید. در برخی مواقع قطع بودن سیم های متصل به وای فای مانع وصل شدن تلویزیون به اینترنت وای فای می شود.

بررسی فاصله بین دستگاه وای فای و تلویزیون

دستگاه تلویزیون و وای فای را ریستارت کنید

موضوع دیگری که در عیب یابی مشکل وای فای تلویزیون باید بررسی شود، نحوه خاموش شدن تلویزیون و وای فای است‌. در بسیاری از موارد ممکن است خاموش کردن تلویزیون برای مدت 15 دقیقه به واسطه کنترل باعث شود تا در اتصال وای فای مشکلی ایجاد شود. برای بررسی مشکلات وای فای تلویزیون بهتر است ابتدا تلویزیون را روشن کنید و بعد از چند دقیقه بدون استفاده از کنترل و تنها با جدا کردن دو شاخه تلویزیون از برق، آن را خاموش کنید. برای مدت 20 تا 30 دقیقه صبر کنید و مجدداً تلویزیون را روشن کنید. همچنین بهتر است دو شاخه وای فای را از برق جدا کرده و مجدداً وصل کنید.

فعال یا غیر فعال بودن مک آدرس تلویزیون را بررسی کنید

در بررسی ایرادات وای فای تلویزیون بهتر است به بررسی فعال یا غیر فعال بودن مک آدرس بپردازید. فعال بودن مک آدرس در برخی از تلویزیون ها باعث می شود تا نتوان تعداد زیادی آدرس وای فای فعال کرد. در واقع مک آدرس باعث ایجاد محدودیت در اتصال وای فال می شود. برای تشخیص فعال یا غیر فعال بودن مک آدرس در تلویزیون ابتدا وارد تنظیمات وای فای تلویزیون شده و مک آدرس تلویزیون را وارد لیست مجاز وای فای وارد کنید.

بررسی فعال یا غیر فعال بودن مک آدرس تلویزیون

از به روز بودن dns تلویزیون اطمینان حاصل کنید

یکی از علت های وصل نشدن وای فای تلویزیون، به روز نبودن dns تلویزیون است که باعث بروز مشکل در اتصال وای فای می شود‌. برای به روز رسانی dns تلویزیون ابتدا وارد منوی دستگاه تلویزیون شوید و وارد settings تلویزیون شوید. حال از بخش تنظیمات وارد نت ورک و تنظیمات نت ورک شوید. گزینه start را انتخاب کرده و گزینه تنظیمات ip را انتخاب کنید. در ادامه گزینه mode dns و manual را انتخاب کنید. در پایان عدد ۸۸۸۸ را وارد کنید و ok را بزنید.

دستگاه های ذخیره سازی را از تلویزیون جدا کنید

برای عیب یابی مشکل وای فای تلویزیون بهتر است دستگاه هایی که برای ذخیره سازی به تلویزیون متصل شده اند را جدا کنید. فلش، رم، هارد اکسترنال و … چند نمونه از دستگاه های ذخیره سازی هستند که در صورت اتصال به تلویزیون ممکن است باعث مشکل در اتصال تلویزیون شوند. بعد از جدا کردن دستگاه های ذخیره مجدداً برای اتصال وای فای تلویزیون اقدام کنید. در صورتی که همچنان مشکل وصل نشدن وای فای تلویزیون وجود دارد، می توانید برای تعمیرات از یک تکنسین حاذق در این زمینه کمک بگیرید.

دستگاه های ذخیره سازی را از تلویزیون جدا کنید

لوازم خانگی دارای فرکانس را از تلویزیون دور کنید

برخی از لوازم خانگی موجود در منزل مانند تلفن، رادیو و … به دلیل شبیه بودن به فرکانس وای فای باعث وصل نشدن وای فای تلویزیون می شوند. در واقع این دستگاه ها باعث ایجاد اختلال در فرکانس وای فای می شوند. برای حل این مسئله بهتر است دستگاه هایی که دارای فرکانس شبیه به وای فای هستند، از تلویزیون دور شوند.

نتیجه گیری از عیب یابی مشکل وای فای تلویزیون

در این مطلب به عیب یابی مشکل وای فای تلویزیون پرداختیم. مشکلاتی چون خراب بودن سیم ها، اتصال انواع دستگاه ذخیره سازی، نزدیک بودن دستگاه های هم فرکانس، فعال بودن مک آدرس و … باعث متصل نشدن وای فای تلویزیون می شوند. در صورتی که با وجود بررسی دلایل ذکر شده باز هم با مشکل روشن نشدن وای فای تلویزیون همراه هستید، بهتر است برای تعمیرات به تعمیرگاه تلویزیون در آی پی امداد مراجعه کنید. کارشناسان و تکنسین های حرفه ای و با سابقه این مجموعه با حضور در منزل و تعمیر تلویزیون اقدام می کنند. برای برقراری ارتباط با این مجموعه می توانید از طریق شماره 02158941 اقدام کنید.

3.3/5 - (7 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

38 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • حجتی 23 دی 1402

    سلام من تلویزیون ایوا 55 دارم در زمان استفاده از نمایش خانگی دجار قطع و وصل میشه اینترنت را چک کردم مشکل فنی نداره مخابرات گفت اشکال از دی ان اس هست لطفا بفرمایید جه بکنم ممنون

    پاسخ دادن
    • علی 20 بهمن 1402

      سلام تلوزیون من هم ایوا هست به همچین مشکلی خوردم، تلوزیونت رو ۵ مین از برق بکش بمونه بعد دوباره بزن تو برق مشکلش برطرف میشه

      پاسخ دادن
  • فرناز 13 دی 1402

    سلام وقتتون بخیر. من از هات اسپات گوشیم برای اتصال به تلویزیون تسنوا استفاده میخوام بکنم. تا مرحله‌ی پسورد پیش میرم اما، موقع تایید پسورد هیچ دکمه‌تی از کنترل کار تایید رو انجام نمیده. اینتر = ورودی میشه دیگه. یا هر دکمه‌ای که ممکنه رو من زدم اما اینتر نمیشه. ممکنه راهنمایی کنید؟

    پاسخ دادن
  • محسن 30 آذر 1402

    سلام وقت بخیر من تلویزیون توربو دارم و مشکلی که دارم اینه که بعد از اتصال اینترنت وای‌فای بعد حدود نیم ساعت خود به خود اینترنت قطع میشه و دوباره کانکت نمیشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ دادن
  • کامیار 26 آذر 1402

    سلام من یک تلویزیون آیوا دارم و جدیدا وقتی می خواهم به وای فای و بلوتوث وصل بشم اصلا این دو گزینه فعال نمی شوند

    پاسخ دادن
    • Sama 02 اسفند 1402

      سلام منم همین مشکل برام پیش اومده آیا راه حلی براش پیدا کردید؟

      پاسخ دادن
      • فریده 21 اسفند 1402

        دقیقا منم مشکلم همینه چکار باید کرد؟

        پاسخ دادن
  • مهدی 12 آذر 1402

    سلام خسته نباشید تلویزیون هایسنس شبکه وای فای رو پیدا نمی‌کند چه مودم و چه نقطه اتصال موبایل. تلویزیون را به روز رسانی کردم و همچنین بازگشت به تنظیمات کارخانه را هم انجام دادم ولی درست نشد. قبلاً به گوشی و مودم وصل میشد ولی الان غیر فعال شده.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ دادن
  • بهناز 29 آبان 1402

    سلام تلوزیون سری 7 سامسونگ داریم الان یک ساله که به وای فای وصل نمیشه {بدون سیم وصل نمیشه} مشکلش میتونه از چی باشه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 30 آبان 1402

      درود، ممکن است مشکل مربوط به عدم برقراری اتصال صحیح یا قدیمی بودن نرم افزار تلویزیون باشد.

      پاسخ دادن
  • فاطمه 17 مهر 1402

    سلام خسته نباشید من ال ای دی دوو دارم و تلویزیون رو به اینترنت گوشیم وصل میکردم الان چند وقته که دیگه هیچ شبکه وای فایی رو پیدا نمیکنه و وقتی می‌خوام وای فای تلویزیون رو روشن کنم می‌نویسه فعال سازی ماژول وای فای ممکن نیست من چطور میتونم این مشکل رو حل کنم؟ممنون میشم اگر منو راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 17 مهر 1402

      درود، می توانید تلویزیون را بروزرسانی کنید.

      پاسخ دادن
      • علی 26 مهر 1402

        سلام نمیتونیم به منوی مخفی تلویزیون دسترسی پیدا کنیم وگرنه خودم میتونم درستش کنم توی دفترچه هیچی ننوشته به نمایندگی پس فروش هم گفتم ندادند گفتند ببرید توی یکی از نمایندگی هامون این تنظیمات را برایتان انجام بدهند مدلش جی پلاس pu744 است

        پاسخ دادن
  • علی 01 مهر 1402

    سلام ببخشید ما یک تلویزیون جی پلاس اسمارت داریم و وقتی به مودم مک آدرسش را میدیم بعد از یکبار روشن و خاموش شدن تلویزیون دیگه به اینترنت مودم متصل نمیشه . متوجه شدم که هر بار روشن و خاموش میشه مک آدرش عوض میشه به همین خاطر مودم اجازه نمیده که بهش وصل بشه و فکر میکنه که دستگاه غریبه ای است. مجبور شدم که بخش مک آدرس مودم را غیرفعال کنم که کار غیر امنی است ولی چاره ای نداشتم.الان خواستم از شما بپرسم که راهی وجود داره که مک آدرسش ثابت باشه و تغییر نکند؟

    پاسخ دادن
  • رامین 18 شهریور 1402

    سلام تلویزیون اسنوا دارم و هروقت می‌خوام وارد هوما و فیلیمو بشم میگه اتصال خود به اینترنت را برسی کنید، در صورتی که نت به صورت کامل وصله. مشکل از چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 شهریور 1402

      درود، ابتدا باید از اتصال صحیح تلویزیون به اینترنت و قدت بالای سیگنال شبکه اینترنت خود مطمئن شوید. همچنین می توانید یک بار روتر وای فای را خاموش و مجددا روشن کنید. در برخی مواقع ممکن است تلویزیون نیاز به بروزرسانی داشته باشد که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • مجتبی 06 شهریور 1402

    سلام ال ای دی ایکس ویژن دارم و قبلا به وای فای متصل بود ولی چند روزه که اتصال قطع شده ایراد از وای فای نیست چون گوشی و کامپیوتر اینترنت دارن

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 07 شهریور 1402

      درود، این مشکل می تواند مربوط به وارد کردن اشتباه رمز وای فای، تنظیمات اشتباه بخش time & date یا مشکلات نرم افزاری باشد که می توانید برای رفع مشکل اقدام به فراموش کردن شبکه وای فای در تلویزیون و متصل شدن مجدد به آن، ریست مودم، رفع مشکل مک آدرس، آپدیت تلویزیون و در نهایت ریست تلویزیون نمایید.

      پاسخ دادن
  • سارینا 19 خرداد 1402

    سلام من تلوزیون اسنوا دارم سیم کارتم رو عوض کردم و بعد اینترنت گوشیم رو به تلوزیون وصل کردم ، به وایفای تلوزیون وصل میشه ، اینترنت هم دارم اما فیلیمو و هوما و ..... که اینترنتی هستند بالا نمیان دلیلش چیه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 خرداد 1402

      درود، مشکل می تواند از ضعیف بودن شبکه اینترنت دستگاه و یا عدم امکان استفاده تلویزیون از اینترنت سیم کارت باشد.

      پاسخ دادن
  • شما 09 اردیبهشت 1402

    سلام ما تلوزین ال جی داریم یک روز که تلوزیون رو خاموش روشن کردم‌ دیگه نه اینترنت وصل میشد نه ماوس کنترل میامد رو صفحه تو تنظیمات شبکه هم رفتم وای فای رو روشن کنم نوشته بود وای فای خاموش شد،آن را روشن کنید تا از قابلیت های...... بهره مند شوید اخه داداش دکمه ای نداره که روشن شه تلوزین هم خاموش روشن کردم هزار کار کردم نشد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 اردیبهشت 1402

      درود، مطمئن شوید که مودم وای فای شما به درستی کار می کند و تلویزیون شما در محدوده اینترنت قرار دارد. تلویزیون و مودم خود را مجددا راه اندازی کنید. مطمئن شوید که تلویزیون ال جی شما آخرین نسخه نرم افزار را اجرا می کند. می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را در منوی تنظیمات تلویزیون بررسی کنید و هر به‌روزرسانی موجود را نصب کنید. در نهایت می توانید تنظیمات شبکه تلویزیون ال جی خود را به حالت پیش فرض بازنشانی کنید. برای این کار به منوی تنظیمات تلویزیون بروید و Network > Wi-Fi Connection > Advanced Wi-Fi Settings > Reset to Initial Settings را انتخاب کنید.

      پاسخ دادن
  • سید 01 اردیبهشت 1402

    باسلام‌. تلویزیون‌ ما ال‌ ای‌ دی‌ سامسونگ‌ ۴۳ اینچ و دارای‌ وای‌ فای‌ و بلوتوث‌ است. گوشی‌ من‌ شیاومی‌ و همسرم‌ سامسونگه‌. وقتی‌ آنلاین و یا آفلاین‌ به‌ تلویزیون‌ وصل‌ میشویم، فیلمها هی‌ گیر میکنه. یعنی‌ هر چند ثانیه‌ که‌ فیلم‌ پخش‌ میشه، چند ثانیه‌ تصویر گیر میکنه. دلیلش‌ چی‌ میتونه‌ باشه؟ میشه‌ راهنماییم‌ کنین‌ ممنون‌ میشم.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 اردیبهشت 1402

      درود، اگر سیگنال وای فای ضعیف باشد یا سرعت اینترنت پایین باشد، می تواند باعث گیر کردن تصویر شود. می‌ توانید Wi-Fi خود را بازنشانی کنید یا آن را به تلویزیون نزدیک کنید تا ببینید آیا این کار کمک می‌کند یا خیر. به طور کلی پخش محتوای ویدیویی به پهنای باند زیادی نیاز دارد و اگر چندین دستگاه از یک شبکه استفاده کنند، می تواند باعث کاهش سرعت اینترنت شود. می‌ توانید دستگاه‌ های دیگر را از شبکه Wi-Fi جدا کنید تا ببینید آیا این کار باعث بهبود عملکرد پخش می‌شود یا خیر. تلویزیون LED سامسونگ و تلفن شیائومی ممکن است با نرم افزار یا برنامه های یکدیگر سازگار نباشند که می تواند هنگام پخش فیلم، مشکلاتی ایجاد کند. می‌ توانید از یک برنامه پخش دیگر استفاده کنید یا محتوا را با استفاده از روش دیگری مانند Chromecast به تلویزیون ارسال کنید. مطمئن شوید که سیستم عامل تلویزیون شما به روز است و تنظیمات تصویر و صدا برای پخش محتوا بهینه شده است. همچنین می‌توانید تنظیمات وضوح تلویزیون را تنظیم کنید. در نهایت ممکن است یک مشکل سخت افزاری در تلویزیون یا تلفن شما وجود داشته باشد که باعث بروز این مشکل شده است.

      پاسخ دادن
      • سید 02 اردیبهشت 1402

        ممنون‌ از پاسخ‌ شما. روشهایی‌ را که‌ شما فرمودین‌ امتحان‌ میکنم. ممنون

        پاسخ دادن
  • امیری نژاد 06 بهمن 1401

    سلام من تلویزیون سونی KD-55X8077G دارم، بعد از هر بار قطع و وصل شدن برق خانه، تلویزیون به اینترنت وصل نمی شود، نه با کابل و نه وای فای (میگه متصل بدون اینترنت) و باید تلویزیون را به طور کامل بازیابی کنم و همه برنامه ها را از ابتدا نصب کنم لطفا کمکم کنید مشکلم حل بشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 بهمن 1401

      به نظر می رسد ممکن است مشکلی در تنظیمات شبکه تلویزیون شما وجود داشته باشد. یکی از مواردی که می توانید امتحان کنید این است که به تنظیمات تلویزیون بروید و بررسی کنید که آیا تنظیمات شبکه بازنشانی شده است یا خیر. اگر دارند، می‌توانید اطلاعات شبکه کابلی یا Wi-Fi خود را دوباره وارد کنید و ببینید آیا با این کار مشکل حل می‌شود یا خیر. یکی دیگر از مواردی که می توانید امتحان کنید این است که تلویزیون را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. این کار را معمولاً می توان با رفتن به منوی تنظیمات و انتخاب گزینه "تنظیم مجدد" انجام داد. به خاطر داشته باشید که با این کار تمام تنظیمات شخصی و برنامه های نصب شده شما پاک می شود، بنابراین باید دوباره آنها را تنظیم کنید.

      پاسخ دادن
      • Mitra 18 شهریور 1402

        سلام گوشی ایفون دارم تی وی سونی چرا از طریق گزینه mirror نمیتونم با گوشی به تی وی وصل بشم ؟ممنون از شما

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 19 شهریور 1402

          درود، ممکن است تلویزیون شما با AirPlay سازگار نباشد که می توانید از روش های دیگری مانند Miracast یا AirbeamTV یا iwebTV استفاده کنید. همچنین باید اتصال صحیح تلویزیون و گوشی به اینترنت را بررسی کرده و از طریق تنظیمات گوشی خود مطمئن شوید که گزینه AirPlay Mirroring فعال است.

          پاسخ دادن
  • حنا 28 دی 1401

    سلام تنظیمات وایفای تلویزیون ایکس ویژن‌و چجوری پیدا کنم اصلا وصل نمیشه نه به هاتسپات گوشی نه وایفای

    پاسخ دادن
  • ابوالفضل 28 شهریور 1401

    سلام ببخشید من نمیتونم وای فای تلویزیون ال جی ۴۹ اینج رو پیداکنم میشه مرا همراهی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 شهریور 1401

      سلام، تلویزیون شما اسمارت هست؟

      پاسخ دادن
  • محمدی پارسا 28 شهریور 1401

    تشکر و سپاس از پاسخ شما محبن کردید

    پاسخ دادن
  • محمدی پارسا 28 شهریور 1401

    سلام تلویزیون هایسنس دارم که با مشکل قطعی ارتباط بعد چند دقیقه حین نمایش فیلم مواجه است آیا این مشکل به وای فای برمیگردد یا ایراد دیگری دارد. این مشکل در فیلیمو و آپارات برام پیش اومده اما نماشا این مشکل رو ندارد. ممنون میشم نظراتتون را بفرمایید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 شهریور 1401

      سلام دقیقا مشکل نت هستش چون کیفیت تصویر بالا بوده و برای دانلود فیلم اون لحظه سرعت نت پایین بوده

      پاسخ دادن
    • کوروش 01 اردیبهشت 1402

      سلام ببخشید وای فای تلویزیون آیوا ۵۵ اینچ روشن نمیشه. قبلا روشن میشد ولی نمیدونم چه مشکلی پیدا کرده. لطفا راهنمایی کنید.

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 02 اردیبهشت 1402

        درود، یک بار تلویزیون را خاموش کنید، آن را از برق جدا کرده و چند دقیقه صبر کنید تا دوباره آن را به برق بزنید و روشن کنید. مطمئن شوید که تنظیمات Wi-Fi در تلویزیون صحیح و به روز هستند. بررسی کنید که تلویزیون به شبکه Wi-Fi صحیح وصل شده باشد و رمز عبور شبکه صحیح باشد. مطمئن شوید که تلویزیون در محدوده Wi-Fi قرار دارد و هیچ مانعی وجود ندارد که سیگنال را مسدود کند. می توانید از یک برنامه در تلفن خود برای بررسی قدرت سیگنال در محل تلویزیون استفاده کنید. وای فای را ریست کنید و سپس تلویزیون را دوباره به شبکه Wi-Fi وصل کنید. در نهایت مطمئن شوید که سیستم عامل تلویزیون به روز است. به منوی تنظیمات تلویزیون بروید و بروزرسانی‌ های نرم‌ افزاری موجود را بررسی کنید. گاهی اوقات برورسانی سیستم عامل می تواند مشکلات اتصال Wi-Fi را حل کند.

        پاسخ دادن
    • محمد 16 آبان 1402

      سلام من تلوزیون آیوا دارم وقتی میخوام روشن کنم اصلا فعال نمیشه قبلا فعال میشد ولی الان خود به خود اینجوری شده اصلا وای فای روشن نمیشه

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد