logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی بهترین گجت‌ های خانه هوشمند

بررسی بهترین گجت‌ های خانه هوشمند
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی بهترین گجت‌ های خانه هوشمند به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

امروزه با گسترش علم و تکنولوژی انجام کارها ساده شده تا جایی که حتی کارهای ما را رباط‌ها و گجت‌های هوشمند انجام میدهند. خانه‌های هوشمند با وجود همین گجت‌ها به دلایل زیادی مانند راحتی و صرفه جویی در زمان، انرژی و … محبوبیت های زیادی پیدا کرده‌اند. اما آیا همه‌ی محصولات پاسخگو نیازهای ما هستند؟ چه نوعی از محصولات گجت میتواند بهترین کمک را به ما بدهد و کارهای ما را راحت کند؟ ما برای صرفه جویی در وقت و هزینه شما در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین گجت‌ های خانه هوشمند و بالاترین کیفیت روز بپردازیم. با ما برای یک خرید هدفمند همراه باشید.

یک گجت مناسب باید باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه‌ها شود، و حتی امنیت شما را تضمین کند و نیز قابلیت ارتقا و افزودن امکانات به روز داشته باشد. اگر قصد خرید یه گجت مناسب دارید با برندها و مدل‌های متفاوتی روبرو خواهید شد که امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند، همچنین از نظر قیمت نیز متفاوت هستند؛ بنابراین شما باید گجتی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن ویژگی‌های مورد انتظار قیمت مناسب و کیف بالایی داشته باشید؛ در ادامه با وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی؛ در صورتی که نظر و یا تجربه به خصوصی در مورد این موضوع دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

بهترین گجت رد یاب nest protect

امکانات این گجت بسیار کاربردی و تقریبا وجود آن برای خانه‌ای ضروری است. از امکانات بارزس این گجت میتوان به ردیاب و حسگر آتش، دود و کربن مونوکسید است. این گجت کوچک  فضای خیلی کمی میگیرد اما در عین حال امنیت خانه را برای شما چند برابر میکند. این گجت هوشمند دارای یک باطری است که در هنگام قطعی برق و نبود آن همچنان به کار خود ادامه داده و امنیت خانه شما را تضمین میکند. این گجت کاربردی دارای هشدار صوتی است که صدای انسان کار میکند همچنین با داشتن سه ردیاب در یک گجت باعث شده در هزینه‌های ما بسیار صرفه جویی شود.

بررسی بهترین گجت پریز هوشمند   connectsennes smart outlet

یکی از بهترین گجت‌های ساخته شده و کاربردی از نظر مصرف کنندگان پریز هوشمند است. ان پریز هوشمند با ویژگی‌های خاص خود مانند دستیار صوتی، برنامه خاموش و روشن شدن به صورت اتوماتیک، قابلیت اتصال USB و همچنین چراغ LED زیبا، باعث شده که در مصرف برق صرفه جویی شود همچنین این پریز هوشمند به ما مقدار مصرف برق را به ما نشان میدهد.

گجت ترموستات هوشمند ecobee smart termstat

این ترموستات هوشمند تنها با یک دستور صوتی کافیست تا برای شما موسیقی پخش کند، دما را تنظیم کن، چراغ ها را ON/off کند یا حتی برای شما اخبار را بخواند. همچنین با یک گجت میتوانید تمام اتاق‌های خود را کنترل کنید و نیازی به خرید گجت برای هر اتاق نیست.

ساعت هوشمند

ساعت زنگدار هوشمند Philips smart sleep چندین کار برای شما انجام میدهد، برای شما هنگام خواب آهنگ ملایم پخش میکند تا خوابی با کیفیت داشته باشید، چراغ مطالعه‌ای با کیفت دارد که شما را هنگام مطالعه یاری میکند، درایو USB دارد که میتوانید گوشی خود را با آن شارژ کنید همچنین اگر به سلامتی خود اهمیت میدهید این ساعت برنامه‌ای برای تنفس دارد که تنفس درست را به شما بگوید. اگر جز افرادی هستید که دوست دارد در تایکی بدون هیچگونه نور اضافی بخوابید این ساعت امکان خاموش شدن کامل صفحه را نیز دارد.

نتیجه گیری بررسی بهترین گجت‌های خانه هوشمند

شما با مطالعه این مقاله مفید با گجت‌ های هوشمند خانه آشنا شدید، که هر کدام چه کاربردهایی دارند. اما بدانید چون تکنولوژی روز به روز درحال پیشرفت است، در آینده شاهد گجت های هوشمندی می‌باشیم، که شاید خارج از تصور ما باشد. باید دید و منتظر ماند آینده گجت‌های هوشمند به چه صورت خواهد بود، اما آنچه که روشن است پیشرفت آنها و ظهور گجت‌های جدید است.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد