logo logo تعمیرات اجاق گاز با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز ویرپول

بررسی کیفیت اجاق گاز ویرپول
بررسی کیفیت اجاق گاز ویرپول
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز ویرپول به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اگر از آن دسته افرادی هستید که از اجاق گاز انتظاری بیش از یک وسیله برای طبخ غذا دارید و دوست دارید تا بتوانید با خرید یک محصول حرفه ای تمام ابزار های لازم را برای طبخ غذا، پختن شیرینی، پختن کباب و … داشته باشید، در این مقاله با بررسی کیفیت اجاق گازهای ویرپول یک پیشنهاد وسوسه کننده برایتان داریم. اگر تا به حال هیچ چیز در مورد اجاق گازهای ویرپول نشنیده اید و با شنیدن اینکه این اجاق گازها محصولاتی مختص حرفه ای ها هستند این سوال برای شما پیش آمد که اجاق گازهای ویرپول چه امکاناتی دارند یا اجاق گاز ویرپول ساخت کجاست؟ این مژده را به شما عزیزان می دهیم که ما در این مقاله با پاسخ به تمام سوالات پیرامون این محصول در پی پاسخ به سوال کلی و جامع چرا اجاق گاز ویرپول بخریم هستیم.

کاربران گرامی، اگر در گذشته تجربه خرید اجاق گاز ویرپول را داشته اید و یا قصد خرید این محصول را دارید، نظرات و سوالات خود را در قسمت دیدگاه همین مقاله با کارشناسان تعمیرکار لوازم خانگی آی پی امداد و سایر کاربران در میان بگذارید.

اجاق گازهای ویرپول چه امکاناتی دارند؟

همانطور که در ابتدای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز ویرپول از آی پی امداد پی بردید، یکی از اولین سوالات خریداران در هنگام مواجه با اجاق گازهای ویرپول این است که اجاق گازهای ویرپول چه امکاناتی دارند؟ اجاق گازهای ویرپول یکی از مجهزترین و بهترین اجاق گازهای موجود در بازار هستند که می توان آن ها را مجموعه ای از به روزترین امکانات نامید. در ادامه به بررسی معمول ترین ویژگی ها و امکاناتی می پردازیم که در اغلب اجاق گازهای ویرپول وجود دارد.

  • استفاده از فن انتقال حرارت، نمایشگر هوشمند، دما سنج دیجیتال و تایمر که نشان دهنده استفاده فناوری در اجاق گازهای ویرپول است.
  • به کار بردن شبکه های چدنی، رویه استیل ضد خش و بدنه استیل مقاوم که نشان از دوام اجاق گازهای ویرپول دارد.
  • طراحی بسیار زیبای اجاق گازهای ویرپول که می تواند به آشپزخانه شما نمایی چشم نواز دهد.
  • استفاده از توان حرارتی بالا در اجاق گازهای ویرپول که موجب کارایی بیشتر سر شعله های این محصولات می شود.
  • استفاده از ترموکوپل تاپ تایم و فندک خودکار برای افزایش سطح ایمنی این محصولات

اجاق گازهای ویرپول چه امکاناتی دارند؟

 آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای ویرپول

برند ویرپول از آن دسته برندهایی است که حضور پر رنگی در ایران ندارد و آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای ویرپول برای کسانی که قصد خرید این محصولات را دارند، می تواند بسیار کارآمد و مفید باشد و خیال مشتریان را از بابت اعتبار برند راحت کند.

  • برند ویرپول در سال 1918 در آمریکا تاسیس شد و با ارائه لوازم آشپزخانه و برخی از لوازم منزل به غایت با کیفیت تبدیل به نامی بسیار مطرح در میان برندهای تولید لوازم خانگی شد و امروزه بازار هدفی به وسعت کل کشور ها جهان دارد.
  • رشد روز افزون این برند در قرن گذشته موجب شد تا امروزه در بیش از 100 کشور دنیا بتوانیم نمایندگی های رسمی برند ویرپول را پیدا کنیم.
  • همچنین این برند برای کنترل قیمت و خدمات پس از فروش خود به اهدای نمایندگی های مونتاژ در سراسر دنیا پرداخته و کارخانه های ویرپول را در بسیاری از کشور ها یافت خواهید کرد.

اجاق گاز ویرپول ساخت کجاست؟

این که قطعات اجاق گاز ویرپول ساخت کجاست یکی از پرسش هایی است که ارتباط مستقیمی با کیفیت این برند دارد، امروزه برندهایی زیادی در سرتاسر جهان محصولات خود را در کشورهای ثانی یا با استفاده از قطعات تولید شده در دیگر کشور ها تولید می کنند، برای بررسی پاسخ این سوالات در این بخش همراه ما باشید.

  • برند ویرپول از بزرگ ترین تولید کننده های قطعات صنعتی در دنیا می باشد و این به آن معناست که این برند هیچ نیازی به استفاده از قطعات دیگر برندها برای تولید لوازم خانگی خود ندارد.
  • قطعات اجاق گازهای ویرپول تا حدی با کیفیت هستند که می توان با اقتدار آن ها را بهترین تولید کننده اجاق گاز در جهان نامید.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای ویرپول چطور است؟

برندهای خارجی و به خصوص آمریکایی در سال های اخیر توان ارائه خدمات پس از فروش مناسبی را نداشته اند و در جواب این سوال که خدمات پس از فروش اجاق گازهای ویرپول چطور است باید بگوییم که اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم برند ویرپول هیچگونه خدمات پس از فروشی در ایران ندارد.

  • با این اوصاف خدمات پس از فروش ویرپول نمی تواند موجب پرداخت هزینه های هنگقت تعمیر شود؟ برای اینکه بتوانید از شر هزینه های هنگفت تعمیرات اجاق گاز ویرپول خلاص شوید، می توانید تعمیرات اجاق گاز خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسپارید.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای ویرپول چطور است

اجاق گازهای ویرپول با محصولات چه برندهایی در حال رقابت هستند؟

عده کمی از افراد هستند که با اجاق گازهای ویرپول در ایران مواجه شده باشند، برای همین بررسی این موضوع که اجاق گازهای ویرپول با محصولات چه برندهایی در حال رقابت هستند و تشبیه این محصولات به اجاق گازهایی که در ایران مطرح تر هستند، می تواند سریع ترین و ساده ترین راه برای بررسی کیفیت اجاق گاز ویرپول باشد.

  • کیفیت اجاق گازهای ویرپول تا حدی بالاست که اگر بخواهیم رقیبی برای این محصولات در نظر بگیریم باید به برندهایی مانند بوش، زانوسی و لوفرا که بهترین های حوزه تولیدات اجاق گاز هستند، اشاره کنیم.
  • توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات قبل از خرید نگاهی هم به بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی بیاندازید.
  • هر چند که از نظر بسیاری از صاحب نظران اجاق گازهای ویرپول تا حدی خوب هستند که فقط برند بوش امکان رقابت با آن ها را دارد.

چرا اجاق گاز ویرپول بخریم؟ اجاق گاز ویرپول خوبه؟

تا اینجای کار با بررسی کیفیت اجاق گاز ویرپول به این موضوع پی بردید که کیفیت این اجاق گازها تا حد زیادی بالاست. اما شاید این پرسش برای شما پیش بیاید که اصلی ترین نقاط قوت اجاق گازهای ویرپول چیست؟ یا این که اصلا چرا اجاق گاز ویرپول بخریم؟، برای این که پاسخ کاملی به این پرسش داده باشیم در ادامه به بررسی اصلی ترین نقاط قوت اجاق گازهای ویرپول می پردازیم.

طراحی زیبای اجاق گازهای ویرپول

  • امروزه طراحی لوازم خانگی اهمیت زیادی دارد و خریداران در کنار توجه به کارایی محصول توجه زیادی هم به زیبایی اجاق گاز می کنند، برند ویرپول با طراحی بسیار زیبای اجاق گازهای خود توانسته تا یکی از زیبا تریم و مدرن ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد.

امکانات زیاد اجاق گازهای ویرپول

  • زمانی که به اجاق گازهای ویرپول نگاه می کنیم متوجه این موضوع می شویم که این اجاق گازها با امکانات زیاد خود هیچگاه آشپزان ماهر را تنها نخواهد گذاشت و کارایی این محصولات در اشپزی و قنادی به شدت زیاد است.

معرفی بهترین اجاق گازهای ویرپول

با بررسی کیفیت اجاق گازهای ویرپول به این نکته پی بردید که این اجاق گازها جزء بهترین محصولات در جهان هستند. به همین دلیل بهتر است تا شما علاوه بر خرید از یک برند معتبر با خرید یکی از بهترین مدل های همان برند خرید خود را کاممل کنید. ما برای این که شما بهترین خرید ممکن را داشته باشید، در این بخش اقدام به معرفی بهترین مدل های اجاق گاز ویرپول کرده ایم.

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله ویرپول مدل ACM 9413/1

این اجاق گاز جذاب از برند ویرپول با مجموعه ای کامل از امکانات توانسته ملقب به یکی از بهترین اجاق گازهای ویرپول شود، در ادامه به بررسی کیفیت این اجاق گازها خواهیم پرداخت.

  • دارای فر بزرگ
  • دارای بدنه تمام استیل و مقاوم در برابر خوردگی
  • مجهز به شبکه های چدنی
  • دارای تایمر
  • دارای فن انتقال حرارت
  • مجهز به فندک خودکار و ترموکوپل تاپ تایم
  • دارای موتور جوجه گردان
  • دارای پایه های قابل تنظیم
  • مجهز به رویه مقاوم در برابر خط و خراش

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله ویرپول مدل ACM 9413/1

بررسی کیفیت اجاق گاز توکار ویرپول مدل GOA-9523 NB

این اجاق گاز صفحه ای ویرپول را می توان بهترین اجاق گاز صفحه ای این برند دانست، در ادامه به ویژگی های این محصولی نگاهی خواهیم انداخت.

  • رویه ضد خراش
  • مهره های ولوم مقاوم در برابر حرارت
  • دارای 5 شعله
  • مجهز به سر شعله پلوپز
  • دارای شبکه های چدنی

اجاق گاز توکار ویرپول مدل GOA-9523 NB

لیست قیمت روز اجاق گازهای ویرپول موجود در بازار در بهار 1400

بسیاری از افراد در هنگام خرید لوازم خانگی مانند اجاق گاز ویرپول به دنبال بهترین انتخاب های موجود در بازار با مناسب ترین قیمت هستند. به همین دلیل به دنبال پاسخی برای این سوال هستند که آخرین مدل و قیمت اجاق گاز ویرپول موجود در بازار کدام اند؟ از این رو این بخش را به ارائه لیست قیمت روز اجاق گاز ویرپول اختصاص داده ایم.

مدل اجاق گاز قیمت روز
اجاق گاز صفحه ای 5 شعله ویرپول مدل GMA9522IX حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز 18,700,000 تومان است.
اجاق گاز مبله ویرپول استیل مدل ACM9417/1 IX این مدل اجاق گاز در بهار 1400 با قیمت 32,000,000 تومان موجود است.
اجاق گاز 4 شعله ویرپول مدل GO6414/NB این مدل اجاق گاز با قیمت 9,450,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
گاز صفحه ای 5 شعله ویرپول مدل AKT797IX نرخ جدید این مدل اجاق گاز برابر با 16,335,000 تومان می باشد.
اجاق گاز فردار 5 شعله ویرپول مدل ACM9413/1G/IX قیمت روز این اجاق گاز در بازار 33,000,000 تومان است.
اجاق گاز استیل اکسلیوم ویرپول مدل GMF9522/IXL قیمت جدید این مدل اجاق گاز در بازار 18,700,000 تومان است.
اجاق گاز توکار ویرپول مدل GOA-9523 NB قیمت روز این اجاق گاز 11,500,000 تومان می باشد.

مزایا و معایب اجاق گازهای ویرپول از نظر مصرف کنندگان این محصول

امروزه جو تبلیغات رسانه ای موجب شده تا سخت تر بتوانیم به عنوانین تبلیغاتی لوازم خانگی اعتماد کنیم. به همین علت برای اینکه بتوانیم شما را با تمام زوایای اجاق گازهای ویرپول آشنا کنیم، به بررسی مزایا و معایب اجاق گازهای ویرپول از نظر مصرف کنندگان این محصول پرداختیم.

مزایای اجاق گازهای ویرپول از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • عمر مفید طولانی
  • طراحی بسیار زیبا
  • کیفیت قطعات مناسب
  • استفاده از به روزترین فناوری های دنیا در این اجاق گازها

معایب اجاق گازهای ویرپول از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قیمت بالای اجاق گازهای ویرپول
  • نداشتن خدمات پس از فروش در ایران
  • کمیاب بودن این محصولات در فروشگاه های لوازم خانگی ایران
  • زیاد بودن نمونه های تقلبی

بررسی کیفیت اجاق گازهای ویرپول از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

استفاده از نظر کارشناسان در هر زمینه ای موجب آرامش خیال خریدار می شود و موجب این می شود که مشتری با خیال راحت اقدام به خرید محصول کند، برای این که بتوانید از نظر بهترین کارشناسان در زمینه خرید اجاق گاز ویرپول استفاده کنید ما در این بخش به بررسی کیفیت اجاق گازهای ویرپول از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد پرداخته ایم.

  • در بخش قبل با بررسی مزایا و معایب این محصولات از نظر مصرف کنندگان متوجه شدیم که هیچ عیبی نمی توان روی این اجاق گازها گذاشت، شاید شرایظ اقتصادی و سیاسی کمی استفاده از اجاق گازهای ویرپول را سخت کرده باشد، اما اگر مشکلی با پرداخت این هزینه ندارید و می توانید به اجاق گاز ویرپول اورجینال دست یابید این گزینه بدون شک بهترین گزینه برای شما است.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد