logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی پاکشوما

ارور کولرگازی پاکشوما
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی پاکشوما به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

منظور از ارور کولرگازی پاکشوما چیست؟ یکی از امکانات کاربردی و بروزی که امروزه در بسیاری از دستگاه های برقی تعبیه شده است، نمایش مشکلات و اختلالات کولر به صورت ارور یا کد خطا است. نمایش آلارم کولرگازی پاکشوما در پنل دستگاه موجب می شود تا مصرف کنندگان یا تکنسین ها طی زمان کوتاهی برای برطرف کردن ارور کولرگازی اقدام کنند. در این مطلب به بررسی اینکه دلایل کد خطا کولرگازی پاکشوما و روش های رفع این مشکل می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی پاکشوما صرفه جویی داشته باشید.

انواع ارور کولرگازی پاکشوما

هر یک از کدهای خطا نشان دهنده علت خرابی بخش های مختلف کولرگازی پاکشوما هستند. برای این بخواهید کد خطا کولرگازی پاکشوما را بر طرف کنید باید بتوانید مطابق با نوع کد دلیل خراب شدن را تشخیص دهید. انواع آلارم کولرگازی پاکشوما عبارتند از:

کد خطای کولرگازی پاکشوما معنای ارور کولرگازی
E1 اختلال در عملکرد نرم افزار برد الکتریکی دستگاه
E2 اختلال در سنسور دمای لوله کندانسور
E3 سرعت فن داخلی خارجی از محدوده کنترل
E5 اختلال در سنسور محیطی داخلی
E6 اختلال در سنسور لوله  اوپراتور
E7 سنسور دمای کندانسور
E9 خطای ارتباط بین پنل و کمپرسور
Ec نشتی کولرگازی

دلایل کد خطا کولر گازی پاکشوما

دلایل کد خطا کولرگازی پاکشوما برای هر دستگاه ممکن است متفاوت باشد. چند علل عمده ای که موجب نمایش ارور کولرگازی پاکشوما می شود، عبارت است از:

روش های برطرف کردن کد خطا کولرگازی پاکشوما

روش های برطرف کردن آلارم کولرگازی پاکشوما متفاوت است. برای رفع ارور کولرگازی پاکشوما بهتر است هیچ اقدامی به غیر از جدا کردن  دو شاخه از برق انجام ندهید. بعد از جدا کردن دو شاخه اسپیلت پاکشوما با نمایندگی این برند تماس گرفته و درخواست رفع کد خطا کولرگازی پاکشوما را داشته باشید. با وجود اینکه کدهای خطا نشان دهنده دلیل خرابی دستگاه هستند، اما باز هم کسانی که در این حوزه از دانش بالایی برخوردار نیستند، نمی توانند برای تعمیرات آن اقدام کنند. کم یا زیاد شدن ولتاژ، تعویض فیلتر، تعویض کمپرسور، تعمیر فن، شارژ گاز مبرد کولر و روغن از جمله کارهایی است که تنها توسط متخصصان حاذق در این زمینه انجام می شود.

برای جلوگیری از خراب شدن کولرگازی پاکشوما چه باید کرد؟

روش های متعددی برای رفع ارور کولرگازی پاکشوما وجود دارد. برای اینکه بخواهید از کد خطای کولر گازی پاکشوما جلوگیری کنید بهتر است تمام راه کارهای زیر را با دقت انجام دهید.

  • برای تعمیر کولر گازی از نیروهای متخصص و دوره دیده استفاده کنید تا آسیبی به سایر اجزای اسپیلت وارد نشود. همچنین از تعمیر کردن کولرگازی و تعویض قطعات به صورت خودسرانه جلوگیری کنید.
  • دومین کاری که برای جلوگیری از نمایش کد خطا اسپیلت پاکشوما باید انجام دهید، این است که دستگاه ها در طی فواصل منظم سرویس کنید. سرویس کردن کولر گازی موجب افزایش عمر مفید کولرگازی می شود و آسیبی به قطعات وارد نشود. با سرویس کردن کولرگازی می توانید از ارور خطاهایی چون کم شدن گاز مبرد، کثیف شدن فیلتر و … جلوگیری کنید.
  • حداقل در سال دو تا سه بار فیلتر کولرگازی را تعویض کنید. تعویض نکردن فیلتر کولرگازی باعث بروز مشکلاتی چون خروج بوی نامطبوع و خارج نشدن باد خنک می شود.
  • چهارمین اقدامی که برای جلوگیری از هشدار اسپیلت پاکشوما باید انجام شود، این است که اقدام به شستشوی کولر گازی و تمام اجزای آن کنید تا گرد و غبار باعث کاهش کیفیت عملکرد دستگاه نشود.

نتیجه گیری از ارور کولرگازی پاکشوما

در محتوای ذکر شده به بررسی علت ارور کولرگازی پاکشوما پرداختیم. متاسفانه عوامل بسیاری چون تمیز نکردن کولرگازی، روشن ماندن کولر به مدت طولانی، سرویس نکردن کولرگازی از دلایل عمده ای است که موجب می شود تا کد خطا در صفحه نمایش کولر گازی نشان داده شود. چنانچه به هر علتی کولرگازی شما با ارور همراه است، می توانید برای رفع آن با مجموعه بزرگ آی پی امداد تماس حاصل فرمایید.

شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز کولرگازی پاکشوما طی زمان کوتاهی در محل حاضر شده و با استفاده از قطعات اورجینال اقدام به رفع آلارم کولرگازی پاکشوما می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نحوه ثبت درخواست در شرکت آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل کنید.

دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده!

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست