این سوال توسط خلاوه پرسیده شده است

لاستیک دور درب لباسشویی لجن بسته

سلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، ماشین لباسشویی من به نظر میاد پشت سیلندر و جاهایی که در دسترس برای تمییز کردن نیست و پشت لاستیک دور لجن بسته. باید لاستیک باز و تعویض شود؟ لطفا بفرمایید برای اینکه لاستیک دور درب لباسشویی لجن بسته چه باید کرد؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 30 خرداد 1399

    درود کاربر گرامی، برای رفع مشکل لجن بستن لاستیک درب لباسشویی موارد زیر را انجام دهید: 1:یک محلول آب گرم، جوش شیرین و وایتکس آماده نمایید. 2: محلول آماده شده را روی لاستیک و قسمت هایی که جرم گرفته است بریزید. 3: بعد از 5 دقیقه با استفاده از یک ابر به تمیز کردن لاستیک بپردازید. اگر مشکل حل نشد به تعویض لاستیک بپردازید. مطالعه مقاله نحوه تمیز کردن لباسشویی پیشنهاد میشود.

  • پریسا فخار 27 اسفند 1401

    سلام چطور میشه لجنی که دور حلقه ثابت لاستیک درب لباسشویی به وجود آمده را از بین برد؟ ممنونم.

      آی پی امداد 27 اسفند 1401

      سلام. سرکه، جوش شیرین و آب جوش را ترکیب کرده و با این محلول لکه ها را پاک کنید. پس از هر بار استفاده بهتر است دور لاستیک را تمیز کنید تا لکه ایجاد نشود.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست