logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور ماکروفر ال جی

ارور ماکروفر ال جی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور ماکروفر ال جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آنچه در لوازم خانگی و لوازم برقی اتفاق می افتد، برای بسیاری از افراد جذاب می باشد و شاید سوال باشد که علت ارور ماکروفر ال جی و یا ارور f1 و f2 و حتی ارور f19 چیست و برای چی شاهد این چنین ارورهایی هستیم. در این مقاله از آی پی امداد به نکات بسیار مهمی اشاره خواهیم کرد و تمامی کدهای خطای ماکروفر ال جی را بررسی می کنیم.

خلاصه ای از علت ارور ماکروفر ال جی

کاربران گرامی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از دلیل ارور ماکروفر ال جی را مطرح کرده ایم.

علل ارور f1 ماکروفر ال جی
  • نرسیدن دمای دستگاه پس از ۱۰ دقیقه به حالت عادی
علت ارور f2 مایکروفر ال جی چیست؟
  • خرابی ترموستات و گرم نشدن دستگاه
ارور f3 مایکروفر ال جی 
  • خرابی ترمیستور، خرابی برد و مدارهای آن
کد خطای f4 ماکروفر ال جی 
  • کاهش نیافتن دما پس از پخت
ارور f5 ماکروفر ال جی
  • خرابی سوئیچ دمپر
علت ارور f11 ماکروفر ال جی
  • مشکل در ارتباط یونیت مرکزی و دستگاه
علت ارور f14 ماکروفر ال جی
  • گرمای بیش از حد در حالت همرفت
علل کد f15 ماکروفر ال جی
  • خرابی در برد و مدار و سیم کشی
دلیل ارور f16 مایکروفر ال جی
  • وجود اشکال در فن
ارور f17 مایکروفر ال جی
  • نقص در سنسور دمای موتور اینورتر
علت کد خطای f19 مایکروفر ال جی
  • خطای حفاظتی Vdc اینورتر
دلیل کد خطای e01 مایکروفر ال جی
  • ترمیستور دچار اتصال کوتاه شده
علل کد خطای e02 مایکروفر ال جی
  • نرسیدن دما به میزان مناسب در حالت همرفت
ارور e03 مایکروفر ال جی
  • از کار افتادن ترمیستور
علت ارور e05 مایکروفر ال جی
  • خرابی هیتر
ارور e10 مایکروفر ال جی
  • مشکل در دکمه های روی پنل

علت ارور f1 ماکروفر ال جی

یکی از رایج ترین خطاهای مایکروویو ال جی، خطای F1 است. این خطا زمانی روی صفحه ظاهر می شود که دمای دستگاه در عرض 10 دقیقه به حالت عادی نرسد. البته این خطا نشان دهنده مشکل ترمیستور است که با سه بار باز و بسته شدن درب حل می شود. همچنین می توانید دستگاه را به مدت 10 دقیقه از برق بکشید و دوباره روشن کنید تا مشکل برطرف شود و در نهایت اگر خطا همچنان روی صفحه ظاهر شد، تنها راه حل این است که آن را توسط یک تعمیرکار حرفه ای تعمیر کنید.

]علت ارور f1 ماکروفر ال جی

دلیل ارور f2 مایکروفر ال جی چیست؟

در برخی مدل ها خرابی ترموستات و گرم نشدن دستگاه پس از شروع برنامه پخت با کد خطا F2 ظاهر می شود. برای رفع این ارور مانند ارور F1 بهتر است ابتدا درب مایکروفر را سه بار باز و بسته کنید. اگر خطا ادامه داشت، می توانید دستگاه را به مدت 10 دقیقه از برق بکشید و دوباره آن را وصل کنید. در نهایت اگر مشکل برطرف نشد، ترموستات باید بررسی شود و در صورت لزوم تعویض شود.

دلیل ارور f2 مایکروفر ال جی چیست

ارور f3 مایکروفر ال جی

یکی از مهم ترین کدهای خطای مایکروویو ال جی، ارور F3 است. دلایل زیادی برای این خطا وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به اتصال کوتاه ترمیستور، خرابی برد و مدارهای آن و مشکلات سیم کشی قطعات داخلی اشاره کرد. بررسی و رفع این ارور مایکروویو ال جی نیاز به بررسی دقیق توسط تعمیرکار مجرب دارد. بهتر است برای رفع این خطا و خطاهای دیگر از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.

ارور f3 مایکروفر ال جی

کد خطای f4 ماکروفر ال جی

اگر بعد از پایان برنامه پخت، دمای دستگاه به طور خودکار کاهش نیابد، ارور F4 روی صفحه ظاهر می شود. این کد خطا نشان دهنده نقص در سنسور رطوبت سنج است و در بسیاری از موارد با سه بار باز و بسته شدن درب و ریست کردن دستگاه برطرف می شود. در غیر این صورت پیشنهاد می کنیم از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.

کد خطای f4 ماکروفر ال جی

ارور f5 ماکروفر ال جی

خرابی سوئیچ دمپر در مایکروفرهای ال جی با کد خطا F5 نشان داده می شود. در صورت مشاهده این خطا، بهتر است ابتدا دستگاه خود را ریست کنید. در نهایت اگر مشکل برطرف نشد، تعمیرکار باید سوئیچ را چک کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کند. اگر مهارتی ندارید پیشنهاد می کنیم اصلا دست نزنید و اقدام به باز کردن دستگاه ننمایید و از یک متخصص کمک بگیرید.

ارور f5 ماکروفر ال جی

علت هشدار f11 ماکروفر ال جی

یکی از کدهای خطای اصلی مایکروفر ال جی neochef خطای f11 می باشد که نشان دهنده مشکل در ارتباط یونیت مرکزی و دستگاه است. بررسی و رفع این مشکل نیاز به مهارت و تخصص دارد و باید توسط یک تکنسین حرفه ای رسیدگی شود که می توانید از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید تا مشکلتان حل شود.

علت هشدار f11 ماکروفر ال جی

علت ارور f14 ماکروفر ال جی

خطای F14 مربوط به گرمای بیش از حد در حالت همرفت است، به طوری که دما در کمتر از 4 ثانیه به بیش از 70 درجه می رسد. برای رفع خطا باید صبر کنید تا مایکروویو خنک شود و دوباره آن را روشن کنید. اگر این خطای مایکروویو ال جی تکرار شد می تواند باعث مشکلات متعددی شود و بهتر است زودتر رفع شود.

علل کد f15 ماکروفر ال جی

ارورهای f15 از دیگر خطاهای بسیار مهم مایکروویو ال جی است که باید جدی گرفته شوند. زیرا این کد خطا نشان دهنده مشکل در برد و مدار و سیم کشی آن است. به یاد داشته باشید که تعمیر پنل مایکروفر نیاز به مهارت های حرفه ای دارد و نباید بدون دانش انجام شود و بهتر است از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.

علل کد f15 ماکروفر ال جی

دلیل اخطار f16 مایکروفر ال جی

ارور f16 نیز یکی از مهم ترین ارورهایی است که تعمیرکار باید آن را برطرف کند. این کد خطا نشان دهنده وجود اشکال در فن است و گاهی خرابی موتور اینورتر باعث بروز آن می شود. پیام F-16 یک خطای مبدل حرارتی که ممکن است به دیگر موارد دستگاه آسیب جدی بزند و خیلی سریع باید رفع شود.

دلیل اخطار f16 مایکروفر ال جی

ارور f17 مایکروفر ال جی

کد F17 نقص در سنسور دمای موتور اینورتر است. در صورت از کار افتادن سنسور دمای موتور مایکروویو اینورتر ال جی neochef کد خطا F17 روی پنل ظاهر می شود. بهتر است این خطا توسط یک متخصص بررسی شود چون کاری تخصصی بوده و بهتر است از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.

ارور f17 مایکروفر ال جی

علت کد خطای f19 مایکروفر ال جی

کد F19 یک خطای حفاظتی Vdc اینورتر است. خطای F19 یکی دیگر از خطاهای بسیار مهم است و زمانی رخ می دهد که حفاظت VCC اینورتر معیوب باشد. این خطا باید توسط کارشناسان مایکروویو ال جی بررسی شود. زیرا مربوط به مشکل در مدار سیم کشی و اتصال سیم است.

علت کد خطای f19 مایکروفر ال جی

دلیل کد اخطار e01 مایکروفر ال جی

حین کارکرد حالت همرفت (Convection) ترمیستور دچار اتصال کوتاه شده است. این خطا زمانی رخ می دهد که ترمیستور دارای اتصال کوتاه باشد و از این رو دمای دستگاه روی استاندارد تنظیم نشده باشد. می توانید دمای دستگاه را برروی حالت استاندارد تنظیم کنید تا مشکل حل شود.

علل کد خطای e02 مایکروفر ال جی

دمای مایکروویو (در حالت همرفت) پس از زمان تنظیم شده به دمای مورد نظر نمی رسد. لازم است ترمیستور و سیستم گرمایش را بررسی کنید. در برخی از مدل های مایکروویو ال جی دما تنظیم نشده و سیستم گرمایشی با ارور E02 مواجه می شود. از آنجایی که دلایل زیادی در بروز این خطا دخیل است، بهتر است از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.

ارور e03 مایکروفر ال جی

این خطا برعکس خطای E02 می باشد با این تفاوت که معمولا در حالت خنک کننده رخ می دهد که به دلیل افزایش دما به بیش از 100 درجه در یک بازه زمانی خاص است. ترمیستور باید بررسی و در صورت لزوم برای عیب یابی تعویض شوند. در شرایطی که ترمیستور از کار بیفتد و دمای دستگاه بیش از حد گرم شود، خطای E03 ظاهر می شود.

علت هشدار e05 مایکروفر ال جی

این خطا ناشی از خرابی هیتر است. دمای تنظیم شده در حالت همرفت کمتر از دمای داخل مایکروفر است. ابتدا سعی کنید مایکروفر را خنک کنید. اگر دوباره این مورد را مشاهده کردید، از تعمیرکار مایکروویو ال جی کمک بخواهید.

ارور e10 مایکروفر ال جی

خطای E10 نشان دهنده مشکل در دکمه های روی پنل است. ابتدا بررسی کنید که کلیدها نرمال و در موقعیت صحیح قرار گرفته باشند. ممکن است دکمه ها به لایه زیرین پنل چسبیده باشند و به همین دلیل است که برد حالت گیرکردن دکمه را به اشتباه تشخیص می دهد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد