logo logo نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی
نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر جاروبرقی دلونگی Delonghi در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط آی.پی امداد در محل عیب یابی و رفع عیب می گردد. آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی در تهران است. با ما تماس بگیرید. تعمیرکاران متخصص ما در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حاضر می شوند و جاروبرقی شما را مانند روز اول تعمیر می کنند.

با بهره مندی از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی تا 75% در هزینه خدمات صرفه جویی نمایید.

کاربر گرامی در این مطلب در مورد هزینه تعمیرات جاروبرقی دلونگی، مزیت استفاده از خدمات تعمیرات جاروبرقی دلونگی، بهره مندی از خدمات تعمیرات جاروبرقی دلونگی در محل و بررسی و عیب یابی جاروبرقی دلونگی توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات نکاتی را شرح داده ایم.

بنابراین چنانچه سوالی در مورد تعمیرات جاروبرقی دلونگی دارید می توانید در انتهای صفحه از کارشناس ما پرسش نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

تا انتهای این مقاله با آی.پی امداد همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر جاروبرقی دلونگی Delonghi در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات جاروبرقی دلونگی Delonghi در تهران به شرح زیر است:

  1. در صورت تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی میتوانید از نزدیکترین شعبه درخواست اعزم تعمیرکار را داشته باشید.
  2. همچنین می توانید به سایت مراجعه کرده و اقدام به ثبت درخواست تعمیر داشته باشید.
  3. تعمیرکاران اعزامی از نمایندگی دلونگی در بازه زمانی یک ساعته و با لباس فرم در محل حاضر شوند.
  4. پس از تعمیر جاروبرقی دلونگی برای خدمت انجام شده ضمانت نامه رسمی به شما اهدا میشود.
  5. تمامی قطعاتی که برای تعمیر جاروبرقی دلونگی استفاده میشود باید قطعات اصل و فابریک برند دلونگی باشند.
  6. سپس از سمت آی.پی امداد با شما تماس گرفته میشود و در مورد نحوه تعمیرات جاروبرقی دلونگی نظر سنجی میشود

برای مشاهده روند تعمیر جاروبرقی دلونگی میتوانید به آدرس کارگاه مجهز آی.پی امداد واقع در یوسف آباد مراجعه نمایید. در صورت عدم مراجعه حضوری پیک کارگاه طبق زمانبندی شما در محل حاضر میشود و دستگاه را تحویل گرفته و پس از اتمام روند تعمیرات در کارگاه آی پی امداد جارو برقی را به محل شما باز میگرداند.

خدمات پس از فروش جاروبرقی های دلونگی به چه صورت است؟

ایده آل هر مصرف کننده ای استفاده از خدمات پس از فروش هر محصولی در هنگام خرابی است، به همین علت هم بررسی این نکته که خدمات پس از فروش جاروبرقی دلونگی به چه صورت است اهمیت بسیار زیادی دارد.

برند دلونگی که یکی از برند های ایتالیایی است به دلیل شرایط اقتصادی و سیاسی توان حضور پررنگ و مستقیم در ایران را ندارد، اما اگر به تازگی جاروبرقی دلونگی خریده اید می توانید با تماس گرفتن با شماره روی ضمانتنامه با شرکت ضمانت کننده این محصولات ارتباط برقرای کنید، هر چند که اغلب مصرف کنندگان از این خدمات راضی نیستند!

اگر به هر دلیلی علاقه ای به استفاده از خدمات پس از فروش شرکت گارانتی کننده جاروبرقی دلونگی ندارید می توانید از خدمات تعمیرات جاروبرقی دلونگی در محل تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی در تهران

آی.پی امداد تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات جاروبرقی دلونگی با کمک تکنسین های مجرب و آموزش دیده و با استفاده از پنجاه سال تجربه در زمینه تعمیرات جاروبرقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمامی شعبات سراسر تهران می باشد. شما عزیزان می توانید برای تعمیر جاروبرقی دلونگی خود با شماره های مندرج در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید و از کلیه خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی با ضمانت نامه رسمی استفاده نمایید.

مزیت های بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی در تهران عبارتند از:

  • صرفه جویی حداکثری در هزینه ها و زمان
  • دسترسی به قطعات فابریک دلونگی
  • ارائه گارانتی برای خدمات تعمیر جاروبرقی دلونگی
  • انجام خدمات با استفاده از تکنسین حرفه ای و آموزش دیده در مرکز آی پی امداد

تعمیر جاروبرقی دلونگی در محل

تعمیر جاروبرقی دلونگی را باید به تعمیرگاه تخصصی این برند بسپارید زیرا امری است بسیار تخصصی. ما در ادامه شما را تا حدودی راهنمایی می کنیم تا از علت مشکل دستگاه اطلاع داشته باشید و آگاهانه از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی کمک بخواهید. از این رو قبل از تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات جاروبرقی دلونگی می توانید از این راهنمایی ها استفاده کنید.

تعمیر جاروبرقی دلونگی در محل امری تخصصی است که فقط توسط تیم حرفه ای آی.پی امداد محقق میشود. در صورتی که امکان یا وقت مراجعه حضوری به نمایندگی مجاز را ندارید با آی.پی امداد تماس بگیرید. پس از تماس شما در سریع ترین زمان ممکن و در زمانی که شما تعیین می کنید، تعمیرکار به محل شم می آید و تعمیرات جاروبرقی دلونگی شما را انجام می دهد.

مزیت تعمیر جاروبرقی دلونگی در محل به شرح زیر می باشد:

  1. دریافت خدمات در کمترین فاصله زمانی
  2. امکان نظارت بر عملکرد تعمیرکار جاروبرقی دلونگی
  3. صرفه جویی در هزینه ها

نمایندگی جاروبرقی دلونگی در آی پی امداد چه خدماتی به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟

جاروبرقی یکی از پرکاربردترین لوازمی است که به صورت مداوم برای تمیزی محیط خانه از آن استفاده می گردد. در صورتی که تعمیرات این دستگاه به درستی انجام نشود، می تواند علاوه بر خرابی بیشتر آن، هزینه های هنگفتی نیز برای مصرف کنندگان به بار آورد. از این رو یکی از مهمترین اقداماتی که در زمان خرابی جاروبرقی باید انجام شود، استفاده از خدمات نمایندگی جاروبرقی دلونگی در یک مرکز مجاز و معتبر است. یکی از معتبرترین مراکز که خدمات بی شماری را به مشتریان خود ارائه می نماید، آی پی امداد می باشد.

  • تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی در آی پی امداد از تخصص و مهارت بسیار بالایی در این زمینه برخوردار هستند که دستگاه شما را با بهترین کیفیت تعمیر می کنند.
  • این مجموعه از قطعات اورجینال و اصلی برای تعمیرات و رفع ایرادات جاروبرقی استفاده می کند که موجب حفظ کیفیت اصلی دستگاه خواهد شد.
  • آی پی امداد برای تمامی خدمات تعمیر جاروبرقی دلونگی که توسط این مرکز به مشتریان ارائه می شود، ضمانت نامه و گارانتی معتبر ارائه می نماید.
  • تمامی خدمات این نمایندگی در محل مورد نظر مشتری در سریع ترین زمان ممکن ارائه می گردد. از این رو مشتریان هیچگونه نگرانی برای دریافت خدمات نخواهند داشت.

سرویس جاروبرقی دلونگی چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

سرویس جاروبرقی دلونگی یکی از مهمترین اقداماتی است که می توانید هر چند وقت یکبار برای انجام آن از یک سرویس کار مطمئن کمک بگیرید. در همین راستا تعمیرکار جهت سرویس و تعمیرات جاروبرقی دلونگی در مدت زمانی کوتاه در محل مورد نظر حضور پیدا کرده و عملیات مربوط به سرویس کامل جاروبرقی را انجام خواهد داد. در طی این کار باید کلیه خدمات لازم به طور کامل انجام شود تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری گردد. برای انجام این کار می توانید از تعمیرگاه مجاز آی پی امداد کمک بگیرید.

  • خدمات سرویس جاروبرقی که توسط نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی به مشتریان ارائه می شود، می تواند از بروز هرگونه خرابی در دستگاه جلوگیری نماید.
  • در صورتی که به صورت دوره ای اقدام به نگهداری و سرویس قطعات مختلف جاروبرقی شود، می تواند با گذشت مدت زمان طولانی کیفیت اولیه دستگاه را حفظ نماید.
  • انجام خدمات سرویس به موقع جاروبرقی موجب می شود تا مصرف کنندگان هزینه هنگفتی را صرف تعمیرات دستگاه خود نکنند.

توصیه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی به مشتریان

توصیه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی به مشتریان به شرح زیر می باشد:

  • وزن جاروبرقی اولین نکته ای است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید زیرا کاربر اصلی جاروبرقی خانم ها می باشند.
  • در هنگام خرید جاروبرقی به میزان صدای دستگاه توجه کنید.
  • به قدرت مکش مدل جاروبرقی دلونگی در هنگام خرید این دستگاه توجه فرمایید.
  • هنگام کار با جاروبرقی دلونگی از سالم بودن سیم دستگاه اطمینان حاصل کنید.
  • پس از 15 دقیقه استفاده از جاروبرقی دستگاه را به منظور استراحت خاموش کنید.
  • از تمیز کردن زباله های خیس با جاروبرقی خودداری نمایید.

توجه داشته باشید که با رعایت کردن موارد فوق کمتر نیازمند تعمیر جاروبرقی دلونگی می شوید و در حفظ طول عمر دستگاه کوشا بوده اید.

استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد و یا بهره مندی از خدمات نمایدنگی رسمی تعمیرات جارو برقی دلونگی؟

اگر جارو برقی خود را به تازگی خریداری نموده اید، دقت نمایید که حتما برچسب گارانتی نمایندگی رسمی تعمیرات جارو برقی دلونگی بر روی آن درج شده باشد. با استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات جارو برقی دلونگی میتوانید از تعمیرات و تعویض قطعات به صورت رایگان بهره مند شوید. اما پس از اتمام گارانتی، چه میتوان کرد؟ پس از اتمام گارانتی خدمات پس از فروش رسمی تعمیرات جارو برقی دلونگی میتوانید از مزایای تعمیر دستگاه در آی پی امداد بهره مند شوید:

  • خدمات آی پی امداد گارانتی 3 ماهه تعمیرات به شما تقدیم میکند.
  • تکنسین متخصص آی پی امداد از قطعات اصل و اورجینال در تعمیر جارو برقی دلونگی استفاده میکند.
  • هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز جارو برقی دلونگی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

آموزش تعمیرات جاروبرقی دلونگی

آموزش تعمیرات جاروبرقی دلونگی برای مصرف کنندگان این دستگاه می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد. در نظر داشته باشید که بروز هرگونه خرابی و نقص فنی در کارکرد جاروبرقی های این برند را می توانید به کمک راهکارهای ارائه شده در منزل خود به راحتی رفع کنید. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی با توضیح ایرادات رایج و نحوه عیب یابی جاروبرقی های این برند توانسته است تا میزان زیادی مصرف کنندگان را برای رفع مشکلات دستگاه خود راهنمایی نماید. همچنین با استفاده از این راهکارها هزینه تعمیر جاروبرقی دلونگی نیز به حداقل خواهد رسید. اما اگر مشکل ایجاد شده در دستگاه شما به صورت کاملا جدی باشد، تنها تعمیرکار متخصص قادر به رفع آن است که می توانی برای این کار از تعمیرکاران متخصص تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد کمک بگیرید. در ادامه به بررسی راهکارهایی خواهیم پرداخت که به کمک آن ها می توایند نیاز جاروبرقی خود به تعمیرات را رفع کنید:

  • بهتر است جاروبرقی خود را حداقل ماهی یکبار به دقت تمیز کنید.
  • از تمیز کردن زباله های تیز با جاروبرقی خودداری نمایید. به دلیل اینکه این زباله ها موجب آسیب به لوله خرطومی دستگاه می شوند.
  • از قرار دادن اجسام سنگین بر جاروبرقی دلونگی خودداری نمایید.
  • برای حرکت دادن جاروبرقی در طول منزل آن را با دسته حرکت داده و با سیم نکشید.
  • بهتر است کیسه جاروبرقی را هر چند وقت یکبار تعویض کرده و فیلتر جاروبرقی را نیز شستشو دهید.

تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی دلونگی توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

تعمیرکار جاروبرقی دلونگی برای رفاه حال شما عزیزان به مشکلات متداول از دستگاه پرداخته است تا چنانچه فنی هستید بتوانید به راحتی به عیب یابی و تعمیر جاروبرقی دلونگی خود بپردازید. این ایرادات رایج در پی سال ها ارائه خدمات و تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی دلونگی توسط تعمیرکار نمایندگی در آی پی امداد می باشند. در ادامه به بررسی ایرادات رایج جاروبرقی دلونگی می پردازیم.

چرا جاروبرقی دلونگی روشن نمیشود، برای عیب یابی و تعمیرات چه باید کرد؟

اگر دستگاه شما روشن نمی شود قبل از تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی:

  • سیم جاروبرقی و پریز برق را بررسی کنید.
  • اگر سالم بودن هر روی آن ها اطمینان حاصل کردید باید نکات دیگری اعم از ذغال های موتور جاروبرقی دلونگی به منظور لق شدن، آرمیچر جاروبرقی به منظور سوختگی، کلاف های استاتور به منظور سوختگی، پلاتین های سیم جمع کن به منظور قطع شدگی و در نهایت سیم پیچی داخل دستگاه بررسی شود.

اگر در زمینه ی تعمیرات از دانش کافی برخوردار نمی باشید حتما جهت خدمات از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی بهره مند شوید.

علت صدای جاروبرقی دلونگی چیست، برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

در صورت بروز سر و صدا در دستگاه، از راهنمایی های زیر برای تعمیرات جاروبرقی دلونگی بهره مند شوید:

برای حل مشکل صدای جاروبرقی دلونگی :

  • ابتدا باید کیسه جاروبرقی را بررسی کنید که پر نشده باشد.
  • اگر کیسه جاروبرقی پر شده باشد ممکن است گرفتگی ای در قسمتی از دستگاه وجود داشته باشد که باید برطرف شود.
  • قسمت هایی که مستعد گرفتگی هستند شامل  فیلتر خروجی، نازل، لوله، لوله مکش و لوله تلسکوپی می باشند.

در صورتی که قطعات نام برده را بررسی نمودید و مشکل همچنان پابرجا بود با تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی دلونگی تماس بگیرید.

علت بوی سوختگی جاروبرقی دلونگی چیست، برای رفع عیب و تعمیر چه باید کرد؟

در صورتی که با مشکل بوی سوختگی در دستگاه روبرو بودید، برای تعمیرات جاروبرقی دلونگی از موارد زیر استفاده نمایید:

  • پر بودن کیسه جاروبرقی از مهم ترین دلایل بوی سوختگی در جاروبرقی است.
  • زیرا هنگامی که کیسه جاروبرقی پر میشود به موتور دستگاه فشار وارد میشود و همین فشار موجب ایجاد بوی بد در دستگاه میشود.
  • همچنین بررسی کنید که پریزی که برق دستگاه به آن متصل است سالم باشد و دچار اتصالی نشده باشد.
  • گرفتگی لوله جاروبرقی و مشکل در مکش جاروبرقی از دیگر مسائلی است که موجب فشار به موتور دستگاه شده و در نهایت بوی سوختگی در دستگاه را ایجاد می کند.
  • دلایل دیگری مانند تسمه نیم سوخته جاروبرقی دلونگی و موتور نیم سوز جاروبرقی دلونگی نیز میتوانند دلایل ایجاد بوی سوختگی در جاروبرقی باشند که باید توسط نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی بررسی و اقدام به تعمیر آن گردد.

اگر مشکل بوی سوختگی در دستگاه برطرف نشد، از خدمات نمایندگی رسمی تعمیر جاروبرقی دلونگی در تهران استفاده کنید.

علت جرقه زدن در جاروبرقی دلونگی چیست، برای رفع ایراد و تعمیر چه باید کرد؟

اگر دستگاه جرقه می زند، برای تعمیرات جاروبرقی دلونگی در منزل از نکات زیر بهره ببرید:

  • جرقه در جاروبرقی مشکلی است که به وضوح دیده میشود.
  • جرقه ها در جاروبرقی دو نوع اند.
  • جرقه های درشت و قرمز و جرقه های کوچک و آبی
  • موتور ، بالشتک و آرمیچر جارو برقی سوخته میتواند دلیل هر دوی آن ها باشد.
  • اما اگر به طور جزئی تر بخواهیم به توضیح دلیل آن بپردازیم باید بگوییم در جرقه های درشت و قرمز احتمال زیاد مشکل از بالشتک و آرمیچر است و دلیل جرقه های کوچک و آبی خرابی باشتک جاروبرقی دلونگی میباشد.
  • هر دوی این دلایل باید توسط نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی بررسی شوند.

در صورت عدم رفع مشکل جرقه در دستگاه خود، با دفتر تعمیرگاه مجاز مرکزی جاروبرقی دلونگی در تهران تماس بگیرید.

چرا سیم جمع کن جاروبرقی دلونگی گیر می کند ، برای رفع مشکل و تعمیرات چه باید کرد؟

در صورت بروز ایراد در سیم جمع کن دستگاه، برای تعمیرات جاروبرقی دلونگی در منزل از نکات زیر استفاده کنید:

  • ابتدا باید سیم جمع کن را تست کنید.
  • سیم را یک دو متر بیرون کشیده و دوباره آن را امتحان نمایید تا به حالت قبلی برگردد.
  • سیم جمع کن در صورت گیر کردن در این حالت درست خواهد شد.

اگر موفق به رفع مشکل سیم جمع کن دستگاه نشدید، از نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی درتهران کمک بگیرید.

علت یکسره کار کردن جارو برقی دلونگی چیست؟ جهت عیب یابی و رفع عیب چه باید کرد؟

برای عیب یابی موتور جاروبرقی دلونگی که یکسره کار میکند، به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • مطمئن شوید کلید روشن خاموش جارو برقی دلونگی دچار مشکل نشده باشد.
  • همچنین ممکن است اشکال از دیمر جارو برقی باشد.

هزینه تعمیرات جارو‌برقی دلونگی

در آی پی امداد در کنار ارائه خدمات با کیفیت به دنبال صرفه جویی در هزینه ها نیز برای کاربران هستیم.

هزینه تعمیرات جاروبرقی دلونگی به دلایل زیر در آی پی امداد برای کاربران مقرون به صرفه است:

  • حذف هزینه های مربوط به جابجایی دستگاه
  • در آی پی امداد به دنبال تعمیر قطعات برای کاربران هستیم نه تعویض آنها
  • دسترسی به قطعات فابریک دلونگی با قیمت منصفانه و به دور از واسطه گری های تجاری
  • تنظیم فاکتور هزینه ها بر اساس قیمت مصوب اتحادیه

اقدامات آی پی امداد باعث صرفه جویی 75 درصدی هزینه ها در تعمیرات جاروبرقی دلونگی برای کاربران این مرکز شده است.

هزینه خدمات تعمیرات جاروبرقی دلونگی در آی پی امداد

هزینه تعمیرات جاروبرقی دلونگی یکی از دغدغه های همیشگی کاربران این دستگاه می باشد. از این رو به هنگام خرابی دستگاه خود اولین سوالی که به ذهنشان می رسد، هزینه تعمیر و یا تعویض قطعات جاروبرقی می باشد. از این رو در ادامه بخشی را فراهم آورده ایم که در آن هزینه تعویض هریک از قطعات را ارائه نموده ایم:

خدمات تعمیرات جاروبرقی دلونگی هزینه تعمیر جاروبرقی دلونگی
تعویض بلبرینگ جاروبرقی دلونگی 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی دلونگی 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی دلونگی 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی دلونگی 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی دلونگی 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی دلونگی 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی دلونگی 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی دلونگی 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی دلونگی 110,000 الی 220,000 تومان

پاسخ به پرسش های پر تکرار در هنگام تعمیرات جاروبرقی دلونگی در آی پی امداد

در این بخش قصد داریم تا به اصلی ترین سوالاتی که مصرف کنندگان در هنگام تعمیرات جاروبرقی دلونگی می پرسند پاسخ دهیم تا دیگر نقطه تاریکی در هنگام بهره مندی از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد باقی نماند.

  • هزینه تعمیرات جاروبرقی دلونگی درآی پی امداد چقدر است؟

البته که نرخ دقیق تعمیرات جاروبرقی شما بستگی به مشکل موجود در جاروبرقی دارد، اما چیزی که مشخص و واضح است این است که شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای تعمیرات جاروبرقی دلونگی می توانید تا 75 درصد هزینه ها را پایین بیاورید؛ چرا که نرخ تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

  • مدت اعتبار ضمانتنامه تعمیرات ای پی امداد چقدر است؟

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد تمام تعمیرات تکنسین های خود را از 3 تا 12 ماه گارانتی بی قید و شرط می کند.

  • در صورت بروز مجدد مشکل مربوزه مصرف کننده هزینه مجددی بابت تعمیرات باید بپردازد؟

تا قل از به اتمام رسیدن موعد ضمانتنامه تعمیرات مسئولیت بروز مجدد مشکل و حل آن بر عهده تعمیرکاران متخصص آی پی امداد است و از این بابت هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نخواهد شد.

  • شیوه پرداخت صورتحساب تعمیرات به چه صورت است؟

هزینه تعمیرات پس از اتمام فرایند و در صورت راضی بودن شما دریافت خواهد شد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی در  آی پی امداد چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

تا به این جای کار متوجه این مسئله شدیم که با بهره مندی از خدمات تعمیرات جاروبرقی دلونگی در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد تعمیری مطمئن را با خیالی آسوده تجربه خواهیم کرد؛ دراین بخش قصد داریم تا به صورت کلی به تمام جنبه های مثبت بهره مندی از این خدمات اشاره کنیم. نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی در  آی پی امداد به شرح زیر است:

  • دسترسی به قطعات فابریک دلونگی
  • دسترسی به تکنسین حرفه ای تعمیر جاروبرقی دلونگی
  • صرفه جویی 75 درصدی در هزینه ها
  • ارائه گارانتی برای خدمات تعمیر جاروبرقی دلونگی
  • سرعت تعیرات بسیار بالا
  • امکان بهره مندی از خدمات تعمیر در محل

برای تماس با دفتر آی پی امداد در تهران از شماره های زیر استفاده کنید.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار جاروبرقی دلونگی در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات جاروبرقی دلونگی در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی دلونگی به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر جاروبرقی دلونگی، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد