تعمیر چای ساز

خدمات تعمیر چای ساز و کتری برقی روهمی و کنار هم در تهران با استفاده از قطعات اصل، گارانتی 3 الی 12 ماه و فاکتور رسمی توسط تعمیرکاران باتجربه و متخصص در محل یا به صورت حضوری در کارگاه مجهز مجموعه آی پی امداد به مشتریان ارائه می گردد.

بازه هزینه تعمیرات چایساز: 120,000 تا 350,000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر چای ساز

چای ساز وسیله ای محبوب در آشپزخانه ها است که برای دم کردن چای و تهیه نوشیدنی های گرم مورد استفاده قرار می گیرد. اما مانند هر وسیله برقی دیگری، چای سازها نیز ممکن است با گذشت زمان دچار مشکلاتی مانند روشن نشدن، گرم نشدن آب، نشت آب و ... شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند. تعمیر چای ساز و کتری برقی در شرق، غرب، شمال و همچنین جنوب تهران توسط تعمیرکار متخصص و مجرب آی پی امداد انجام می شود. کاربران گرامی آی پی امداد، برای تعمیر چایی ساز خود می توانید از سه روش: حضور تعمیرکار در محل، استفاده از خدمات پیک مجموعه و مراجعه حضوری به کارگاه مرکز با پارکینگ اختصاصی بهره مند شوید. با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید. در همین راستا برای استفاده از خدمات تعمیرات چایساز در مدل های روهمی و کنار هم و برندهای مختلف ایرانی و خارجی می توانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل نمایید تا از قطعات اصل، گارانتی تا 365 روز، فاکتور رسمی و پشتیبانی 24 ساعته خدمات بهره مند شوید.

خدمات تعمیر چای ساز در آی پی امداد از 90 الی 365 روز گارانتی می شود.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر چای ساز در تهران

جهت استفاده از خدمات عیب یابی و تعمیرات چایی ساز خود ابتدا لازم است اقدام به ثبت درخواست در نمایندگی مجاز آی پی امداد نمایید تا پس از ثبت مشخصات شما، تکنسین خدمات مربوطه را در سریع ترین زمان به شما ارائه نماید. نحوه تماس با مرکز تعمیر چای ساز در تهران به شرح زیر است:

  1. برای تعمیر چایساز خود می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 مرکز آی پی امداد تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین می توانید درخواست آنلاین تعمیرات چای ساز را در سایت آی پی امداد ثبت کنید.
  3. شما کاربران عزیز می توانید در 7 روز هفته و در به صورت شبانه روزی اقدام به ثبت درخواست در این مجموعه نمایید.

نحوه ارائه خدمات تعمیر چای ساز قدیمی و جدید در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، آدرس پنل کاربری برای شما پیامک می شود.
  2. پنل کاربری شامل: کد اشتراک، مشخصات تکنسین، فاکتور، زمان گارانتی، زمان حضور تکنسین یا پیک، ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی، پیگیری و شکایت و ... می باشد.
  3. در کمتر از یک ساعت شاهد حضور پیک یا تعمیرکار چای ساز در محل خود خواهید بود.
  4. همچنین می توانید با مراجعه حضوری به کارگاه مجهز آی پی امداد با پارکینگ اختصاصی، از خدمات ما بهره مند شوید.
  5. در پایان خدمات، از ضمانتنامه رسمی 90 الی 365 روزه بهره مند خواهید شد.
  6. یک کارشناس از ابتدای درخواست سرویس تا پایان دوره گارانتی به صورت آنلاین در پنل کاربری شما را راهنمایی می کند.
  7. همچنین بعد از امتیاز دهی به تکنسین خود، می توانید فاکتور را در پنل کاربری خود مشاهده نمایید.
  8. در فرایند تعمیر چای ساز، واحد کنترل کیفیت همراه شما است و همچنین بعد از خدمات از واحد هپی کال، با شما تماس خواهند گرفت تا نسبت به رضایت شما نظرسنجی شود.

در صورت برخورداری از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر چای ساز خود صرفه جویی خواهید کرد.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر چای ساز در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر چای ساز و کتری برقی

هزینه تمام شده تعمیرات لوازم خانگی مختلف از جمله چای ساز یا کتری برقی همواره مهم بوده است و حتی برای بسیاری از افراد، قیمت اهمیت بیشتری از کیفیت دارد. مرکز تعمیرات چایی ساز به خوبی به این موضوع آگاه بوده و هدف آن افزایش سطح رفاه مشتریان است. به همین منظور در تعیین نرخ تعمیرات بسیار منصف بوده و  هزینه ها را بر اساس قیمت اتحادیه تصویب می کند. آی پی امداد از چند جهت به شما در کاهش هزینه تعمیرات چای ساز کمک می کند. مواردی که هنگام بهره مندی از خدمات آی پی امداد حائز اهمیت است، عبارتند از:

  • هزینه ای که برای تعویض قطعات می پردازید، صرف قطعات اصلی و با کیفیت می شود.
  • قیمت تمام شده قطعات نسبت به قیمت بازار مناسب تر است.
  • در صورت استفاده از خدمات در محل، هزینه جابجایی دستگاه برای شما حذف می شود.

همچنین تعمیرکاران این مجموعه ترجیح می دهند که قطعات را به جای تعویض، تعمیر کنند و فقط در زمانی نسبت به تعویض قطعات اقدام می کنند که دیگر راه حل جایگزینی باقی نمانده باشد. این موضوع باعث می شود که هزینه تعمیر چای ساز بسیار کم شود. در جدول زیر به بررسی هزینه های تعمیر یا تعویض قطعات چای ساز به صورت تقریبی پرداخته ایم:

جدول هزینه تعمیرات

قطعات چای سازهزینه تعمیرات چای ساز
ترموستات120/000 الی 500/000 تومان
المنت180/000 الی 490/000 تومان
برد الکترونیکی200/000 الی 580/000 تومان
کلید روشن و خاموش80/000 الی 140/000 تومان
شیشه290/000 الی 740/000 تومان
نمایش بیشتر

تعمیر کدام مدل ها و برندهای چای ساز در آی پی امداد انجام می شود؟

یکی از رایج ترین پرسش هایی که توسط مصرف کنندگان دستگاه های چای ساز به هنگام خرابی آن مطرح می شود، این است که آی پی امداد کدامیک از برندها و مدل های این محصول را عیب یابی و تعمیر می کند. در پاسخ به این مسئله لازم است بگوییم که تمامی برندها و مدل های دستگاه های چایساز که در بازار موجود هستند، با بهترین کیفیت توسط تکنسین های متخصص این مجموعه تعمیر می شوند. بنابراین می توانید بدون نگرانی دستگاه خود را به نمایندگی تعمیرات چای ساز بسپارید. از جمله مدل های دستگاه چای ساز که توسط آی پی امداد تعمیر می شوند، شامل:

  • انواع چای سازهای برقی قدیمی، جدید و لمسی
  • چای ساز های مدل دم آور
  • چایساز مدل استنددار
  • چایسازهای مدل بدون قوری

همچنین برندهای متنوع ایرانی و خارجی چایساز در بازار موجود هستند که برای تعمیرات آنها نیز می توانید از خدمات مجموعه آی پی امداد استفاده نمایید:

  • فلر
  • تفال
  • دسینی
  • ویداس
  • بوش
  • پارس خزر
  • گاسونیک
  • بیشل
  • هاردستون
  • تکنو
  • فیلیپس
  • آرچلیک
  • متئو
  • و …

خدمات تعمیرکار چای ساز در آی پی امداد

در صورت مواجهه با هریک از مشکلات در چای ساز خود می توانید برای استفاده از خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیرات دستگاه از تعمیرکاران متخصص آی پی امداد کمک بگیرید. در مرکز تعمیر چای ساز انواع خدمات تعمیر و تعویض قطعات این دستگاه و رفع ایراداتی نظیر روشن نشدن، نشت آب، گرم نشدن آب، خاموش نشدن خودکار و … ارائه می شود. از جمله خدمات قابل ارائه در این مرکز شامل موارد زیر است.

تعویض المنت چای ساز برقی

تمام گرمای چای ساز به‌واسطه المنت‌ها تامین می‌شود. زمانی که المنت‌ها آسیب ببینند، دستگاه سرد می‌ماند و حتی بعد از مدت‌ها روشن‌ بودن هیچ تغییری در دمای آب داخل دستگاه به‌وجود نمی‌آید. این قطعات در واقع با تبدیل انرژی الکتریکی به گرما وظیفه خود را انجام می‌دهند. المنت‌ها معمولاً زمانی آسیب می‌بینند که از طول عمر دستگاه زمان زیادی گذشته و بیش‌ازاندازه از آن استفاده کرده باشید. خرابی اتصالات، عدم استفاده از محافظ برق استاندارد، نیم‌سوز‌ شدن برد و خرابی دکمه روشن و خاموش همه می‌توانند از جمله مهمترین دلایل برای آسیب‌دیدگی المنت چای ساز باشند. اگر المنت چای ساز شما آسیب دیده است، خوشبختانه مجموعه آی پی امداد خدمات تعویض آن را بر عهده می‌گیرد. این خدمات شامل حال انواع برند‌های مختلف نیز می‌شوند، بنابراین با خیال راحت با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و خدمات تعویض المنت چای ساز را بر عهده آنها بگذارید.

تعویض المنت چای ساز برقی

تعمیر کلید چای ساز

کلید‌های چای ساز جزء قطعات مهمی هستند که اگر از کار بیفتند، امکان فرمان‌ دادن به دستگاه وجود ندارد. شما به‌واسطه کلید‌ها می‌توانید دستور قطعی، وصلی یا تنظیم درجه را انجام دهید. حالا فرض کنید که دیگر کار نکنند، بنابراین حتی امکان روشن‌کردن دستگاه را نخواهید داشت. زمانی که کلید‌های چای ساز خراب می‌شوند، دستگاه روشن نمی‌شود یا اصلاً متوقف نخواهد شد، یعنی در حین کار هر چه دکمه قطعی را فشار می‌دهید، کار نمی‌کند.

دلایل خرابی کلید چای ساز می‌تواند به‌دلیل فشردن مداوم آنها و ایجاد فاصله بین پلاتین‌ها باشد. پلاتین‌ها در سمت داخلی بدنه قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید با انجام برخی کار‌ها مشکل به‌وجودآمده را از طریق این قطعات برطرف کنید. کافیست قطعات را باز کرده تا به پلاتین‌ها دسترسی داشته باشید. حالا اگر نوک آنها خال زده بود، به‌واسطه سمباده باید تمیزکاری شوند. در صورت ایجاد فاصله بین پلاتین‌ها نیز کافیست پایه آنها را خم کرده و فاصله را از بین ببرید. اگر نمی‌توانید این کار را به درستی انجام دهید، با کارشناس‌های آی پی امداد تماس بگیرید تا به‌صورت حرفه‌ای تعمیر کلید چای ساز انجام شود.

تعویض سنسور دمای چای ساز

سنسور دمای چای سازی که به آن NTC می‌گویند، فرمان قطعی را در زمان به جوش رسیدن آب به برد ارسال می‌کند. در صورتی که سنسور دما آسیبی ببیند، متاسفانه دستگاه همچنان به کارکرد خود ادامه می‌دهد و این اتفاق احتمال خرابی سایر قطعات چای ساز را افزایش می‌دهد. 2 نشانه مهم برای خرابی سنسور دمای چای ساز وجود دارد. در صورتی که دستگاه روشن نشود یا بعد از روشن‌ شدن دستور قطعی چای ساز را صادر نکند و دستگاه همچنان به کار خود ادامه دهد، یعنی این قطعه آسیب دیده و باید تعویض شود.

تعویض سنسور دمای چای ساز

دلایل مختلفی می‌توانند باعث آسیب‌دیدگی سنسور دمای چای ساز شوند. آسیب فیزیکی، مشکلات سیم‌کشی، فرسودگی و قرار گرفتن در معرض گرما همه می‌توانند از جمله دلایل مهم برای آسیب‌دیدگی این قطعه باشند. سنسور دمای چای ساز را در نزدیکی المنت‌ها نصب می‌کنند، در واقع جایگاه آن در کف دستگاه است. اگر با مشکل در این قطعه‌ها روبرو شدید، توصیه می‌کنیم که با کارشناس‌های آی پی امداد تماس بگیرید تا به‌صورت حرفه‌ای تعمیر سنسور دمای چای ساز انجام شود.

تعمیر برد چای ساز

برد چای ساز در حکم مغز دستگاه بوده و سایر قطعات الکتریکی روی آن نصب‌ شده‌اند. برد وسیله ایجاد ارتباط بین اجزای مختلف دستگاه را بر عهده دارد و اگر آسیب ببیند، در واقع ارتباط اجزاء با یکدیگر از بین می‌رود و دیگر نمی‌توان از دستگاه استفاده کرد. از جمله نشانه‌های خرابی برد دستگاه می‌تواند به کار نکردن چای ساز اشاره کرد. مهمترین دلیلی که برد به‌واسطه آن آسیب می‌بیند نیز استفاده طولانی مدت از دستگاه است. برد قطعه‌ای حساس است و نباید تعمیر آن توسط خودتان در منزل انجام شود. شما باید تعمیر آی سی برد چای ساز و سایر اجزای آن را در اختیار کارشناسی حرفه‌ای بگذارید تا با تجهیزات کامل آن را عیب‌یابی کرده و سپس برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کند. در این زمینه می‌توانید روی خدمات مجموعه آی پی امداد حساب باز کنید.

تعمیر برد چای ساز

تعمیر ترموستات چای ساز

ترموستات یکی از اصلی‌ترین قطعات استفاده‌ شده در چایساز‌ها است که برای کنترل دما استفاده می‌شود. در واقع این قطعه جلوی به جوش‌ آمدن بیش‌ازاندازه آب را می‌گیرد و به‌محض اینکه آب به نقطه جوش رسید، کارکرد چای ساز را متوقف می‌کند. المنت گرما را به بازوی ترموستات انتقال می‌دهد و بازوی ترموستات به‌صورت منبسط‌ شده به‌سمت بالا می‌رود. با بالا رفتن ترموستات، پلاتین‌های اتصالی جریان المنت از هم جدا می‌شوند و کارکرد دستگاه متوقف خواهد شد. از جمله نشانه‌های خرابی ترموستات چای ساز می‌توان به کارکرد مداوم دستگاه اشاره کرد.

تعمیر ترموستات چای ساز

در واقع وقتی که این قطعه آسیب می‌بیند، فرمان قطعی به دستگاه صادر نمی‌شود، بنابراین همچنان آب داخل آن می‌جوشد. این مشکل می‌تواند به سایر قطعات آسیب برساند و خسارت‌های بیشتری به بار بیاورد. از این رو توصیه می‌کنیم که حتماً در سریعترین زمان برای تعمیر ترموستات اقدام کنید. دلایلی که باعث آسیب‌ دیدن ترموستات می‌شوند، شامل استفاده طولانی‌مدت یا برخورد ضربه با این قطعه هستند. آمپر کشیدن دستگاه را نیز می‌توان جزء مهمترین دلایل آسیب دیدگی ترموستات دانست. کارشناسان آی پی امداد پس از دسترسی به این قطعه ابتدا بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند، سپس در صورت نیاز آن را تعمیر و در غیر این صورت تعویض خواهند کرد.

تعمیر پلاتین چای ساز

پلاتین‌ها یکی از قطعات مرتبط به کلید‌ها هستند که در صورتی که بین آنها فاصله‌ای به‌وجود بیاید یا آسیبی ببینند، کارکرد کلید‌ها با اختلال روبرو می‌شود. در واقع این قطعات وظیفه قطع و وصل‌کردن جریان در کلید‌ها را بر عهده دارند و از چند قسمت ثابت و متحرک ساخته می‌شوند. اگر کارکرد کلید‌ها با اختلال روبرو شد، شما می‌توانید با تمیز‌ کردن پلاتین‌ها یا تنظیم فاصله آنها مشکل به‌وجودآمده را برطرف کنید. در این صورت باید قطعات چای ساز را باز کرده تا به پلاتین‌ها دسترسی داشته باشید. حالا به‌واسطه سمباده خال روی نوک آنها را از بین ببرید. در صورتی که بین پلاتین‌ها فاصله افتاده بود نیز با خم‌کردن پایه‌ها و تنظیم فاصله مشکل را از بین ببرید. کار با پلاتین‌ها کمی سخت است. از آنجایی که جزء قطعات داخلی هستند، شاید با باز کردن دستگاه در مونتاژ دوباره قطعات با مشکلاتی روبرو شوید. برای همین توصیه می‌کنیم که با کارشناس حرفه‌ای آی پی امداد تماس بگیرید تا این مشکل را برایتان برطرف کند.

تعمیر شیشه چای ساز

شیشه چای ساز یکی از قطعات مهمی است که در این وسیله به‌عنوان محفظه دمنوش استفاده می‌شود. تولیدکنندگان باید این جنس این شیشه را از نوع نشکن انتخاب کنند تا در برابر حرارت و ضربه‌های احتمالی مقاومت خود را حفظ کند. هر چند این شیشه‌ها به‌خوبی دوام دارند، اما در صورت استفاده نادرست آسیب می‌بینند. در صورت آسیب دیدگی نیز متاسفانه راهی برای تعمیر آنها وجود ندارد. نشانه‌های شکستگی شیشه چای ساز مشخص هستند. زمانی که روی بدنه محصول ترک‌خوردگی یا شکستگی دیدید، یعنی اینکه شیشه آسیب دیده و باید تعویض شود. در برخی موارد آب از داخل محفظه قوری نشتی می‌کند که در این صورت نیز یعنی قسمتی از شیشه آسیب دیده است.

دلایل مختلفی برای آسیب دیدگی شیشه چای ساز وجود دارد؛ مثلاً اگر شیشه را در نزدیکی حرارت مستقیم بگذارید، بعد از مدتی آسیب می‌بیند. همچنین اگر ضربه‌ای محکم به شیشه وارد شود یا قوری از دستتان بیفتد نیز احتمال شکستگی آن بالا می‌رود. شما باید همواره قوری را در محفظه مخصوص خود نگه دارید تا مطمئن شوید هیچ آسیبی آن را تهدید نمی‌کند. برای تعویض شیشه چای ساز توصیه ما درخواست خدمات از مرکز تعمیرات آی پی امداد است که به‌صورت تخصصی خدمات تعویض شیشه اغلب برند‌ها را انجام می‌دهد.

تعمیر درب چای ساز و کتری برقی

درب چای ساز در قسمت بالای محفظه قرار می‌گیرد. درب را برای قوری و کتری به‌صورت جداگانه تعبیه می‌کنند. درب در واقع نقش درپوشی را بازی می‌کند که جلوی هدررفت گرمای آب، ورود گرد و غبار، زباله و … به آب و بیرون ریختن آب را می‌گیرد. از جمله نشانه‌های خرابی درب دستگاه این است که هر چه آن را در جایگاه مخصوص خود قرار می‌دهید، نمی‌ایستد یا کاملاً از بدنه جدا می‌شود. در بسیاری از مواقع دلیل خراب‌ شدن درب چای ساز می‌تواند به‌واسطه آسیب دیدگی ضامن آن باشد که حالت منعطف خود را از دست می‌دهد. در این زمان باید ضامن را تعویض کنید. برای تعمیر درب چای ساز توصیه می‌کنیم که با کارشناسان آی پی امداد در ارتباط باشید. آنها تمام اقدامات لازم را انجام می‌دهند تا درب را تعمیر کرده و مشکلات به‌وجودآمده را از بین ببرند.

تعمیر چراغ چای ساز

چراغ چای ساز بیانگر کارکرد مطلوب دستگاه است. وقتی که چراغ روشن می‌شود، یعنی دستگاه کار می‌کند. اما گاهی اوقات شاید دستگاه را روشن کرده و از آن استفاده کنید، اما چراغ روشن نشود. در این صورت یعنی چراغ آسیب دیده و باید تعمیر یا تعویض شود. خرابی چراغ چای ساز می‌تواند به‌دلیل سوختگی آن باشد. در این صورت تنها راهی که پیش رو دارید، تعویض چراغ خواهد بود. در صورت آسیب دیدگی سیم‌کشی‌ها و اتصالات نیز احتمال خرابی چراغ وجود دارد که در این صورت تکنسین متخصص آی پی امداد مشکلات اتصالات را برطرف می‌کند تا دوباره چراغ روشن شود. چنانچه در صفحه چای ساز اتصالی به‌وجود بیاید، در این صورت چراغ از کار می‌افتد. شما برای رفع مشکل چراغ چای ساز می‌توانید یک بار با استفاده از دکمه ریست، برد را ریست کنید. در صورتی که بازنشانی فایده‌ای نداشت، با مجموعه آی پی امداد تماس بگیرید تا به‌صورت تخصصی‌تری مشکل به‌وجودآمده را بررسی کرده و آن را برایتان رفع کنند.

تعویض واشر آب‌بندی چای ساز

واشر آب‌بندی چای ساز یکی از قطعات مهمی است که در صورت آسیب دیدگی می‌تواند باعث نشتی دستگاه شود. برای اینکه جلوی مشکلات پس از خرابی این قطعه را بگیرید، تنها راهی که پیش‌رو دارید، درخواست کمک از کارشناس متخصص در آی پی امداد خواهد بود. تکنسین‌های این مرکز می توانند واشر چای ساز شما را با یک واشر نو و باکیفیت تعویض کنند.

تعمیر سیم کشی چای ساز و کتری برقی

سیم‌کشی چای ساز باعث برقراری جریان الکتریکی در آن می‌شود. در واقع تمام انرژی مورد نیاز دستگاه به‌واسطه سیم‌کشی تامین‌ شده و اگر سیم‌ها معیوب شوند یا آسیبی ببیند، دستگاه کار نمی‌کند. در صورت معیوب‌ شدن سیم توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان از دستگاه استفاده نکنید، چون احتمال برق‌گرفتگی نیز وجود دارد. از آنجا که سیم‌کشی دستگاه ارتباط مستقیمی با جریان برق دارد، باید فقط توسط نیروی متخصص تعمیر یا تعویض شود.  اگر نشانه‌هایی از پارگی یا سوختگی را بر روی سیم دیدید، بدون اینکه بخواهید دوباره دستگاه را به برق بزنید، سریعاً برا رفع مشکل با متخصصان آی پی امداد تماس بگیرید. دلایل خرابی سیم‌ها مشخص هستند. در بسیاری از موارد سیم دچار سوختگی، پارگی یا آسیب دیدگی می‌شود و برای همین دستگاه دیگر مثل گذشته کار نمی‌کند. برای تعمیر سیم‌کشی چای ساز کارشناس‌های آی پی امداد در خدمت شما هستند.

تعمیر سیم کشی چای ساز و کتری برقی

تعمیر دسته چای ساز

دسته چای ساز در واقع همان دستگیره‌ای است که به کتری و قوری متصل می‌شود. معمولاً دسته‌ای که بر روی بدنه کتری تعبیه می‌کنند، یک کلید روشن و خاموش دارد که به‌واسطه آن می‌توانید عملکرد دستگاه را کنترل کنید. در صورت خرابی دسته کتری کلید آن به‌خوبی کار نمی‌کند یا دسته از بدنه جدا می‌شود. در قوری نیز احتمال جدا‌ شدن دسته از محفظه وجود دارد. در صورتی که دسته چای ساز آسیب ببیند، کارشناس‌ها می‌توانند طی اقداماتی آن را دوباره به‌ جایگاه اصلی خود متصل کنند. اما اگر دسته دچار مشکلات جدی‌تری شود، باید حتماً اقدام به تعویض آن کنید که این کار از عهده کارشناسان آی پی امداد به‌خوبی بر می‌آید.

رسوب زدایی چای ساز

جرم و رسوب یکی از عوامل مؤثر در بدطعم‌شدن چای و دمنوش هستند. زمانی که بیش‌ازاندازه از کتری چای ساز استفاده می‌کنید، جرم می‌گیرد و جرم‌ها روی طعم آب تاثیر می‌گذارد. رسوب‌های به‌وجودآمده روی بدنه کتری چای ساز به‌دلیل وجود کربنات کلسیم در آب شهری است. در واقع این آب‌ها املاح معدنی دارند که بعد از ورود به محفظه کتری به‌مرور زمان باعث ایجاد رسوب می‌شوند. شما به راحتی با استفاده از برخی تکنیک‌ها می‌توانید رسوب‌های محفظه چای ساز را از بین ببرید. یکی از بهترین روش‌ها استفاده از سرکه است. برای این رسوب‌زدایی طبق این مراحل پیش بروید:

  1. بیشتر حجم چای ساز را با آب و دو پنجم آن را با سرکه پر کنید.
  2. کتری را روی صفحه گرم نگهدارنده بگذارید و دکمه آن را فشار دهید.
  3. اجازه دهید که آب کتری به جوش بیاید.
  4. بعد از به جوش رسیدن آب درب کتری را باز نکنید، بلکه بگذارید حدود 40 دقیقه درب آن بسته بماند.
  5. حالا درب کتری را باز کرده و آب آن را بیرون بریزد.
  6. یک اسکاج نرم بردارید و تمام رسوب‌های روی بدنه را پاک کنید.

اگر رسوب‌ها به مدت طولانی روی بدنه کتری مانده‌اند و مشکلاتی برایتان به‌وجود آورده‌اند، برای جرم گیری چای ساز خود می‌توانید با کارشناس‌های آی پی امداد تماس بگیرید تا تمام این مشکلات را برایتان برطرف کنند.

مرکز تعمیرات چای ساز در تهران

هر کجای استان تهران که ساکن باشید، در کمترین زمان مشکل دستگاه شما برطرف می شود. کلیه شهروندان مناطق 24 گانه استان تهران می توانند از سه روش زیر از خدمات آی پی امداد جهت تعمیرات چایساز بهره مند شوند:

  1. درخواست خدمات تعمیرکار در محل
  2. استفاده از خدمات پیک آی پی امداد و مراجعه حضوری در محل شما و تحویل دستگاه با رسید کتبی و رعایت نکات ایمنی
  3. مراجعه حضوری به کارگاه مجهز آی پی امداد با پارکینگ اختصاصی

تعمیر چایساز در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با بهترین کیفیت و توسط تعمیرکاران مجرب آی پی امداد انجام می شود. برای استفاده از خدمات تعمیرات چای ساز در تهران می توانید با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل نمایید.

تعمیر چایساز در محل

استفاده از خدمات تعمیر چای ساز در محل برای بسیاری از افراد موضوع مهمی است. این روزها ممکن است بسیاری از مصرف کنندگان زمان کافی برای انتقال دستگاه معیوب خود به نمایندگی را نداشته باشد. از این رو آی پی امداد خدمات تعمیر چایساز در منزل یا محل کار را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در ادامه قصد داریم که به صورت کامل مزایای این خدمات را مورد بررسی قرار دهیم:

  • دیگر نیازی به جابه جایی چای ساز به تعمیرگاه ندارید، در نتیجه احتمال اینکه دستگاهتان آسیب بیشتری ببیند، کمتر می شود.
  • دومین مزیت این است که شما خودتان می توانید فرآیند تعمیر را مشاهده کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.
  • مزیت سوم نیز این است که شما با این کار زمان و هزینه تعمیرات چایساز را به شدت کاهش می دهید.

تعمیر چایساز در محل

همچنین لازم به ذکر است در مواردی که تعمیر چایساز در محل امکان‌ پذیر نباشد، دستگاه با رعایت کامل نکات ایمنی توسط پیک مخصوص آی پی امداد به کارگاه منتقل شده و پس از تعمیر و تست سلامت، مجددا به شما عودت داده خواهد شد.

استفاده از خدمات تعمیرات چای ساز در آی پی امداد چه مزایایی دارد؟

آی پی امداد با ارائه باکیفیت ترین خدمات، تعمیرات تخصصی چای سازهای قدیمی و جدید را به شما مصرف کنندگان عزیز ارائه می دهد. این مجموعه با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر چای ساز، همواره جلب رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است. با استفاده از خدمات آی پی امداد از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • استفاده از خدمات تکنسین های مجرب و ماهر
  • بهره مندی از قطعات یدکی اورجینال و باکیفیت
  • ارائه فاکتور رسمی هزینه های تعمیر
  • ارائه گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه
  • ایجاد پنل کاربری اختصاصی برای مشتریان
  • ارائه خدمات تعمیر چای ساز در محل
  • پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته کارشناسان از طریق پنل کاربری
  • امکان برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی، ثبت شکایات و ارائه پیشنهادات در پنل کاربری

عیب یابی مشکلات چای ساز و کتری برقی

امروزه چای ساز به دلیل آماده شدن سریع آب جوش، به یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی تبدیل شده است. این دستگاه نیز مانند سایر لوازم خانگی ممکن است به مرور زمان یا استفاده نادرست دچار نقص شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیرکار آی پی امداد برای رفع بسیاری از مشکلات رایج چای ساز راه حل های زیر را ارائه کرده است که با کمک این راهکارها کاربران می توانند از علت بروز هرگونه مشکل در دستگاه خود اطلاع پیدا نمایند. همچنین در صورت جدی بودن مشکل دستگاه، تکنسین متخصص آی پی امداد می تواند چای ساز را با بهترین کیفیت ممکن در محل مورد نظر مشتری و یا در کارگاه این مجموعه تعمیر کند.

روشن نشدن چای ساز

  • یکی از مهم ترین عواملی که باعث روشن نشدن چای ساز می شود، وجود اشکال در پریز برق، دوشاخه و سیم دستگاه است که حتما باید بررسی شود.
  • قوری و کتری ممکن است در جای درست خود نباشند، بنابراین باید محل قرارگیری آنها را بررسی کنید.
  • اگر کلید کتری برقی آسیب دیده است، باید آنها را بررسی کرده و در صورت لزوم تعویض کنید.
  • خرابی برد چای ساز نیز می تواند علت روشن نشدن چای ساز باشد که برای تعمیر آن نیاز به کمک تعمیرکار چای ساز می باشد.

روشن نشدن چای ساز

جوش نیامدن آب در چای ساز

  • یکی از مهمترین قطعات چای ساز المنت است که در صورت خرابی این قطعه آب داخل دستگاه داغ نمی شود.
  • اگر مشکل جوش نیاوردن چای ساز مربوط به المنت دستگاه باشد، با تعمیر یا تعویض این قطعه مشکل برطرف می شود.
  • مطمئن شوید که چای ساز برای جوشاندن آب تنظیم شده است و فقط آن را گرم نمی کند.
  • اگر چای ساز برای مدت طولانی بدون رسوب زدایی استفاده شده باشد، تجمع مواد معدنی بر روی المنت حرارتی، از گرم شدن آب تا نقطه جوش جلوگیری می کند.
  • چنانچه ترموستات چای ساز به درستی کار نکند، ممکن است نتواند دما را به درستی تنظیم نکرده و از رسیدن آب به نقطه جوش جلوگیری کند.

کار کردن مداوم چای ساز

  • ممکن است ترموستات موجود در چای ساز به درستی کار نکرده و باعث شود که آب را بیشتر از دمای مورد نظر گرم کند.
  • اگر المنت حرارتی موجود در چای ساز به درستی خاموش نشود، باعث می شود که آب حتی پس از رسیدن به دمای مطلوب، به گرم کردن ادامه دهد.
  • ممکن است چای ساز طبق برنامه کار کند، اما کاربر آن را به درستی تنظیم نکرده باشد.
  • به عنوان مثال، ممکن است به طور تصادفی آن را طوری تنظیم کرده باشید که به جای تنظیم تایمر یا خاموش کردن دستی، به گرم کردن آب ادامه دهد.
  • ممکن است در کلید قطع کن چای ساز، مدار الکتریکی یا سیم کشی دستگاه مشکلی وجود داشته باشد که باعث قطع نکردن چایساز خواهد شد.

کار کردن مداوم چای ساز

پریدن فیوز برق با روشن کردن چای ساز

  • سیم کشی در مدار الکتریکی ممکن است آسیب دیده یا فرسوده شده و باعث مقاومت و افزایش مقدار جریان الکتریکی مورد نیاز برای کارکرد چای ساز شود.
  • اگر زمانی که چای ساز روشن است، سایر وسایل از قبل روی همان جریان کار کنند، می تواند باعث اضافه بار الکتریکی و پرسیدن فیوز شود.
  • چنانچه دستگاه چای‌ ساز ایرادی داشته باشد، مانند معیوب بودن المنت، می‌تواند باعث اضافه بار الکتریکی در هنگام روشن شدن چای‌ ساز شود.

زود قطع کردن چایساز قبل از به جوش آوردن آب

  • تنظیم دمای آب و روشن نگه داشتن دستگاه به عهده قسمت سنسور می باشد.
  • دلیل اصلی این مشکل مربوط به خرابی سنسور دمای دستگاه است که باید تعویض شود.
  • ضعیف بودن الکتریسیته نیز می تواند باعث توقف چای ساز شود که باید بررسی شود.

زود قطع کردن چایساز قبل از به جوش آوردن آب

صدا دادن چای ساز

  • المنت حرارتی موجود در چای ساز، آب را گرم می کند و در حین انجام این کار می تواند صداهایی نظیر ترق ترق ایجاد کند. این طبیعی است و جای نگرانی نمی باشد.
  • وقتی آب به نقطه جوش می رسد، می تواند صدای حباب ایجاد کند. این صدا نیز طبیعی است و نشان می دهد که چای ساز به درستی کار می کند.
  • اگر مواد معدنی روی المنت تجمع پیدا کند، می تواند صدای خش خش یا خس خس را در هنگام جوشیدن آب ایجاد کند. این صدا نشان می دهد که چای ساز باید رسوب زدایی شود.
  • با گذشت زمان، قطعاتی از دستگاه می‌ تواند شل یا فرسوده شود و باعث صدا دادن چای ساز گردد.
  • اگر چای ساز صداهای غیرمعمول یا بلندی تولید می کند، ممکن است نشانه ای از نقص در عملکرد دستگاه باشد، مانند المنت یا ترموستات معیوب.

بوی سوختگی چای ساز

از جمله مهمترین عواملی که باعث ایجاد بوی سوختگی در چای ساز می‌شوند، عبارتند از:

  • استفاده زیاد از دستگاه
  • عدم رعایت نکات نگهداری
  • عدم استفاده از محافظ برق استاندارد
  • نیم‌سوز شدن برد
  • خراب‌شدن دکمه روشن و خاموش چای ساز
  • خرابی اتصالات

شما می‌توانید این مشکلات را به راحتی با کمک متخصص‌های آی پی امداد برطرف کنید.

طعم بد چای در چای ساز

  • اگر چای ساز پس از آخرین استفاده به طور کامل تمیز نشده و مواد شوینده باقی مانده باشد، طعم بدی در چای ایجاد می شود.
  • چنانچه چای ساز به طور منظم رسوب زدایی نشده باشد، تجمع مواد معدنی می تواند طعم چای را تحت تاثیر قرار دهد.
  • در صورتی که از برگ های چای کهنه یا قدیمی استفاده شود، چای می تواند طعم ناخوشایندی داشته باشد.
  • طعم بد چای در چای ساز می تواند تحت تاثیر کیفیت آب مصرفی قرار داشته باشد. اگر آب بی کیفیت باشد، می تواند طعم ناخوشایندی به چای بدهد. استفاده از آب تصفیه شده می تواند طعم را بهتر کند.
  • خرابی المنت حرارتی یا ترموستات می تواند باعث دم کشیدن چای در دمای نامناسب و در نتیجه طعم بد شود.

کار نکردن صفحه نمایش لمسی چای ساز

  • اگر آب وارد صفحه نمایش لمسی شود، می تواند باعث اختلال در عملکرد صفحه نمایش گردد. اگر درب چای ساز به درستی بسته نشده و یا در معرض آب یا رطوبت قرار گرفته باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد.
  • چنانچه کثیفی یا آلودگی روی صفحه لمسی وجود داشته باشد، می تواند از کارکرد آن جلوگیری کند. سعی کنید صفحه لمسی را با یک پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید.
  • در صورتی که مشکلات نرم افزاری در چای ساز وجود داشته باشد، می تواند باعث اختلال در عملکرد صفحه نمایش لمسی شود. سعی کنید چای ساز را به تنظیمات پیش فرض خود بازگردانید یا در صورت امکان نرم افزار را به روز کنید.
  • اگر چای ساز ضربه خورده و یا از نظر فیزیکی آسیب دیده باشد، صفحه نمایش لمسی کار نخواهد کرد. در این صورت ممکن است نیاز به تعویض صفحه نمایش لمسی باشد.
  • در نهایت وجود مشکلات الکتریکی در چای ساز، می تواند باعث خرابی صفحه نمایش لمسی شود. منبع تغذیه و سیم کشی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کنند.

روشن نشدن چراغ چای ساز

اگر چراغ چای ساز روشن نشد، این دلایل می‌توانند مهمترین عامل بروز این مشکل باشند:

  • قرار نگرفتن صحیح کتری و قوری در جای خود
  • ایراد در برد الکترونیکی
  • خرابی ترموستات چای ساز
  • معیوب‌بودن ترمینال‌های چای ساز
  • مشکل در پریز برق
  • ایراد در دوشاخه و کابل چای ساز
  • خرابی کلید پاور دستگاه

دلیل روشن‌ نشدن چراغ چای ساز هر چه که باشد، توصیه می‌کنیم که شما خود برای تعمیر آن اقدام نکنید، چون مهارت کافی در زمینه تعمیرات ندارید. کارشناس‌های آی پی امداد این کار را با دقت و مهارت کافی برایتان انجام می‌دهند.

کار نکردن دکمه روشن و خاموش چایساز

  • ممکن است چای ساز برق را از پریز دریافت نکند، یا ممکن است مشکل سیم کشی مانع از عملکرد صحیح دکمه روشن/خاموش شود.
  • دکمه روشن/خاموش ممکن است از نظر فیزیکی آسیب دیده باشد یا گیر کرده باشد و از عملکرد صحیح آن جلوگیری کند.
  • ممکن است مشکلات نرم افزاری در چای ساز وجود داشته باشد که از عملکرد صحیح دکمه روشن/خاموش جلوگیری می کند.
  • سعی کنید چای ساز را به تنظیمات پیش فرض خود بازگردانید یا در صورت امکان نرم افزار را به روز کنید.
  • خود دکمه روشن/خاموش ممکن است معیوب یا آسیب دیده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.

کار نکردن دکمه روشن و خاموش چایساز

دم نکشیدن چای در چای ساز

  • اگر سطح آب خیلی کم باشد، چای به درستی دم نمی کشد. سطح آب مخزن چای ساز را بررسی کنید و در صورت لزوم آب بیشتری به آن اضافه کنید.
  • چنانچه فیلتر با تفاله های چای یا مواد دیگر مسدود شده باشد، می تواند باعث دم نکشیدن چای در چای ساز شود. فیلتر را تمیز کنید.
  • اگر دمای آب خیلی کم یا خیلی زیاد باشد، می تواند بر روند دم کردن چای تاثیر بگذارد. تنظیمات دما را در چای ساز بررسی کنید و در صورت نیاز آن را مجددا تنظیم کنید.
  • اگر با بررسی موارد بالا، همچنان چای به درستی دم نمی کشد، خود چای ساز مشکل دارد. در این صورت ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

قطع و وصل‌شدن چای ساز

مهمترین عواملی که باعث قطع و وصل‌ شدن چای ساز می‌شوند، عبارت هستند از:

  • اتصال برق نامناسب
  • معیوب‌ بودن ترموستات
  • گرمای بیش‌از‌حد
  • اشکال در مدار‌های داخلی
  • مشکل در المنت حرارتی
  • رسوب‌گذاری در داخل دستگاه
  • خرابی دکمه‌ها یا کنترل‌ها

شما برای اینکه این مشکلات را برطرف کنید، باید از یک نیروی متخصص و کاربلد کمک بگیرید که در این زمینه متخصصان آی پی امداد به شما کمک می‌کنند.

نشتی آب از چای ساز

  • اگر قسمتی از قطعات چای ساز شل یا آسیب دیده باشد، می تواند باعث نشت آب شود. تمام قسمت های چای ساز از جمله درب، دهانه و مخزن آب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی محکم شده اند و آسیبی ندیده اند.
  • چنانچه مخزن آب بیش از حد پر شود، می تواند باعث نشت آب به بیرون گردد. مطمئن شوید که مخزن را به میزان مناسب پر می کنید.
  • در صورتی که فیلتر مسدود شده باشد، موجب نشت آب از چای ساز خواهد شد. فیلتر را تمیز کنید یا در صورت لزوم آن را تعویض نمایید.
  • اگر مخزن آب ترک خورده یا آسیب دیده باشد، می تواند باعث نشت آب به بیرون شود. مخزن آب را بررسی نموده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • نوعی واشر حلقه لاستیکی وجود دارد که درب چای ساز را به مخزن آب می بندد. اگر واشر به درستی نصب نشود، می تواند باعث نشت آب گردد. اطمینان حاصل کنید که واشر به درستی در جای خود قرار گرفته و آسیبی ندیده است.

تجمع چربی روی آب چای ساز

اگر روی آب چای ساز چربی دیدید، در مرحله اول نباید به هیچ عنوان از آن آب استفاده کنید. در مرحله دوم باید با شناسایی دلیل جلوی بروز این مشکل را بگیرید. اما دلایل ایجاد چربی روی آب چای ساز چه هستند؟

  • تجمع رسوبات آب سخت
  • عدم تمیز‌کردن منظم
  • ریختن آب گرم در کتری
  • استفاده از المنت
  • روغن برگ‌های چای
  • استفاده از چای معطر

کارشناس‌های آی پی امداد برای رفع هر یک از این دلایل و مشکلات در کنار شما هستند تا دوباره مثل روز اول از دستگاه استفاده کنید.

کدر‌شدن آب در چای ساز

کدر شدن آب در چای ساز یکی از متداول‌ترین مشکلاتی است که اغلب استفاده‌کننده‌های این دستگاه با آن روبرو هستند. قطعاً شما هم دوست ندارید که چای خود را با آب جوش کدرشده تهیه کنید، برای همین پیشنهاد می‌دهیم که ابتدا دلیل کدرشدن را بررسی کرده و سپس با راهکار مناسب مشکل را از بین ببرید.

  • سخت‌بودن آب و عدم رسوب زدایی دستگاه می‌توانند مهمترین دلایل کدر‌شدن آب باشند.
  • برای اینکه این مشکل برطرف شود، از آب تصفیه‌ شده استفاده کرده و در بازه‌های زمانی کوتاه چای ساز را رسوب‌زدایی کنید.
  • اگر رسوب‌ها آسیب زیادی به بدنه دستگاه وارد کرده بودند، حالا نوبت درخواست کمک از کارشناسان آی پی امداد خواهد بود.

خاموش شدن چای ساز

اگر چای ساز شما خاموش می‌شود، بنا به این دلایل است:

  • فعال‌ بودن دکمه تایمر
  • خراب‌ شدن برد
  • خرابی آهنربای زیرین کتری چای ساز
  • خراب‌ شدن دوشاخه برق

رفع مشکلات به‌وجود آمده تخصصی هستند، برای همین تعمیرات را بر عهده نیرو‌های متخصص آی پی امداد بگذارید.

سوالات متداول تعمیرات چایی ساز

قبل از تعمیر چای ساز، شاید سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده باشد. در این بخش به بررسی سوالات مهم میپردازیم.

هزینه تعمیر چای ساز در مجموعه آی پی امداد براساس تعرفه اتحادیه تعیین شده و با توجه به مدل و نوع خرابی دستگاه متغیر می باشد.

برای تعمیر چای ساز در آی پی امداد میتوانید از خدمات در محل توسط تعمیرکار، درخواست پیک مجموعه در محل شما و یا مراجعه حضوری به کارگاه مجهز آی پی امداد همراه با پارکینگ اختصاصی استفاده نمایید.

برای تعمیر چایی ساز در آی پی امداد، متناسب با برند دستگاه شما از با کیفیت ترین قطعات موجود در بازار استفاده میشود.

بعد از پایان خدمات، گارانتی 90 الی 365 روزه به شما تقدیم میشود و میتوانید مدت زمان گارانتی تعمیر را در پنل کاربری خود مشاهده نمایید.

جهت تعمیرات چای ساز در تهران با شماره تلفن 02158941 تماس حاصل نمایید یا به ثبت درخواست آنلاین خدمات در سایت آی پی امداد بپردازید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مینا علیزاده 19 دی 1402

    سلام خسته نباشید چایساز من مارک کاراچا هست متاسفانه المنت دستگاه سوخته و آب رو جوش نمیاره.شما المنت این مدل رو دارین.کتری شیشه ای هست .

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 دی 1402

      درود، امکان تعمیر یا تعویض المنت دستگاه وجود نداشته و می توانید از المنت کف خواب استفاده کنید.

      پاسخ دادن
  • سما 13 آذر 1402

    سلام چایساز مایر مدل روی همی دارم ولی بعد از جوش اوردن آب، زمانی که روی گرم کن میره خیلی کم جوش میخوره و روی چای حالت چربی میگیره که احساس میکنم قدرت گرم کن کمه، میشه قدرت گرم نگه دارنده رو تعویض کرد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 14 آذر 1402

      درود، درود، خیر امکان تغییر قدرت گرم نگهدارنده وجود ندارد.

      پاسخ دادن
    • نویان 14 اردیبهشت 1403

      سلام چای ساز مارک جنرال پلاس هست وقتی میخوای روشن کنی چراغ روشن نمیکنه و داغ نمیشه

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 15 اردیبهشت 1403

        درود، لازم است برد الکترونیکی، المنت و ترموستات کنتاکت کف چایساز را بررسی کنید.

        پاسخ دادن
  • Qazale 20 مهر 1402

    سلام وقتتون بخیر برای تعویض شیشه چایی سازم برند ژانومه هست ایا شما انجام میدین؟اگر بله ممنون میشم بگین با چه شماره ای تماس بگیرم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 مهر 1402

      درود، با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
  • محمد رضا جعفری 13 مهر 1402

    سلام وقت بخیر ترموستات ویدال کلید کتری چای ساز فوما خراب شده یکبار تعویض نمودم در ضمن دسته کتری و نشانگر آب کتری هم موجود است؟ کرج هم نمایندگی دارید؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 مهر 1402

      درود، برای تعویض کلید دستگاه خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
  • سپیده 11 مهر 1402

    سلام وقت بخیر .چایسازم برند ویولت هست استارت و میزنم چراغ آبی روشن میشه ولی آب نمیجوشه مشکل از چیه باتشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 مهر 1402

      درود، المنت و ترموستات دستگاه را بررسی کنید.

      پاسخ دادن
      • سپیده 11 مهر 1402

        خیلی ممنون بابت پاسخگویی

        پاسخ دادن
  • مریم صالحی 15 خرداد 1402

    سلام وقت بخیر چای سازم برنر هست دکمه چای ساز رو فشار دادم ک درب کتری باز شه تا اب پر کنم بعد ک درو میبستم جا نمیرفت و بسته نمیشه آیا قابل تعمیر هست خاری ک عقب و جلو میشد الان رفته داخل درب

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 خرداد 1402

      درود، خیر قابل تعمیر نیست.

      پاسخ دادن
  • احمد اشتیاق 12 خرداد 1402

    پدال مشکی رنک کائوچویی پشت کتری چایساز میدیا هرز شده و می افتد. فکر میکنم خار قسمت ورود به کتری شکسته و یا ساییده شده باشد. این قطعه کوچک را چگونه تهیه کنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 خرداد 1402

      درود، این قطعه موجود نبوده و یا به سختی امکان تهیه آن وجود دارد.

      پاسخ دادن
  • علی کریمی 20 تیر 1401

    سلام وقتتون بخیر چایساز پاسا دارم دسته ودرب قوری که از جنس پلاستیک هست فرسوده شده میخواستم بدونم قابل تعویض هست یا نه؟واینکه اگه هست آدرس یا تلفن جایی که انجام میدن و ممنون میشم بفرستید با تشکر

    پاسخ دادن
    • sheyda 28 اسفند 1401

      سلام وقت بخیر.من سماور برقی هافنر خریدم چیزی نگذشته بود که شیرش خراب شد.اولش که چکه بعدشم که یک سره اب میده.باز و بسته ش دیگه تفاوتی نداره باید چیکار کنم شهرستان هستم.

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 28 اسفند 1401

        سلام. باید شیر سماور را تعویض کنید.

        پاسخ دادن
  • احمد بناری 18 تیر 1401

    با سلام چایی ساز من در لحظه‌ای که به برق زده میشه باید چراغ های صفحه لمسی روشن بشه ولی الان این اتفاق نمی افتد. ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 18 تیر 1401

      برد الکترونیکی زیر کفی مشکل دارد.

      پاسخ دادن
      • ahmad.bonari63@gmail.com 20 تیر 1401

        ممنون بابت راهنمایی شما

        پاسخ دادن
1 2