logo logo تعمیر ماشین لباسشویی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تکنولوژی موتور BLDC در ماشین لباسشویی

تکنولوژی موتور BLDC در ماشین لباسشویی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تکنولوژی موتور BLDC در ماشین لباسشویی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برای خیلی از افراد بی سرو صدا بودن یک وسیله بسیار مهم است. سروصدا و لرزش زیاد می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد، مخصوصا در خانه‌های امروزی که همگی آپارتمانی هستند و لرزش ماشین لباسشویی علاوه بر آزار ما، همسایه‌ها را نیز اذیت می‌کند. به همین دلیل ماشین لباسشویی‌های بی سرو صدا طرفداران بسیاری دارند. برای داشتن یک وسیله بی سروصدا ما تکنولوژی موتورهای BLDC در ماشین لباسشویی را به شما معرفی میکنیم. برای آشنایی بیشتر و طرز کار این سیستم با مقاله ما همراه باشید.

چرا ماشین لباسشویی سروصدای زیادی دارد؟

عوامل مختلفی در ایجاد سروصدای ماشین لباسشویی نقش دارند، که در هنگام کار کردن سروصدای زیادی ایجاد می‌کنند. در برخی اوقات سروصدای زیاد ماشین لباسشویی به دلایل ساده‌ای مانند تراز نبودن ماشین لباسشویی رخ می‌دهد. البته در نظر داشته باشید که تراز نبودن تنها یک دلیل شایع است، علل دیگری وجود دارند که در اثر نقص فنی به وجود می‌آیند مانند خراب شدن تسمه، نقص در اتصال وزنه‌های بالانس و… ..

ماشین لباسشویی بدون تسمه

خراب بودن تسمه از شایع‌ترین دلایل نقص فنی در ماشین لباسشویی است که در ماشین لباسشویی‌های تسمه دار بسیار دیده می‌شود. این مشکل در ماشین لباسشویی‌های جدید با قابلیت  BLDC این مشکل برطرف شده و دیگر نیازی نیست نگران باشید. این لباسشویی‌ها در بازار به عنوان ماشین لباسشویی‌هایی با اسم دایرکت درایو و یا بدون تمسه شناخته تر هستند. البته به این نوع لباسشویی‌ها گیربکسی نیز معروف هستند.

ماشین لباسشویی گیربکسی چگونه کار می‌کند؟

در این بخش از بررسی تکنولوژی موتور BLDC در ماشین لباسشویی به بررسی نحوه کارکرد لباسشویی گیربکسی می پردازیم.

دیگ شستشو ماشین لباسشویی‌های قدیمی توسط یک تسمه به چرخش درمی‌آید که باعث لرزش و سروصدای زیادی می‌شود. اما در ماشین لباسشویی‌های جدید از موتورهای BLDC استفاده شده که لرزش دستگاه را از بین برده است. اساس کار این ماشین لباسشویی‌ها استفاده از نیروی گیربکسی و مگنتی می‌باشد. در موتورهای  BLDC  دیگر خبری از سایش و فرسودگی تسمه نیست، چون تسمه در این موتورها حذف شده‌اند.

کم صداترین ماشین لباسشویی بازار

اکثر ماشین لباسشویی‌هایی که در بازار هستند از نوع تسمه‌ای می‌باشند. هر چند در ماشین لباسشویی‌های تسمه‌ای بدون تمسه نیز در بازار موجود هستند اما تسمه این لباسشویی‌ها بعد از مدتی پوسیده شده و یا دچار ایراداتی می‌شوند. در نتیجه پوسیدگی تسمه باعث لرزش ماشین لباسشویی خواهد شد. در ماشین لباسشویی‌هایی که دارای موتور BLDC می‌باشند به جای تسمه از نیروی مگنتی و گیربکسی استفاده شده که تا حد زیادی از لرزش ماشین لباسشویی را می‌گیرد. به گونه‌ای اصلا در هنگام کار کردن صدای آن را احساس نخواهید کرد.

ماشین لباسشویی گیربکسی

شاید با شنیدن اسم گیر بکس به روغن کاری آن فکر کنید، اما اصلا این گونه نیست. در ماشین لباسشویی‌هایی که دارای موتور گیر بکسی هستند فاقد چرخ دنده می‌باشند. در ادامه با طرز کار این نوع سیستم و موتورهای  BLDC بیشتر خواهیم پرداخت.

قدرت موتورهای  BLDC در ماشین لباسشویی بی‌صدا

موتورهای  BLDC دارای قدرت زیادی هستند. این نوع ماشین لباسشویی‌ها در هنگام کار اگر به دیگ آن دقت کرده باشید هم قدرت و هم سرعت بالایی دارند. در این نوع ماشین لباسشویی‌های بدون صدا که از موتورهای  قدرتمند  BLDC استفاده شده، البسه‌ها در زمانی کوتاه‌ تا حد قابل توجهی تمیز خواهند شد. در ماشین لباسشویی‌های بی صدا سنسورهایی تعبیه شده که برنامه‌های شستشو را با دقت بسار بالایی انجام میدهند.

مزایای  ماشین لباسشویی با موتورهای BLDC

ماشین لباسشویی‌های بدون صدا دارای مزایای زیادی می‌باشند که یکی از مهمترین و معروف‌ترین مزایای ماشین لباسشویی‌های بدون تسمه راندمان مفید بالای آنها می‌باشد. این نوع ماشین لباسشویی‌ها با تکنولوژی فوق العاده‎ای که در ساخت آنها استفاده شده این قابلیت را دارند، که با قدرت ماکزیمم گشتاور به صورت پیوسته برای مدتی طولانی کار کند، بدون آنکه به ان آسیبی وارد شود.

مزیت بعدی این ماشین لباسشویی‌ها قدرت کنترل پذیری برای هر میزان از چرخش و قدرت برای شستشو است. ماشین لباسشویی‌های بدون تسمه از مکانیزم فیدبک استفاده شده که بهترین چرخش مطلوب را می‌توان با آن تنظیم کرد.

3.8/5 - (21 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

47 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • منیره 23 فروردین 1403

    سلام وقتتون بخیر. من میخوام لباسشویی بگیرم بین پاکشوما، دوو، بکو و زیرووات موندم کدوم بهتره و لباسها رو خوب و با کیفیت تمیز میکنه. میشه لطفا راهنمایی کنین؟ ممنونم.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 فروردین 1403

      درود، برندهای بکو و زیرووات دارای کیفیت نسبتا بهتری بوده و برندهای دوو و پاکشوما از خدمات پس از فروش مناسب تری برخوردار هستند.

      پاسخ دادن
  • حیدری 09 اسفند 1402

    سلام وقت بخیر،تفاوت موتور دایرکت درایو و اینورتر و BLDC چیه؟ بین ماشین لباسشویی کنوود مدل ۹۴۶۰ و دوو مدل ۹۹۱ کدوم بهتره؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 اسفند 1402

      درود، در مدل دایرکت درایو، تسمه ای بین موتور و دیگ وجود ندارد و موتور به طور مستقیم به دیگ متصل است. مدل اینورتر از یک برد الکترونیکی برای کنترل سرعت و گشتاور موتور استفاده می کند. موتور BLDC نیز نوعی موتور الکتریکی جریان مستقیم است. در کل موتورهای BLDC جدیدترین و پیشرفته ترین نوع موتورهای ماشین لباسشویی هستند. در صورتی که به دنبال ماشین لباسشویی با ظرفیت بیشتر هستید، دوو مدل ۹۹۱ انتخاب بهتری است. اگر به دنبال یک لباسشویی با موتور جدیدتر و راندمان و عمر بیشتر هستید، کنوود مدل ۹۴۶۰ مناسب تر می باشد.

      پاسخ دادن
  • hosein rahimi 05 اسفند 1402

    سلام ماشین لباسشویی 9 کیلویی Wash In Wash اسنوا خریدم میخواستم بدونم موتورش گیربکسیه یا تسمه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 اسفند 1402

      درود، دارای موتور بدون تسمه یا همان موتور دایرکت درایو Direct Drive می باشد.

      پاسخ دادن
  • علی 25 آبان 1402

    سلام ببخشید موتور اینورتر بهتره یا BLDS??

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 آبان 1402

      درود، موتور تسمه ای و گیربکسی نسبت به موتورهای اینورتر برای لباسشویی بهتر است.

      پاسخ دادن
    • علی مغانلو 16 آذر 1402

      سلام من اینورتر خریدم به جای گربکس انداختن بهم همون تسمه ی قدیمه فقط مصرف برقو کم میکنه اینورتر نخرین دایرکت درایو گربکسه رویه جا پودریش نوشه

      پاسخ دادن
      • رضا 07 بهمن 1402

        سلام دوست عزیز داریک درایو و اینورتر باهم تفاوت دارن چیزی که داخل این مقاله نوشته نشده بیشترین صداری لباسشویی تسمه ایی قدیمی بخاطر زغالهای موتور است که به این مدل موتور یونورسال میکن هزینه ساخت داریکت درایو بالاس و تمامی فرم دیگ لباسشویی بهم میخوره شرکتها بخاطر اینکه غالبها رو تعویض نکنن میان و از موتورهای اینورتر تسمه ایی استفاده میکنن داریکت درایو و اینورتر هردو نوع موتور اینورتر هستند و مصرف برق پایینی دارن ولی دایرکت با خذف تسمه باز هم بیشتر به راندمان کمک میکنه موتورهای اینورتر تسمه ایی چون زغال داخلشون مثل موتور یونورسال استفاده نشده صدای خیلی خیلی کمی دارن و قیمت تمام شده کمتری نسبت به دایرکت درایو دارن و نکته اخر اصطلاح گیربکسی کاملا اشتابه چون گیربکس داخل لباسشویی های دو قلو و تمام اتوماتیک درب از رو استفاده میشه

        پاسخ دادن
  • فرهاد 13 شهریور 1402

    سلام میخواستم بهم بهترین ماشین لباسشویی و ظرفشویی ایرانی که لباس شویی با ظرفیت ۹ یا ۱۰ کیلویی و ظرفشویی ۱۴ نفره بهم معرفی کنی. که طول عمر بالا و دوام بالا و شستشوی بهتر و گارانتی بهتری داشته باشن بهم معرفی کنی. ممنون. لطفاً مدل هر کدوم رو کامل بگید

    پاسخ دادن
  • علی 15 مرداد 1402

    سلام من این روزا برای خرید لباسشویی در حال تحقیق هستم .موتور های bldc با دایرکت درایو فرق دارند . دایرکت درایو کلا بدون تسمه است و در واقع ابداع این نوع موتورها از شرکت ال جی بوده . ولی bldc همون مدل تسمه ای است ولی تسمه ای کوتاه شده به همین دلیل صدای بلند مدل های تسمه ای رو ندارن. در عین حال مشکلات و هزینه تعمیر بالای موتورهای دایرکت درایو رو هم ندارن .

    پاسخ دادن
    • رضا 07 بهمن 1402

      سلام دوست عزیز موتورهای BLDC از لحاظ مکانیک دستگاه هیچ تفاوتی با لباسشویی های موتور ذغالی و القایی ندارن نه اندازه تسمه نه اندازه پولی و دیگ موتورهای BLDC تقریبا ساختار موتورهای القایی رو دارن با این تفاوت که مصرف برق کمتری دارن و سرعتشون با برد اینورتر قابل تنظیمه ولی موتور القایی برای هر سرعت و چپ و راست گردی نیاز به یک سیم پیچه علت صدای خیلی پایین موتورهای BLDC خذف ذغال از داخل مکانیزم موتوره مثل موتور یونرسالی که ذغال نداره

      پاسخ دادن
  • اکبر 28 خرداد 1402

    با سلام . دایرکت درایو همون موتور براشلس یا bldc هست . و علت اینکه بعضی ها میگن گیربکسی به علت داشتن گشتاور بالا هست که این نوع موتورها دارند و نیازی دیگه به فولی و تسمه یا گیربکس نیست . چون گشتاور بالایی دارند میتونن مستقیم به شفت وصل شده و سر و صدای تسمه و فولی حذف میشه ... برق خروجی از اینورتر متصل به موتور یک برق سه فاز. هست که توسط ماسفت های قدرت و سیستم الکترونیکی ایجاد میشه .. ولی چون برق ای سی شهری تک فاز و فرکانس پایین هست . باید ابتدا به برق دی سی تبدیل و سپس به ای سی سه فاز با فرکانس متغیر تا ششصد هرتز تغییر می‌کنه و با تغییر فرکانس و ولتاژ .. میزان چرخش در دقیقه یا همون rpm رو کنترل می‌کنه ... این موتور ها بخاطر داشتن سیستم درایو .. و خروجی فرکانس و ولتاژ متغیر .. میتونن سرعت دویست تا شش هزار یا حتی ده و یا بیست هزار دور در دقیقه ایجاد کنن ... دقیقا همین سیستم در خودروهای الکتریکی مورد استفاده قرار میگیره ... به دلیل حذف کموتاتور و زغال و استفاده از مغناطیس ثابت و درایو .. راندمان این موتورها به 85 تا 95 درصد میرسه و باعث صرفه جویی بسیار عالی در برق میشه .. امیدوارم از همین الکترو موتور ها در کولرهای آبی هم استفاده بشه که اگر بشه .. حدود سه نیروگاه حرارتی .. برق صرفه جویی میشه .. چون موتورهای القایی راندمان حداکثر 45 تا 50 درصد دارند و اتلاف توان زیادی دارن و درنتیجه نصف برق شهری هدر می‌ره ... امیدوارم مطلب بهتون کمک کرده باشه .

    پاسخ دادن
    • علیرضا حسن زاد ۰۹۱۴۱۲۸۱۲۵۳ 17 مرداد 1402

      سلام دوست عزیز از راهنماییتان بینهایت ممنونم

      پاسخ دادن
    • سلمان 01 آذر 1402

      بسیار عالی

      پاسخ دادن
    • اکرم 26 بهمن 1402

      واقعا مردم گیج شدند برای یه لباسشویی خوب که صدا نداشته باشه و نرم کار کنه چی بخرند یک سال میشه تحقیق میکنم و نتونستم یه لباسشویی بخرم متاسفانه واردات رو بستن و مردم رو مجبور به خریدن محصولات بی کیفیت داخلی کردند توضیح درست و حسابی هم نمی‌دهند هر جا میری محصول خودشون رو تبلیغ می‌کنند راستگویی و صداقت وجود نداره همه مردم سرگردانند قدیم میرفتی کیفیت کارها مشخص بود با اطمینان خرید می کردیم حالا چی ..... فقط روی محصولات برچسب های دروغ و الکی ، وقتی میبری خانه از پولی که دادی و این همه زحمت کشیدی دپرس میشی ، خسته میشیم . کلی زحمت بکش و آشغال جنس بردی خونه بدون کیفیت ؟!! آخه این شرایط تا کی قراره ادامه داشته باشه با سختی پول در بیاری و محصولات بی کیفیت با چند برار قیمت بخریم ای کاش کیفیت حداقل داشت و درست اطلاع رسانی میشد

      پاسخ دادن
    • حمید 26 بهمن 1402

      ممنون، عالی بود توی کولر آبی هم استفاده میشه، مصرف برق و صدای خیلی کمی دارن و نقطه ضعفشون هزینه بالای تعمیراتشونه مخصوصاً الان که معمولاً به جای تعمیر، تعویض میشن

      پاسخ دادن
    • حامد 09 فروردین 1403

      دمت گرم واقعا عالی توضیح دادین

      پاسخ دادن
  • ساناز 12 اسفند 1401

    با سلام . آیا مدل ۹۶۴۱۸ تسمه ای هست پشتش که تسمه هست ۹۶۴۰۳ چطور هست ؟

    پاسخ دادن
  • مهدی پارسا 01 اسفند 1401

    سلام.اول میخواستم بدونم این موتور براشلس با برق دی سی یا برق ای سی کار میکنه؟باتوجه به سیم پیچی و سربندی ستاره بنظرم باید سه فاز ای سی باشه برای راه اندازی این موتور خارج از لباسشویی و جدا از مدار لباسشویی چه گونه و با چه ولتاژی راه اندازی کنم.درضمن موتور دوو رو دارم.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 اسفند 1401

      سلام، اکثر موتورهای براشلس، از جمله موتورهای مورد استفاده در ماشین لباسشویی، برای کار با برق DC (جریان مستقیم) طراحی شده اند. دلیل آن این است که موتورهای بدون جاروبک از کموتاسیون الکترونیکی برای کنترل جریان به سیم‌پیچ‌های موتور استفاده می‌کنند که به منبع تغذیه DC نیاز دارد. با این حال، برخی از موتورهای براشلس ممکن است برای کار با برق AC (جریان متناوب) طراحی شوند، به ویژه موتورهایی که در کاربردهای صنعتی یا تجاری استفاده می شوند. در این موارد، موتور ممکن است یکسو کننده داخلی یا مدارهای دیگری را برای تبدیل برق AC به برق DC که می تواند توسط موتور استفاده شود، ترکیب کند. برای تعیین اینکه آیا یک موتور براشلس ماشین لباسشویی خاص با برق DC یا AC کار می کند، باید به اسناد یا مشخصات موتور مراجعه کنید. همچنین برای راه اندازی یک موتور براشلس در خارج از ماشین لباسشویی، باید ولتاژ و جریان مناسبی را به سیم های موتور اعمال کنید. ولتاژ و جریان مورد نیاز خاص به مشخصات موتور بستگی دارد، بنابراین باید به مستندات موتور مراجعه کنید. هنگامی که مقادیر ولتاژ و جریان مناسب را دانستید، می توانید از منبع تغذیه یا باتری برای تامین برق موتور استفاده کنید. اگر از منبع تغذیه استفاده می کنید، مطمئن شوید که ولتاژ و جریان مورد نیاز را تامین می کند. همچنین باید مطمئن شوید که ترمینال های مثبت و منفی منبع تغذیه را به سیم های موتور مناسب وصل کنید، زیرا معکوس کردن قطبیت می تواند باعث شود که موتور در جهت مخالف بچرخد یا اصلاً نچرخد. توجه به این نکته ضروری است که موتورهای براشلس می توانند به تغییرات ناگهانی ولتاژ یا جریان حساس باشند، بنابراین برای جلوگیری از آسیب رساندن به موتور باید ولتاژ و جریان را به تدریج افزایش دهید. علاوه بر این، هنگام جدا کردن موتور از مدار ماشین لباسشویی، مطمئن شوید که اتصالات الکتریکی را به درستی جدا کرده و جدا کنید تا از خطرات الکتریکی جلوگیری شود.

      پاسخ دادن
  • حق دوست 24 آذر 1401

    سلام، بالاخره لباس شویی پاکشوما که بعضی مدلا نوشتن bldc, یعنی چی؟ با تسمه یا بدون تسمه؟ دایرکت درایو چیه، bldc چیه، اینورتر دیجیتال چیه؟ به خدا گیج شدیم هر مطلبی خوندیم بدتر شد، یه ماشین لباسشویی میخوام بگیرم، اینقدر مقاله ها و نظرات فرق داره موندم چه کنم. خواهشن یه نفر کارشناس و اهل فن راهنمایی کنه.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 آذر 1401

      دایرکت یعنی بدون تسمه وموتور bidc یعنی موتور همراه با برد اینوتر کم مصرف

      پاسخ دادن
      • حسین 19 خرداد 1402

        موتور اینورتر دیجیتال چیه همون دایرکت درایو محسوب میشه؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 19 خرداد 1402

          درود، موتورهای اینورتر در مدل های بدون تسمه و تسمه دار وجود دارند که اینورتر بودن موتور به معنای مصرف پایین آن است.

          پاسخ دادن
          • حسین 30 تیر 1402

            دوست عزیز موتورهای دیجیتال یعنی چی میشه توضیح بدین؟لباسشویی ما اسنوا هست مدل اکتا روی درب محفظه پودر نوشته digital inverter motor میخوام بدونم که آیا این هم بدون تسمه هست یا تسمه ای؟فقط تورو خدا توضیح بدین که شک و شبهه‌ای نمونه برای من ممنون میشم

          • آی پی امداد 31 تیر 1402

            درود، موتورهای اینورتر کم مصرف هستند که برخی از آنها با تسمه و برخی دیگر بدون تسمه هستند و نوع موتورهای اینورتر نیز متفاوت می باشد.

          • حسین 01 مرداد 1402

            جناب از کجا بدونیم موتور لباسشویی ما تسمه دار هست یا نه اسنوا سری اکتا ۸ کیلیویی از چه موتوری بهرمند هست؟دایرکت درایو یا تسمه ای؟

          • آی پی امداد 01 مرداد 1402

            درود، موتور دایرکت درایو لباسشویی دارای لرزش و سروصدای کمتری نسبت به مدل تسمه ای می باشد.

          • حسین 01 مرداد 1402

            لباسشویی اسنوا سری اکتا ۸ کیلویی چه موتوری داره؟

          • آی پی امداد 01 مرداد 1402

            درود، موتور این محصول از نوع اینورتر دایرکت درایو می باشد.

    • م 22 دی 1401

      والا منم به همین درد مبتلا هستم از بس بد مشاوره میدند بخصوص فروشنده ها چون میخاند فقط بفروشند البته کارشناسهای جدید هم ضعیفند، فقط تعمیرکار حرفه ای مشاوره بگیر دایرکت یعنی گیربوکسی، بدون تسمه Blcd و اینورتر یعنی بهینه شدن تکنولوژی ساخت و کار موتور

      پاسخ دادن
      • علی 20 بهمن 1401

        Bldc موتور با تسمه کار نمیکنه واسه همین دیگه خشک کن صدا نمیده. اینورتر هم سیستمیه که مصرف برق رو خیلی کاهش میده

        پاسخ دادن
      • علی 22 اسفند 1401

        Bldc یعنی brush less dc یعنی موتور بدون ذغال و جاروبک که همون تسمه ای هست ولی با مصرف کمتر و بدون لرزش تر . ولی دایرکت درایو بهش نمیگن گیربکسی ! گیر بکسی مال لباسشویی های در از بالا های قدیمی بود . فقط و فقط دایرکت درایوه که بدون تسمه هست که پیشگامان دایرکت درایو ال جی و ویرپول هستن ولی موتور های اینورتر bldc را بوش و آاگ دارن سامسونگ و بکو هم bldc هست

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 22 اسفند 1401

          ممنون از توجه شما

          پاسخ دادن
  • سمیه 03 خرداد 1401

    سلام وقت بخیر آیا ماشین لباسشویی پاکشوما بدون تسمه هستند؟

    پاسخ دادن
    • پرهام 10 آبان 1401

      خیر ، تسمه دار ، اما Bldc هستند .

      پاسخ دادن
      • مهتاب 22 دی 1401

        اخرشما نفهمیدیم یعنی تسمه داره یانه کلا دایرکت درایو خوبه یاbldc?

        پاسخ دادن
  • حمیدرضارفیع نژاد 13 اسفند 1400

    با سلام خدمت خوانندگان محترم. با افتخار به استحضار میرسانم که فناوری موتورهای bldc در محصولات جدید شرکت پاکشوما هم مورد استفاده قرا گرفته که برگ زرین دیگری از افتخارات مجموعه خانواده بزرگ پاکشوما است.

    پاسخ دادن
  • تحریریه آی پی امداد 12 آبان 1400

    نه دوست عزیز مطلب بدون تسمه هستش. ؛ موتورهای bldc که با حذف زغال و استفاده از نیروی جذب مگنت کاربران را برای همیشه از معضلاتی مثل سایش، اصطکاک و خرابی تسمه آسوده کرده است. که در واقع بدون تسمه هستند و کاربران رو از لرزش و صدای لباسشویی هم راحت نموده

    پاسخ دادن
  • ت 12 آبان 1400

    شما دارید اشتباه میکنید.bldc موتور تسمه ای بدون زغاله. مثل موتور جدید لباسشویی بوش.

    پاسخ دادن
    • مهرزاد 29 تیر 1401

      Bldc یعنی بدون زغال و دی سی که دایرکت درایو و تکنولوژی تسمه دار بدون زغال شامل میشه

      پاسخ دادن
      • Saeid.abbasi 23 مهر 1402

        اخر ما نفهمیدیم bldc یعنی بدون تسمه یا با تسمه

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 23 مهر 1402

          درود، bldc بودن سیستم لباسشویی به معنای فاقد تسمه بودن آن است.

          پاسخ دادن
          • مجتبی عباسی 23 مهر 1402

            من ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB75401vt مدل bldcخریدم ولی چه با لباس کم چه لباس زیاد لرزش داره نه فروشنده جواب درست بهم میده نه شرکت در طول یک سال فقط سه بار روشن کردم همه چیزش خوبه فقط موقع خشک کردن دور ۸۰۰ هم لرزشش زیاده احساس میکنم تسمه ایه یه بار شرکت اومد کمکشو عوض کرد ولی بازم لرزش داره هرچیم زنگ میزنم نمیان چی کار باید بکنم

          • آی پی امداد 24 مهر 1402

            درود، مشکل می تواند مربوط به کمک ها، پایه های تراز زیر دستگاه یا وزنه تعادل روی دیگ لباسشویی باشد که باید این موارد بررسی شوند.

اینستاگرام آی پی امداد