logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی ال جی ساخت کجاست؟

لوازم خانگی ال جی ساخت کجاست؟
لوازم خانگی ال جی ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی ال جی ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

لوازم خانگی ال جی یکی از پرفروش ترین محصولات مورد در بازار هستند که به سبب کیفیت عالی و تنوع بالا مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته اند. سالیان زیادی است که اغلب مردم در سراسر دنیا از این برند محبوب بدون اینکه بدانند لوازم خانگی ال جی ساخت کجاست ، برای تهیه لوازم خانگی و خرید جهیزیه استفاده می کنند. برند ال جی در کنار برندهای معروفی چون سامسونگ، بوش، سونی و … در حال رقابت است و روز به روز محصولات متنوع تری را با کارایی عالی و امکانات منحصر به فرد به بازار عرضه می کند.

با توجه به اینکه حداقل یکی از لوازم خانگی های برند ال جی در خانه های ایرانی یافت می شود، عده ای از افراد مایل هستند تا در مورد اینکه تاریخچه لوازم خانگی ال جی چیست و لوازم خانگی ال جی ساخت کدام کشور است اطلاعاتی کسب کنند. به همین دلیل بر آن شدیم تا در این مطلب به بررسی این موضوعات بپردازیم. در ادامه با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی ال جی می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

شرکت ال جی در کدام کشور است؟

شرکت ال جی در کدام کشور است؟ ال جی یکی از بزرگ ترین شرکت های چند ملیتی در جهان است. این برند در حوزه صنعت الکترونیک و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از برجسته ترین برندهای دنیا شناخته می شود. این شرکت در کشور کره جنوبی و در شهر سئول قرار دارد. در خصوص تاریخچه شرکت ال جی جالب است بدانید که شرکت ال جی اولین بار فعالیت خود را در سال 1۹۵۹ آغاز کرده است.

شرکت ال جی در کدام کشور است؟

اولین محصولی که توسط برند ال جی در کشور کره تولید شده است، نوعی رادیو است که سبب شده است برند ال جی به عنوان یکی از شرکت های صنعت الکترونیک شناخته شود. اولین نمایندگی برند ال جی توسط ایالات متحده آمریکا ایجاد شده است که توانسته است به فروش بالایی دست پیدا کند.

چه لوازم خانگی هایی توسط شرکت ال جی تولید می شوند؟

شرکت ال جی با تولید محصولاتی که از کیفیت بالا و کارایی ویژه ای برخوردار هستند، توانسته است به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. به همین جهت تنوع لوازم خانگی های این شرکت روز به روز افزایش پیدا کرد. امروزه شرکت ال جی  انواع لوازم برقی آشپزخانه را در مدل های متنوعی در کنار لوازم خانگی های خود تولید و به بازار عرضه می کند. انواع لوازم خانگی شرکت ال جی عبارتند از:

  • تلویزیون
  • یخچال
  • فریزر
  • لباسشویی
  • ظرفشویی
  • جاروبرقی
  • لوازم برقی آشپزخانه
  • اجاق گاز
  • استایلر
  • سیستم تهویه هوای مطبوع
  • انواع سیستم صوتی

چه لوازم خانگی هایی توسط شرکت ال جی تولید می شوند؟

واردات لوازم خانگی ال جی در ایران انجام می شود؟

در سال های اخیر بیشتر از 80 درصد لوازم خانگی های موجود در مراکز فروش لوازم خانگی مربوط به برند ال جی و سامسونگ بوده است. اما در طی دو سال گذشته به دلیل برخی از مشکلات سیاسی و انجام تحریم های مختلف که علیه کشور ایران انجام گرفته است، شرکت ال جی نیز مانند شرکت سامسونگ فعالیت خود را در کشور ایران به اتمام رسانیده و لوازم خانگی خود را به ایران وارد نمی کند. در واقع امروزه واردات لوازم خانگی ال جی به کشور ایران امکان پذیر نیست و انجام نمی شود. البته برخی از افراد لوازم خانگی ال جی را به صورت غیر قانونی به کشور وارد می کنند.

واردات لوازم خانگی ال جی در ایران انجام می شود؟

چگونه می توانیم محصولات لوازم برقی منزل و آشپزخانه ال جی را در ایران خریداری کنیم؟

در حال حاضر هیچ محصول اورجینال و درجه یکی از شرکت ال جی به ایران وارد نمی شود. تمام محصولاتی که از برند ال جی در بازار یافت می شود، به صورت غیراصل و مونتاژ شده در کشورهای مختلف هستند. در واقع بخش های مختلفی از یک محصول در کشورهای خاصی مانند اندونزی، چین و … مونتاژ شده و به صورت غیرقانونی به ایران وارد می شود. محصولات مونتاژ شده و غیر اصل برند ال جی دارای هیچ خدماتی نیستند. در واقع خدمات پس از فروش و نمایندگی برای محصولات برند ال جی وجود ندارد که در صورت بروز مشکل و خراب شدن لوازم خانگی ال جی به آنجا مراجعه کنند.

نتیجه گیری از لوازم خانگی ال جی

در مطلب فوق به بررسی اینکه لوازم خانگی ال جی ساخت کجاست و خرید لوازم خانگی ال جی اصل در ایران پرداختیم. با توجه به اینکه هیچگونه خدمات و نمایندگی از شرکت ال جی در کشور ایران وجود ندارد، هیچ محصولی از سوی برند ال جی به ایران وارد نمی شود. بنابراین امکان خرید کالای اصل ال جی در ایران وجود ندارد.

در صورتی که در سال های گذشته لوازم خانگی برند ال جی را خریداری کرده اید و به دنبال یک تعمیرگاه مطمئن برای تعمیرات لوازم خانگی برند ال جی هستید، می توانید با شرکت آی پی امداد تماس حاصل کنید. شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی ال جی با بهترین امکانات تعمیرات لوازم خانگی این برند را با قطعات اصلی انجام می دهد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی تعمیرات لوازم خانگی و برقی شرکت ال جی را به این مرکز بسپارید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

4.3/5 - (9 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • جاوید محمدی 09 بهمن 1402

    با سلام و عرض ادب، لطفا اگر امکان پذیر است بفرمائید آیا به نظر شما قطعات به کار رفته درمحصولات ال جی (مثلا موتور جارو برقی) در زمان قبل از تحریم باید کره ای باشند یا نه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 بهمن 1402

      درود، بطور کلی در گذشته اکثر محصولات برندهای کره ای نظیر ال جی از قطعات اصلی برخوردار بوده و کیفیت بالایی داشتند. در حاضر حاضر نیز قطعات تولید شده برای محصولات کره ای اغلب ساخت چین بوده و می توان گفت که از کیفیت و عملکرد مناسبی برخوردار هستند.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد