logo logo تعمیر لباسشویی در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

باز نشدن درب ماشین لباسشویی

باز نشدن درب ماشین لباسشویی
باز نشدن درب ماشین لباسشویی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله باز نشدن درب ماشین لباسشویی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه
podcast

پادکست علت باز نشدن در لباسشویی با راهنمای رفع مشکل

منتظر خواندن دیدگاه شما بعد از گوش کردن به این پادکست خواهیم بود.
11645

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی در منازل است. این دستگاه می تواند به سرعت و به راحتی لباس ها را تمیز کند و از خستگی ناشی از شستن لباس ها به صورت دستی جلوگیری نماید. با این حال، ممکن است گاهی اوقات مشکلاتی در عملکرد لباسشویی ایجاد شود که یکی از رایج ترین این مشکلات، باز نشدن درب ماشین لباسشویی در پایان شستشو می باشد که می تواند مربوط به خرابی یا مشکل در بخش های مختلف دستگاه باشد. از این رو در این مقاله از آی پی امداد، به بررسی و شرح هریک از دلایل باز نشدن درب لباسشویی و نحوه رفع این مشکل خواهیم پرداخت. همچنین شما می توانید از ویدیو آموزشی قرار داده شده در این مقاله برای بررسی بهتر مشکل دستگاه خود کمک بگیرید. با ما همراه باشید.

کاربر گرامی هرگونه سوالی در زمینه علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی خود دارید، کافی است در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) پرسش نمایید تا تعمیرکاران مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

چرا درب ماشین لباسشویی باز نمیشود؟ (فیلم آموزشی)

اگر مدت زمان شستشوی لباسشویی شما به پایان رسیده است و درب آن باز نمی شود، می تواند مربوط به بروز مشکل در بخش های مختلف دستگاه باشد. در ویدیو آموزشی زیر، تکنسین متخصص آی پی امداد هریک از این موارد را به صورت کامل برای شما شرح خواهد داد.

درب ماشین لباسشویی چگونه قفل می‌شود؟

برای اینکه بتوانید علت بسته نشدن درب لباسشویی را بررسی کنید، ابتدا بهتر است بدانید که درب دستگاه به چه صورت قفل می شود. در ادامه به بررسی این مکانیزم برای شما پرداخته ایم:

  1. درب ماشین لباسشویی با استفاده از یک مکانیزم قفل مغناطیسی قفل می‌شود.
  2. این مکانیزم شامل یک زبانه پلاستیکی در درب و یک آهنربا در پشت ماشین لباسشویی است.
  3. وقتی درب بسته می‌شود، زبانه پلاستیکی در مقابل آهنربا قرار می‌گیرد و توسط آن قفل می‌شود.
  4. برای قفل شدن درب ماشین لباسشویی، ابتدا باید یک برنامه شستشو را انتخاب کنید.
  5. پس از انتخاب برنامه، برد ماشین لباسشویی دستور قفل شدن درب را به موتور قفل درب می‌دهد.
  6. موتور قفل درب زبانه پلاستیکی را به سمت آهنربا حرکت می‌دهد و درب را قفل می‌کند.
  7. یعنی شما حتی اگر هم به اشتباه دستگیره لباسشویی رو بکشید، قادر به تکان دادن دستگیره نیستید؛ زیرا در جای خودش قفل شده است.

6 علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی + راه‌حل

در حالت عادی، لباسشویی شما هنگام شروع شستشوی لباس هایتان، درب را به طور اتوماتیک قفل می کند تا مانع از ریختن آب به بیرون دستگاه شود. این قفل یک مکانیسم ایمنی برای ماشین لباسشویی محسوب می شود. در انتهای کار و پس از پایان کار شستشو، درب لباسشویی از حالت قفل خارج شده و شما می توانید لباس های تمیزتان را از آن خارج کنید. اما در شرایط عدم باز شدن درب ماشین لباسشویی، درب دستگاه قفل شده و لباس ها داخل آن باقی خواهند ماند. باز نشدن درب ماشین لباسشویی علت های زیادی دارد که ما در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

  1. خرابی میکروسوئیچ و قفل درب
  2. ایراد در دستگیره درب
  3. خرابی یا گرفتگی مجرای هیدروستات
  4. تخلیه نشدن آب لباسشویی
  5. ایراد در برد الکترونیکی
  6. فعال بودن قفل کودک

1. خرابی مجموعه قفل یا میکروسوئیچ درب لباسشویی

مجموعه قفل درب ماشین لباسشویی شامل، دستگیره، زبانه، قفل و میکروسوئیچ می شود. بر روی تمام درب های لباسشویی زبانه ایی وجود دارد که زمانی که درب دستگاه بسته میشود، داخل میکروسوئیچ کیپ می‌شود. زمانیکه استارت کار دستگاه را میزنیم، میکروسوئیچ با یک جابجایی کوچک، باعث قفل شدن زبانه می گردد. در این شرایط اگر هر کدام از مجموعه قفل درب لباسشویی مشکل داشته باشد، درب باز نمی شود. همچنین تمامی ماشین های لباسشویی‌ دارای میکروسوئیچ هستند که برای اطمینان از بسته شدن درب و امن بودن فرآیند شستشو در لباسشویی تعبیه شده اند.

  • میکروسوئیچ به کمک مجموعه قفل، درب را به طور کامل بسته نگه می دارد و اجازه نمی دهد درب باز شود.
  • هنگامی که چرخه شستشو شروع می شود، میکروسوئیچ، مارپیچ قفل را فعال می کند تا از باز شدن درب جلوگیری شود. در پایان چرخه، سوئیچ درب فعال می شود.
  • به طور معمول حداقل یک یا دو دقیقه طول می کشد که تا بعد از فرآیند شستشو، میکروسوئیچ فعال شود.
  • اگر درب در انتهای چرخه باز نباشد، ممکن است میکروسوئیچ مشکل داشته باشد.

برای حل این مشکل:

  • می توانید اقدام به تعویض میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی کنید.
  • اما قبل از آن بهتره میکروسوئیچ را تست نمایید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.
  • بر روی 3 سوکت میکروسوئیچ عدد درج شده است.
  • دو عدد بزرگتر را به برق مستقیم بزنید و با پیچ گوشتی، زبانه را فشار دهید.
  • اگر درب قفل شد، یعنی سالم است. در غیر اینصورت باید میکروسوئیچ را تعویض کنید.

خراب میکروسوئیچ لباسشویی باعث باز نشدن درب میشود

2. ایراد در دستگیره درب لباسشویی

دستگیره ماشین لباسشویی مسئول باز و بسته شدن درب آن است. این دستگیره به یک مکانیزم قفل متصل است که درب را در جای خود نگه می‌ دارد. اگر دستگیره درب خراب شود، درب ماشین لباسشویی باز نخواهد شد. چنانچه دستگیره درب شکسته یا آسیب دیده باشد یا اگر سیم کشی دستگیره درب خراب شده باشد، نمیتواند با مکانیزم قفل ارتباط برقرار کند و این مشکل رخ خواهد داد.

  • اگر درب ماشین لباسشویی شما باز نمی شود، ابتدا باید بررسی کنید که آیا دستگیره درب خراب است یا خیر.
  • برای انجام این کار، می توانید دستگیره درب را با دقت بررسی کنید تا ببینید شکسته یا آسیب دیده نباشد.
  • همچنین می توانید سعی کنید دستگیره درب را حرکت دهید تا ببینید هنوز می تواند درب را باز کند.
  • اگر دستگیره درب خراب است، باید آن را تعویض کنید که برای انجام این کار می توانید از تعمیرکار متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

ایراد در دستگیره درب لباسشویی

3. خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی

مجرا یا همان شلنگ هوای هیدروستات لباسشویی رابطی بین دیگ و هیدروستات است. زمان آبگیری لباسشویی، هوا داخل شیلنگ هیدروستات فشرده میشود و هیدروستات متوجه میشود که آب به اندازه تعیین شده به داخل لباسشویی وارد شده است. سپس با اطلاع رسانی به برد، آب ورودی از شیر برقی را قطع می کند. اگر زمان تخلیه آب، مایع یا پودر لباسشویی یا کثیفی دیگ جلوی مجرای هیدروستات را بگیرد و هیدروستات متوجه تخلیه آب نشود، میتواند مانع از باز شدن درب لباسشویی شود.

  • در این شرایط باید هیدروستات و بخش های مختلف آن را به صورت دقیق بررسی نمایید.
  • برای انجام این کار می توانید از قسمت پشتی لباسشویی به هیدروستات دسترسی پیدا کنید.
  • در صورتی که این قطعه یا مخزن و شلنگ آن خراب شده باشند، لازم است قطعات معیوب را تعویض کنید.

خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی

4. تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

تخلیه نشدن آب درون لباسشویی نیز می تواند موجب باز نشدن درب آن شود. ماشین لباسشویی برای باز شدن درب، باید ابتدا آب را تخلیه کند. اگر آب در مخزن لباسشویی باقی مانده باشد، درب دستگاه باز نخواهد شد. برای رفع مشکل تخلیه نشدن آب درون لباسشویی، ابتدا باید بررسی کنید که فیلتر پمپ تخلیه مسدود نشده باشد. فیلتر پمپ تخلیه یک قطعه کوچک است که در قسمت پایینی ماشین لباسشویی قرار دارد. این فیلتر از ورود اشیاء خارجی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند. اگر فیلتر تخلیه مسدود شود، می تواند مانع از تخلیه آب خواهد شد..

  • شیلنگ خروجی و فیلتر کف را چک نمایید (فیلتر را بیرون آورید و کامل تمیز کنید) تا گرفتگی نداشته باشد.
  • همچنان، پروانه های پمپ تخلیه را بررسی کنید تا چیزی به آن گیر نکرده باشد.
  • اگر با رفع گرفتگی در این قطعات مشکل حل نشد، اقدام به تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی نمایید.

باقی ماندن آب در دیگ لباسشویی باعث باز نشدن درب میشود

5. خرابی برد الکترونیکی لباسشویی

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی یک قطعه مهم است که وظیفه کنترل تمام عملکردهای دستگاه را بر عهده دارد. اگر برد الکترونیکی خراب شود، می تواند باعث بروز مشکلات مختلفی در لباسشویی از جمله باز نشدن درب آن شود. در حالت عادی، پس از اتمام برنامه شستشو، برد الکترونیکی دستور باز شدن درب را به موتور قفل درب می‌ دهد. اگر برد الکترونیکی خراب شود، نمی تواند این دستور را صادر کند و در نتیجه درب لباسشویی باز نخواهد شد. علاوه بر این، برد الکترونیکی مسئول تشخیص سطح آب در مخزن ماشین لباسشویی نیز می‌ باشد و اگر خراب شود،سطح آب را به درستی تشخیص نداده  و در نتیجه لباسشویی آب را تخلیه نکرده و درب بسته می ماند.

  • برای رفع مشکل می توانید سیم کشی و اجزای برد الکترونیکی را با استفاده از یک مولتی متر بررسی کنید. در صورت خرابی، باید برد الکترونیکی را تعمیر یا تعویض کنید.
  • تعمیر برد الکترونیکی یک کار تخصصی است که باید توسط یک تعمیرکار متخصص و مجرب انجام شود.

خرابی برد الکترونیکی لباسشویی

6 فعال بودن قفل کودک ماشین لباسشویی

فعال شدن قفل کودک لباسشویی هم از مواردی است که احتمال می‌ رود علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی باشد. قفل کودک یک ویژگی ایمنی است که از دسترسی کودکان به ماشین لباسشویی در حین کار یا بلافاصله پس از اتمام کار جلوگیری می کند. هنگامی که قفل کودک فعال است، میکروسوئیچ درب لباسشویی غیرفعال می شود. این بدان معناست که حتی اگر دکمه باز کردن درب را فشار دهید، درب باز نخواهد شد.

  • برای غیرفعال کردن قفل کودک، باید دکمه child lock یا lock را به مدت 3 تا 6 ثانیه فشار دهید.
  • در برخی از مدل ها، لازم است دکمه قفل کودک و دکمه دیگری را همزمان فشار دهید.

چگونه درب ماشین لباسشویی را باز کنیم؟

اگر پس از اتمام شستشو درب لباسشویی باز نمی شود، ممکن است مربوط به هریک از موارد ذکر شده در بخش قبل باشد که به بررسی راه حل های رفع هریک از آنها پرداختیم، اما اگر می خواهید بلافاصله درب دستگاه را باز کرده و لباس های خود را خارج کنید، می توانید به هریک از روش های زیر عمل کنید:

1. بررسی سطح آب

  • اولین کاری که باید انجام دهید، بررسی سطح آب در مخزن ماشین لباسشویی است. اگر آب در مخزن ماشین لباسشویی باقی مانده است، باید آن را تخلیه کنید.
  • برای این کار، می توانید فیلتر کف دستگاه را باز کنید تا آب به طور کامل خالی شود. پس از تخلیه آب، درب ماشین لباسشویی به راحتی باز خواهد شد.

2. استفاده از ضامن دستی

  • در برخی از ماشین لباسشویی ها، یک ضامن دستی وجود دارد که می تواند برای باز کردن درب لباسشویی استفاده شود. این ضامن معمولا در قسمت پشتی دستگاه قرار دارد.
  • برای استفاده از ضامن دستی، باید ماشین لباسشویی را خاموش کرده و سپس ضامن دستی را پیدا کنید. ضامن دستی معمولا یک دکمه یا اهرم است.
  • پس از پیدا کردن ضامن دستی، آن را فشار دهید یا اهرم آن را بکشید. این کار باعث می شود که میکروسوئیچ درب غیرفعال شده و درب ماشین لباسشویی باز شود.

برای تعمیر مشکل باز نشدن درب لباسشویی با کجا تماس بگیریم؟

در این مقاله به بررسی 6 علت مهم در بروز مشکل بسته ماندن درب ماشین لباسشویی پس از اتمام شستشو پرداختیم و راه حل های رفع مشکل را نیز گفتیم. با توجه به اینکه رفع ایرادات احتمالی به وجود آمده در درب ماشین لباسشویی، ممکن است نیازمند حضور افراد متخصص باشد، به شما پیشنهاد می کنیم تا برای رفع مشکل باز نشدن درب لباسشویی خود از خدمات آی پی امداد بهره جویید و از آنها کمک بخواهید. کارشناسان فنی و متخصص آی پی امداد جهت تعمیر لباسشویی در اسرع وقت در محل  شما حاضر می شوند. برای بهره مندی از این خدمات می توانید از طریق شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 با این مرکز تماس بگیرید.

4.3/5 - (48 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

208 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • هلالی 05 اردیبهشت 1400

    باسلام،ماشین لباسشویی هایر صفر که تازه نصب کردیم،دربش باز نمیشه البته تاریخ تولید مال ده سال پیش میباشد،،ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 اردیبهشت 1400

      سلام، اگر درب لباسشویی هایر شما باز نمیشود، ابتدا ضامن درب را بررسی نمایید.

      پاسخ دادن
  • احمد 05 اردیبهشت 1400

    سلام ماشین لباس شویی ما الجی هست مدل قدیمی ۶ تا دکمه مستطیل کنار هم داره یک دکمه استپ و یک دکمه پاور وقتی کارش تموم شد دستم بجای دکمه خاموش روی روشن کردن خورد و دوبارا کارکرد و خاموش کردمش همون لحظه دیگه درش باز نشد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 اردیبهشت 1400

      سلام، میکروسویچ درب اشکال پیدا کرده. دستگاه رو از برق بکشید اگر درب باز نشد با تعمیرکار آی پی امداد تماس بگیرید

      پاسخ دادن
  • سید سعید وفائی 20 فروردین 1400

    سلام ماشین لباسشویی ماحایر هستش لباسشویی به درستی کارمیکنه ولی بعدازخاموشی درب باز نمیشه ممنون راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 فروردین 1400

      سلام، برای رفع مشکل باز نشدن درب لباسشویی حایر خود باید به بررسی ضامن و میکروسوئیچ درب بپردازید.

      پاسخ دادن
    • محمد 12 خرداد 1400

      سلام. لولا درب لباسشویی پارس ۴۲۶۰ دارین؟

      پاسخ دادن
    • Sahel 18 خرداد 1400

      سلام ماشین لباسشویی الجی صفحه لمسی داریم یساله خریدیم ولی چندبار بعدازاتمام کارش قفل باز نمیشد و درب بسته میموند ک باچک کردن لوله ابش درست میشد ولی اینبار قفل شده و لوله وردی و خروجی اب رو کنترل کردیم اب روکامل تخلیه میکنه و فشار اب ورودیش هم زیاده ولی باز درب قفل میمونه وهیچ اروری هم نمیشده میشه بکید چ عیبی داره؟

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 18 خرداد 1400

        سلام، میکروسوئیچ و مجوعه قفل درب بررسی شود

        پاسخ دادن
  • شیخی 15 فروردین 1400

    سلام لباسشویی ماهایر تازه نصب کردیم دربش بسته نمیشه انگاریکم کج شده نمیرسه به قفلش قبل نصب سالم بود مشگل ازچیه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 فروردین 1400

      سلام، تا درب قفل نشود و میکروسوئیچ فرمان کار ندهد، فرایند شستشو آغاز نمیشود.

      پاسخ دادن
  • رضیه جوشی زاده 06 فروردین 1400

    سلام قفل ماشین لباسشویی باز نمی شود و آب را تخلیه نکردع

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 فروردین 1400

      سلام، ضامن و میکروسوئیچ درب بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • صادقی 09 اسفند 1399

    سلام .دستیگره ماشین لباسشویی سامسونگ مدل q1495 شکست و الان کار شستشو تموم شده چجوری درب و بازکنم تا تعمییرکار برسه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 اسفند 1399

      سلام، ضامن به میکروسوئیچ متصل است و باید توسط تعمیرکار انجام شود.

      پاسخ دادن
  • امیر 06 اسفند 1399

    سلام ماشین لباسشویی کنوود ۷ کیلو دارم وقتی دستگاه را روشن میکنم برنامه و آبگیری و چرخش دیگ لباس درست انجام نمی شود و زمانی که تایمر تمام میشود علامت پایان روی نمایشگر نمیاد و قفل درب هم باز نمیشود

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 اسفند 1399

      سلام، برد الکترونیکی یا تایمر لباسشویی کنوود شما مشکل دارد و باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
    • مائده 07 اسفند 1399

      با سلام ماشین لباسشویی کنوود داریم لباس شسته تموم شده دکمه قفل فعال نمیشه باز کنیم درب رو چیکار کنیم ؟

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 08 اسفند 1399

        سلام، میکروسوئیچ درب را بررسی نمایید.

        پاسخ دادن
  • حمید 09 بهمن 1399

    سلام وقت بخیر ماشین لباسشویی دوو دارم وقتی به دقیقه ۲۲میرسه ثابت میمونه درشم قفله هر کار میکنم باز نمیشه لباسارو در بیارم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 بهمن 1399

      سلام، ابتدا میکروسوئیچ و سپس تایمر بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • محمدجواد 09 بهمن 1399

    سلام ماشین لباسشوییم بوش سری ۸ هست نصبش کردم که کار کنه ، فقط اولش آبکشی کرد و بعد هم کاری نکرد ، حالا هم درش قفل شده و باز نمیشه (حتی خاموش و روشنش هم کردم)

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 بهمن 1399

      سلام، مشکل از میکروسوئیچ درب لباسشویی بوش شما میباشد.

      پاسخ دادن
  • فاطمه 08 بهمن 1399

    موقع شستن لباس خاموشش کردم و دوباره روشنش کردم الانم درش باز نمیشه لباسشویی تی سی ال هست چیکار کنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 بهمن 1399

      سلام، 3 ثانیه پاور را نگه دارید یا دستگاه را از برق بکشید

      پاسخ دادن
    • رضا نظری 17 اردیبهشت 1400

      سلام خسته نباشید لباسشوی ما الی جی ۷ کیلو هست مال ۱۰ سال پیش الان وقتی شستوشو تمام میشود خاموش نمیشود و درب ان باز نمیشود

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 18 اردیبهشت 1400

        سلام، میکروسوئیچ درب لباسشویی الجی شما مشکل دارد و دلیل خاموش نشدن و باز نشدن درب است.

        پاسخ دادن
  • پروین خلیلی 02 بهمن 1399

    سلام لباس شستیم درماشین لباسشویی بازنمیشه که لباسها رو خارج کنیم باید چیکارکرد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 بهمن 1399

      سلام، در مرحله اول به بررسی میکروسوئیچ درب بپردازید.

      پاسخ دادن
  • علی 09 آذر 1399

    سلام ببخشید در ماشین لباسشویی بسته میشه ولی وقتی دکمه پلی میزنی که شروع به شستن کنه روی صفحه مینویسه doorو کار نمیکنه؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 آذر 1399

      سلام، میکروسوئیچ درب لباسشویی شما مشکل دارد.

      پاسخ دادن
  • میثم 23 آبان 1399

    درب ماشین لباسشویی ما باز نمیشه پاکشوماست مدل WFI_80430WT عکس قفل اومده روی مانیتورش

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 آبان 1399

      سلام، میکروسوئیچ و ضامن درب لباسشویی پاکشوما شما باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • امیرحسین 13 مهر 1399

    میکروسوییچ بوش کجاست؟ زیر قفل و محل مواد شوینده نیست G90

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 مهر 1399

      پشت درب لباسشویی

      پاسخ دادن
  • مجتبی رضالو 30 مرداد 1399

    سلام خسته نباشید ماشین ال جی دارم موقع گذاشتن لباس ها یکی از آنها بین در گیر کرده و در باز نمیشود چراغ قفل روشن نشده چکار باید بکنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 شهریور 1399

      با سلام، درب لباسشویی الجی را فشار دهید و آن را باز کنید و لباسگیر کرده لای درب را خارج نمایید. در غیر این صورت درب قفل نمیشود و میکروسوییچ هم فرمان شروع فرآیند شستشو را نمیدهشد.

      پاسخ دادن
  • زهرا شاهبیکی 27 تیر 1399

    سلام خسته نباشید .ماشین لباسشویی دوو درش قفل شده وبازنمیشه چبکارباید کرد؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 تیر 1399

      سلام، میکروسوئیچ را بررسی نمایید.

      پاسخ دادن
  • مجید 14 تیر 1399

    با سلام و خسته نباشید ماشین لباسشویی بوش مدل لاجیکس ۹ کیلویی دارم درب ماشین باز نمیشه دیگه بدون لباس فرایند شست و شو انجام میشه و هیچ کد خطایی نشان نمیدهد اما درب باز نمیشود

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 تیر 1399

      سلام، میکروسوئیچ درب یا ضامن درب لباسشویی بوش بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • رضایی 11 تیر 1399

    با سلام و خسته نباشید ماشین لباسشویی 7کیلویی سامسونگ مدل J1484T دارم زمانی که دربش بسته میشه ربرا شستن روی نمایشگرش ارور کلمه door به صورت چشمک زن میاد و چراغ قفل درب نیز روشن نمیشه و دستگاه کار نمیکنه ممنون میشم راهنماییم بفرمایید با تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 14 تیر 1399

      سلام، میکروسوئیچ درب لباسشویی سامسونگ بررسی شود

      پاسخ دادن
    • بقی الله 23 مهر 1399

      سلام لباسشویی ما بوش است لباس ریختم فکر کنم زیاد بود الان قفل شده لباس توش مونده چکار کنم فکر کنم نشسته ولی لباسها خیس هستند

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 24 مهر 1399

        سلامف میکروسوئیچ درب و ضامن باید چک شود.

        پاسخ دادن
  • حسین 16 خرداد 1399

    سلام نقشه سیم کشی میکروسوییچ با شماره 132 چگونه است

    پاسخ دادن
  • فریده تفکری 30 اردیبهشت 1399

    چرا درب ماشین لباس شویی باز نمیشود؟

    پاسخ دادن
1 2 3 5
اینستاگرام آی پی امداد