این سوال توسط المیرا شهابی پرسیده شده است

علت کم و زیاد شدن جاروبرقی ال جی

سلام و وقت بخیر، جاروبرقی من مارک ال جی هست و چند سالی هست که دارمش. چند وقتیه که در زمان جارو کشیدن به طور ناگهانی قدرت مکش و دور موتور جاروبرقی کم و زیاد میشه. علت چیه و آیا جاروبرقی خراب شده؟

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 12 خرداد 1403

    درود کاربر گرامی، کم و زیاد شدن دور و قدرت جاروبرقی ال جی در حین کار می تواند به دلیل گرفتگی بخش های مختلف دستگاه مانند لوله خرطومی، برس و فیلتر باشد. در صورتی که هریک از این موارد دچار گرفتگی شده باشند، جریان هوا به موتور جاروبرقی کاهش پیدا کرده و موجب کم و زیاد شدن دور آن می شود. در این شرایط لازم است برس و لوله خرطومی را بررسی و هرگونه مو، گرد و خاک و گرفتگی را به طور کامل برطرف کنید. همچنین اگر فیلتر جاروبرقی از نوع قابل شستشو است، می توانید آن را به طور کامل بشویید و خشک کنید. در غیر اینصورت باید فیلتر تعویض شود. کیسه یا پاکت جاروبرقی را نیز به طور کامل تخلیه و تمیز نمایید. همچنین ممکن است در پروانه موتور گرد و غبار زیادی جمع شده باشد که مانع از کارکرد صحیح موتور شود که باید پروانه را نیز تمیز کنید. دیگر علت بروز این مشکل مربوط به خرابی یا فرسودگی موتور جاروبرقی و اتصالات آن می باشد که لازم است موتور جاروبرقی به صورت دقیق عیب یابی و مشکل آن برطرف شود. در صورتی که برای بررسی موتور و تعمیر جاروبرقی ال جی خود نیاز به یک تکنسین متخصص دارید، می توانید از کارشناسان مجموعه آی پی امداد کمک بگیرید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست