logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور ماکروفر جنرال الکتریک

ارور ماکروفر جنرال الکتریک
ارور ماکروفر جنرال الکتریک
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور ماکروفر جنرال الکتریک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور ماکروفر جنرال الکتریک کد خطای مایکروفر جنرال الکتریک را برای شما عزیزان شرح داده ایم تا با آگاهی و دانش از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر جنرال الکتریک بهره مند شوید، همچنین لازم است بدانید که تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک تخصص میخواهد و حتما با برای رفع ارور از متخصص مربوطه کمک بگیرید. به خواندن ادامه دهید تا با ارور ماکروویو جنرال الکتریک ، علت ارور و رفع عیب ارور آشنا شوید.

کاربران گرامی؛ چنانچه تجربه یا نظر به خصوصی در مورد خرابی های ماکروفر خود دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر و یا پرسش خود در انتهای این مقاله به گفتمان با متخصصین آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارور F1 یا F2 ماکروفر جنرال الکتریک

در صفحه ارور مایکروفر جنرال الکتریک به بررسی کد خطای f1 , f2 همراه با دلیل ارور و رفع ارور میپردازیم. این ارور مربوط به سنسور حرارتی می باشد. در واقع سنسور حرارتی دمای داخل ماکروفر را نشان می دهد. گاهی اوقات این سنسور مشکل پیدا کرده و یا دما و حرارت را نشان نمی دهد و یا ممکن است اعداد و ارقام اشتباهی را نمایش دهد. سنسور حرارتی در ماکروفر ها به صورت باز و یا اتصال کوتاه قرار می گیرد. در صورتی که سنسور حرارتی باز باشد کد خطای F1 است و زمانیکه اتصال کوتاه باشد کد خطای F2 است. پس در این خطا فقط باید سنسور را بررسی نمایید.

ارور F3 مایکروفر جنرال الکتریک

در صفحه کد خطای مایکروفر جنرال الکتریک به بررسی ارور f3 همراه با دلیل ارور و رفع ارور میپردازیم. ماکروفر جنرال الکتریک دارای یک پد لمسی است. گاهی اوقات این پد لمسی به دلایل مختلفی دچار ایراد و مشکل می شود که دیگر کار نمی کند و زمانیکه کار نکند این ارور را نشان می دهد که باید بررسی کرد. ابتدا ماکروویو را از برق کشیده و به مدت 30 ثانیه دستگاه را خاموش کنید. پس از این مدت زمان مجدد دستگاه را به برق زده و پد لمسی را چک کنید که آیا مشکل بر طرف شده است یا خیر. در صورتیکه برطرف نشده بود با یک تکنسین تماس بگیرید.

کد خطای F4 یا F5 مایکروفر جنرال الکتریک

در صفحه آلارم ماکروفر جنرال الکتریک به بررسی کد خطای f4 , f5 همراه با دلیل ارور و رفع ارور میپردازیم. در ماکروفرهای جنرال الکتریک سنسوری به نام سنسور رطوبت وجود دارد. این سنسور دارای یک حسگر می باشد که گاهی اوقات دچار خرابی می شود و به دو دلیل خراب می شود. یکی به دلیل اینکه سنسور رطوبت به دلیل وجود رطوبت شدید در حفره ماکروفر باز شده است که کد خطای F4 را نشان میدهد و دیگری به این معنی که سنسور رطوبت کوتاه شده است که در این صورت هم کد خطای F5 نشان داده می شود.

اولین کاری که باید انجتام شود چک کردن سنسور رطوبت و همچنین پد ان است در صورتیکه نیاز به تعویض داشت با تعویش کردن آن این کدهای خطا نیز برطرف می شود اما در غیر این صورت با کارشناسان متخصص ماکروفر جنرال الکتریک تماس بگیرید.

ارور F6 ماکروویو جنرال الکتریک

در صفحه ارور مایکروفر جنرال الکتریک به بررسی کد خطای f6 همراه با دلیل ارور و رفع ارور میپردازیم. ماکروفرهای جنرال الکتریک دارای قسمت خاصی به اسم پروب هستند. این پروب وظایف مختلفی دارد که مربوط به درجه حرارت هستند که در واقع بر پخت و پز ن رفع ارور ماکروفر جنرال الکتریک: ابتدا پروپ را بررسی کنید اما در بیشتر مواقع پروپ ها نیاز به جایگزینی داشتند و امکان تعمیر نبوده است. شما با استفاده از این مقاله و معرفی ارورهای ماکروفر جنرال الکتریک می توانید به راحتی مفهوم آن ها را متوجه شوید و در کمترین زمان ممکن به سرویس و یا تعمیرات لازم آن بپردازید.

توجه: برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک و تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک کلیک نمایید.

ارور F10 ماکروفر جنرال الکتریک

در صفحه اخطار ماکروفر جنرال الکتریک به بررسی کد ارور f10 بپردازیم. ماکروفرهای جنرال الکتریک دارای یک صفحه لمسی مخصوص جهت ارائه فرمان های لازم به دستگاه هستند. در برخی مواقع این صفحه لمسی دچار خرابی می شود که در نتیجه آن این ارور به نمایش درمی آید. در این شرایط جهت رفع ارور مربوطه باید برد الکترونیکی دستگاه به طور دقیق بررسی شود.

هشدار Prob ماکروفر جنرال الکتریک

در صفحه بررسی کد ارور مایکروفر جنرال الکتریک به بررسی کد خطای prob می پردازیم. پروب یکی از قطعات ماکروفر است که وظیفه تنظیم سنسور و درجه حرارت دستگاه را برعهده دارد. در برخی شرایط این قطعه دچار مشکل می شود و خطای پروب نشان داده می شود که مربوط به مدار باز شدن سنسور دما می باشد. برای برطرف کردن این خطا باید برد الکترونیکی به همراه سنسور دما تست شود.

ارور 8888 و 888 و PF ماکروفر جنرال الکتریک

در مقاله بررسی کد خطای ماکروفر جنرال الکتریک به بررسی ارور 8888 و 888 و PF دستگاه می پردازیم. این ارور مربوط به بروز مشکل در اتصال برق و قطع شدن برق است. جهت رفع ارور مربوطه اقدام به تنظیم مجدد ساعت دستگاه نموده و سپس کارکرد دستگاه مجددا تست شود.

آلارم 18 ماکروفر جنرال الکتریک

در صفحه اخطار مایکروفر جنرال الکتریک به ارور 18 دستگاه خواهیم پرداخت. این ارور مربوط به کنترل الکتریکی دستگاه می باشد که در برخی مواقع کارکرد آن دچار مشکل شده و خطا به نمایش در خواهد آمد. جهت رفع این کد خطا باید برد الکترونیکی به دقت تست گردد.

چگونه کد هشدار مایکروفر جنرال الکتریک را در منزل برطرف کنیم؟

مایکروفرهای جنرال الکتریک ممکن است در برخی مواقع مشکلاتی را برای مصرف کنندگان ایجاد نمایند. در این شرایط بسیاری از افراد نمی دانند که چه اقدامات اصولی باید برای رفع مشکل و اخطار مایکروفر جنرال الکتریک خود انجام دهند. در صورتی که کد خطایی بر روی صفحه نمایش ماکروویو شما ظاهر شده است و دستگاه شما به درستی کار نمی کند، باید به دنبال راهکاری جهت رفع ایراد دستگاهتان در منزل باشید.

در این شرایط بهترین کار این است که از طریق مطالب ارائه شده در این مقاله از معنای این ارورها و راه حل برطرف کردن هریک از این کدها اطلاع پیدا کنید. سپس می توانید برای رفع کدهای خطای ماکروفر جنرال الکتریک که مربوط به ایرادات جزئی آن است، اقدام نمایید. اما در صورت عدم برخورداری از دانش کافی بهتر است برای انجام این کار با تکنسین مجرب تماس بگیرید.

بررسی ارورهای ماکروفر جنرال الکتریک به صورت خلاصه

اصلی ترین ارور های مربوط به مایکروفر جنرال الکتریک را در این مقاله به صورت مفصل با شما بررسی کردیم، اما اصلی ترین نکته ای که قصد اشاره به آن را داریم این است که شما با نگهداری صحیح و شناخت ارور های مختلف این ماکروفر ها می توانید از هرگونه ایراد در این محصولات جلوگیری کنید.

نکته دیگری که هرگز نباید از یاد ببرید این است تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک و هر برند دیگری امری بسیار تخصصی است و هر اقدام ناشیانه ای می تواند موجب از کار افتادن دستگاه شود، در همین راستا به شما توصیه می کنیم تا تعمیر مایکروفر خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسپارید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد