logo logo تعمیر لباسشویی در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

باز نشدن درب ماشین لباسشویی

باز نشدن درب ماشین لباسشویی
باز نشدن درب ماشین لباسشویی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله باز نشدن درب ماشین لباسشویی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه
podcast

پادکست علت باز نشدن در لباسشویی با راهنمای رفع مشکل

منتظر خواندن دیدگاه شما بعد از گوش کردن به این پادکست خواهیم بود.
12091

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی در منازل است. این دستگاه می تواند به سرعت و به راحتی لباس ها را تمیز کند و از خستگی ناشی از شستن لباس ها به صورت دستی جلوگیری نماید. با این حال، ممکن است گاهی اوقات مشکلاتی در عملکرد لباسشویی ایجاد شود که یکی از رایج ترین این مشکلات، باز نشدن درب ماشین لباسشویی در پایان شستشو می باشد که می تواند مربوط به خرابی یا مشکل در بخش های مختلف دستگاه باشد. از این رو در این مقاله از آی پی امداد، به بررسی و شرح هریک از دلایل باز نشدن درب لباسشویی و نحوه رفع این مشکل خواهیم پرداخت. همچنین شما می توانید از ویدیو آموزشی قرار داده شده در این مقاله برای بررسی بهتر مشکل دستگاه خود کمک بگیرید. با ما همراه باشید.

کاربر گرامی هرگونه سوالی در زمینه علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی خود دارید، کافی است در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) پرسش نمایید تا تعمیرکاران مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

چرا درب ماشین لباسشویی باز نمیشود؟ (فیلم آموزشی)

اگر مدت زمان شستشوی لباسشویی شما به پایان رسیده است و درب آن باز نمی شود، می تواند مربوط به بروز مشکل در بخش های مختلف دستگاه باشد. در ویدیو آموزشی زیر، تکنسین متخصص آی پی امداد هریک از این موارد را به صورت کامل برای شما شرح خواهد داد.

درب ماشین لباسشویی چگونه قفل می‌شود؟

برای اینکه بتوانید علت بسته نشدن درب لباسشویی را بررسی کنید، ابتدا بهتر است بدانید که درب دستگاه به چه صورت قفل می شود. در ادامه به بررسی این مکانیزم برای شما پرداخته ایم:

  1. درب ماشین لباسشویی با استفاده از یک مکانیزم قفل مغناطیسی قفل می‌شود.
  2. این مکانیزم شامل یک زبانه پلاستیکی در درب و یک آهنربا در پشت ماشین لباسشویی است.
  3. وقتی درب بسته می‌شود، زبانه پلاستیکی در مقابل آهنربا قرار می‌گیرد و توسط آن قفل می‌شود.
  4. برای قفل شدن درب ماشین لباسشویی، ابتدا باید یک برنامه شستشو را انتخاب کنید.
  5. پس از انتخاب برنامه، برد ماشین لباسشویی دستور قفل شدن درب را به موتور قفل درب می‌دهد.
  6. موتور قفل درب زبانه پلاستیکی را به سمت آهنربا حرکت می‌دهد و درب را قفل می‌کند.
  7. یعنی شما حتی اگر هم به اشتباه دستگیره لباسشویی رو بکشید، قادر به تکان دادن دستگیره نیستید؛ زیرا در جای خودش قفل شده است.

6 علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی + راه‌حل

در حالت عادی، لباسشویی شما هنگام شروع شستشوی لباس هایتان، درب را به طور اتوماتیک قفل می کند تا مانع از ریختن آب به بیرون دستگاه شود. این قفل یک مکانیسم ایمنی برای ماشین لباسشویی محسوب می شود. در انتهای کار و پس از پایان کار شستشو، درب لباسشویی از حالت قفل خارج شده و شما می توانید لباس های تمیزتان را از آن خارج کنید. اما در شرایط عدم باز شدن درب ماشین لباسشویی، درب دستگاه قفل شده و لباس ها داخل آن باقی خواهند ماند. باز نشدن درب ماشین لباسشویی علت های زیادی دارد که ما در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

  1. خرابی میکروسوئیچ و قفل درب
  2. ایراد در دستگیره درب
  3. خرابی یا گرفتگی مجرای هیدروستات
  4. تخلیه نشدن آب لباسشویی
  5. ایراد در برد الکترونیکی
  6. فعال بودن قفل کودک

1. خرابی مجموعه قفل یا میکروسوئیچ درب لباسشویی

مجموعه قفل درب ماشین لباسشویی شامل، دستگیره، زبانه، قفل و میکروسوئیچ می شود. بر روی تمام درب های لباسشویی زبانه ایی وجود دارد که زمانی که درب دستگاه بسته میشود، داخل میکروسوئیچ کیپ می‌شود. زمانیکه استارت کار دستگاه را میزنیم، میکروسوئیچ با یک جابجایی کوچک، باعث قفل شدن زبانه می گردد. در این شرایط اگر هر کدام از مجموعه قفل درب لباسشویی مشکل داشته باشد، درب باز نمی شود. همچنین تمامی ماشین های لباسشویی‌ دارای میکروسوئیچ هستند که برای اطمینان از بسته شدن درب و امن بودن فرآیند شستشو در لباسشویی تعبیه شده اند.

  • میکروسوئیچ به کمک مجموعه قفل، درب را به طور کامل بسته نگه می دارد و اجازه نمی دهد درب باز شود.
  • هنگامی که چرخه شستشو شروع می شود، میکروسوئیچ، مارپیچ قفل را فعال می کند تا از باز شدن درب جلوگیری شود. در پایان چرخه، سوئیچ درب فعال می شود.
  • به طور معمول حداقل یک یا دو دقیقه طول می کشد که تا بعد از فرآیند شستشو، میکروسوئیچ فعال شود.
  • اگر درب در انتهای چرخه باز نباشد، ممکن است میکروسوئیچ مشکل داشته باشد.

برای حل این مشکل:

  • می توانید اقدام به تعویض میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی کنید.
  • اما قبل از آن بهتره میکروسوئیچ را تست نمایید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.
  • بر روی 3 سوکت میکروسوئیچ عدد درج شده است.
  • دو عدد بزرگتر را به برق مستقیم بزنید و با پیچ گوشتی، زبانه را فشار دهید.
  • اگر درب قفل شد، یعنی سالم است. در غیر اینصورت باید میکروسوئیچ را تعویض کنید.

خراب میکروسوئیچ لباسشویی باعث باز نشدن درب میشود

2. ایراد در دستگیره درب لباسشویی

دستگیره ماشین لباسشویی مسئول باز و بسته شدن درب آن است. این دستگیره به یک مکانیزم قفل متصل است که درب را در جای خود نگه می‌ دارد. اگر دستگیره درب خراب شود، درب ماشین لباسشویی باز نخواهد شد. چنانچه دستگیره درب شکسته یا آسیب دیده باشد یا اگر سیم کشی دستگیره درب خراب شده باشد، نمیتواند با مکانیزم قفل ارتباط برقرار کند و این مشکل رخ خواهد داد.

  • اگر درب ماشین لباسشویی شما باز نمی شود، ابتدا باید بررسی کنید که آیا دستگیره درب خراب است یا خیر.
  • برای انجام این کار، می توانید دستگیره درب را با دقت بررسی کنید تا ببینید شکسته یا آسیب دیده نباشد.
  • همچنین می توانید سعی کنید دستگیره درب را حرکت دهید تا ببینید هنوز می تواند درب را باز کند.
  • اگر دستگیره درب خراب است، باید آن را تعویض کنید که برای انجام این کار می توانید از تعمیرکار متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

ایراد در دستگیره درب لباسشویی

3. خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی

مجرا یا همان شلنگ هوای هیدروستات لباسشویی رابطی بین دیگ و هیدروستات است. زمان آبگیری لباسشویی، هوا داخل شیلنگ هیدروستات فشرده میشود و هیدروستات متوجه میشود که آب به اندازه تعیین شده به داخل لباسشویی وارد شده است. سپس با اطلاع رسانی به برد، آب ورودی از شیر برقی را قطع می کند. اگر زمان تخلیه آب، مایع یا پودر لباسشویی یا کثیفی دیگ جلوی مجرای هیدروستات را بگیرد و هیدروستات متوجه تخلیه آب نشود، میتواند مانع از باز شدن درب لباسشویی شود.

  • در این شرایط باید هیدروستات و بخش های مختلف آن را به صورت دقیق بررسی نمایید.
  • برای انجام این کار می توانید از قسمت پشتی لباسشویی به هیدروستات دسترسی پیدا کنید.
  • در صورتی که این قطعه یا مخزن و شلنگ آن خراب شده باشند، لازم است قطعات معیوب را تعویض کنید.

خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی

4. تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

تخلیه نشدن آب درون لباسشویی نیز می تواند موجب باز نشدن درب آن شود. ماشین لباسشویی برای باز شدن درب، باید ابتدا آب را تخلیه کند. اگر آب در مخزن لباسشویی باقی مانده باشد، درب دستگاه باز نخواهد شد. برای رفع مشکل تخلیه نشدن آب درون لباسشویی، ابتدا باید بررسی کنید که فیلتر پمپ تخلیه مسدود نشده باشد. فیلتر پمپ تخلیه یک قطعه کوچک است که در قسمت پایینی ماشین لباسشویی قرار دارد. این فیلتر از ورود اشیاء خارجی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند. اگر فیلتر تخلیه مسدود شود، می تواند مانع از تخلیه آب خواهد شد..

  • شیلنگ خروجی و فیلتر کف را چک نمایید (فیلتر را بیرون آورید و کامل تمیز کنید) تا گرفتگی نداشته باشد.
  • همچنان، پروانه های پمپ تخلیه را بررسی کنید تا چیزی به آن گیر نکرده باشد.
  • اگر با رفع گرفتگی در این قطعات مشکل حل نشد، اقدام به تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی نمایید.

باقی ماندن آب در دیگ لباسشویی باعث باز نشدن درب میشود

5. خرابی برد الکترونیکی لباسشویی

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی یک قطعه مهم است که وظیفه کنترل تمام عملکردهای دستگاه را بر عهده دارد. اگر برد الکترونیکی خراب شود، می تواند باعث بروز مشکلات مختلفی در لباسشویی از جمله باز نشدن درب آن شود. در حالت عادی، پس از اتمام برنامه شستشو، برد الکترونیکی دستور باز شدن درب را به موتور قفل درب می‌ دهد. اگر برد الکترونیکی خراب شود، نمی تواند این دستور را صادر کند و در نتیجه درب لباسشویی باز نخواهد شد. علاوه بر این، برد الکترونیکی مسئول تشخیص سطح آب در مخزن ماشین لباسشویی نیز می‌ باشد و اگر خراب شود،سطح آب را به درستی تشخیص نداده  و در نتیجه لباسشویی آب را تخلیه نکرده و درب بسته می ماند.

  • برای رفع مشکل می توانید سیم کشی و اجزای برد الکترونیکی را با استفاده از یک مولتی متر بررسی کنید. در صورت خرابی، باید برد الکترونیکی را تعمیر یا تعویض کنید.
  • تعمیر برد الکترونیکی یک کار تخصصی است که باید توسط یک تعمیرکار متخصص و مجرب انجام شود.

خرابی برد الکترونیکی لباسشویی

6 فعال بودن قفل کودک ماشین لباسشویی

فعال شدن قفل کودک لباسشویی هم از مواردی است که احتمال می‌ رود علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی باشد. قفل کودک یک ویژگی ایمنی است که از دسترسی کودکان به ماشین لباسشویی در حین کار یا بلافاصله پس از اتمام کار جلوگیری می کند. هنگامی که قفل کودک فعال است، میکروسوئیچ درب لباسشویی غیرفعال می شود. این بدان معناست که حتی اگر دکمه باز کردن درب را فشار دهید، درب باز نخواهد شد.

  • برای غیرفعال کردن قفل کودک، باید دکمه child lock یا lock را به مدت 3 تا 6 ثانیه فشار دهید.
  • در برخی از مدل ها، لازم است دکمه قفل کودک و دکمه دیگری را همزمان فشار دهید.

چگونه درب ماشین لباسشویی را باز کنیم؟

اگر پس از اتمام شستشو درب لباسشویی باز نمی شود، ممکن است مربوط به هریک از موارد ذکر شده در بخش قبل باشد که به بررسی راه حل های رفع هریک از آنها پرداختیم، اما اگر می خواهید بلافاصله درب دستگاه را باز کرده و لباس های خود را خارج کنید، می توانید به هریک از روش های زیر عمل کنید:

1. بررسی سطح آب

  • اولین کاری که باید انجام دهید، بررسی سطح آب در مخزن ماشین لباسشویی است. اگر آب در مخزن ماشین لباسشویی باقی مانده است، باید آن را تخلیه کنید.
  • برای این کار، می توانید فیلتر کف دستگاه را باز کنید تا آب به طور کامل خالی شود. پس از تخلیه آب، درب ماشین لباسشویی به راحتی باز خواهد شد.

2. استفاده از ضامن دستی

  • در برخی از ماشین لباسشویی ها، یک ضامن دستی وجود دارد که می تواند برای باز کردن درب لباسشویی استفاده شود. این ضامن معمولا در قسمت پشتی دستگاه قرار دارد.
  • برای استفاده از ضامن دستی، باید ماشین لباسشویی را خاموش کرده و سپس ضامن دستی را پیدا کنید. ضامن دستی معمولا یک دکمه یا اهرم است.
  • پس از پیدا کردن ضامن دستی، آن را فشار دهید یا اهرم آن را بکشید. این کار باعث می شود که میکروسوئیچ درب غیرفعال شده و درب ماشین لباسشویی باز شود.

برای تعمیر مشکل باز نشدن درب لباسشویی با کجا تماس بگیریم؟

در این مقاله به بررسی 6 علت مهم در بروز مشکل بسته ماندن درب ماشین لباسشویی پس از اتمام شستشو پرداختیم و راه حل های رفع مشکل را نیز گفتیم. با توجه به اینکه رفع ایرادات احتمالی به وجود آمده در درب ماشین لباسشویی، ممکن است نیازمند حضور افراد متخصص باشد، به شما پیشنهاد می کنیم تا برای رفع مشکل باز نشدن درب لباسشویی خود از خدمات آی پی امداد بهره جویید و از آنها کمک بخواهید. کارشناسان فنی و متخصص آی پی امداد جهت تعمیر لباسشویی در اسرع وقت در محل  شما حاضر می شوند. برای بهره مندی از این خدمات می توانید از طریق شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 با این مرکز تماس بگیرید.

4.3/5 - (48 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

208 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • نسا بهشتی 09 شهریور 1401

    باسلام‌ لباسشویی روشن میشه درش باز نمیشه ارور LE میده مشکل چیه؟؟

    پاسخ دادن
  • سامان 27 مرداد 1401

    با سلام لباسشویی خاموشه دربشو بستم لباسشویی رو رو شن کردم الارم door میده در ب لباسشویی بستس و تو هیچ حالتی باز نمیشه .لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 29 مرداد 1401

      میکروسوییچ درب سوخته یا دستگیره درب شکسته

      پاسخ دادن
      • مهناز 03 شهریور 1401

        کد Door look چیه رو صفحه نمایش ماشین لباسشویی اومده مارک Devo

        پاسخ دادن
  • صالح 22 تیر 1401

    سلام لباسشویی تازه نصب شده و اولین باره می‌خوام لباس بزارم داخلش قسمت درب لباسشویی گیره ای نیست که دربشو باز کنم راهنمایی کنین ممنون میشم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 تیر 1401

      احتمالا بدون دستگیره باشه دستگاه رو روشن کنید دکمه door رو فشار دهید درب باز میشود

      پاسخ دادن
  • fateme sohrabi 13 تیر 1401

    عالی بود

    پاسخ دادن
    • مجید شفیعی 19 تیر 1401

      سلام درب کوچک ک اد واش لباسشویی اسنوا هست باز نمیشه

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 20 تیر 1401

        سلام، سوییچ درب خراب است

        پاسخ دادن
  • مهرداد 13 خرداد 1401

    سلام.ماشین ما مارک کنوود هستش. و الان مدتی هست که همیشه با تاخیر زیاد در ماشین باز میشه. مثلا بعضیوقتها تا پنج دقیقه طول میکشه تا باز بشه.چکار باید کرد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 خرداد 1401

      سلام، تا 5 دقیقه عادی هست بیشتر از 5دقیقه میکروسوییچ درب تعویض گردد

      پاسخ دادن
  • غلامی 05 خرداد 1401

    سلام ماشین لباسشویی من پاکشوما هست کامل لباس شسته ولی دربش باز نمیشه و ۲۰ دقیقه هم از برق کشیدمش ولی دربش باز نمیشه میشه راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 خرداد 1401

      سلام، میکروسوییچ درب تعویض گردد

      پاسخ دادن
  • حبیبی نیا 29 اردیبهشت 1401

    سلام ببخشید ماشین دوو هم آب داخلش تخیله نمیشه و هم اینکه درش قفل باز نمیشه چیکار باید کنم ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 31 اردیبهشت 1401

      سلام، وقتیکه تخلیه انجام نشه، میکروسوئیچ فرمان باز کردن درب را نمیگیره. فیلتر کف را باز کنید تا آب کامل تخلیه شه و سپس تایمر را جلو بندازید تا درب باز شود. بعد به مشکل عدم تخلیه بپردازید

      پاسخ دادن
  • Shayan 18 اردیبهشت 1401

    سلام من یه حایر دارم هفت کیلویی درش با تاخیر باز میشه انگار که سنسوراش مشکل داشته باشه مشکلش چیه بنظرتون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 اردیبهشت 1401

      سلام، میکروسویچ درب خراب است

      پاسخ دادن
  • حامد 02 اردیبهشت 1401

    سلام و خسته نباشبد لباس شویی من دوو هست همه موارد بالا سالم هستش بعد شستشو باز نمیکنه

    پاسخ دادن
  • ممد 09 فروردین 1401

    سلام لباسشویی من زیمنس هست و از دیروز درش باز نمیشه. 6 دقیقه مونده که تموم بشه قطع میشه و بعد هم باز نمیشه. چکار کنم تا شستشو تا انتها بره که بتدنم در باز کنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 فروردین 1401

      سلام، از برنامه اسپین استفاده کنید در ضمن پایین قسمت تخلیه یه طناب جهت باز کردن درب اظطراری داردکه با کشیدن ان درب باز میشود

      پاسخ دادن
  • محمدرضا 02 فروردین 1401

    سلام لبسشویی من bost هست اما وقتی رو شستشوی لباس ترکیبی میزنم چند بار میشوره ابکشی میکنه خشک میکنه دوباره میشوره متوقف نمیشه مجبور میشم بزنم رو شستشوی سریع

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 فروردین 1401

      سلام، تنظیمات برنامه یا برد ایراد دارد

      پاسخ دادن
  • رضا 24 اسفند 1400

    اقا تشکربابت اموزشاتون خداخیرتون بده

    پاسخ دادن
  • رازقندی 23 اسفند 1400

    سلام.لباسشویی من Bost زمانی که روشنش میکنم یه صدای ویز ویز از سمت برد میده و بلافاصله درب رو که میبندی قفل میشه و بعد از شستشو هم رو ۱ دقیقه میمونه و مدام میچرخه و درب باز نمیشه وباید از برق بکشی بعد باز میشه مشکلش چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 اسفند 1400

      سلام، میکروسویچ درب و در نهایت برد الکترونیکی باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • رستمی 27 بهمن 1400

    درباز نمیشه از برق که میکشم قفل آزاد شده در ماشین باز میشه .علتش چیه

    پاسخ دادن
  • Amir 25 بهمن 1400

    سلام لباسشویی اسنوا درب اش باز نمیشه و علامت قفل در مانیتور روشن است و آب داخل ماشین لباسشویی نیست

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 27 بهمن 1400

      سلام، مشکل از میکروسوئیچ، باید تعویض کنید چون پلاتین ها خوب عمل نمیکنند

      پاسخ دادن
  • رحیم بیگی 07 بهمن 1400

    سلام دوستان من یکدستگاه لباسشویی شارپ 1۰کیلویی دارم لولا درش شکسته تو شهرستان گیرم نیومد اگر دوستان بتونن راهنمایی کنن از کجا تهیه کنم ممنون میشم درضمن ژاپنی وبا برق 1۱۰کار میکنه.متشکرم

    پاسخ دادن
    • احسان 02 فروردین 1401

      درود ماشین لباسشویی برند مدیا هست ۲دقیقه مونده بود به پایان شستشو ولی هنوز کلی آب توش بود با اینکه تومرحله ی خشکن بود ولی هنوز آبش تخلیه نشده بود وصدای غیر معمول میداد بعدش هم قطع شد وروی صفحه نمایش ارور E11نشون میداد ،دریچه ی پمپ زیر ماشین رو باز کردم جوراب وکش مو توش گیر کرده بود آبش هم خالی شد ولی E11هنوز نمایش داده میشد ودرب هم باز نمیشد ،سینی بالا رو باز کردم شلنگ و فیش هیدروستات رو جدا کردم و دوباره جازدم،الان E33نشون میده درب هم همچنان قفل هست ، اهرم میکرو سوییچ رو پیدا نکردم چجوری درب رو میشه باز کنم

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 06 فروردین 1401

        سلام، دستگاه رو از برق بکشید بعد از چند دقیقه به برق بزنید اگر درب باز نشد میکروسویچ درب سوخته یا دستگیره شکسته

        پاسخ دادن
  • سید مهدی 11 دی 1400

    با سلام. لباسشویی ۷ کیلو دوو هست. شستشو انجام میشه. تخلیه میکنه خشک هم میکنه. ولی تایمر روی ۱ میمونه. قفل درب هم باز نمیشه. میکروسوییچ رو هم عوض کردم . مشکل حل نشد. ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 دی 1400

      سلام، مشکل از تایمر یا برد میباشد

      پاسخ دادن
      • سید مسلم 18 آبان 1401

        سلام خسته نباشید ما یه ماشین مارک توربو داریم ۴ ماه کار میکنه جدیدا فهمیدم اد واش داره چند باری ازش استفاده کردیم یعنی حین شستشو میزنی وای میسه درو باز میکنی بعد ببندی همون دکمه رو میزنی شروع میکنه ولی الان چند وقتی که میزنی وایمیسه ولی درو باز نمیکنه دلیش چیه ممنون؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 19 آبان 1401

          سلام، میکوسوئیچ چک شود.

          پاسخ دادن
  • حسین شیخی 05 دی 1400

    سلام خسته نباشید لباس زیاد گذاشتم تو ماشین در یدفعه ماشین کار نکرد هرکاری میکنم در باز نمیشه چکار کنم ماشینم دوو هست

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 دی 1400

      سلام، میکروسوئیچ درب خرابه. باید ابتدا دستگاه را از برق بکشید و در لباسشویی را از بالا باز کنید و فیش های میکروسوئیچو خارج کنید تا در باز شه

      پاسخ دادن
      • سهرابی 19 تیر 1401

        سلام یکی دوباره ماشین لباسشویی ما بعد اتمام که بوق میزنه تمام شده و کل چراغاش خاموش میشه صدای تیک در که قفلش باز شده نمیاد و هرچی دستگیره و رو فشار میدم در باز نمیشه از برقم کشیدم دوباره زدم یا حتی ی برنامه دیگه رو زدم لباس بشوره بعد اتمام در باز نمیشه ال جی ۷کیلویی هم هس الان لباسا مونده چه کنم ؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 20 تیر 1401

          سلام، میکرو سوییچ درب و برد چک شود

          پاسخ دادن
  • مرضیه 20 آذر 1400

    سلام وقت بخیر بلخشید لباسشویی ال جی زمانی که روشن کردم فیوز پرید و خاموش شد بعد دوباره روشن کردم بعد از اتمام شستشو صدای تیک باز شدن درب نیومد و درب باز نمیشه مشکل از چیه و هزینه اش حدودا چقدر میشه ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 آذر 1400

      سلام، مشکل از میکروسوئیچ درب میباشد

      پاسخ دادن
  • مهدی 19 آذر 1400

    وقتی تمام میشد کار چراغ قفل روشن می ماند و باز نمیشه آب تخلیه میشود اسمه لباسشویی دوو هست

    پاسخ دادن
1 2 3 4 5
اینستاگرام آی پی امداد