logo logo تعمیرات ماشین لباسشویی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ماشین لباسشویی هایی مبتنی بر هوش مصنوعی

ماشین لباسشویی هایی مبتنی بر هوش مصنوعی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ماشین لباسشویی هایی مبتنی بر هوش مصنوعی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در دهه‌های اخیر تکنولوژی با سرعت خیلی بیشتری نسبت به گذشته در حال گسترش و پیشرفت است. امروزه سرعت پیشرفت آنقدر زیاد است که کمتر کسی از شنیدن محصولات با ویژگی‌های جدید شگفت زده می‌شود. در این دوره شرکت‌های لوازم خانگی نیز در رقابت با یکدیگر ویژگی‌هایی به محصولات خود می‌افزایند تا مصرف کنندگان را به سمت خود بکشند. برندهای سر شناس در حال حاضر با تولید ماشین لباسشویی هایی مبتنی بر هوش مصنوعی باعث شده‌‍اند که امکانات محصولات به زندگی ما کیفیت بالایی ببخشند؛ در ادامه با سایت خدمات تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با ما همراه باشید.

هوش مصنوعی ماشین لباسشویی  چیست؟

این روزها کسی نمی‌تواند از تکنولوژی دور بماند، به گونه‌ای که تمام کارهای ما با تکنولوژی گره خورده‌اند. تمامی کارهایی که ما در طول روز انجام می‌دهیم به کمک فناوری‌های جدید به سادگی قابل انجام هستند. هوش مصنوعی یکی از عواملی است که به ما در ساده شدن انجام کارها کمک بسزایی می‌کند. یکی از پرطرفدارترین محصولاتی که با فناوری هوش مصنوعی کارایی زیادی پیدا کرده است ماشین لباسشویی‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی است.

ماشین لباسشویی مجهز به هوش مصنوعی

ماشین‌های لباسشویی مجهز به هوش مصنوعی فناوری جدید در عرصه صنعت ماشین لباسشویی تحولی بزرگ ایجاد کرده. این محصولات هوشمند ویژگی‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. مصرف کنندگان می‌توانند با استفاده از تلفن هوشمند خود و یا دستیار صوتی ماشین لباسشویی خود را حتی در محیط بیرون از خانه کنترل نمایند. این فناوری به منظور راحتی کاربران ایجاد شده، اما بسیاری از مردم هنوز با این فناوری آشنایی کامل ندارند.

نحوه کار کرد ماشین لباسشویی هوشمند

در این بخش از ماشین لباسشویی هایی مبتنی بر هوش مصنوعی به بررسی نحوه عملکرد این دستگاه ها خواهیم پرداخت:

سامسونگ یکی از اولین برندهایی است که در حوضه ماشین لباسشویی‌های دارای هوش مصنوعی پیش قدم شده. ماشین لباسشویی هوشمند با داشتن سه ویژگی منحصر به  فرد: برنامه ریزی برای شستشو، دستورالعمل‌های مختلف برای شستشو و برنامه‌های فوق العاده دیگر عرضه می‎شود. برنامه ریزی ماشین لباسشویی به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد تا زمان پایان چرخه، شستشو لباس‌های خود را کنترل کنند. دستور العمل ماشین لباسشویی توصیه‌های خودکاری هستند که برای شستشو مطلوب و هر چه بهتر بر اساس جنس البسه‌ها و یا رنگ آنها توسط کاربر ارائه می‌شوند.

کنترل هوش مصنوعی ماشین لباسشویی سامسونگ

سامسونگ یکی از معتبرترین برندهای لوازم الکترونیکی و خانگی در جهان است که به طور پیوسته محصولات خود را ارتقاء داده و آنها را برای راحتی بیشتر مصرف کنندگان روانه بازار می‌کند. سامسونگ با ایجاد راه حل‌های پیشرفته لباسشویی که انعطاف پذیر بوده این امکان را به کاربران می‌دهد تا به راحتی تمام فرایندهای شستشو را کنترل کنند. همچنین هوش مصنوعی در ماشین لباسشویی الگویی از شستشوهای معمولی شما را ثبت می‌کند و در زمان مناسب بهترین چرخه را برای شستشو ارائه می‌دهد.

*با استفاده از هوش مصنوعی مطمئن باشید که همیشه  بهترین برنامه را برای شستشو خودکار لباس‌ها انتخاب کرده‌اید.

توزیع خودکار در ماشین لباسشویی سامسونگ

توزیع خودکار مواد شوینده در ماشین لباسشویی این امکان را به شما می‌دهد که لباس‌ها را با زمان و تلاش کمتری بشویید. به طور خودکار مقدار مناسبی از مواد شوینده و نرم کننده را ماشین لباسشویی به صورت خودکار در هر بار توزیع می‌کند.

AddWash در ماشین لباسشویی مبتنی بر هوش مصنوعی

قابلیت AddWash به مصرف کنندگان این اجازه را می‌دهد، حتی در هنگام فرایند شستشو اگر کاربران قصد دارند لباس و یا مواد شوینده به ماشین لباسشویی اضافه کنند به راحتی می‌توانند این کار را انجام دهند. شما در ماشین لباسشویی خود در هر زمان که خواستید می‌توانید در طول چرخه مواردی مانند نرم کننده و اقلام دیگر را اضافه نمایید.

بخار بهداشتی هوش مصنوعی ماشین لباسشویی

بخار بهداشتی با آزاد کردن بخار از کف دیگ ماشین لباسشویی و اشباع کامل لباس‌ها، لباس ها را کاملا ضد عفونی و تمیز می کند. همه باکتری‌ها مضر نیستند و از طرفی دیگر همه‌ی آنها مفید نیستند، فرایند بخار در ماشین لباسشویی با هوش مصنوعی باعث می‌شود که99% میکروب و باکتری های مضر و آلرژی‌زا از بین بروند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد