logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک

تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آیا فیلتر آب یخچال جنرال الکتریک شما نیاز به تعویض دارد؟ فیلتر تصفیه آب یخچال یکی از بخش هایی است که به صورت منظم باید تعویض شود تا مطمئن شوید که یخچال شما آب و یخ تمیز و با طعم تازه تولید می کند. در این مقاله از آی پی امداد شما را با مراحل تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک آشنا می کنیم تا بتوانید در تمام طول سال از آب و یخ تمیز و گوارا لذت ببرید. در صورتی که شما نیز قصد عوض کردن فیلتر آب ساید جنرال الکتریک را دارید، اما با نحوه انجام این کار آشنایی ندارید و یا قصد دارید انجام این فرآیند را به یک فرد متخصص بسپارید، این مقاله به شما در کسب اطلاعات مهم در این زمینه کمک خواهد کرد. با ما همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی آی پی امداد جهت تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک

تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک یکی از اقداماتی است که بهتر است توسط یک فرد متخصص و مجرب انجام شود. از این رو در این شرایط باید از یک تعمیرگاه یخچال برای این امر کمک بگیرید.

  • شما می توانید درخواست خود را هم به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین در سایت مجموعه آی پی امداد ثبت نمایید.
  • شماره تلفن های مرکز آی پی امداد در انتهای صفحه درج شده است که می توانید از آنها استفاده نمایید.
  • پس از اینکه درخواست خود را در آی پی امداد ثبت کردید، مشخصات مربوط به تکنسین برای شما اراسال خواهد شد.
  • طی مدت زمان کوتاهی تعمیرکار متخصص همراه با فیلتر آب مناسب و اورچینال در محل شما حاضر می شود.
  • پس از تعویض فیلتر یخچال ساید به شما گارانتی و فاکتور مربوط به خدمات ارائه شده تقدیم خواهد شد.

تعویض فیلتر یخچال ساید جنرال الکتریک در محل

معمولا زمانی که کاربران به تعویض فیلتر یخچال ساید جنرال الکتریک خود نیاز پیدا می کنند، نگران جابجایی آن هستند. به طور کلی می توان گفت جابجا کردن این دستگاه و انتقال آن به تعمیرگاه جهت عوض کردن فیلتر امر آسانی نیست و می تواند هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد. از این رو این خدمات در محل جهت عدم جابجایی دستگاه و حذف هزینه های سنگین آن راه اندازی گردیده است. با استفاده از این خدمات می توانید بدون نگرانی از هزینه های گزاف و مشکلات جابجایی ساید جنرال الکتریک خود، اقدامات لازم را در جهت تعویض فیلت در محل و منزل خود انجام دهید.

تعویض فیلتر یخچال ساید جنرال الکتریک در محل

چرا باید فیلتر آب یخچال جنرال الکتریک را عوض کنیم؟

فیلتر آب یخچال جنرال الکتریک به چند دلیل باید به صورت منظم تعویض شود:

  • فیلتر آب به حذف ناخالصی‌ ها مانند کلر، رسوب و سایر آلاینده‌ ها از آب کمک می‌ کند و اطمینان حاصل می‌ کند که آب خارج شده از یخچال شما تمیز و قابل آشامیدن است.
  • با گذشت زمان، فیلتر آب ممکن است با ذرات و ناخالصی ها مسدود شود که می تواند طعم آب را تحت تاثیر قرار دهد. تعویض فیلتر آب ساید جنرال الکتریک به اطمینان از طعم تازه و تمیز آب کمک می کند.
  • فیلتر آب مسدود شده یا قدیمی می تواند جریان و فشار آب یخچال شما را کاهش دهد. بنابراین تعویض منظم فیلتر آب به حفظ عملکرد مطلوب و اطمینان از عملکرد موثر یخچال کمک می کند.

چه زمانی فیلتر یخچال جنرال الکتریک را تعویض کنیم؟

توصیه کلی برای تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک هر 6 ماه یا پس از فیلتر کردن 300 گالن آب درون یخچال است. اما اگر متوجه کاهش جریان آب یا تغییر در طعم یا بوی آب خود شدید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که فیلتر را تعویض کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که همه فیلترهای یخچال جنرال الکتریک یکسان نیستند. بنابراین حتما دفترچه راهنمای یخچال جنرال الکتریک خود را بررسی کنید تا متوجه شوید چه زمانی باید فیلتر عوض شود. علاوه بر این، برخی از مدل های جدیدتر یخچال های جنرال الکتریک دارای نشانگر فیلتر هستند که زمان عوض کردن فیلتر را به شما هشدار می دهد.

چه زمانی فیلتر یخچال جنرال الکتریک را تعویض کنیم

نحوه عوض کردن فیلتر داخلی یخچال جنرال الکتریک

در ادامه راهنمای عوض کردن فیلتر آب داخلی یخچال جنرال الکتریک آورده شده است:

  1. فیلتر آب معمولا در گوشه سمت راست بالای محفظه یخچال یا در قسمت داخلی پایین درب یخچال قرار دارد.
  2. شیر ورودی آب یخچال را پیدا کرده و آن را قطع کنید. این کار از بیرون ریختن آب هنگام برداشتن فیلتر جلوگیری می کند.
  3. فیلتر آب قدیمی را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا از محفظه خارج شود. برخی از مدل ها ممکن است از شما نیاز داشته باشند که یک دکمه را فشار دهید یا یک اهرم را بکشید تا فیلتر آزاد شود.
  4. پوشش محافظ را از فیلتر آب جدید بردارید و آن را داخل محفظه قرار دهید. فیلتر را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا در جای خود قفل شود.
  5. شیر آب را دوباره باز کنید و نشتی اطراف فیلتر را بررسی کنید. در صورت مشاهده هرگونه نشتی، آب را قطع کرده و فیلتر را بیشتر سفت کنید.
  6. حدود 2 تا 3 لیوان آب را از فیلتر جدید عبور دهید تا هوا و آلودگی را خارج کنید و مطمئن شوید که آب به درستی جریان دارد.
  7. برخی از یخچال های جنرال الکتریک دارای نشانگر فیلتر آب هستند که پس از عوض کردن فیلتر باید ریست شود.

نحوه عوض کردن فیلتر داخلی یخچال جنرال الکتریک

طریقه تعویض فیلتر آب بیرونی یخچال جنرال الکتریک

تعویض فیلتر خارجی یخچال جنرال الکتریک یک فرآیند نسبتا ساده است. در ادامه مراحل انجام این کار را آورده ایم که می توانید آن را به دقت دنبال کنید:

  1. با توجه به مدل یخچال جنرال الکتریک شما، فیلتر خارجی ممکن است پشت یا در پایین یخچال قرار داشته باشد.
  2. قبل از تعویض فیلتر، باید جریان آب یخچال را قطع کنید. این کار را می توان با چرخاندن شیر آب واقع در نزدیکی خط آبی که به یخچال متصل می شود، انجام داد.
  3. برای برداشتن فیلتر قدیمی، دکمه آزادسازی روی کارتریج فیلتر را فشار دهید و به آرامی فیلتر را مستقیما بیرون بکشید. اگر جدا کردن فیلتر سخت است، سعی کنید آن را کمی به جلو و عقب بچرخانید تا شل شود.
  4. قبل از نصب فیلتر جدید، هرگونه درپوش یا مهر و موم محافظ را بردارید و فیلتر را با آب به مدت تقریبا پنج دقیقه بشویید. این کار به حذف ذرات کربن یا هوای موجود در فیلتر کمک می کند.
  5. فیلتر جدید را با نگهدارنده محفظه فیلتر تراز کنید و آن را محکم فشار دهید تا در جای خود مجکم شود. مطمئن شوید که فلش های روی فیلتر با فلش های روی نگهدارنده محفظه فیلتر هم تراز هستند.
  6. شیر قطع را دوباره باز کنید و نشتی اطراف فیلتر را بررسی کنید.
  7. پس از نصب فیلتر و عدم وجود نشتی، آب را برای چند دقیقه از داخل دستگاه خارج کنید تا ذرات یا هوای باقی مانده از بین برود.

طریقه تعویض فیلتر آب بیرونی یخچال جنرال الکتریک

نحوه تهیه فیلتر آب مناسب یخچال جنرال الکتریک

برای عوض کردن فیلتر آب یخچال جنرال الکتریک، باید یک فیلتر آب خریداری کنید که با مدل یخچال شما سازگار باشد. شما می توانید مدل مناسب فیلتر یخچال خود را از طریق دفترچه راهنمای دستگاه و یا برچسب روی فیلتر قدیمی پیدا کنید. همچنین می توانید از تکنسین متخصص برای بررسی فیلتر مناسب یخچال خود کمک گرفته و فیلتر یخچال اصل را از یک نمایندگی معتبر خریداری نمایید. دقت داشته باشید که اگر فیلتر خریداری شده با مدل یخچال شما سازگار نباشد، کارکرد درستی نشده و مشکلاتی نیز در کارکرد دستگاه ایجاد خواهد کرد.

هزینه تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک

هزینه تعویض فیلتر در یخچال جنرال الکتریک با توجه به مدل یخچال شما و محل خرید فیلتر جایگزین می تواند متفاوت باشد. برای اطمینان از نصب صحیح و عملکرد مطلوب، خرید فیلتر جایگزینی که با مدل یخچال شما سازگار باشد، مهم است. علاوه بر این، در صورت انتخاب یک متخصص حرفه ای برای تعویض فیلتر آب، باید هزینه کار را در نظر بگیرید. برای اینکه بتوانید از هزینه انجام این کار اطلاع پیدا نمایید، می توانید با متخصصین آی پی امداد تماس بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد