تعمیر چای ساز فلر

خدمات تعمیر چای ساز فلر در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به همراه قطعات اورجینال، گارانتی 3 الی 12 ماه و فاکتور رسمی در محل یا با مراجعه حضوری به کارگاه مجهز آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات چای ساز فلر: 120/000 الی 390/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر چای ساز فلر

چای ساز شرکت فلر یکی از محصولات پر طرفدار در ایران می باشد. همه ما به طور روزانه به یک فنجان چای خوشمزه نیاز داریم و با توجه به اینکه اکثر افراد تمایل دارند چای را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت درست کنند، استفاده از چای ساز مناسب ترین گزینه است. اما گاهی ممکن است چای ساز فلر روشن نشود، آب را گرم کند، صفحه نگهدارنده حرارت آسیب ببیند، کلید روشن/خاموش کار نکند، سیم آن اتصالی داشته باشد و یا مشکلات دیگری برای این دستگاه ایجاد شود. نگران نباشید و برای تعمیر چای ساز فلر با سه روش خدمات تعمیرات در محل، مراجعه حضوری به کارگاه و یا استفاده از سرویس پیک آی پی می توانید با شماره تلفن های 02158941  یا 02191093903 تماس بگیرید تا از خدمات ویژه این مرکز بهره مند شوید. مرکز تخصصی تعمیرات چایساز فلر آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در نقاط مختلف تهران از جمله شمال، جنوب، مرکز، شرق و همچنین غرب می باشد. کلیه خدمات این مرکز با استتفاده از تعمیرکاران مجرب، قطعات فابریک فلر و گارانتی معتبر تا 365 روز می باشد.

انواع خدمات تعمیر چای ساز فلر در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر چای ساز فلر در تهران

  1. برای تعمیر چای ساز فلر در تهران ابتدا میتوانید با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین امکان ثبت درخواست آنلاین در سایت آی پی امداد وجود دارد.

مرکز تماس آی پی امداد از ساعت 8 صبح الی 24 آماده پاسخگویی برای ارائه خدمات چای ساز فلر میباشد.

از چه روش هایی میتوان برای تعمیرات چای ساز فلر از خدمات آی پی امداد استفاده کرد؟

  1. تعمیر چای ساز در محل شما یکی از خدمات آی پی امداد میباشد. تعمیرکار این مرکز با مراجعه حضوری در محل شما به عیب یابی و رفع مشکل میپردازد.
  2. همچنین امکان مراجعه حضوری به کارگاه آی پی امداد برای تعمیر چای ساز فلر وجود دارد. برای مشاهده آدرس کارگاه از طریق منوی سایت، وارد بخش ارتباط با آی پی امداد شوید.
  3. اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارید، می توانید از خدمات پیک آی پی امداد بهره مند شوید. پیک این مرکز با رعایت نکات ایمنی، چای ساز شما را درب منزل تحویل گرفته و سپس آن را بسته بندی کرده و در باکس ضد ضربه قرار می دهد تا به کارگاه مجهز آی پی امداد منتقل شود. سپس ظرف 72 ساعت کاری بعد از تعمیرات، چای ساز فلر درب محل شما تحویل داده می شود.

نحوه ارائه خدمات تعمیر چایساز فلر در آی پی امداد

  • بعد از ثبت مشخصات درخواست تعمیر چای ساز فلر در سامانه آی پی امداد، لینک پنل کاربری به شماره شما پیامک میشود.
  • داخل پنل کاربری خود میتوانید مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه، زمان حضور تعمیرکار یا پیک در محل، زمان حاضر شدن دستگاه و تحویل آن به شما، مدت زمان گارانتی، فاکتور و ... را مشاهده نمایید.
  • همچنن امکان امتیاز دادن به خدمات تعمیرکار یا تعمیرگاه در پنل کاربری شما وجود دارد.
  • کلیه خدمات تعمیرات چایساز فلر با استفاده با تجربه ترین تعمیرکاران، تجهیزات و ابزار آلات پیشرفته و قطعات فابریک انجام میشود.
  • اگر نیاز به استفاده از پشتیبانی خدمات آی پی امداد داشتید، میتوانید با واحد های پیگیری، پشتیبانی و حتی شکایت به صورت آنلاین در ارتباط باشید.
  • در پایان خدمات، کارشناس واحد هپی کال با شما تماس خواهد گرفت و نسبت به رضایتمندی شما از تعمیر چای ساز فلر، سوالاتی پرسیده میشود و هر گونه انتقادی را سریعا پیگیری خواهیم کرد.

با استفاده از خدمات تعمیر چایساز فلر در آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر چای ساز فلر در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر چایساز فلر

همانطور که می دانید، چای سازهای فلر در مدل های مختلفی با امکانات و ویژگی های متنوع به بازار عرضه می شوند. هر مدل چای ساز دارای قطعات و مکانیزم های خاص خود بوده و به همین دلیل هزینه تعمیر آنها نیز می تواند متفاوت باشد. ایرادات چای ساز فلر را می توان به دو دسته کلی جزئی و کلی تقسیم کرد. ایرادات جزئی معمولا به سادگی و با صرف هزینه کم قابل رفع هستند. در برخی مواقع نیز برای رفع ایراد چای ساز شما نیاز به تعویض قطعه معیوب است که باعث تغییر در هزینه های نهایی خواهد شد. به طور کلی  در مجموعه آی پی امداد قبل از شروع تعمیر چای ساز فلر، هزینه نهایی به شما اطلاع داده می شود و هیچگونه هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد. همچنین کلیه هزینه ها در این مرکز براساس تعرفه اتحادیه مشخص می شود.

جدول هزینه خدمات

قطعات چای سازهزینه تعمیرات چای ساز
ترموستات120/000 الی 500/000 تومان
المنت180/000 الی 490/000 تومان
برد الکترونیکی200/000 الی 580/000 تومان
کلید روشن و خاموش80/000 الی 140/000 تومان
شیشه290/000 الی 740/000 تومان
نمایش بیشتر

 

کدام مدل ها و مشکلات چای ساز فلر در آی پی امداد تعمیر می شود؟

فرقی نمیکند که چایساز فلر شما چه مدلی باشد، تعمیرکاران آی پی امداد تمامی مدل های این برند را با استفاده از قطعات فابریک تعمیر می کنند، از جمله:

  • تعمیر انواع چای ساز فلر با ظرفیت های مختلف برای قوری، کتری و توان مصرفی
  • تعمیرات انواع چایساز سری TS، TSP، TSG در مدل های 540، 145، 320، 200، 1080، 811، 440، 113، 1036 و … فلر

برای چای ساز فلر شما امکان دارد مشکلات مختلفی به مانند موارد زیر به وجود بیاید، ما در آی پی امداد تمامی مشکلات چای ساز فلر را برطرف میکنیم تا به مانند روز اول از دستگاه خود استفاده نمایید.

  • عیب یابی و تعمیر مشکل روشن نشدن چای ساز فلر
  • گرم نشدن یا به جوش نیاوردن آب
  • کار نکردن دکمه های روی صفحه چای ساز فلر
  • روشن نشدن چای ساز فلر
  •  چربی یا رسوب گرفتن قوری یا کتری

خدمات تعمیرکار چای ساز در آی پی امداد

  • جرم گیری و رسوب زدایی چای ساز فلر
  • تعویض کلید، صفحه گرم نگهدارنده، ترموستات کنتاکت، المنت و تمامی قطعات الکترونیکی یا مکانیکی
  • تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی
  • تعویض انواع قوری های فابریک چای ساز فلر

نمایندگی چای ساز فلر در تهران

تهران شهری شلوغ است و معمولا اکثر ساکنان این شهر مشغول به کار هستند. برای این منظور جستجوی تعمیرگاه در این شهر به زمان زیادی نیاز دارد و بسیاری از کاربران فرصت لازم برای یافتن تعمیرگاه و سپردن دستگاه خود برای تعمیرات به آن را ندارند. ما در آی پی امداد تعمیرکاران سیار در سراسر شهر تهران اعم از شرق، غرب، شمال، مرکز و جنوب داریم تا در کمترین زمان ممکن خدمات تعمیر چای ساز فلر را در منزل یا محل کار شما ارائه دهند.

همچنین می توانید از خدمات پیک این مجموعه بهره مند شوید و با توجه به درخواست زمان بندی خود، پیک در محل حاضر شده و محصول شما را با شرایط ایمنی تحویل می گیرد و در بازه زمانی 72 ساعت کاری بعد از تعمیرات، صحیح و سالم به شما تحویل می دهند. اگر قصد مراجعه حضوری به کارگاه را دارید و یا در مورد تعمیرکار سوالی دارید، می توانید به آدرس شعب این مجموعه در سراسر تهران مراجعه نمایید. ما مردم تهران را درک می کنیم و سعی می کنیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات را برای تعمیرات چایساز فلر ارائه دهیم.

خدمات چای ساز فلر در محل

خدمات تعمیرات لوازم برقی به ویژه تعمیر چای ساز فلر در محل، یکی از خدماتی است که تعمیرکاران متخصص فلر در آی پی امداد با هدف جلب رضایت مشتریان انجام می دهند. در واقع شرایط بسیار مطلوبی برای صرفه جویی در زمان و هزینه ایجاد شده است تا مشتریان پس از ارسال درخواست تعمیر، نیازی به انجام کار دیگری نداشته باشند؛ زیرا کارشناسان مرکز آی پی امداد در اسرع وقت در محل حاضر می شوند و اقدامات لازم را انجام می دهند. توجه داشته باشید که خدمات در محل شامل حضور تعمیرکار یا پیک می باشد. اگر پیک به محل شما برسد، دستگاه را تحویل می گیرد و پس از تعمیر در تعمیرگاه آی پی امداد، چای ساز شما تمیز و وکیوم شده و سپس به شما تحویل داده می شود.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات چای ساز فلر در آی پی امداد

یکی از مواردی که به هنگام خرابی چای ساز فلر خود باید به آن توجه داشته باشید، این است که دستگاه خود را برای تعمیر به یک مرکز مجاز و تخصصی بسپارید. آی پی امداد از جمله بهترین مراکز تعمیراتی در تهران با بیش از 30 سال سابقه می باشد که باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. مزایای بهره مندی از خدمات این مجموعه شامل:

  • ارائه گارانتی 3 الی 12 ماهه تعمیرات
  • حضور سریع تکنسین یا پیک در محل
  • ارائه فاکتور در پایان فرآیند تعمیرات
  • ارتباط با واحدهای پشتیبانی در پنل کاربری به صورت آنلاین
  • مشاهده فرایند خدمات در پنل کاربری
  • دارای واحد کنترل کیفیت
  • استفاده از قطعات اصل و با کیفیت
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

عیب یابی مشکلات چای ساز فلر

اگر مدت زیادی است که از چای ساز فلر در منزل یا محل کار خود استفاده می کنید، طبیعی است که این دستگاه پس از مدت ها دچار مشکل شده و مانند گذشته کار نمی کند. در این مواقع ممکن است ایراداتی در دستگاه وجود داشته باشد که بدون نیاز به حضور تعمیرکار در محل و یا بردن چای ساز به تعمیرگاه فقط با کمی دانش فنی به راحتی در منزل رفع کنید. در ادامه این مقاله نحوه عیب یابی و تعمیر چای ساز فلر را در منزل مانند یک تعمیرکار متخصص به شما آموزش می دهیم.

روشن نشدن چای ساز فلر

  • در مرحله اول باید اتصالات دستگاه را بررسی کنید؛ زیرا وجود مشکل در دوشاخه یا پریز باعث روشن نشدن چای ساز فلر می شود.
  • پس از آن باید کابل چای ساز را چک کنید تا پارگی نداشته باشد.
  • سپس کلید روشن و خاموش دستگاه باید بررسی شود.
  • در صورتی که تمامی موارد بالا را بررسی کرده اید، اما دستگاه همچنان روشن نمی شود، حتماً در قسمت دیگری از دستگاه مشکل اساسی وجود دارد.

سرد بودن چای در چای ساز فلر

  • ممکن است دمای تنظیم شده چای ساز، پایین تر از حد معمول باشد و به همین دلیل چای سرد بماند.
  • مهم ترین چیزی که می تواند باعث سرد شدن چای در چای ساز فلر شود وجود ایراد در المنت دستگاه است.
  • اگر چراغ المنت روشن است، اما المنت گرم نمی شود، باید سیم المنت را جدا کنید و سپس چک کنید.

خاموش نشدن چای ساز بعد از جوشیدن آب

  • به طور معمول، تمام چای سازها پس از رسیدن آب به نقطه جوش، به طور خودکار خاموش می شوند.
  • اما اگر دستگاه خاموش نشود، در این حالت ترموستات یا سنسور دما مشکل دارد.
  • باید بدانید با توجه به اینکه وظیفه سنسور دما تشخیص دمای آب و صدور فرمان خاموشی دستگاه می باشد، در صورت بروز مشکل در سنسور نمی تواند دمای آب را به درستی تشخیص دهد، در نتیجه فرمان خاموش شدن دستگاه صادر نمی شود.

خاموش شدن چای ساز فلر قبل از جوشیدن آب

  • مهم ترین چیزی که می تواند باعث خاموش شدن چای ساز قبل از رسیدن به نقطه جوش شود، مشکل در سنسور دما است.
    با توجه به اینکه وظیفه اصلی سنسور دما تشخیص دمای آب و صدور فرمان خاموشی دستگاه می باشد، در صورت آسیب دیدن این قطعه امکان تشخیص دقیق دمای آب وجود ندارد، به همین دلیل دستور خاموشی دستگاه دستگاه قبل از جوشیدن آب صادر می شود.

ایجاد یک لایه چربی در چای ساز فلر

  • لایه چربی روی چای ربطی به چای ساز ندارد.
  • تنها چیزی که باعث تشکیل لایه چربی روی آب می شود وجود املاح در آب است.
  • در این صورت باید تمام رسوبات موجود در دستگاه را با استفاده از سرکه تمیز کنید.

پریدن فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز فلر

  • وجود اتصالات داخلی در چای ساز می تواند یکی از دلایل پرش فیوز برقی در هنگام کار با دستگاه باشد.
  • همچنین وجود مشکل در برق ساختمان یکی دیگر از دلایل این مشکل است که باید هر چه سریعتر برطرف شود و بهترین گزینه کمک گرفتن از برقکار است.

داغ نشدن آب در چای ساز فلر

  • المنت وظیفه گرم کردن آب در چای ساز را بر عهده دارد.
  • ممکن است المنت چای ساز شما سوخته باشد و به همین دلیل آب گرم نمی شود.
  • ممکن است ترموستات چای ساز شما معیوب باشد و به همین دلیل المنت به درستی کار نکند.
  • این امکان نیز وجود دارد که اتصالات داخلی چای ساز یا سیم کشی المنت دچار مشکل شده باشد.

کار نکردن دکمه های چای ساز فلر

  • باید بدانید که طراحی چای ساز فلر به گونه ای انجام شده است که دکمه ها هیچ گونه تماسی با آب یا بخار آب ندارند.
  • اما در برخی موارد به دلیل عدم دقت مشتریان ممکن است دکمه ها با بخار آب یا آب تماس پیدا کنند. در نتیجه عملکرد دکمه او با مشکل روبرو می شود.
  • دکمه ها را بررسی کنید و در صورت مشاهده هر گونه آسیب دیدگی، آنها را تعویض نمایید.

سوالات متداول تعمیرات چایساز فلر

مشتریان به هنگام بهره مندی از خدمات تعمیر چایساز فلر خود سوالاتی را از کارشناسان مجموعه آی پی امداد می پرسند که ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

در صورتی که از خدمات آی پی امداد برای تعمیر چای ساز فلر خود استفاده نمایید، بعد از اتمام خدمات، گارانتی 3 الی 12 ماه در پنل کاربری شما ثبت می شود.

در مجموعه آی پی امداد برای تعمیرات چای ساز فلر شما از قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده می شود.

هزینه تعمیر چایساز فلر با توجه به مدل دستگاه و نوع مشکل آن متفاوت است و پس از عیب یابی دستگاه توسط تکنسین متخصص آی پی امداد مشخص می شود.

جهت تعمیرات چای ساز فلر خود می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • خریند 15 تیر 1401

    سلام من برق زیر چای ساز فلرم گم شده میشه لطفا راهنماییم کنید که موجود دارید و‌چه قیمتی؟

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد