logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

علت ارور e1 لباسشویی سامسونگ

علت ارور e1 لباسشویی سامسونگ
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله علت ارور e1 لباسشویی سامسونگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

کد خطای e1 ماشین لباسشویی سامسونگ می‌ تواند بدلیل وجود مشکل در تامین آب ماشین لباسشویی باشد. در این مقاله از آی پی امداد به موضواعات بسیار مهمی اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به علت ارور e1 لباسشویی سامسونگ، نحوه عیب یابی کد اخطار e1 لباسشویی سامسونگ و طریقه رفع هشدار e1 ماشین لباسشویی سامسونگ اشاره کرد.

خلاصه ای از علل ارور e1 لباسشویی سامسونگ

کاربران گرامی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از علل ارور e1 ماشین لباسشویی سامسونگ را مطرح کرده ایم.

دلیل ارور e1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟
  • خرابی شیر تامین آب
  • مشکل در آبگیری
  • اشکال در سیم کشی
  • مشکل در سوئیچ سطح آب
طریقه عیب یابی ارور e1 لباسشویی سامسونگ
  • مسیر شیر تامین آب را از نظر گرفتگی بررسی کنید.
  • تمامی ورودی های آب را چک کنید.
  • در صورتی که مشکل در سیم کشی و سوئیچ سطح آب وجود دارد، بهتر است بررسی را به تعمیرکار آی پی امداد بسپارید.
نحوه رفع کد خطای e1 ماشین لباسشویی سامسونگ
  • هر گونه گرفتگی در مسیر شیر تامین آب را برطرف کنید.
  • جرم گرفتگی های تمامی ورودی های آب را برطرف کنید.
  • در صورتی که مشکل در سیم کشی و سوئیچ سطح آب وجود دارد، بهتر است تعمیر آن ها را به تعمیرکار آی پی امداد بسپارید.

دلیل کد خطای e1 ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر خطای e1 ماشین لباسشویی سامسونگ را تجربه کرده اید، باید بدانید که در ماشین لباسشویی مشکل پیچیده ای وجود دارد و همه چیز باید بررسی شود. زمانی که با این کد خطا یا سایر ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ مواجه شدید، بهتر است سریعا آن را برطرف کنید. در ادامه به دلایل اصلی ارور e1 ماشین لباسشویی سامسونگ اشاره خواهیم کرد:

  1. خرابی شیر تامین آب از علت ارور e1 لباسشویی سامسونگ
  2. مشکل در آبگیری از دلایل ارور e1 ماشین لباسشویی سامسونگ
  3. اشکال در سیم کشی از علل ارور e1 لباسشویی سامسونگ
  4. مشکل در سوئیچ سطح آب ماشین لباسشویی سامسونگ

خرابی شیر تامین آب از علت های ارور e1 لباسشویی سامسونگ

یکی از منابع این خطا، خرابی یا بسته بودن شیر آب ورودی دستگاه است. این شیر باید کاملاً باز باشد و شیر آب باید کاملاً خوب عمل کند. در نتیجه دریچه آب باز نمی شود یا آب به دلیل خرابی یا گرفتگی به درستی وارد دستگاه نمی شود. در نتیجه نیاز به کسب اطمینان از سالم بودن و باز بودن شیری که به دستگاه شما وارد می شود، دارید. همچنین در صورت خرابی، شیر آبرسانی باید تعویض شود. علاوه بر این، باید سیم کشی شیر برقی لباسشویی را بررسی کنید.

خرابی شیر تامین آب از علت های ارور e1 لباسشویی سامسونگ

مشکل در آبگیری از دلایل ارور e1 ماشین لباسشویی سامسونگ

پس از بررسی و اطمینان از شیر تامین آب ماشین لباسشویی، قسمت دیگری وجود دارد که باعث از کار افتادن ماشین لباسشویی می شود. در زیر به دلایلی که باعث گرفتگی فیلتر لباسشویی می شود می پردازیم:

  • ماشین لباسشویی به لوله های شهری متصل است و آب شهری نیز می تواند حاوی رسوب و ذرات معلق باشد.
  • رسوبات موجود در فیلتر می تواند از ورود و تخلیه آب به داخل واشر جلوگیری کند.
  • لطفا توجه داشته باشید که همه ماشین های لباسشویی دارای فیلتر در ورودی آب نیستند.

اشکال در سیم کشی از علل ارور e1 لباسشویی سامسونگ

پس از بررسی دو مورد بالا شاید سوال پیش بیاید که سیم کشی ماشین لباسشویی مشکل دارد که باعث آبگیری صحیح نمی شود؟ باید بگوییم که ممکن است مشکلی در سیم کشی وجود داشته باشد؛ زیرا هریک از قطعات مربوط به تخلیه ماشین لباسشویی مانند شیر برقی، سنسورها، هیدرواستات لباسشویی با سیم کشی از مسیرهای مشخص شده بر روی برد مدار ماشین لباسشویی و هرگونه خطا یا وقفه در سیم کشی کنترل می شود. البته بررسی این قسمت از ماشین لباسشویی کاملا تخصصی است و باید توسط متخصص انجام شود.

اشکال در سیم کشی از علل ارور e1 لباسشویی سامسونگ

مشکل در سوئیچ سطح آب ماشین لباسشویی سامسونگ

با تغییر سطح آب که باعث تغییر فشار می شود، ولتاژ ورودی به شیر الکترومغناطیسی کنترل می شود. در واقع جریان از تایمر یا برد الکترونیکی ماشین لباسشویی به سوییچ و شیر برقی می رود. وقتی حجم آب ماشین لباسشویی به مقدار مناسب رسید، تغییر فشار باعث کاهش جریان شیر جریان و قطع جریان آب می شود، سپس جریان به سمت موتور هدایت شده و فاز اسپین شروع می شود.

مشکل در سوئیچ سطح آب ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر سوئیچ سطح آب ماشین لباسشویی مشکل داشته باشد، ممکن است مقدار آب شیر قبل از جمع شدن آب یا بلافاصله کاهش یابد، بنابراین توصیه می کنیم آن را تعویض کنید. می توانید وضعیت سوئیچ را بررسی کنید. دقت داشته باشید که این کار حرفه ای است که باید توسط یک متخصص انجام شود.

نحوه عیب یابی ارور e1 لباسشویی سامسونگ

برای عیب یابی ارور e1 ماشین لباسشویی سامسونگ در ابتدا علت های احتمالی را به صورت کامل مطالعه کنید و موارد ذکر شده را جهت عیب یابی ارور e1 انجام دهید:

  • خرابی شیر تامین آب از علت های هشدار e1 لباسشویی سامسونگ است که باید بررسی شود و اگر گرفتگی وجود دارد رفع شود و مسیر ورودی آب باز شود.
  • مشکل در آبگیری نیز می تواند باعث ارور e1 شود و این مشکل از رسوبات و دیگر موارد می آید که باعث سدی در برابر ورود آب می شود. باید تمامی ورودی های آب را چک کنید تا مشکلی نباشد.
  • اشکال در سیم کشی از علل ارور e1 لباسشویی سامسونگ بوده که باید توسط یک سیم کش و یا متخصص چک و بررسی شود تا مشکل حل شود.
  • مشکل در سوئیچ سطح آب ماشین لباسشویی سامسونگ باعث ارور e1 نیز می شود و برای بررسی عیب آن بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

طریقه رفع کد اخطار e1 ماشین لباسشویی سامسونگ

برای رفع ارور e1 لباسشویی سامسونگ به نکات زیر توجه کنید:

  • ارور e1 یکی از ارورهایی است که بدلیل خرابی شیر تامین آب ممکن است بوجود بیاید و برای رفع آن باید این شیر چک شود و اگر لازم به تعویض بود، شیر تعویض گردد.
  • مشکل در آبگیری از دلایل ارور e1 ماشین لباسشویی سامسونگ بوده که برای رفع آن باید تمامی ورودی ها را چک کنید و اگر مشکلی در ورودی آب نبود از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
  • ارور e1 بدلیل وجود مشکل در سیم کشی نیز به وجود می آید و برای رفع آن بهتر است از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
  • کد خطای e1 بدلیل مشکل در سوئیچ سطح آب نیز بوجود می آید و با تعویض این سوئیچ این مشکل نیز رفع خواهد شد که پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد