logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ریست کردن فیلتر یخچال ال جی

ریست کردن فیلتر یخچال ال جی
ریست کردن فیلتر یخچال ال جی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ریست کردن فیلتر یخچال ال جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ریست کردن فیلتر یخچال ال جی فرآیند ساده‌ ای است که می‌ تواند به شما اطمینان دهد که وضعیت فیلتر به طور دقیق بررسی شده و آبی که می‌ نوشید، تمیز و تازه است. بسته به مدل یخچال ال جی شما، ممکن است لازم باشد یک دکمه خاص یا ترکیبی از دکمه های روی کنترل پنل را برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارید تا فیلتر دوباره تنظیم شود. برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی بهتر است از روش های انجام این کار اطلاع داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع روش های ریست فیلتر یخچال ساید ال جی در مدل های مختلف بپردازیم. با آی پی امداد همراه باشید.

خلاصه ای از نکات ریست فیلتر یخچال ال جی

در این بخش به صورت خلاصه نکات مهم در زمینه چگونگی ریست فیلتر یخچال ال جی و زمان انجام این کار را برای شما مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اهمیت ریست فیلتر آب یخچال الجی
  • ریست کردن فیلتر می تواند به بررسی دقیق تر وضعیت فیلتر آب یخچال کمک کند.
  • این کار باعث می شود که دستگاه فیلتر جدید را تشخیص داده و آب تمیزتر و بهتری را منتشر کند.
زمان ریست فیلتر یخچال ساید
روش های ریست کردن فیلتر یخچال ال جی
  • Reset Filter یا Reset به مدت 3 الی 5 ثانیه
  • Lock یا Child Lock به مدت 3 تا 5 ثانیه
  • Express Freeze و Water Filter برای 3 الی 5 ثانیه

چرا لازم است فیلتر آب یخچال الجی را ریست کنیم؟

ریست یا تنظیم مجدد فیلتر آب در یخچال ال‌ جی بسیار مهم است؛ زیرا به این مسئله که یخچال آب تمیز و خوش طعمی را منتشر کند، کمک خواهد کرد. با گذشت زمان، فیلتر آب در یخچال ممکن است با ناخالصی مسدود شود که می تواند طعم و کیفیت آب توزیع شده را تحت تاثیر قرار دهد.

هنگامی که فیلتر آب را در یخچال ال جی تعویض می کنید، باید چراغ نشانگر فیلتر را مجددا تنظیم کنید تا مطمئن شوید که وضعیت فیلتر به طور دقیق منعکس می شود. اگر چراغ نشانگر فیلتر را بازنشانی نکنید، ممکن است یخچال حتی پس از پایان عمر فیلتر و نیاز به تعویض، به پخش آب ادامه دهد. ریست فیلتر آب در یخچال ال‌ جی معمولاً یک فرآیند ساده است که شامل نگه داشتن یک دکمه یا ترکیبی از دکمه‌ های روی پنل کنترل برای چند ثانیه است.

اهمیت ریست فیلتر یخچال ال جی

چه زمانی می توانیم اقدام به ریست فیلتر یخچال ال جی نماییم؟

پس از تعویض فیلتر قدیمی با فیلتر جدید، می‌ توانید فیلتر آب یخچال ال‌ جی را ریست کنید. این کار به این دلیل است که چراغ فیلتر روی یخچال طوری برنامه ریزی شده است که تعداد گالن های آبی را که از فیلتر عبور کرده است را محاسبه کند. همچنین هنگامی که فیلتر به ظرفیت خود برسد، چراغ قرمز می شود تا نشان دهد که زمان تعویض آن رسیده است. پس از روشن شدن چراغ فیلتر یخچال ال جی و تعویض فیلتر نوبت به ریست کردن آن می رسد.

برای ریست کردن فیلتر در یخچال ال جی، معمولاً باید دکمه ای را روی صفحه کنترل فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید تا چراغ خاموش شود یا رنگ آن تغییر کند. مراحل ریست فیلتر ممکن است بسته به مدل یخچال ال‌ جی شما متفاوت باشد. بنابراین مهم است که به دفترچه راهنمای یخچال فریزر ال جی مراجعه کنید.

انواع روش های ریست کردن فیلتر یخچال ساید ال جی

روش ریست کردن فیلتر یخچال ساید ال جی بسته به مدل دستگاه می تواند متفاوت باشد. در ادامه هریک از روش های انجام این کار را برای شما بررسی کرده ایم:

  • برخی از مدل‌های یخچال ال جی دارای دکمه «Reset Filter» یا «Reset» در کنترل پنل دستگاه هستند. این دکمه را به مدت 3-5 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا چراغ فیلتر تغییر رنگ دهد یا خاموش شود.
  • اگر یخچال الجی شما دارای دکمه های «Lock» یا «Child Lock» است، آنها را به مدت 3 تا 5 ثانیه نگه دارید تا فیلتر دوباره تنظیم شود.
  • نگه داشتن دکمه های Express Freeze و Water Filter برای 3 الی 5 ثانبه می تواند در ریست فیلتر یخچال های الجی به شما کمک نماید.

روش های ریست کردن فیلتر یخچال ال جی

نتیجه گیری از ریست فیلتر تصفیه آب یخچال ال جی

به طور کلی ریست فیلتر آب در یخچال ال جی برای اطمینان از اینکه وضعیت فیلتر به طور دقیق بررسی شده و آبی که می نوشید، تمیز و تازه است، مهم است. روش بازنشانی فیلتر بسته به مدل یخچال ممکن است متفاوت باشد. اما معمولاً شامل فشار دادن و نگه داشتن یک دکمه روی کنترل پنل برای چند ثانیه تا تغییر رنگ یا خاموش شدن چراغ فیلتر است. از این رو لازم است که به دفترچه راهنمای یخچال خود مراجعه کنید. زیرا استفاده از روش اشتباه یا ترکیب دکمه های دیگر می‌ تواند منجر به عدم نمایش دقیق وضعیت فیلتر شود.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد