توسط اسفندیار زاده مطرح شده

علامت دو فلش در ماشین ظرفشویی پاکشوما

با عرض سلام و خسته نباشید. امروز بعد از شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی پاکشوما متوجه شدم که چراغ یک علامت به شکل دو فلش روی هم روشن شده. این علامت به چه معناست و چگونه باید اون رو رفع کنم؟

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 21 آبان 1402

    درود کاربر گرامی، در صورتی که مقدار نمک درون ماشین ظرفشویی شما تمام شده باشد، علامت s یا فلش رفت و برگشت روی نمایشگر روشن شده و یا چراغ آن شروع به چشمک زدن می کند. به طور کلی یکی از اصلی ترین مواردی که می تواند باعث جلوگیری از تجمع رسوبات و رفع کدر شدن ظروف درون ظرفشویی شود، نمک می باشد. لازم به ذکر است که اگر نمک دستگاه شما تمام شده باشد تا اینکه تاریخ انقضاء نمکی که درون دستگاه ریخته اید تمام شده و کارایی لازم را نداشته باشد، چراغ مربوط به سنسور نمک روشن شده و به شما هشدار خواهد داد. از این رو لازم است مخزن نمک دستگاه را باز کرده و سپس اقدام به ریختن نمک در ماشین ظرفشویی خود نموده و آن را پر کنید. همواره بهتر است از نمک کریستال دانه درشت در دستگاه خود استفاده نمایید. چنانچه پس از انجام این کار همچنان چراغ مربوطه چشمک می زند یا با مشکلات دیگری مواجه شده اید، می توانید با مجموعه آی پی امداد برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما خود تماس بگیرید.

  • حمیدرضارفیع نژاد 18 دی 1402

    با سلام رفیع نژاد هستم نمایندگی رسمی پاک سرویس به فرموده کارشناس محترم در پاسخ فوق دستگاه شما نیاز به شارژ مجدد نمک دارد. طبق راهنمایی ایشان عمل نمایید.

    سپیده 02 بهمن 1402

    چجوری نمک دستگاه رو بریزیم که هم نمک تو دستگاه نره و باعث کدر شدن موقع شستشو نشه

      آی پی امداد 02 بهمن 1402

      درود، یک قیف را روی درب مخزن نمک قرار دهید. نمک را به آرامی در مخزن بریزید و هنگامی که مخزن نمک پر شد، درب آن را ببندید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد