logo logo تعمیرات اجاق گاز با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز سانی

بررسی کیفیت اجاق گاز سانی
بررسی کیفیت اجاق گاز سانی
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز سانی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با جست و جو در میان برندهای لوازم خانگی ایرانی با کمی تحقیق و گشتن با نام برندی به اسم سانی آشنا می شوید که با تولید اجاق گازهای برقی خود توانسته به آن دسته از افرادی که به دنبال اجاق گازی کوچک و کم مصرف هستند، کمک زیادی کند. اگر شما هم قصد خرید اجاق گاز سانی را دارید، اما کمتر چیزی در مورد این محصول به گوشتان خورده به شما توصیه می کنیم تا در مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز سانی از آی پی امداد با ما همراه باشید، ما در این مقاله با نگاهی به لیست قیمت اجاق گازهای سانی و پاسخ به پرسش هایی نظیر اینکه اجاق گازهای سانی چه امکاناتی دارند؟ اجاق گاز سانی خوبه؟ چرا اجاق گاز سانی بخریم؟ در تلاشیم تا به تمام سوالات پیرامون این محصول پاسخی کامل دهیم و در این خرید کنار شما باشیم.

کاربران گرامی، اگر در گذشته تجربه خرید اجاق گاز سانی را داشته اید و یا قصد خرید این وسیله را دارید، حتما نظرات و سوالات خود را در زمینه کیفیت اجاق های سانی در قسمت دیدگاه انتهای همین مقاله با کارشناسان آی پی امداد و سایر کاربران در میان بگذارید.

اجاق گازهای سانی چه امکاناتی دارند؟

با مراجعه به اولین فروشگاه لوازم خانگی و درخواست یک اجاق گاز کوچک برای محیط های مسافرتی سریعا با نام اجاق گازهای سانی مواجه خواهید شد که توسط متصدی فروشگاه به شما توصیه می شود. برند سانی از آن دسته برندهایی است که اسم رسم کمرنگی دارد و کمتر خریداری آن را می شناسد. به همین علت ما در این بخش به بررسی این سوال پرداخته ایم که اجاق گازهای سانی چه امکاناتی دارند. اجاق گازهای برقی سانی تفاوت زیادی با اجاق گازهای مبله یا اجاق گازهای صفحه موجود در بازار دارند، به همین علت هم امکانات این محصولات بسیار متفاوت و محدود تر از دیگر اجاق گازها است. در ادامه نگاهی به ویژگی های این محصولات خواهیم پرداخت.

  • دارای ترموستات قابل تنظیم
  • امکان نظافت سطح
  • استفاده از چراغ نشانگر مصرف برق
  • استفاده از صفحه چدنی
  • حجم بسیار کم اجاق گازهای سانی

اجاق گازهای سانی چه امکاناتی دارند؟

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای سانی

اگر نامی از برند سانی نشنیده اید و از آن دسته افرادی نیستید که تمایلی به خرید اجاق گاز مسافرتی از برندهای غیرمطرح ندارید، به شما توصیه می کنیم تا قبل از بررسی کیفیت اجاق گازهای سانی به بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گاز سانی بپردازید تا در مورد اعتبار و سوابق این برند هم اطلاعاتی را داشته باشید.

  • کارخانه صنعتی سرایش در سال 1357 در ایران تاسیس شد و پس از مدتی به تاسیس شرکت های زیر شاخه به خصوص سانی پرداخت.
  • امروزه برند سانی در بیش از 15 گروه محصول و با تولید 100 نوع کالا در کارخانه مرکزی سانی در اصفهان در حال فعالیت است.
  • برند سانی بیشتر در تولید لوازم دیگر منزل مانند جاروبرقی و برخی از لوازم آشپزخانه فعال است، اما اخیرا با تولید اجاق گازهای مسافرتی برقی خود توجه بسیاری از صاحب نظران را به خود جلب کرده است.

اجاق گاز سانی ساخت کجاست؟

در پاسخ به این پرسش که اجاق گاز سانی ساخت کجاست باید بگوییم که اجاق گازهای برقی سانی از فناوری پیچیده ای بهره مند نیستند و برای تولید قطعات آن ها لازم نیست تا حتما از تکنولوژی های پیشرفته استفاده کرد و در همین کار خانه سانی هم می توان قطعات این محصولات را تولید کرد. پس ماهیت اجاق گازهای سانی تماما ایرانی بوده و با استفاده از دانش متخصصین این کارخانه تولید و به بازار ارائه می شود.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای سانی چطور است؟

برندهایی که مطرح نیستند همیشه برای ما یادآور خدمات پس از فروش ضعیف و سوق دادن مشتری به سوی هزینه های گزاف تعمیرات هستند. به همین دلیل منطقی است که قبل از خرید هر محصولی به بررسی خدمات پس از فروش آن بپردازید. ما نیز برای بررسی کیفیت اجاق گاز سانی به صورت جامع تر و کامل تر در این بخش پرسش خدمات پس از فروش اجاق گازهای سانی چطور است را بررسی کرده ایم.

  • برند سانی مانند بسیاری از برندهای ایرانی همواره در تلاش است تا بتواند خدمات پس از فروش مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهد، اما نمایندگی های رسمی تعمیرات اجاق گاز سانی در ایران تعداد کمی دارند و همین موضوع دستری مشتری به این مراکز را بسیار سخت کرده است، پس در هنگام بروز خرابی در اجاق گازهای سانی یا برای تعمیرات اجاق گازهای سانی چه باید کرد؟

خدمات پس از فروش اجاق گازهای سانی

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن بیش از نیم قرن سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران آماده خدمت رسانی و تعمیرات لوازم خانگی شما در محل است.

اجاق گازهای سانی با محصولات کدام برندها در حال رقابت هستند؟

بررسی این موضوع که اجاق گازهای سانی با محصولات کدام برندها در حال رقابت هستند کاری سخت و دشوار است. چرا که کمتر برندی به تولید اجاق گازهای رومیزی برقی می پردازد و علاوه بر آن مدل اجاق گازهای سانی هم تفاوت بسیار کمی دارد.

  • اگر بخواهیم اجاق گازهای سانی را در خوش بینانه ترین حالت با دیگر محصولات موجود در بازار مقایسه کنیم، می توانیم به اجاق گازهای رومیزی پیلوت یا پارس خزر اشاره کنیم.
  • هر چند که حجم و مصرف برق این اجاق گاز باعث شده تا این محصول از دیگر اجاق گازهای مسافرتی محبوب تر باشد.

چرا اجاق گاز سانی بخریم؟ اجاق گاز سانی خوبه؟

امروزه اجاق گازهایی از هر طرح و مدلی در بازار موجود است که خیلی از آن ها امکانات بیشتری از اجاق گازهای سانی دارند و می توانند بهتر از این محصول باشند، اما در این میان این پرسش شکل می گیرد که چرا اجاق گاز سانی بخریم؟.

حجم کم اجاق گازهای سانی

  •  کم حجم بودن اجاق گازهای سانی موجب شده تا این محصولات گزینه بسیار مناسبی برای خانه های دانشجویی، مسافرت و کوه نوردی باشند.

استفاده اجاق گازهای سانی از انرژی برق

  • برخلاف تمام اجاق گازهای مبله، رومیزی و صفحه موجود در بازار که با استفاده از انرژی گاز کار می کنند اجاق گازهای سانی با استفاده از انرژی برق در هر محیطی به راحتی هرچه تمام تر می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

معرفی اجاق گازهای سانی

اجاق گاز سانی با داشتن 2 مدل گاز رومیزی ساده کمترین تنوع اجاق گاز را در میان برندهای ایرانی دارد. برای اینکه به صورت خیلی دقیق تر و جزئی تر بتوانید با اجاق گازهای سانی آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم که در بخش معرفی بهترین اجاق گازهای سانی در کنار ما باشید.

بررسی کیفیت اجاق گاز رومیزی برقی سانی مدل mnte-8079

این اجاق گاز دو شعله از برند سانی به دلیل حجم کم و مصرف پایین انرژی خود گزینه ای مناسب برای خانه های دانشجویی یا مسافرت های طولانی است. اما این محصول چه ویژگی هایی دارد؟

  • دارای امکان نظافت سطح شعله
  • مصرف برق پایین
  • دارای ترموستات قابل تنظیم
  • برخورداری از رنگ بندی متنوع
  • دارای چراغ نشانگر

اجاق گاز رومیزی برقی سانی مدل mnte-8079

بررسی کیفیت اجاق گاز برقی تک شعله سانی مدل sj-8080

این اجاق گاز که حجمی به اندازه یک موزائیک دارد و ارتفاع آن از 10 سانت تجاور نمی کند، انتخابی مناسب برای کوهنوردان و مسافرت های یک روز است، در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.

  • دارای ترموستات قابل تنظیم
  • امکان نظافت سطح شعله
  • دارای شبکه چدنی
  • مصرف برق پایین
  • وزن بسیار کم

اجاق گاز برقی تک شعله سانی مدل sj-8080

لیست قیمت روز اجاق گازهای سانی موجود در بازار در بهار 1400

در این بخش از مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز سانی قصد داریم تا به ارائه لیست قیمت جدید اجاق گاز سانی در بازار لوازم خانگی بپردازیم تا شما بتوانید خریدی آسان تر را تجربه نمایید.

مدل اجاق گاز قیمت روز
اجاق گاز رو میزی برقی سانی مدل MNTE-8079 این مدل اجاق گاز با قیمت 1,110,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز برقی تک شعله سانی مدل SJ-8080 قیمت این اجاق گاز در بهار 1400 برابر با 450,000 تومان است.
اجاق گاز برقی سانی مدل SJ-8076 قیمت روز این مدل در بازار 735,000 تومان است.
اجاق گاز برقی سانی مدل 1202p نرخ روز این مدل اجاق گاز 00 تومان می باشد.
اجاق گاز برقی سانی مدل المنتی این مدل اجاق گاز سانی با قیمت روز 260,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق برقی دوقلو سانی مدل KD2020HP قیمت جدید این اجاق گاز از برند سانی 625,000 تومان می باشد.
اجاق برقی تکی سانی قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 315,000 تومان است.

مزایا و معایب اجاق گازهای سانی از نظر مصرف کنندگان این محصول

دانستن نظرات کسانی که تجربه استفاده از اجاق گازهای سانی را داشته اند می تواند خلاصه ترین و جامع ترین راهنمای خرید اجاق گاز سانی برای هر خریداری باشد، چرا که شما با مطالعه مزایا و معایب اجاق گاز سانی از نظر مصرف کنندگان این محصول می توانید به تمام زوایای محصول مورد نظر خود پی ببرید.

مزایای اجاق گازهای سانی از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • دارای قیمت بسیار مناسب
  • مصرف کم انرژی
  • ایمنی بالای این محصولات به دلیل عدم استفاده از گاز
  • حجم و وزن بسیار کم

معایب اجاق گازهای سانی از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • خدمات پس از فروش بد
  • کمیاب بودن این محصول در بازار
  • زیاد بودن نمونه های تقلبی
  • توان حرارتی پایین

بررسی کیفیت اجاق گازهای سانی از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد به عنوان کسانی که در مورد همه چیز در حوره لوازم خانگی اطلاع دارند می تواند بسیار کارآمد و مناسب باشد و کمک زیادی به خریداران کند، پس قبل از خرید اجاق گاز سانی بهتر است تا بررسی کیفیت اجاق گاز سانی از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد را هم مطالعه کنید.

  • مسلما شما هم می دانید که این محصولات جایی در خانه های ندارند و صرفا محصولی مسافرتی هستند و برای کوهنوردان و صحرا نوردان کارایی زیادی دارند.
  • در گذشته معمولا محصولی که در تمام مسافرت های ما دیده می شده پیک نیک بود که مخاطرات زیادی داشت و می توانست با ضربه ای حادثه آفرین شود، اما این اجاق گازهای برقی هیچ خطری ندارند، امکان انفجار ندارند و با برق کار می کنند که دسترسی به آن آسان است، علاوه بر همه این ها این محصولات حجم و وزن بسیار کمی دارند.

پس به طور کلی اگر به دنبال گزینه ای برای استفاده از آن در مسافرت هستید می توانید روز اجاق گازهای برقی سانی حساب ویژه ای باز کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد