logo logo تعمیر لباسشویی در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی
برد الکترونیکی ماشین لباسشویی
زمان مطالعه: 9 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله برد الکترونیکی ماشین لباسشویی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی یکی از قطعات بسیار مهم دستگاه است که در برخی مواقع دچار نقص و خرابی هایی می شود. از این رو باید اطلاعات دانش کافی نسبت به علائم خرابی برد ماشین لباسشویی و نحوه تعمیر برد ماشین لباسشویی خود داشته باشید. در این مقاله از آی پی امداد قصد داریم به بررسی علت خراب شدن برد لباسشویی و همچنین موضوعات پیرامون این مشکل نظیر تست برد لباسشویی بپردازیم. بنابراین اگر می خواهید اطلاعات کافی در مورد تعمیرات و رفع مشکل برد ماشین لباسشویی خود به دست آورید، این مقاله را مطالعه نمایید.

کاربران گرامی، سوالات خود را در ارتباط با عیب یابی برد الکترونیکی لباسشویی در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) یا بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید تا کارشناسان مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

علت و علائم خرابی برد ماشین لباسشویی به صورت خلاصه

برد الکترونیکی تعبیه شده در ماشین لباسشویی می تواند کارکرد سایر قطعات و بخش های دستگاه را کنترل نماید. در صورتی که برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دچار مشکل شود، دستگاه از کار خواهد افتاد. از این رو به هنگام مواجهه با هرگونه مشکل در کارکرد دستگاه باید نسبت به علت خراب شدن برد ماشین لباسشویی و نشانه های آن اطلاعات کافی داشته باشید. در ادامه این موارد را به صورت خلاصه ذکر خواهیم کرد.

سوال پاسخ
علت خراب شدن برد لباسشویی
  1. نوسانات برق
  2. نفوذ آب به داخل دستگاه و ایجاد اتصالی
  3. معیوب شدن خازن و فیوزهای برد
نشانه های خرابی برد لباسشویی
  • کار نکردن پنل دستگاه
  • خاموشی لباسشویی در حین کار
  • اجرا نشدن برنامه های شستشو
  • خاموش شدن پنل لباسشویی

برد الکترونیکی لباسشویی چیست؟

عیب یابی برد الکترونیکی لباسشویی

یکی از قطعات ماشین لباسشویی که با پیشرفت تکنولوژی به روز شده است، برد الکترونیکی است که در ماشین لباسشویی های جدید پیشرفته تر شده است. وظیفه اصلی برد الکترونیکی در ماشین لباسشویی کنترل و هدایت فرمان هایی است که از سمت دکمه استارت برای شروع کار و تایمر که زمان کارکرد شسشتو را معین می کند، است. این قطعه کارکرد بسیار مهمی در ماشین لباسشویی دارد و چنانچه آسیب ببیند، مشکل اساسی در دستگاه به وجود می آید و شما قادر به استفاده از ماشین لباسشویی به هیچ وجه نخواهید بود.

در صورت معیوب شدن برد الکترونیکی، حتی ماشین لباسشویی روشن نیز نخواهد شد. با در نظر گرفتن اینکه ماشین لباسشویی های تولید جدید دارای بردهای تخصصی و پیشرفته تری می باشند که وظیفه آنها کنترل سایر قسمت های ماشین لباسشویی می باشد، اگر برد ماشین لباسشویی دچار مشکل و نقص فنی شود، باید تعمیرات آن را به تعمیرگاه های مجاز بسپارید و از دست کاری کردن آن بپرهیزید.

چرا برد ماشین لباسشویی خراب میشود؟

علت روشن نشدن برد لباسشویی چیست؟ مشکلات مرتبط به قسمت های مختلف دستگاه می تواند الکترونیکی و یا مکانیکی باشد. تشخیص دقیق و به موقع قطعه معیوب شده و سوخته از بروز صدمات جدی در ماشین لباسشویی جلوگیری می کند. بعضی از مشکلات دیگر که می تواند برای یک دستگاه به وجود آید، می تواند به دلیل استفاده نادرست از وسیله باشد. در این قسمت به دلایلی که می تواند علت خراب شدن برد لباسشویی باشد، می پردازیم. قطعات تشکیل دهنده برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خازن ها و فیوزهای حساس هستند که روی برد تعبیه شده اند.

  • در صورتی که برق دچار نوسان شود، باعث اتصالی در خازن و سپس خرابی برد الکترونیکی خواهد شد.
  • اگر آب به درون ماشین نفوذ کند، باعث ایجاد اتصالی در سیم پیچی داخلی می شود و  برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دچار خرابی می گردد.
  • در مواردی که خازن و فیوزهای برد الکترونیکی دچار ایراداتی شده و خراب شده باشند، امکان خرابی و از کار افتادگی برد لباسشویی وجود دارد.

علائم خرابی برد لباسشویی

علائم خرابی برد لباسشویی

به طور کلی با بررسی برخی مشکلات به وجود آمده در کارکرد ماشین لباسشویی می توانیم متوجه شویم که برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دچار خرابی شده و کار نمی کند. مشاهده این علائم نشان دهنده رسیدن زمان تعمیر یا تعویض برد لباسشویی بوده و باید حتما جدی گرفته شوند. در اینجا به برخی از مهمترین علائم خرابی برد لباسشویی اشاره می‌ کنیم:

  • ماشین لباسشویی مطابق با برنامه ای که کاربر برای شستشوی لباس ها انتخاب کرده است، کار نکرده و برنامه ای را اجرا نمی کند.
  • در صورتی که پنل جلویی ماشین لباسشویی با ایراد مواجه شده و کارکرد صحیحی نداشته باشد.
  • خاموش شدن ماشین لباسشویی در حین کار می تواند نشان دهنده این باشد که ایرادی در کارکرد برد دستگاه رخ داده است.
  • در صورت خرابی برد، پنل جلویی لباسشویی به صورت کامل خاموش شده و امکان تغییر در تنظیمات دستگاه وجود ندارد.

نحوه تست برد لباسشویی

تنها برخی از مشکلاتی که در کارکرد ماشین لباسشویی رخ می دهد، می تواند مربوط به برد باشد. از این رو برای اینکه مطمئن شوید که برد دستگاه دچار ایراد و خرابی شده است، باید اقدام به تست برد لباسشویی نمایید. برای انجام این کار می توانید نکاتی که در ادامه آورده شده را مدنظر قرار دهید.

  • در ماشین لباسشویی های جدید و اتوماتیک می توانید با دقت به اروری که بر روی صفحه نمایشگر لباسشویی نشان داده می شود، پی به خرابی برد دستگاه ببرید.
  • برای تست سالم بودن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی می توانید خروجی های برد را بررسی نمایید.
  • جهت تست خروجی برد به صورت دقیق و صحیح می توانید از یک لامپ 220 ولت 100 وات استفاده کنید.
  • برای انجام این کار ابتدا دکمه استارت را زده و برد لباسشویی را روشن کنید.
  • در صورتی که پس از اتصال خروجی ها شاهد روشن شدن لامپ بودید، به این معناست که برد الکترونیکی کاملا سالم است.

علائم خرابی خازن الکترولیتی برد لباسشویی و رفع مشکل آن

اگر مشکلات زیر برای لباسشویی شما به وجود آمد، بدانید که باید اقدام به تعویض خازن نمایید:

  • اگر قصد شستشوی لباس ها در لباسشویی را دارید، اما موتور بعد از 5 ثانیه استارت و خاموش می شود، بدانید که خازن باید تعویض شود.
  • در صورتی که نور قفل درب حالت چشمک زدن پیدا کرده و دستگاه شما بعد از 5 ثانیه استارت مجدد خاموش می شود، بدانید که خازن مشکل دارد.

خازن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی

برای رفع مشکل خازن نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • کنترل پنل را کشیده و در نگاه اول هیچ چیز را غیر عادی نمی بینید ، اما پس از بازرسی دقیق تر، یک خازن کوچک 1000 متری با 6.3 ولت  پیدا می کنید ، کلاهک قدیمی که به مرور زمان یا بر اثر حرارت زیاد آب شده است و لحیم ان باز شده است را برداشته و به جای آن خازن جدیدی را نصب می کنید.
  • چگونگی کارکرد این مدار کنترل کمی پیچیده است اما کارایی این خازن ها با قفل درب ماشین لباسشویی در ارتباط است.
  • وقتی درب ماشین لباسشویی قفل نمی شود ماشین نمی تواند کارکرد خود را شروع کند و پیشرفتی نخواد داشت و موتور ماشین تا زمانی که تعمیرات لازم انجام نشود نمی تواند با این مشکل مواجه شود،  بنابراین عملکرد این خازن ها در مدار برد اکترونیکی ماشین لباسشویی بسیار حائز اهمیت است.

نحوه تعمیر برد ماشین لباسشویی

تعمیر برد ماشین لباسشویی

در برخی مواقع با تعمیر قسمتی از برد یا تعویض قطعه کوچک برد شما مانند روز اول می‌شود و دیگر نیازی به تعویض آن نیست و شما از قطعات اولیه دستگاه خود استفاده می‌کنید. در بسیاری از موارد تعمیرات برد مقرون‌ به‌صرفه خواهد بود. پس از تلاش های ناموفق برای تشخیص و چک کردن قطعات معیوب معمول و هر چیز دیگری می توان بر روی آن نتیجه گیری کرد که برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خراب است. اگر شما اطلاعات فنی کافی برای تعمیرات برد دارید، با طی کردن مراحل زیر می توانید برد لباسشویی را تعمیر یا تعویض کنید. برای تعمیر برد لباسشویی می توانید مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • برای ایمنی خود و ماشین لباسشویی قبل از شروع تعمیرات، دوشاخه ماشین لباسشویی را از پریز بکشید تا با خیالی آسوده بدون صدمه زدن به جان خود و دستگاهتان به تعمیرات بپردازید.
  • کنترل پنل لباسشویی را خارج نمایید.
  • اگر آلودگی و کثیفی مشاهده می کنید، با اسپری تمیز کننده های مخصوص آن را تمیز نمایید.
  • خازن های الکترولیتی باید به طور کامل صاف باشند.
  • هنگامی که تا خوردگی در آن ها باشد، مطمئن باشید شکست خورده اند و یا حداقل در حال خروج از برد الکترونیکی هستند.
  • به دلیل گذشت زمان و کارایی و همچنین وجود حرارت مهر و موم های خازن آب شده، شکسته شده است یا از جای در آمده است.
  • اگر الکترولیت ها از برد خارج شده باشد، باعث خرابی و آسیب دیدن برد الکترونیکی می شود.
  • در صورت خرابی در قسمت خازن، خازن جدیدی روی برد نصب می شود و برد می تواند به فعالیت خود در مجموعه قطعات ماشین لباسشویی ادامه دهد.

تعویض برد الکتریکی ماشین لباسشویی

گاهی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی به قدری صدمه دیده است که نمی توانید آن را تعمیر کنید و باید تعویض شود در این صورت برای کاهش در هزینه و زمان بهتر است قطعه را سریع تر عوض کنید. در این شرایط تعمیر کار بیهوده ای است؛ زیرا بعد از چند بار کار کردن دوباره قطعه دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر خواهد داشت و این کار مقرون به صرفه نیست؛ زیرا مجددا باید هزینه تعمیرات را بپردازید. همچنین ممکن است قطعه معیوب به ماشین لباسشویی آسیب برساند.

از این رو باید با باز کردن پنل، برد معیوب را از دستگاه خود جدا کرده و برد جدید را جایگزین برد معیوب نمایید. البته باید دقت داشته باشید که تعویض برد ماشین لباسشویی باید توسط که تکنسین متخصص انجام شود. در غیر اینصورت ممکن است مشکلات جدی تری برای دستگاه شما رخ دهد. همچنین برد جدید باید کاملا اصل و اورجینال باشد تا موجب خرابی دستگاه شما نشود. برای تعویض برد دستگاه خود می توانید از مرکز تعمیر برد ماشین لباسشویی در آی پی امداد کمک بگیرید.

نقشه برد ماشین لباسشویی

پیش از اینکه اقدام به بررسی و عیب یابی برد لباسشویی خود بپردازید، بهتر است با قسمت ها و اجزای مختلف برد الکترونیکی دستگاه خود آشنا شوید. نقشه برد لباسشویی می تواند در زمینه تعمیرات و عیب یابی برد بسیار کارساز و کاملا کمک کننده باشد. در ادامه بخش های مختلف برد لباسشویی را برای شما بیان می کنیم.

  • پاور مهمترین قسمت برد است که می تواند منجر به خرابی کامل آن شود.
  • خازن ها در عملکرد صحیحی برد نقش اصلی دارند و خرابی آنها موجب از کار افتادن برد خواهد شد.
  • آی سی برد لباسشویی یا تراشه آن در عملکرد اصلی برد نقشی اساسی دارد.
  • رله ها، آی سی رگلاتور و سوییچ های الکترونیکی از دیگر قطعات مهم برد لباسشویی به حساب می آیند.

برد همه کاره لباسشویی

برد همه کاره لباسشویی

برد لباسشویی همه کاره که به آن برد جایگزین لباسشویی نیز گفته می شود، می تواند برای زمانی که برد دستگاه از کار افتاده و امکان تعمیر یا تعویض آن وجود نداشته باشد، جایگزین مناسبی به حساب آید. لازم است بدانید که برد همه کاره لباسشویی موتور خازنی امکان نصب آسان بر روی تمامی مدل ها و برندهای مختلف لباسشویی دارد. این برد می تواند برنامه های مختلف شستشو را همراه با سایر امکانات به کاربران ارائه دهد. دقت داشته باشید در صورتی که برد اصلی ماشین لباسشویی شما سوخته باشد و امکان تعمیر آن نیز وجود نداشته باشد، می توانید به جای برد اصلی از این برد همه کاره لباسشویی استفاده کنید؛ زیرا برد فابریک و اورجینال بسیار گران بوده و هزینه نصب و استفاده از این نوع برد می تواند کاملا به صرفه باشد.

هزینه تعمیر برد لباسشویی

این روزها برندهای مختلفی از ماشین های لباسشویی درون بازار وجود دارد که هریک از تولیدکنندگان این دستگاه ها از قطعات متفاوتی برای لباسشویی های تولیدی خود استفاده کرده اند. از این رو می توان گفت قیمت برد ماشین لباسشویی با توجه به عواملی نظیر نوع برند، مدل و همچنین تکنولوژی مورد استفاده در تولید این دستگاه کاملا متفاوت بوده و هزینه ثابتی ندارد. این مسئله می تواند بر روی تعیین هزینه تعمیر برد لباسشویی نیز تاثیرگذار باشد. بنابراین در صورتی که برد الکترونیکی ماشین لباسشویی شما دچار ایراد و خرابی شده است و نیاز به تعمیر دارد، لازم است بدانید که هزینه تعمیرات می تواند با توجه به مدل لباسشویی، نوع قطعه خراب برد، هزینه تعمیر یا تعویض قطعات و … تفاوت هایی داشته باشد.

نتیجه گیری تعمیرکار آی پی امداد از مقاله برد الکترونیکی ماشین لباسشویی

در این مقاله به طور کامل تمامی نکات مرتبط با خراب شدن برد لباسشویی را برای شما بیان کردیم. باید در نظر داشته باشید که چنانچه با تعمیر برد ماشین لباسشویی مشکل شما حل می شود، نیازی به تعویض نیست و با تعمیر مشکل حل خواهد شد. دقت داشته باشید در صورتی که با علائمی نظیر خاموش شدن پنل و کار نکردن آن، عدم اجرای برنامه شستشو و خاموش شدن ناگهانی لباسشویی مواجه شدید، باید سریعا برای رفع مشکل برد اقدام نمایید. مشکلات زیر شما را نیازمند تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی ماشین لباسشویی می کند:

  • اگر آی سی اصلی برد الکترونیکی لباسشویی سوخته باشد کاری جزء تعمیر در ایران نمیتوان کرد.
  • تنها نماینده های اصلی میتوانند با پروگرمر به آی سی مشکل دار برنامه دهند و مجدد برد راه اندازی شود.
  • با تعمیرات مکرر برد الکترونیکی آسیب میبیند و نیازمند تعویض است.
  • اگر قسمتی از برد آتیش گرفته باشد و با ماژیک هم قابل طراحی مجدد نباشد، باید تعویض گردد.
  • اگر بر روی برد لباسشویی هنگامی که دستگاه به برق است آب ریخته شود، تعویض آن بهتر از تعمیر است.

در صورتی که بر روی صفحه نمایش دستگاه خود کد خطایی مشاهده نمودید، حتما دلیل بر خراب بودن برد الکترونیکی نیست و باید برای تعمیر ماشین لباسشویی از خدمات یک شرکت مطمئن به مانند آی پی امداد بهره مند شوید.

327 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • آرش ایمانی 21 بهمن 1402

    سلام. لباسشویی برند دکستر دارم که با توجه به اتصالی که رخ داد، به برد اون آسیب جدی وارد شده. سایت جستجو کردم برا خریدن برد که متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد میخواستم اگه امکانش باشه کمک کنید تا اگه بشه برد رو تهیه کنم

    پاسخ دادن
  • کریمی 15 آبان 1402

    سلام خسته نباشید ماشین لباسشویی من روشن میشه ولی آب گیری نمیکنه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 آبان 1402

      درود، شیر برقی لباسشویی را بررسی نمایید.

      پاسخ دادن
  • حسینی 23 مهر 1402

    باسلام خسته نباشید. بعد از تعویض شفت و سه نظام لباسشویی سامسونگ و بستن کلیه ملزومات، بعد از روشن کردن دستگاه به محض اینکه دکمه استارت زدم برای شستشو، فیوز برق پرید و بعد از وصل فیوز ماشین لباسشویی دیگه روشن نشد. برد دستگاه بردم پیش تعمیرکار گفت دیگه جواب نمیده الان برد نو سفارش دادم بیاد ولی میترسم وصلش کنم دوباره اینم بسوزه. لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر فراوان

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 مهر 1402

      درود، برد و خازن موتور لباسشویی را چک کنید.

      پاسخ دادن
    • فرشاد 04 دی 1402

      سی او آن روی برد ماشین لباسشویی به چه معناست con

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 04 دی 1402

        درود، برند ظرفشویی را ذکر کنید.

        پاسخ دادن
        • فرشاد 09 دی 1402

          اسنوا

          پاسخ دادن
          • آی پی امداد 09 دی 1402

            درود، احتمالا به معنای پایه اصلی ورودی فاز می باشد.

  • نرگس 20 مرداد 1402

    ببخشید ما ماشین لباسشویی رو بعداز اتمام شستشو کج کردیم که مهره های پایه رو ببندیم که ثابت باشه زیاد تکون نخوره. بعد از بستن مهره ها خواستیم دوباره ماشین لباسشویی رو راه بندازیم، ارور داد و هی خاموش روشن میشه و هیچ کدوم از برنامه هاش کار نمیکنه. ممکنه آب رفته باشه توش چون کج کردیم؟ یا باید چیکارش کنیم؟ ماشین لباسشویی ال جی

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 مرداد 1402

      درود، امکان ورود آب به برد لباسشویی وجود دارد که باید بررسی و در صورت نیاز تعمیر شود.

      پاسخ دادن
  • خلیل سرمستی 25 تیر 1402

    باسلام و عرض ادب و احترام من لباس شویی دوو۷کیلو دارم دو سال پیش خراب شد تعمیر کار گفت بردش خراب شده و باید کامل عوض بشه خلاصه عوض یه برد همه کاره جاسازی کرده روش مدت یک سال کار کرد والان لباس می‌ندازی تو ماشین کمی کار می‌کنه و فقط یک صدای وز وز داره دیگه نمی چرخه اگر کمکم کنید ممنون میشم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 تیر 1402

      درود، تاخو یا خازن و همچنین موتور لباسشویی را بررسی کنید.

      پاسخ دادن
  • سیمین طارمی 27 خرداد 1402

    سلام، وقتتون بخير، ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی دارم، به تازگی دکمه ی on رو روشن میکنم ،سه خط افقی، بعضی هاش کامل روشن نیست، راهنمایی بفرمایید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 خرداد 1402

      درود، چراغ های ال ای دی روی برد دچار مشکل شده و باید تعویض شود.

      پاسخ دادن
      • سیمین طارمی 29 خرداد 1402

        سلامت و موفق باشید

        پاسخ دادن
  • علیرضا کاظمی 04 خرداد 1402

    سلام و عرض ادب و احترام قبلا مطلبی نوشتم و راهنمایی کردید دستگاه من پاکشوما 606t هست که سالهاست کار کرده با لباس کم خوب کار میکند اما اگر لباس ها کمی بیشتر شود دستگاه دیگه مختل میشه و کارش را انجام نمیده و لگن نمی‌چرخد خازن را تست کردم سالم بود موتور هم تست کردم در حالت چرخش چپ و راست قدرت زیادی ندارد اما در دور بالا قدرتش خیلی زیاد میشه ....سیم پیچی های موتور مشخصه برق می‌زند و حالت سوختگی تدارتد. تسمه هم محکم و سالم است ..به نظر شما چه ایراداتی می‌تواند داشته باشد...با سپاس

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 خرداد 1402

      درود، برد الکترونیکی را چک کنید.

      پاسخ دادن
  • علیرضا کاظمی 03 خرداد 1402

    درود و عرض ادب و احترام اگر بتوانیم شفت موتور ماشین لباسشویی را با یک پارچه محکم گرفت و مانع چرخیدن آن شد معنی آن این است که موتور. ماشین لباسشویی ضعیف شده است ؟ اگر اینچنین است آیا تنها راهش تعویض موتور است ؟ با سپاس

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 خرداد 1402

      درود، ابتدا باید خازن یا تاخو دستگاه بررسی شود. در نهایت لازم است الکتروموتور لباسشویی را چک کنید.

      پاسخ دادن
  • عبدالرسول 25 اردیبهشت 1402

    لباسشویی پاکشوما دارم که روشن می‌شود ولی آبگیری نمی‌کند تعمیر کار تشخیص خرابی برد داده و نتوانست آن را تعمیر کند بنظر شما از برد همه کاره استفاده کنم یا نه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 اردیبهشت 1402

      درود، مشکل از شیر برقی دستگاه است. در صورت نیاز می توانید از برد همه کاره استفاده نمایید.

      پاسخ دادن
  • علی 06 فروردین 1402

    سلام لباسشویی دوو روی خشک کن نمی‌رود و مثلا روی دقیقه 11 که باید روی خشک کن برود روی همون 11 دقیقه چندین دقیقه میمونه یا قطع می‌کنه و یا یکدفعه 11 دقیقه میشه 17 دقیقه و دوباره مرحله آبکشی و...

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 فروردین 1402

      سلام. مشکل می تواند از هیدروستات، گرفتگی پمپ یا فیلتر، شلنگ ورودی آب، تاخو یا خازن باشد که باید بررسی شوند.

      پاسخ دادن
  • مریم رحیمی 18 اسفند 1401

    سلام.وقت بخیر.امروزتو لباسشویی ۸ کیلویی یه پرده خیلی کوچیک شستم بعد که خاموش شد متوجه شدم بعضی قسمت های پنل لمسی مثلا یه قسمت هایی از عددهایی که نشون میده خاموشه مثلا عدد ۳ رو نصفه نشون میده چیکار باید کرد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 18 اسفند 1401

      درود، چراغ های ال ای دی روی برد باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
      • گل افشان 22 اسفند 1401

        با سلام. لباسشویی مدل کنوود مدل kwmd6/1000elw(c)، دارم که بعد از روشن کردن فقط آبگیری انجام و بعد خاموش شد. لطف می کنید بفرمایید علت چی هست. اگه تشخیص شما تعویض برد هست راهنمایی میفرمایید آیا الان برد این مدل در بازار موجود هست یا نه؟ سپاسگزارم.

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 23 اسفند 1401

          درود کاربر گرامی، خازن / تاخو موتور، خود موتور، تنظیم آب و لرد الکترونیکی باید بررسی شود.

          پاسخ دادن
          • گل افشان 24 اسفند 1401

            متشکرم از پاسخگویی شما

1 7 8 9
اینستاگرام آی پی امداد