logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور مایکروویو دوو

ارور مایکروویو دوو
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور مایکروویو دوو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

کدهای خطا و ارور مایکروویو دوو نسبت به برندهای دیگر بسیار محدود بوده و در شش مورد خلاصه می شود که تمامی این خطاها نشان دهنده مشکل در یکی از قطعات داخلی دستگاه بوده و نوعی هشدار برای تعمیر سریع محسوب می شود که برای مثال شاهد کد خطا Er-1 مایکروفر دوو هستیم. در این مقاله از آی پی امداد به نکات بسیار مهمی نظیر کد خطای مایکروفر دوو و رفع آنها خواهم پرداخت.

خلاصه ای از علت ارور مایکروفر دوو

کاربران گرامی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از علت ارور مایکروفر دوو را مطرح کرده ایم.

ارور Er-1 مایکروفر دوو
  • خرابی در ترمیستور یا سنسور دما
ارور Er-2 مایکروفر دوو
  • نرسیدن دما به حد استاندارد
کد خطای Er-3 مایکروویو دوو
  • ایراد و آسیب دیدگی درب
کد خطا Er-4 مایکروفر دوو
  • بالا رفتن دما بیش از 300 درجه
ارور Er-5 مایکروویو دوو
  • خرابی سنسور دما
کد خطا Er-6 مایکروفر دوو
  • قرار گرفتن دستگاه در حالت پیرولیتیک

کد خطا Er-1 مایکروفر دوو

یکی از رایج ترین خطاهای مایکروویو دوو er1 است. این نشان دهنده مشکل یا خرابی در ترمیستور یا سنسور دما است. در صورت مشاهده این خطا، توصیه می کنیم دستگاه خود را خاموش و سپس دوباره روشن کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، قطعات داخلی مانند فن، برد، ترمیستور باید بررسی و در صورت لزوم تعمیر و یا تعویض شوند. با توجه به اینکه پس از خرابی ولتاژ زیادی بر روی خازن های دستگاه باقی می ماند، توصیه می شود تعمیر مایکروفر را به متخصصان این حوزه بسپارید.

کد خطا Er-1 مایکروفر دوو

ارور Er-2 ماکروفر دوو

اگر بعد از روشن کردن مایکروفر و شروع برنامه پخت، دما به حد استاندارد بالا نرفت، می توانید خطای er2 را روی پنل مشاهده کنید. در واقع خطای er2 نیز نشان دهنده وجود آسیب و نقص در ترمیستور است. اگر راه اندازی مجدد مایکروویو مشکل را حل نکرد، باید برد، سنسور ترموفسفات، فن و سیم کشی داخلی را به دقت بررسی کنید.

کد خطای Er-3 مایکروویو دوو

کد خطای مایکروفر دوو er3 نشان دهنده وجود ایراد و آسیب دیدگی درب می باشد که پس از این ارور دستگاه خاموش می شود. برای عیب یابی ابتدا مطمئن شوید که درب دستگاه کاملا بسته است. اگر درب بسته است، مایکروفر را از برق بکشید و دوباره روشن کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، تنها راه حل بررسی پروب درب است. در برخی موارد، بازرسی درب طبیعی است، اما سیگنال الکتریکی معیوب علت دو مایکروویو er3 است، بنابراین باید توسط نمایندگی تعمیر مایکروویو دوو بررسی و تشخیص داده شود.

کد خطای Er-3 مایکروویو دوو

ارور Er-4 مایکروفر دوو

گاهی اوقات وقتی دستگاه شروع به پخت می کند، دما برای مدت کوتاهی از 300 درجه فراتر می رود. در این حالت خطای Er-4 در پنل دستگاه نمایش داده می شود. مایکروفر نیز خاموش می شود و در باز می شود. علاوه بر این فن دستگاه به سرعت کار می کند تا دمای دستگاه را کاهش دهد. برای رفع خطا، دستگاه را از برق بکشید و پس از چند دقیقه مجدداً راه اندازی کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، برای تشخیص و تعمیر مایکروفر مایکروویو، برد مدار باید توسط تکنسین بررسی شود.

ارور Er-4 مایکروفر دوو

کد اخطار Er-5 مایکروویو دوو

خطای Er-5 یکی دیگر از خطاهای ناشی از خرابی سنسور دما است. این خطا زمانی رخ می دهد که دستگاه نتواند به دمای 270 درجه سانتیگراد یا بالاتر برسد. در این حالت اگر دما زیر 270 درجه باشد خطای Er-5 بر روی پنل مایکروفر ظاهر می شود.

کد هشدار Er-6 ماکروفر دوو

این احتمال وجود دارد که مایکروفر در حالت پیرولیتیک باشد و دمای آن به 300 درجه سانتیگراد برسد. در این حالت، اگر منبع فن همچنان به کار خود ادامه دهد، خطای Er-6 روی صفحه ابزار ظاهر می شود. در چنین شرایطی که دمای بالا باعث از بین رفتن قطعات ماکروفر می شود، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با فشردن دکمه ریست، دستگاه را ریست کنید. برای رفع این ارور مایکروویو دوو، دستگاه را چند دقیقه از برق بکشید و سپس آن را روشن کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد