ویدیو نحوه تعویض فن یخچال فریزر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در بسیاری از مواقع در هنگام افت دمای یخچال مشکل از فن دستگاه می باشد، در صورتی که شما هم با این مشکل مواجه شده اید می توانید برای رفع آن در ویدیو نحوه تعویض فن یخچال فریزر در شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با ما همراه باشید.

کاربران گرامی, در صورت داشتن نظر و یا تجربه ای به خصوص در این باره می توانید با مطرح کردن پرسش خود در بخش دیدگاه ها در انتهای این مقاله به گفتمان با متخصصین آی پی امداد بپردازید.

کاربران گرامی؛ در ویدیو نحوه تعویض فن یخچال فریزر نحوه انجام این کار را به طور اصولی به شما آموزش داده ایم و شما با مشاهده این ویدیو از مطالعه هر مطلب دیگری بی نیاز خواهیم بود.

فیلم آموزشی تعویض فن یخچال فریزر

در فیلم نحوه تعویض فن یخچال فریزر از تعمیرکار آی پی امداد درخواست کردیم تا این کار را به طور گام به گام و اصولی به شما عزیزان آموزش دهد، این کار نیاز به تخصص خیلی زیادی دارد و فقط اگر کمی دست به آچار باشید و با دقت این ویدیو را نگاه کنید می توانید این مشکل را رفع نمایید.

وسایل مورد نیاز در راهنمای تصویری تعویض فن یخچال فریزر

همانطور که مشهاده کردید در این ویدیو از وسایلی استفاده شد که بدون آنها انجام تعویض فن یخچال فریزر مقدور نخواهد بود، در ادامه به موارد مورد نیاز برای انجام این کار اشاره می کنیم:

  • دریل و یا پیچ گوشتی 4 سو
  • یک فن یخچال جدید( دقت کنید که نوع فن از همان نوع قبلی باشد.
  • دم بایریک جهت جدا کردن فیش ها و اتصالات

کاربران گرامی؛ در صورتی که قادر به رفع این مشکل نبودید و یا با خرابی دیگری در یخچال خود مواجه شده اید نگران باشید، چرا که می توانید از خدمات تعمیر یخچال در محل شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد در تهران بهره مند شوید.

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • کیانوش 06 بهمن 1401

    مقاومت فن یخچال مابه 9.75vDc _3.25w در زمان سالم بودن چقدر باید باشد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 بهمن 1401

      به طور کلی، مقاومت یک موتور الکتریکی، مانند یک فن، باید در محدوده مشخص شده سازنده برای آن موتور خاص باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محدوده مقاومت مناسب فن یخچال MABE خود، باید به مستندات مراجعه کنید

      پاسخ دادن
  • سعید 30 اردیبهشت 1401

    سلام : لطفا یخچال فریزر سیلورهاوس که فن آن در سقف قراد دارد فیلم آموزش بگذارید

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد