logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

علت ارور ce لباسشویی ال جی

علت ارور ce لباسشویی ال جی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله علت ارور ce لباسشویی ال جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

علت ارور ce لباسشویی ال جی بدلیل خرابی موتور باسشویی ال جی است که برای ماشین لباسشویی‌ های گیربکسی دایرکت درایو اتفاق می‌افتد. در این مقاله از آی پی امداد به موضوعات بسیار مهمی اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به دلایل ارور ce لباسشویی ال جی، طریقه عیب یابی کد خطای ce ماشین لباسشویی ال جی و نحوه رفع هشدار ce لباسشویی ال جی اشاره کرد.

خلاصه ای از علل ارور ce لباسشویی ال جی

کاربران گرامی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از علل ارور ce لباسشویی ال جی را مطرح کرده ایم.

علت ارور ce لباسشویی ال جی چیست؟
  • مشکل در موتور
  • مشکل در برد
  • خرابی تاخو
  • خرابی استاتور ماشین لباسشویی
  • مشکل در سیم کشی موتور
نحوه عیب یابی کد خطای ce ماشین لباسشویی ال جی
  • یکی از علت های ارور ce مشکل در برد می باشد و برای عیب یابی برد دستگاه لازم است تا از خدمات تعمیرکار استفاده کنید.
  • در صورتی که استاتور دستگاه مشکل داشته باشد، دستگاه هنگام خشک کردن با مشکل برخورد خواهد کرد.
  • در صورت مشکل در تاخو دستگاه بسیار غیر عادی عمل خواهد کرد.
  • خطای ce می تواند به دلیل مشکل در سیم کشی یا اتصالات موتور رخ دهد و برای بررسی لازم است تا از خدمات تعمیرکار استفاده کنید.
طریقه رفع ارور ce لباسشویی ال جی
  • موتور ماشین لباسشویی باید توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گیرد و اگر امکان تعمیر بود، تعمیر شود و اگر غیرقابل تعمیر بود تعویض گردد.
  • برای اینکه متوجه شوید برد ماشین لباسشویی سوخته است یا نه، قسمت جلوی ماشین لباسشویی را بو کنید تا متوجه شوید که برد بوی سوختگی می دهد یا خیر.
  • برای تعمیر تاخو بهتر است از خدمات تعمیرکار آی پی استفاده کنید.
  • استاتور موتور باید توسط متخصص تعمیر شود و برای تعمیر و عیب یابی توصیه می شود از خدمات تعمیرکار آی پی استفاده کنید.

دلیل ارور ce لباسشویی ال جی

اگر خطای ce ماشین لباسشویی ال جی را تجربه کرده اید، باید بدانید که در ماشین لباسشویی مشکلی وجود دارد و آن مشکل مربوط به موتور لباسشویی ال جی شما می باشد. زمانی که با این کد خطا یا سایر ارورهای ماشین لباسشویی ال جی مواجه شدید، بهتر است سریعا با متخصص تماس بگیرید تا مشکل دستگاه شما در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود. در ادامه به دلایل اصلی ارور ce ماشین لباسشویی ال جی اشاره خواهیم کرد:

  1. مشکل در موتور لباسشویی
  2. مشکل در برد
  3. خرابی تاخو
  4. خرابی استاتور ماشین لباسشویی
  5. مشکل در سیم کشی موتور

مشکل در موتور از علت های ارور ce ماشین لباسشویی ال جی

یکی از دلایل اصلی خطاهای ce خرابی و مشکلات موتور ماشین لباسشویی است. در صورت ظاهر شدن ارور ce، موتور دستگاه باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. در چنین شرایطی ممکن است موتور دستگاه مستقیم ماشین لباسشویی با مشکل مواجه شود.

مشکل در موتور از علت های ارور ce ماشین لباسشویی ال جی

مشکل در برد از دلایل ارور ce لباسشویی ال جی

یکی دیگر از دلایل نمایش کد خطای ce در ماشین لباسشویی ال جی می تواند خرابی برد دستگاه باشد. در صورت نوسان برق و قدرت بالای دستگاه، برد الکترونیکی دستگاه ممکن است بسوزد. در چنین حالتی از پنل جلویی دستگاه بوی سوختگی به مشام می رسد. این یکی از علائم خرابی برد ماشین لباسشویی است. بنابراین برد دستگاه باید به دقت بررسی و در صورت لزوم تعویض شود.

مشکل در برد از دلایل ارور ce لباسشویی ال جی

خرابی تاخو از علل ارور ce ماشین لباسشویی ال جی

در واقع یکی از دلایل اصلی بروز ارور ce ماشین لباسشویی ال جی خرابی مخزن ماشین لباسشویی است. تاخو بخشی از موتور دستگاه است، در صورت بروز این خطا باید توسط یک تکنسین مجرب بررسی شود. در موقعیت صحیح، مقاومت تاخو باید بین 7 تا 11 اهم باشد. یا مشکل از تاخو است. تاخو در ماشین لباسشویی وظیفه چرخش ماشین را بر عهده دارد. اگر این قطعه آسیب ببیند، ماشین لباسشویی کد خطای ce در برنامه های SPIN، RINSE و WIND نمایش می دهد. در این حالت سنسور ماشین لباسشویی باید تعویض شود.

خرابی تاخو از علل ارور ce ماشین لباسشویی ال جی

خرابی استاتور ماشین لباسشویی

گاهی ممکن است زمان خشک کن ماشین لباسشویی مشکلی پیش بیاید و چرخش آن طبیعی نباشد، اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است استاتور موتور مشکل داشته باشد. همچنین اجسام کوچک می توانند بین دیگ و آبکش گیر کنند. در این صورت دستگاه باید توسط تکنسین ماهر بررسی شود.

خرابی استاتور ماشین لباسشویی

مشکل در سیم کشی موتور از دلایل ارور ce لباسشویی ال جی

یکی از دلایل نمایش کد خطای ce در ماشین لباسشویی الجی ممکن است از سیم کشی ماشین لباسشویی باشد. بنابراین در صورت مشاهده ارور ce ماشین لباسشویی ال جی خود، باید تمام سیم کشی ماشین لباسشویی و اتصالات سیم کشی برد کنترل مدار اصلی را به دقت بررسی کنید. اگر کابل ها شل یا آسیب دیده اند، باید تعویض شوند. همچنین می توانید سیم کشی را با یک مولتی متر بررسی کنید.

طریقه عیب یابی کد خطای ce ماشین لباسشویی ال جی

برای عیب یابی ارور ce ماشین لباسشویی ال جی در ابتدا علت های احتمالی را به صورت کامل مطالعه کنید و موارد ذکر شده را جهت عیب یابی ارور ce انجام دهید:

  • یکی از علت های ارور ce موتور ماشین لباسشویی است و زمانی که چنین اروری را مشاهده کردید باید بدانید که این مشکل، یک مشکل جدی است.
  • برد دستگاه در واقع مغز دستگاه و ارتباط بین تمامی قطعات الکترونیکی است و اگر برد دستگاه مشکل داشته باشد شاهد خطای ce خواهیم بود. برد دستگاه می تواند به مشکلات زیادی بر بخورد و این مشکل باید خیلی سریع حل شود تا مشکل به قسمت های دیگر سرایت نکند.
  • در واقع یکی از دلایل اصلی ارور ce ماشین لباسشویی ال جی خرابی تاخو ماشین لباسشویی است. تاخو در واقع جزئی از موتور ماشین لباسشویی است و اگر مشکلی داشته باشد ماشین لباسشویی را به طور جدی از کار می اندازد.
  • یکی دیگر از دلایل خطای ce می تواند خرابی استاتور باشد. استاتور وظیفه چرخش در زمان خشک شدن را بر عهده دارد و در صورت آسیب دیدن استاتور در هنگام خشک شدن با مشکل مواجه خواهید شد.
  • خطای ce همچنین می تواند به دلیل مشکل در سیم کشی یا اتصالات موتور رخ دهد و باعث شود ماشین لباسشویی به سختی کار کند.

نحوه رفع ارور ce لباسشویی ال جی

  • موتور لباسشویی باید توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گیرد و اگر امکان تعمیر بود تعمیر شود و اگر غیرقابل تعمیر بود تعویض گردد.
  • برای اینکه متوجه شوید برد ماشین لباسشویی سوخته است یا نه، باید قسمت جلوی ماشین لباسشویی را بو کنید تا متوجه شوید که برد بوی سوختگی می دهد یا نه. همچنین سایر مشکلات برد نیز می تواند چنین خطایی بدهد و بهتر است از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
  • یکی از دلایل خطای ce ماشین لباسشویی ال جی می تواند خرابی تاخو باشد. تاخو قسمتی از موتور لباسشویی است و در صورت بروز مشکل لباسشویی را از کار می اندازد. برای تعمیر این قسمت بهتر است از خدمات تعمیرکار آی پی استفاده کنید.
  • استاتور موتور باید توسط متخصص تعمیر شود و برای تعمیر و عیب یابی توصیه می شود از خدمات تعمیرکار آی پی استفاده کنید.
  • یکی دیگر از دلایل خطای ce می تواند سیم کشی و مشکل در اتصالات موتور باشد. برای تعمیر این قسمت بهتر است حتما از یک متخصص کمک بخواهید و یا از خدمات تعمیرکار آی پی استفاده کنید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد