نحوه تعویض پاکت و فیلتر جاروبرقی پاناسونیک

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مهم ترین مباجث برای استفاده و نگهداری اصولی از جاروبرقی در منزل تعویض فیلتر و پاکت این جاروبرقی می باشد؛ چنانچه مسلط به انجام این کار نیستید می توانید در این صفحه با ویدیو نحوه تعویض پاکت و فیلتر جاروبرقی پاناسونیک با مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی؛ تمام مطالب این صفحه در ویدیو بالا شرح داده شده است؛ و با تماشای ویدیو از مطالعه متن این صفحه بی نیاز خواهید بود؛ علاوه بر این در صورت بروز هرگونه خرابی در دستگاه خود می توانید از خدمات تعمیر جاروبرقی در آی پی امداد بهره مند شوید.

زمان مناسب برای تعویض فیلتر و پاکت جاروبرقی پاناسونیک چه زمانی می باشد؟

یکی از سوالات رایجی که کاربران از ما می پرسند این است که زمان مناسب برای تعویض فیلتر و پاکت جاروبرقی پاناسونیک چه زمانی می باشد؟

از تعمیرکار آیپی امداد خواستیم تا این موضوع را برای شما شرح بدهد:

  • تعویض زمان مناسب پاکت و فیلتر جاروبرقی زمان به خصوصی ندارد و صرفا هر زمان که پاکت جاروبرقی پر شد باید تعویض شود و به ازای هر یک پاکت یک فیلتر هم باید عوض شود.
  • علاوه بر این توجه داشته باشید که برای دستگاه خود فقط و فقط از فیلتر ها و پاکت های استاندارد استفاده کنید.

آموزش تعویض پاکت جاروبرقی پاناسونیک

در ابتدای ویدیو نحوه تعویض فیلتر و پاکت جاروبرقی پاناسونیک از تعمیرکار آی پی امداد خواستیم تا نحوه تعویض فیلتر جاروبرقی پاناسونیک را به شما عزیزان آموزش دهد.

  • در پایین محفظه منتهی به لوله جاروبرقی دربی متصل به تعدادی خار وجود دارد که د ابتدا باید با احتیاز اقدام به باز کردن درب آن نمود.
  • سپس پاکت قبلی را در جهت فلش های روی بدنه داخلی جاروبرق به خارج بکشید.
  • بعد از آن پاکت جدید را باز کرده و در خشاب جای دهید.
  • در اقدام آخر هم درب بدنه جاروبرقی را ببندید.

آموزش نحوه تعویض فیلتر جاروبرقی پاناسونیک

دیگر نکته موثر در نگهداری اصولی از جاروبرقی تعویض صحیح فیلتر این دستگاه است که در همین راستا از تکنسین آی پی امداد خواستیم تا نحوه تعویض فیلتر جاروبرقی پاناسونیک را به شما عزیزان آموزش دهد.

  • درب منتهی به خروجی لوله جاروبرقی را باز می کنیم.
  • محفظه قرار گیری فیلتر جاروبرقی پاناسونیک در پایین فیلتر قرار می گیرد و به نوعی چسبیده به موتور دستگاه می باشد.
  • فیلتر قبلی را خارج کنید و فیلتر بعدی را جایگزین آن نمایید.

کاربران گرامی؛ در صورت بروز هرگونه خرابی در دستگاه خود می توانید برای رفع عیب ان از خدمات نمایندگی تعمیرت جاروبرقی پاناسونیک بهره مند شوید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد