ویدیو چالش انفجار در چایساز برقی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

چایسازها جز آن دسته از وسایلی هستند که به کارهای ما سرعت می‎دهند. چند دهه از اختراع چایسازها میگذرد که با استقبال بسیار گرم و گسترده مردم در سراسر جهان روبه‌رو هستند. این وسایل ارزشمند نوشیدنی ما را در زمانی بسیار کوتاه آماده می‌کنند. چایسازها  معمولا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که چایی را در زمانی کمتر از 15 دقیقه آماده می‌کنند. این چایساز‌ها که در بیشتر مواقع جنس بدنه آنها از فلز است که مقاوت بالایی دارند. ما با چالش انفجار در چایساز برقی قصد داریم میزان مقاومت و استحکام این دستگاه را به شما همراهان عزیز نشان دهیم.

تست مقاومت دستگاه چایساز

دستگاه‌های چایساز معمولا به دلیل بدنه فلزی که دارند، دارای استحکام و مقاومت مناسبی در برابر ضربه هستند. اما میزان این استحکام به چه اندازه است. ما در این فیلم مقاومت چایساز برقی خانگی را به چالش کشیده‌ایم.

مزایا و معایب چایساز برقی

یکی از بزرگترین مزایای چایسازهای برقی، صرفه جویی در وقت و آماده کردن یک نوشیدنی داغ در زمانی کوتاه است. همین موضوع باعث شده که این دستگاه در اکثر خانه‌ها باشد. چایسازهای برقی معایبی ندارند که زیاد به چشم بیایند، مگر آنکه شما به درست کردن چایی با همان روش سنتی را دوست داشته باشید.

ایمنی در چایساز برقی

چایسازهای برقی با آنکه با برقی کار می‌کنند اما این این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که کاربر را از خطر برق گرفتگی دور میکند. خطری کاربر را تحدید نمی‌کند مگر آنکه به روشی نادرست و اشتباه از چایساز برقی استفاده گردد. به طور مثال برد چایساز خیس شود احتمال برق گرفتگی و یا از کار افتادن آن به شدت افزایش پیدا می‌کند.

*نکته بسیار مهم آنکه اگر در هنگام روشن  کردن چایساز فیوز قطع می‌شود به معنای آن است به احتمال زیاد چایساز دچار اتصالی شده. در چنین شرایط خطر برق گرفتگی کاربر را تحدید می‌کند. برای تعمیر چایساز برقگی حتما از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد