logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور e50 لباسشویی آاگ

ارور e50 لباسشویی آاگ
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور e50 لباسشویی آاگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برای عیب یابی و رفع ارور e50 لباسشویی آاگ لازم است ابتدا از یک سری نکات مطلع باشید که در این میان می توان به علت ارور e50 لباسشویی آاگ اشاره کرد. در این مقاله به موضوعات بسیار مهمی اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به نحوه عیب یابی ارور e50 ماشین لباسشویی آاگ، علت کد خطای e50 لباسشویی آاگ و رفع آن اشاره کرد.

خلاصه ای از علل نمایش ارور e50 ماشین لباسشویی آاگ

کاربران گرامی آی‌ پی امداد برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از علل کد خطای e50 لباسشویی آاگ را مطرح کرده ایم.

ارور e50 لباسشویی آاگ چیست؟
  • خرابی برد اینورتر
  • مشکل در سیم کشی‌ های داخلی
  • مشکل در موتور
طریقه عیب یابی کد خطای e50 لباسشویی آاگ
  • نحوه عیب یابی این دستگاه کاملا تخصصی می باشد.
  • طریقه عیب یابی قطعات تخصصی مانند برد اینورتر نیاز به تخصص بالا دارد.
طریقه رفع ارور e50 لباسشویی آاگ
  • برای رفع ارور، ماشین لباسشویی را ریست کنید.

علت ارور e50 لباسشویی آاگ

یکی از مهم ترین خطاهایی که ممکن است با آن مواجه شوید خطای لباسشویی آاگ e50 است. این کد خطا نشان دهنده مشکل در برد اینورتر و سایر قطعات مرتبط است. در چنین مواقعی دستگاه با نمایش ارور e50 به کاربر اطلاع می دهد که نمی تواند مشکل ماشین لباسشویی را مشخص کند. اما ممکن است قطعات ماشین لباسشویی نیز دچار مشکل شوند. از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد: مشکلات موتور، برد اینورتر، سیم کشی ماشین لباسشویی و …. می باشد.

  • خرابی برد اینورتر
  • مشکل در سیم کشی‌ های داخلی
  • مشکل در موتور

خرابی برد اینورتر از علت های هشدار e50 ماشین لباسشویی آاگ

در کنار برد اصلی، یک برد کوچک در نزدیکی موتور اینورتر ماشین لباسشویی تعبیه شده است تا عملکرد موتور را کنترل کند. موتور اینورتر موتور بسیار پیشرفته ای است که نحوه چرخش تابه را تغییر می دهد که نه تنها در مصرف انرژی صرفه جویی می کند، بلکه کیفیت شستشو را نیز تا حد زیادی بهبود می بخشد.

خرابی برد اینورتر از علت های هشدار e50 ماشین لباسشویی آاگ

این فناوری می تواند وزن لباس های داخل دیگ را اندازه گیری کند و بر اساس آن از موتور قدرت لازم برای راه اندازی دیگ را بخواهد. خرابی برد اینورتر باعث ایجاد مشکل در عملکرد حرکت الکتریکی می شود. از آنجایی که عیب یابی و تعمیر برد اینورتر نیاز به دانش خاص و ابزار خاص دارد، توصیه می شود با نمایندگی آاگ تماس گرفته و از برنامه نویس بخواهید که کدخطای E50 ماشین لباسشویی آاگ را رفع کند.

مشکل در سیم کشی‌ های داخلی از دلایل ارور e50 لباسشویی آاگ

یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث ایجاد کد خطای e50 در ماشین لباسشویی آاگ شود، قسمت اتصال الکترونیکی برد اصلی و سایر قطعات مانند برد اینورتر و موتور است. در این صورت برد اصلی اطلاعات صحیحی از عملکرد صحیح برد اینورتر و موتور دریافت نمی کند و به ناچار خطای e50 لباسشویی آاگ بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. برای رفع ارور 50 ماشین لباسشویی آاگ دستگاه را از برق خارج کنید و سپس به برق متصل کنید. در صورت استفاده از کانکتورها، توصیه می شود تمام سیم ها را تعویض کنید یا کانکتورهای جامد نصب کنید.

مشکل در سیم کشی‌ های داخلی از دلایل ارور e50 لباسشویی آاگ

مشکل در موتور علت کد خطای e50 ماشین لباسشویی آاگ

در برخی موارد، تابلوی سوئیچ کاملاً سالم به نظر می‌ رسید، اما موتور در اجرای دستورات برد سوئیچ صدمه می بیند. در این حالت دیگ طبق برنامه روشن نمی شود و فرآیند شستشو با مشکل مواجه می شود و ممکن است صدای شستشو افزایش یابد. در این صورت مادربرد قطعا کد خطای e50 ماشین لباسشویی آاگ را روی صفحه نمایش می دهد. برای یافتن علت اصلی خرابی ماشین لباسشویی باید این قسمت به طور ویژه مورد بررسی قرار گیرد. در برخی موارد دستگاه آسیبی نمی بیند و فقط زغال موتور لباسشویی تمام می شود که به راحتی قابل تعویض است.

مشکل در موتور علت کد خطای e50 ماشین لباسشویی آاگ

نحوه عیب یابی ارور e50 لباسشویی آاگ

در صورتی که با همچین اروری برخورد کردید، مطمئنا مشکل جدی می باشد و باید هر چه سریع تر برطرف شود. پیشنهاد می شود حتما از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید. برای عیب یابی ماشین لباسشویی لازم است تا قطعات اصلی دستگاه مورد بررسی قرار گیرند و همین موضوع نیاز به تجربه و دانش می باشد.

نحوه رفع ارور e50 ماشین لباسشویی آاگ

برای رفع کد خطا e50 لباسشویی آاگ، ماشین لباسشویی را از برق بکشید، 1 دقیقه صبر کنید و دوباره آن را وصل کنید. همچنین می توانید با استفاده از فیوزهای موجود در پنل سوئیچ برق، برق را خاموش کنید. اگر برق دستگاه را قطع کرده و دوباره آن را نصب کرده اید، مهم است که مطمئن شوید لوله ها خم یا گیر نکرده اند و شیر آب کاملا باز است. ماشین لباسشویی را روشن کنید، چرخه مناسب را انتخاب کنید و شروع کنید، اگر چرخه به طور معمول شروع شود، مشکل حل می شود. بررسی کنید که آیا دستگاه دوباره همان پیغام خطا را نشان می دهد یا تغییر کرده است.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد