تعمیر یخچال الکترواستیل

خدمات تعمیر یخچال الکترواستیل در تمامی مناطق تهران، با بهره مندی از تکنسین های باتجربه و متخصص آی پی امداد به همراه قطعات اصل + گارانتی 90 الی 365 روز و فاکتور رسمی در محل به مشتریان ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات یخچال الکترواستیل: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر یخچال الکترواستیل

یخچال الکترواستیل، یکی از لوازم برقی پرکاربرد ساخت کشور ایران است که برای نگهداری مواد غذایی در دمای مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل‌های مختلف یخچال الکترواستیل در صورت استفاده طولانی مدت ممکن است دچار مشکلاتی شده و روشن نشود، خنک نکند، برفک بزند، صدا بدهد و ... که برای رفع هریک از این مشکلات لازم است از خدمات مراکز مجاز و معتبر بهره مند شوید. خدمات تعمیر یخچال الکترواستیل در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به مشتریان عزیز ارائه می شود. عیب یابی و تعمیرات یخچال الکترواستیل در آی پی امداد با استفاده از قطعات اورجینال و به همراه گارانتی معتبر 90 تا 365 روز انجام می شود. همچنین با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کرده و در پایان سرویس نیز از تعمیرکار فاکتور رسمی دریافت کنید. جهت ارتباط با نمایندگی یخچال الکترواستیل با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل فرمایید و یا در سایت آی پی امداد درخواست آنلاین ثبت نمایید تا تعمیرکار متخصص و مجرب آی پی امداد در اسرع وقت در محل شما حاضر شود.

خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس با شماره تلفن تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران

قیمت بالای لوازم خانگی نظیر یخچال باعث شده تا مصرف کنندگان با مراجعه به نمایندگی یخچال الکترواستیل این سوال را مطرح کنند که مراحل استفاده از خدمات تعمیر و نحوه انجام آن چگونه است؟ اگر این موضوع برای شما نیز علامت سوال ایجاد کرده است، در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه تماس برای تعمیر یخچال الکترواستیل در تهران را جویا شوید:

  1. در صورت نیاز به تعمیر یخچال الکترواستیل می توانید با هریک از شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد درخواست تعمیرات یخچال خود را ثبت نمایید.
  3. کارشناسان این مجموعه به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نحوه ارائه خدمات تعمیر یخچال الکترواستیل در آی پی امداد

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه ثبت می شود و آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می گردد.
  2. پنل کاربری دسترسی به مشخصات تعمیرکار، گارانتی تعمیر، فاکتور هزینه ها و سایر اطلاعات خدمات مربوطه را برای شما امکان پذیر می کند.
  3. همچنین می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود، با واحد پشتیبانی، پیشنهادات، انتقادات و شکایات آی پی امداد به صورت آنلاین ارتباط داشته باشید.
  4. تعمیرکار یخچال الکترواستیل طبق زمابندی انجام شده با شما و همراه با قطعات فابریک برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه در محل حاضر می شود.
  5. پس از اتمام خدمات و رفع مشکل یخچال، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی 3 الی 12 ماه تقدیم شما عزیزان می شود.
  6. شما می توانید در پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.
  7. در نهایت نظرسنجی در خصوص رضایت از عملکرد تکنسین از سوی کارشناسان واحد Happy Call مجموعه آی پی امداد انجام می شود.
  8. هرگونه انتقادی را سرلوحه خدمات خود قرار می دهیم.

در هر کجای تهران که باشید، جای نگرانی نیست. آی پی امداد با پوشش دهی کامل تمام نقاط تهران اعم از شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز آماده اعزام کارشناس به محل شما در کمتر از یک ساعت است. اگر از انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید های این برند استفاده می نمایید، حتما از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات الکترواستیل بهره مند شوید تا به حفظ کیفیت دستگاه خود کمک کرده باشید.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل خود صرفه جویی خواهید کرد.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر یخچال الکترواستیل در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل

یکی از ویژگی های مرکز مجاز آی پی امداد نسبت به سایر مراکز، به صرفه و مناسب بودن هزینه ها می باشد. در این مجموعه، هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل بر اساس با نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه تعیین می گردند و مشتری هیچگونه هزینه اضافی پرداخت نخواهد کرد. همچنین تمامی هزینه ها پیش از اینکه تعمیرکار شروع به تعمیر یخچال معیوب نماید، به مشتری اعلام می شود. در صورتی که مشتری از این هزینه ها رضایت داشته باشد، کار تعمیرات یخچال الکترواستیل شروع خواهد شد. همچنین در پایان کار تمامی هزینه ها بر روی فاکتور ثبت شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد. بطور کلی هزینه تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل به موارد زیر بستگی دارد:

  • قطعه خراب شده در یخچال
  • مدت زمان گارانتی خدمات ارائه شده
  • مدل و تکنولوژی یخچال الکترواستیل
  • نرخ مصوب اتحادیه برای تعمیرات یخچال

البته لازم به ذکر است که با بهره گیری از خدمات مرکز آی پی امداد، هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل در محل برای مشتریان 75 درصد کاهش می یابد. در جدول زیر به صورت تقریبی به بررسی هزینه تعمیر یا تعویض قطعات مختلف یخچال الکترواستیل پرداخته ایم.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات یخچالهزینه تعمیرات یخچال
شارژ گاز یخچال950/000 الی 1/400/000 تومان
تعویض ترموستات یخچال290/000 الی 490/000 تومان
تعویض سنسور محیطی190/000 الی 300/000 تومان
فن یخچال590/000 الی 890/000 تومان
رگلاژ درب یخچال130/000 الی 190/000 تومان
تایمر یخچال250/000 الی 590/000 تومان
نوار درب یخچال350/000 الی 990/000 تومان
المنت یخچال490/000 الی 750/000 تومان
سنسور دیفراست یخچال300/000 الی 650/000 تومان
درب یخچال ساید300/000 الی 500/000 تومان
دمپر یخچال470/000 الی 730/000 تومان
اواپراتور یخچال670/000 الی 1/000/000 تومان
نمایش بیشتر

تعمیر کدام مدل ها و مشکلات یخچال الکترواستیل در آی پی امداد انجام می شود؟

این روزها برند الکترواستیل مدل های متنوعی از یخچال فریزرهای ساید بای ساید و دوقلو را برای مصرف کنندگان تولید و عرضه نموده است که نیازهای آنها را برطرف خواهد کرد. انواع مدل های یخچال فریزرهای این برند ممکن است به دلایل مختلفی دچار ایراداتی در کارکرد خود شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. در این شرایط تعمیرکار متخصص و باتجربه آی پی امداد می تواند در زمینه تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل به شما کمک نماید. ادامه به بررسی انواع مدل های یخچال های الکترواستیل که توسط تکنسین های متخصص آی پی امداد تعمیر می شوند، خواهیم پرداخت:

  • یخچال ساید بای ساید الکترواستیل سری رویال
  • یخچال دوقلو الکترواستیل سری یونیک، پرایم و کانورت
  • یخچال فریزر کمبی الکترواستیل سری کارینا، استار، واید، رومی، کارا اسمایل
  • یخچال فریزر تک الکترواستیل سری استار
  • یخچال فریزر مینی الکترواستیل سری کامپکت، آکوا

خدمات تعمیرکار یخچال الکترواستیل در آی پی امداد

انواع خدماتی که در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال های الکترواستیل توسط تکنسین های آی پی امداد به مشتری ارائه می شوند، دارای بهترین کیفیت بوده و با استفاده از تجهیزات پیشرفته صورت می گیرد. انواع خدمات یخچال الکترواستیل که در آی پی امداد ارائه می شوند را در ادامه ذکر کرده ایم.

رفع ارورهای یخچال

در یخچال های امروزی سیستم تشخیص خطا تعبیه شده است که به هنگام بروز هرگونه مشکل در کارکرد بخش های مختلف دستگاه، ارور مربوط به آن بر روی نمایشگر نشان داده می شود. در این شرایط لازم است تکنسین متخصص آی پی امداد در زمینه در تعمیر یخچال الکترواستیل، دستگاه را بررسی کرده، مشکل را تشخیص داده و سپس تعمیرات یا تنظیمات لازم را انجام دهد. اگر عیب یابی و رفع خطای یخچال الکترواستیل انجام نشود، ممکن است دستگاه همچنان به عملکرد نادرست خود ادامه داده و منجر به بروز مشکلات دیگری مانند سرد نکردن دستگاه، بهم ریختگی تنظیمات دما یا از کار افتادن کامل یخچال شود. از این رو برای اطمینان از عملکرد صحیح یخچال خود می توانید از خدمات آی پی امداد برای رفع ارور یخچال الکترواستیل استفاده کنید.

شارژ گاز یخچال فریزر

شارژ گاز یخچال شامل عملیات اضافه کردن یا پر کردن گاز مبرد در دستگاه می باشد. این گاز وظیفه جذب گرما از درون دستگاه و ایجاد سرما در یخچال را بر عهده دارد. اگر یخچال فریزر به درستی با گاز شارژ نشود یا نشت گاز داشته باشد، با مشکل خنک نشدن آن مواجه خواهید شد که می تواند منجر به فاسد شدن مواد غذایی شود؛ زیرا یخچال دمای لازم برای نگهداری مواد غذایی را ندارد. همچنین در این شرایط به کمپرسور فشار زیادی وارد شده و موجب خرابی آن خواهد شد. از این رو برای شارژ گاز یخچال الکترواستیل خود می توانید با مرکز مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.

شارژ گاز یخچال فریزر الکترواستیل

تعمیر درب یخچال

مشکلات رایجی که معمولا برای درب یخچال فریزرهای مختلف رخ می دهد، شامل تراز نبودن درب، شل بودن لولاها، آسیب دیدگی اتصالات یا فرسودگی لاستیک درب می باشد. اگر درب یخچال شما دچار خرابی شده باشد، منجر به ورود هوا به درون دستگاه و در نهایت نوسانات دما و افزایش مصرف انرژی می شود. علاوه بر این، معیوب بودن درب دستگاه می تواند از بسته شدن صحیح درب جلوگیری کند که این مسئله باعث خارج شدن سرمای یخچال و گرم شدن آن خواهد شد. بنابراین می توانید برای تعمیر درب یخچال الکترواستیل خود با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید تا تکنسین های آی پی امداد به شما کمک نمایند.

تعویض فیلتر آب یخچال

به طور کلی عمر مفید فیلتر آب یخچال که رسوبات و آلودگی های آب را از بین می برد، با گذشت مدت زمانی خاص به پایان می رسد. اگر فیلتر یخچال به طور مرتب و در بازه های زمانی خاص تعویض نشود، ممکن است کیفیت آب را به خطر انداخته و خطراتی برای سلامتی مصرف کنندگان ایجاد کند. همچنین گرفتگی فیلتر می تواند میزان آب خروجی را کاهش داده و موجب تغییر طعم و بوی آب شود. از این رو بهتر است هر شش ماه یکبار اقدام به تعویض فیلتر یخچال الکترواستیل خود نمایید که برای این کار می توانید از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

تعویض فیلتر آب یخچال الکترواستیل

تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال

در صورتی که کمپرسور یخچال شما خراب شده یا از کار بیفتد، دستگاه نمی تواند به درستی خنک شود که منجر به تغییرات دمایی و فاسد شدن مواد غذایی می شود. همچنین کمپرسور یکی از اجزای اصلی یخچال است که در صورت خرابی، یخچال نیز دچار از کار افتادگی خواهد شد. در این شرایط برای حفظ عملکرد صحیح یخچال و جلوگیری از خرابی آن لازم است اقدام به تعمیر یا تعویض موتور آن نمایید. از آنجایی که تعمیر و تعویض کمپرسور و در نهایت شارژ مجدد گاز یخچال امری تخصصی است و نیاز به قطعات و تجهیزات خاصی دارد، بهتر است انجام این کار را به تعمیرکاران مجرب آی پی امداد بسپارید.

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال

برد الکترونیکی یخچال وظیفه کنترل تنظیمات مختلف و فرمان دهی به کلیه بخش های دستگاه را برعهده دارد و اگر دچار آسیب دیدگی شود، مشکلات زیادی در عملکرد دستگاه رخ خواهد داد. از جمله رایج ترین مشکلات به هنگام خرابی برد می توان به نوسانات دما، عملکرد نامناسب سیستم دیفراست و … اشاره کرد. بنابراین برای اینکه یخچال مجددا به حالت کارکرد طبیعی خود بازگردد، لازم است اقدام به تعمیر یا تعویض برد دستگاه خود نمایید. برای انجام این کار می توانید از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال ساید بای ساید الکترواستیل

تعمیرات فن موتور یخچال

فن موتور در یخچال وظیفه گردش هوای داخل دستگاه را بر عهده دارد و از بهم ریختگی دمای داخلی یخچال و گرم شدن آن جلوگیری می کند. اگر فن موتور خراب شود، هوا به درستی گردش پیدا نکرده و در نهایت یخچال به درستی خنک نشده و مشکلات مختلفی در دستگاه رخ خواهد داد. از این رو لازم است سریع اقدام به عیب یابی، تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض فن کمپرسور یخچال الکترواستیل خود نمایید که می توانید این کار را به کارشناسان آی پی امداد در این زمینه بسپارید.

تعمیر قطعات دیفراست یخچال

در صورتی که قطعات سیستم دیفراست نظیر برد، سنسور، ترمودیسک، ترموفیوز، المنت و … دچار مشکل شوند، دستگاه قادر به آب کردن برفک ها و یخ های یخچال فریزر نبوده و در نتیجه مشکلاتی نظیر عدم صحیح گردش دما، نشت آب و … رخ خواهد داد. بنابراین لازم است سیستم دیفراست و اجزای آن توسط تعمیرکار مجرب آی پی امداد به طور کامل عیب یابی شده و در صورت نیاز هریک از قطعات تعمیر یا تعویض شوند.

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال ساید بای ساید الکترواستیل

تعمیر یخساز در یخچال

تعمیر یخساز در یخچال فریزر و ساید بای ساید باید در شرایطی که یخساز یخ تولید نمی کند، یخ از سیستم خارج نمی شود، یخساز عمل نمی کند و … انجام شود. تعمیر یخ ساز شامل عیب یابی و تعمیر قطعاتی مانند شیر ورودی آب، قالب یخ، موتور تایم، پدال یخساز و … است. بنابراین برای تعمیر یخساز یخچال الکترواستیل خود می توانید از تعمیرکاران آی پی امداد درخواست کمک نمایید.

تعمیر یخچال الکترواستیل در محل

یکی از مهمترین مسائلی که در هنگام خرابی یخچال فریزر در ذهن شما ایجاد می شود، نحوه حمل دستگاه به نمایندگی یخچال الکترواستیل است. یخچال یکی از وسایل سنگین آشپزخانه است که حمل و نقل آن به سادگی امکان پذیر نیست. اما نگران نباشید، آی پی امداد مشکل شما را حل کرده و با اعزام تعمیرکاران به منزل مشتری و تعمیر یخچال الکترواستیل در محل، مشکل دستگاه شما را رفع خواهد کرد.

از مزایای استفاده از خدمات یخچال الکترواستیل در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در هزینه و زمان تعمیرات دستگاه شما صرفه جویی می شود.
  • دستگاه شما به دلیل عدم جابجایی دچار آسیب دیدگی بیشتر نخواهد شد.
  • می توانید از نزدیک خدمات تعمیرکار را زیر نظر داشته باشید.
  • تکنسین مربوطه به هنگام تعمیرات یخچال به سوالات شما پاسخ خواهد داد.

استفاده از خدمات تعمیرات یخچال الکترواستیل در آی پی امداد چه مزایایی دارد؟

در صورتی که یخچال فریزر یا ساید بای ساید الکترواستیل شما دچار خرابی شده است، مرکز تعمیر یخچال الکترواستیل با دارا بودن شعبات مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می تواند در این زمینه به شما کمک نماید. آی پی امداد دارای بیش از 30 سال تجربه درخشان در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی می باشد و تعمیرکاران این مجموعه همواره در تلاش اند تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهند. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات تعمیرات یخچال الکترواستیل در آی پی امداد خواهیم پرداخت:

  • بعد از سرویس دستگاه معیوب، یک کارت گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه به شما تقدیم خواهد شد.
  • انواع خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر یخچال در محل شما صورت می گیرد.
  • تکنسین های این مجموعه دارای تجربه، تخصص و دانش بالایی در زمینه رفع مشکلات مختلف یخچال هستند.
  • با خدمات این مرکز تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.
  • تعمیر یخچال الکترواستیل با استفاده از قطعات فابریک و درجه یک انجام می شود.
  • یک پنل کاربری به شما اختصاص داده شده و به صورت آنلاین و 24 ساعته می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.

استفاده از خدمات سرویس یخچال الکترواستیل در آی پی امداد

یکی از مواردی که در ابتدای استفاده از خدمات تعمیر یخچال الکترواستیل از شما می پرسند، این است که آخرین سرویس یخچال چه زمانی بوده است. به طور کلی لازم است هر چند وقت یکبار اقدام به سرویس کامل یخچال فریزر خود نمایید تا از بروز مشکلات مختلف در عملکرد دستگاه پیشگیری شود. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از این خدمات توسط سرویس کاران مجرب آی پی امداد خواهیم پرداخت:

  • یخچال مجموعه ای از قطعات مختلف است که بروز خرابی هر کدام از آنها می تواند به مرور منجر به بروز خرابی در سایر اجزا شود.
  • زمانی که تکنسین نمایندگی به منزل شما مراجعه می کند، موظف است تا تمامی قطعات را چک کرده و از سلامت و کارکرد صحیح آنها اطمینان حاصل نماید.
  • علاوه بر این، در صورتی که برخی نکات به هنگام استفاده از یخچال رعایت نشود، عملکرد دستگاه کاهش پیدا کرده و به مرور یخچال با خرابی های مختلفی مواجه می شوند.
  • سرویس کار آی پی امداد به هنگام سرویس یخچال به شما نکات مهم جهت نگهداری صحیح از یخچال و جلوگیری از خرابی آن را خواهد گفت.
  • به طور کلی در فرآیند سرویس یخچال فریزر الکترواستیل، انواع بخش های دستگاه نظیر گاز، کمپرسور، لاستیک درب، تنظیمات دما، فن و … به دقت بررسی شده و ایرادات آنها رفع می گردد.

عیب یابی مشکلات یخچال الکترواستیل

زمانی که یخچال فریزر الکترواستیل شما دچار مشکلاتی می شود، لازم است دستگاه به صورت دقیق عیب یابی و هریک از قطعات داخلی آن تعمیر یا تعویض شود. در این بخش به بررسی رایج ترین مشکلاتی که معمولا مصرف کنندگان یخچال های الکترواستیل با آن مواجه می شوند، خواهیم پرداخت. در صورت مواجهه با هریک از آنها می توانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیر یخچال الکترواستیل خود استفاده کنید.

روشن نشدن یخچال الکترواستیل

  • اولین دلیلی که برای مشکل باید بررسی شود، اتصال درست یخچال به برق است.
  • برای این کار ابتدا باید سیم خروجی از یخچال الکترواستیل را به منظور قطعی و پارگی بررسی کنید.
  • سپس به بررسی سلامت پریز برق و یا در صورت استفاده از رابط برق به بررسی سلامت رابط برق بپردازید.
  • در صورتی که موتور یا برد الکترونیکی یخچال خراب شده باشند نیز دستگاه روشن نخواهد شد.

خنک نکردن یخچال الکترواستیل

  • در صورتی که درجه یخچال به درستی تنظیم نشده باشد، فضای داخلی دستگاه خنک نخواهد شد.
  • وجود هرگونه ایراد و خرابی در کمپرسور یخچال نیز می تواند موجب سرد نشدن یخچال الکترواستیل گردد که باید حتما توسط یک فرد متخصص بررسی و تعمیر شود.
  • در صورتی که یخچال در مجاورت وسایل گرمازا قرار گرفته باشد، نمی تواند به درستی اقدام به خنک کردن نماید.
  • خراب شدن سنسور یخچال نیز از دلایل بروز این مشکل است که باید تعمیر یا تعویض گردد.

صدای یخچال الکترواستیل

  • محل نصب یخچال تراز نیست.
  • ممکن است شی خارجی در پشت و یا زیر یخچال الکترواستیل گیر کرده باشد.
  • در صورتی که صدای شبیه تیک از داخل کابین یخچال می­ شنوید، طبیعی است.
  • صدای یخچال الکترواستیل به علت انقباض و انبساط مواد غذایی درون یخچال نیز اتفاق می­ افتد.
  • ممکن است کمپرسور یخچال معیوب بوده و به هنگام کارکرد خود صدا ایجاد نمایید.
  • در صورتی که هریک از قطعات پشتی یخچال دچار خرابی شده باشند نیز صدای زیادی ایجاد می شود.

یخ زدن داخل یخچال الکترواستیل

  • مواد غذایی را نزدیک دریچه های یخچال قرار داده اید.
  • درب یخچال به علت وجود مانع یا خرابی لاستیک دور درب یخچال به خوبی بسته نشده است.
  • قطعات سیستم دیفراست یا یخزدایی یخچال دچار مشکل شده است.
  • همچنین برد و اتصالات یخچال نیز باید بررسی شود.

اتومات نکردن یخچال الکترواستیل

  • این مشکل ناشی از ایرادات کمپرسور و موتور است.
  • خرابی ترموستات نیز می تواند باعث اتومات نکردن یخچال فریزر شما شود.
  • همچنین ممکن است گاز یخچال کم شده باشد که باید بررسی شود.
  • در نهایت لازم است رله اورلود کمپرسور نیز بررسی گردد.

چشمک زدن درجه یخچال الکترواستیل

  • در صورتی که برد الکترونیکی یخچال دچار مشکل شده باشد، ممکن است با چشمک زدن آن مواجه شوید.
  • ممکن است سنسور محیطی یخچال معیوب شده باشد.
  • این ایراد می تواند مربوط به عدم تنظیمات صحیح دمای یخچال باشد که باید بررسی شود.
  • همچنینن ممکن است فن یخچال نیز دچار مشکل شده باشد.

بالا رفتن درجه یخچال الکترواستیل

  • ابتدا بررسی کنید که سیم برق یخچال الکترواستیل به درستی وصل شده باشد.
  • دمای پنل جلوی یخچال هیمالیا و یا ولوم ترموستات به درستی تنظیم نشده است.
  • فاصله پشت دیوار را با یخچال چک کنید. در صورتی که فاصله کم باشد، یخچال را کمی به جلو بکشید.

 کار نکردن فن یخچال الکترواستیل

  • در صورتی که گرد و غبار زیادی در فن یخچال تجمع پیدا کرده باشد، این قطعه قادر به گردش صحیح نخواهد بود.
  • همچنین ممکن است پره های فن شکسته شده باشد که باید بررسی شود.
  • خرابی موتور و اتصالات فن نیز از دیگر عوامل موثر در کار نکردن این قطعه می باشد.

آب دادن یخچال الکترواستیل

  • وجود هرگونه خرابی و ایراد در کارکرد شیر آب ورودی می تواند موجب بروز این مشکل شود.
  • همچنین ممکن است فاضلاب یا درین یخچال کثیف یا مسدود باشد که در این شرایط آب نشت خواهد کرد.
  • در صورتی که شاسی آبریز در اثر استفاده طولانی مدت خراب شده باشد نیز باعث نشتی آب می شود.

یخ نساختن یخچال الکترواستیل

  • در صورتی که شیر ورودی آب یخساز مسدود یا خراب شده باشد، آب کافی جهت ایجاد یخ در یخساز تشکیل نمی شود.
  • همچنین ممکن است سرمای کافی برای تشکیل یخ درون یخساز وجود نداشته باشد.
  • در صورتی که موتور تایم یا بازوی کنترل یخساز خراب شده باشد نیز با این مشکل مواجه خواهید شد.
  • این امکان نیز وجود دارد که یخساز خاموش باشد که باید از روشن بودن آن اطمینان حاصل کنید.

سوالات متداول تعمیرات یخچال الکترواستیل

پرتکرارترین سوالات مشتریان در زمان استفاده از خدمات تعمیر یخچال الکترواستیل در آی پی امداد شامل موارد زیر می باشد:

آی پی امداد با تطبیق هزینه تعمیرات یخچال الکترواستیل با تعرفه های اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی، توانسته است هزینه تعمیر را تا 75 درصد کاهش دهد.

کلیه خدمات تعمیرات یخچال الکترواستیل در مجموعه آی پی امداد دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.

کلیه خدمات و تعمیرات یخچال فریزر و ساید الکترواستیل توسط تعمیرکار متخصص آی پی امداد در منزل یا محل مورد نظر شما و بدون جابجایی دستگاه انجام می شود.

برای استفاده از خدمات سرویس و تعمیر یخچال الکترواستیل خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

199 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • آرمین رضوانی 13 اسفند 1402

    درورد . من قصد خرید یخچال فریزر ES-35 الکترو استیل را دارم ولی بین مدل Prestige و Sub Zero دچار تردید شدم کدام مدل ماندگاری بیشتری داره و امکانات بهتری برای استفاده داره . محل استفاده از یخچال شمال کشور شهر رامسر هستش . ممنون میشم اگر کسی میتونه راهنماییم کنه

    پاسخ دادن
  • شعله 03 مرداد 1402

    سلام یخچال فریزر الکترو استیل دارم دیشب از برق کشیدم تمیزش کردم بعد از چندساعت روشن کردم از دیشب تا الان چشمک زنها ثابت نمیشه دلیلش چیه؟لطفا کمکم کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 مرداد 1402

      درود، یک بار دوشاخه را از برق کشیده و مجددا وصل کنید. همچنین باید فن و برد الکترونیکی دستگاه را نیز بررسی نمایید.

      پاسخ دادن
  • رویا 02 مرداد 1402

    سلام وقت بخیر با اینکه در یخچال بسته ست اما باز یخچال اخطار میده که در بازه و ارور ۲ میده دلیلش چیه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 مرداد 1402

      درود، میکروسوئیچ و لاستیک درب، برد و سنسور یخچال را چک کنید.

      پاسخ دادن
  • مسعود 05 اسفند 1401

    سلام ،یه تعمیرکار ماهر جهت نیشابور معرفی کنین،چون نماینده شرکت اصلا تجربه و دانش لازم جهت تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل بدون برفک،نداره،ممنون

    پاسخ دادن
  • زارع 19 آذر 1401

    سلام و وقت بخیر شما قطعه هم می‌فروشید؟ یک جفت اهرمی دستگیره در یخچال الکترو استیل یا به عبارتی ست پایه دستگیره SX سفید لبه تخت نیاز دارم. با تشکر

    پاسخ دادن
  • یزدان محمدپور 25 مهر 1401

    سلام.یخچال الکترو استیل ما از دیشب آب کرده بعضی جاهاش و بعضی جاهاش یخ زده در حالیکه ضد برفک هم هست چ دلیلی میتونه داشته باشه این مشکلات؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 مهر 1401

      سلام، یا دیفراست نمیکنه یا مشکل از گاز و کمپرسور میباشد

      پاسخ دادن
  • بیاتی 15 فروردین 1401

    سلام وقت بخیر یخچال فریزر الکترو استیل مدل ES453 قسمت فریزر خنک میکند ولی بخش یخچال خیر ،خواستم ببینم دراین مدل هردو بخش فریزر و یخچال با یک فن خنک میشه یا نه اگر بایک فن خنک میشه پس چرا فریزر کاملا باد خنک میزنه ولی یخچال اینطور نیست ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمائید در ضمن خواستم ببینم در چهار دانگه نمایندگی تعمیرات دارید یا نه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 فروردین 1401

      سلام، اگر فن سالم است مشکل از شارژگاز میباشد و یا دمپر مشکل دارد. اگر دریچه دمپر باز بود و جلوی آن با مواد غذایی پوشیده نشده به بررسی نشتی گاز بپردازید و برای تعمیر یخچال الکترواستیل در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

      پاسخ دادن
    • تیموری 30 فروردین 1402

      سلام فریزر مدل Ers 23 به طور مکرر صدا میده و هرزگاهی جیرجیر میکنه امروز دیدم خیلی از گوشت و مرغ ها هم تو فريزر آب شده و مجبور شدم بریزم دور مشکل چیه

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 31 فروردین 1402

        درود، آب شدن مواد غذایی می تواند مربوط به بروز مشکل در سیستم دیفراست باشد که باید برد الکترونیکی، سنسور دیفراست، ترمودیسک، ترموفیوز و المنت بررسی شود. صدای فریزر نیز می تواند به دلیل ایراد در فن دستگاه باشد که باید تعویض شود.

        پاسخ دادن
  • مهدی 06 اسفند 1400

    سلام یخچال فریز الکترو استیل مدل es35 تاره گرفتم میوه نگه نمیداره علتش چیه یک روز میوه ها میهمانمون هستن

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 07 اسفند 1400

      سلام، درجه را بیشتر کنید

      پاسخ دادن
  • بابک 27 آذر 1400

    سلام وقت شما بخیر یخچال الکترواستیل es35 گرفتیم نزدیک به 3 ماه امروز یک صدایی بلند مثل ترکیدن از یخچال اومد در فریزر را باز کردم دمای فریزر بالا بود و رو کشوی فریزر آب بوده که نشان دهنده ی کار نکردن فریزر بوده و برخلاف همیشه بخار سرد نداشته صفحه ی نمایش هیچ اروری نمی دهد و بعد از 10 دقیقه موتور یخچال شروع به کار کردن کرد صدای ترکیدن چه بوده و مربوط به کجای یخچال بوده

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 آذر 1400

      سلام، برد الکترونیکی و فن بررسی شود. چک نمایید تا پروانه فن به بدنه برخورد نکند

      پاسخ دادن
      • Asma 29 دی 1402

        سلام. یخچال ما مدل ES20 هست یهو دیدم یک علامت مثل کاسه که داخل ~ این علامت هست و بالاش علامت خورشید هست روی مانیتور نشان داد مشکلش چی هست ؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 29 دی 1402

          درود، این حالت معمولا مربوط به فعال بودن سرمایش سریع است که با فشار دادن آن می توانید آن را غیرفعال کنید.

          پاسخ دادن
1 3 4 5
اینستاگرام آی پی امداد