logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نحوه نصب برنامه در تلویزیون هوشمند

نحوه نصب برنامه در تلویزیون هوشمند
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نحوه نصب برنامه در تلویزیون هوشمند به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در دهه‌های اخیر به علت‌ پیشرفت‌های زیاد در عرصه تکنولوژی تلویزیون‌ها دچار تحولات زیادی شده‌اند. امروزه تلویزیون‌ها تنها برای تماشای فیلم نیستند. بلکه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربر در هنگام استفاده از تلویزیون احساس خستگی نکند و از دستگاه خود بتواند استفاده‌های زیادی داشته باشد. معمولا تلویزیون‌های نسل جدید دارای قابلیت نصب برنامه هستند که میتوان از تمام ویژگی‌های آنها استفاده کرد. اما برخی از کاربران در هنگان نصب این برنامه‌ها با مشکل مواجه شده‌اند؛ در همین راستا در این مقاله از آی پی امداد به بررسی نحوه نصب برنامه در تلویزیون هوشمند پرداخته‌ایم تا به راحتی بتوان از قابلیت‌های گوناگون تلویزیون استفاده کرد.

نصب برنامه در تلویزیون هوشمند ال جی

اولین کار برای نصب برنامه بر روی تلویزیون که بسیار مهم و ضروری می‌باشد، اتصال آن به اینترنت است. اگر تلویزیون به اینترنت متصل نباشد شما نمی‌توانید برنامه‌ای را روی تلویزیون خود نصب کنید. بعد از آنکه از اتصال تلویزیون به اینترنت مطمئن شدید به منو دستگاه خود رفته و گزینه SMART HOME  را پیدا کرده و انتخاب کنید. سپس گزینه LG Smart World  را انتخاب نمایید، در این قسمت لازم است که یوزرنیم و پسورد اکانت خود را وارد نمایید.

اگر حساب کاربری ندارید میتوانید از طریق گزینه Sign Up برای دستگاه خود یک حساب بسازید.

انتخاب برنامه برای تلویزیون هوشمند ال جی

بعد از آنکه وارد حساب کاربری خود در تلویزیون شدید، با جست و جو برنامه مورد نظر آن را انتخاب نمایید. در برخی از تلویزیون‌ها برنامه‌هایی پشتیبانی نمی‌شوند، البته جای نگرانی نیست چون شما می‌توانید به راحتی از قسمت دسته بندی برنامه‌ای مشابه برنامه مورد نظر و سازگار با دستگاه خود پیدا کرده و انتخاب کنید. بعد از انتخاب برنامه مورد نظر گزینه Install را بزنید تا برنامه به صورت خودکار نصب گردد.

انتخاب برنامه برای تلویزیون هوشمند الجی

استفاده از برنامه‌های نصب شده برروی تلویزیون ال جی

بعد از آنکه برنامه را برروی تلویزیون خود نصب کردید به قسمت More بروید. در فولدر More شما می‌توانید تمام برنامه‌های را که در تلویزیون نصب شده‌اند را ببینید و از آن استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برای نصب تمامی برنامه‌ها متصل بودن تلویزیون به اینترنت ضروری می‌باشد. اما برای کار کردن با برخی از این برنامه‌ها که نیازی به اینترنت ندارند نیز میتوان کار کرد( مانند بازی‌های آفلاین).

نصب برنامه برروی تلویزیون هوشمند سونی

برای نصب برنامه بر روی تلویزیون سونی همانند سایر تلویزیون‌های هوشمند، لازم است که ابتدا تلویزیون را به اینترنت متصل نمایید. سپس به قسمت گوگل پلی دستگاه خود بروید. برای ورود اول از شما خواسته میشود که با حریم شخصی و مقررات آن موافقت نمایید. بعد از این کار شما میتوانید برنامه مورد نظر خود را سرچ کرده و آن را انتخاب نمایید. برنامه های بسیار زیادی در گوگل پلی تلویزیون با دسته بندی متفاوتی وجود دارند که شما نسبت به علاقه خود می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

نصب برنامه روی تلویزیون هوشمند سونی

با کلیک بر روی برنامه مورد نظر خود می‌توانید اطلاعات برنامه و میزان رضایت کاربران از این برنامه و… را ببینید. این اطلاعات به شما کمک میکند تا در زمانی کوتاه برنامه مورد نظر با تمام قابلیت‌هایی که مد نظر دارید بیابید.

نصب برنامه بر روی تلویزیون سامسونگ اسمارت

برای نصب برنامه در تلویزیون‌های سامسونگ نیز، در قدم اول اتصال تلویزیون به اینترنت لازم است. در ادامه گزینه Smart Hub را در منو انتخاب کنید. (در برخی از کنترل‌ها برای این کار دکمه‌ای با همین عنوان تعبیه شده که به صورت مستقیم وارد بخش برنامه‌ها می‌شود). برنامه مورد نظر خود را در بخش دسته بندی‌ها پیدا کرده و آن را نصب نمایید.

نصب برنامه برروی تلویزیون سامسونگ اسمارت

نصب برنامه‌های پولی برای تلویزیون هوشمند

فرقی نمی‌کند که تلویزیون اسمارت شما سامسونگ، ال جی، سونی و یا هر برند دیگری باشد؛ نحوه نصب برنامه در تلویزیون هوشمند بسیاری از برنامه‌ها به صورت رایگان قابل راه‌اندازی هستند. اما برخی از برنامه‌ها نیز وجود دارند که برای استفاده باید حتما خریداری شوند. بعد از خریداری این برنامه‌ها اندکی صبر کنید تا گزیه نصب برای شما فعال گردد. بعد از فعال شدن گزینه نصب شما به راحتی میتوانید از این برنامه‌ها همانند برنامه‌های رایگان استفاده نمایید.

12 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ahmadi 01 اسفند 1402

    سلام من تلویزیون استار تراک۴۳خریداری کردم اما منوی بلوتوث داخل برنامه ها نیسش اما قسمت مدیریت برنامه ها هستش حالا چطوری به برنامه های اصلی منتقل کنیم اگ راهنمایی کنیدممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 اسفند 1402

      درود، برنامه Program Management را در تلویزیون باز کرده و سپس برنامه ای را که می خواهید انتقال دهید، انتخاب کنید. در ادامه گزینه Moving to Internal Memory را انتخاب کرده و مراحل بعد را تایید نمایید.

      پاسخ دادن
  • احمد منصوری 12 بهمن 1402

    سلام من می‌خواهم یاد بگیرم که چطور برنامه را نصب کنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 بهمن 1402

      درود، برای این کار به فروشگاه برنامه تلویزیون خود بروید و برنامه مورد نظر خود را جستجو کنید. پس از پیدا کردن برنامه، روی دکمه Installation یا Download کلیک کنید. برنامه به طور خودکار دانلود و نصب می شود.

      پاسخ دادن
  • Amir 28 خرداد 1402

    سلام برای نصب بازار یا مایکت و فیلمو یا .... رو تلویزیون میتونید نسخه تلویزیونشون و با لب تاپ و کامپیوتر یا اگه ندارید از کافی نت و این جور جاها دانلود کنید و بندازید رو فلش بعد فلشو بزنید به تلویزیون و روی بعضی تلویزیونا برنامه tv manager به طور پیش فرض وجود دارد واردش بشید و گزینه install via usb رو انتخاب کنید و برنامه ای که رو فلش هست و نصب کنید

    پاسخ دادن
  • علیرضا 12 اسفند 1401

    Tvمن سرچ گوگل کار میکنه و نمیشه هیچ برنامه ای رو پیدا کنم نصب کنم علتش چیه؟مجوزی چیزی باید اوکی کنم ؟

    پاسخ دادن
  • مهدی کیان 20 بهمن 1401

    سلام. تازه تلویزیون STAR-X 4K UHD680 گرفتم و گوگل پلی بصورت پیش فرض نصب هستش اما مشکل اینه که درحال حاضر توی ایران فیلتر هستش و مرورگر گوگل همه اینا باید حساب و ایمیل درست کرد تا کار کنه پس نتیجه میگیریم به اینترنت وایفا هم وصل بشه هیچ استفاده ای نیمشه کرد و نمیشه برنامه نصب کرد، حالا اگر ممکنه راهنمایی کنید ممنون میشم.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 بهمن 1401

      سلام، روش‌های جایگزینی برای نصب برنامه‌های Android بر روی دستگاه شما وجود دارد: می توانید از یک سرویس سرور مجازی برای دور زدن فیلترها و دسترسی به فروشگاه Google Play استفاده کنید. چندین فروشگاه برنامه جایگزین وجود دارد که می توانید از آنها برای دانلود برنامه های Android مانند APKPure، Aptoide یا F-Droid استفاده کنید. این اپ استور به شما امکان می دهد برنامه های اندروید را مستقیماً روی دستگاه خود دانلود و نصب کنید. همچنین می‌توانید فایل APK را برای برنامه‌ای که می‌خواهید نصب کنید از یک وب‌سایت شخص ثالث دانلود کنید و سپس برنامه را روی دستگاه خود بارگیری کنید. این فرآیند شامل اجازه نصب برنامه‌ها از منابع ناشناس در تنظیمات امنیتی دستگاه شما است. لطفاً به خاطر داشته باشید که دانلود فایل‌های APK از منابع نامعتبر می‌تواند یک خطر امنیتی باشد و ممکن است منجر به نصب نرم‌افزارهای مخرب بر روی دستگاه شما شود. همیشه بهترین کار این است که برنامه ها را از منابع مطمئن دانلود کنید و هنگام بارگذاری جانبی برنامه ها اقدامات احتیاطی مناسب را انجام دهید.

      پاسخ دادن
  • امیدرمضانعلی 21 دی 1401

    سلام تلوزیون ایوولی ۶۵ اینچ مدل ev350qa خریدم ولی بخاطر فیلترینگ کشور نمیتونم برنامه کافه باز و فیلیمو رو نصب کنم چون پلی استور بدون ...شکن کار نمیکنه راه کار چیه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

    پاسخ دادن
    • علی 10 بهمن 1401

      سلام برادر منم همین مشکل رو دارم گوگل هم چیزی نمیاره

      پاسخ دادن
    • علی 13 بهمن 1401

      منم همین مشکل رو دارم

      پاسخ دادن
  • شهاب 15 دی 1401

    باسلام.در ارتباط با نصب برنامه روی تلویزیون فیلیپس از کجا باید راهنمایی بگیرم؟

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد