ویدیو مقایسه اسپرسوساز و نسپرسوساز

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اگر اهل قهوه و نوشیدنی های کافئین دار باشید قطعا نام دستگاه اسپرسوساز و نسپرسوساز را شنیده اید، این دو دستگاه اخیرا محبوبیت زیادی را در میان خانواده های ایرانی پیدا کرده اند، اگر می خواهید یکی از این دو دستگاه را خریداری کنید اما می دانید کدام گزینه بهتری است نگران نباشید و در ویدیو مقایسه اسپرسوساز و نسپرسوساز با ما همراه باشید، چرا که در این مطلب از متخصص مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد خواستیم تا به مقایسه این دو محصول بپردازد.

کاربران گرامی؛ تفاوت اسپرسوساز و نسپرسوساز به طور کامل در این ویدیو شرح داده شده است، و شما با مشاهده این ویدیو از هر مطلب دیگری بی نیاز خواهید بود.

اسپرسوساز بخریم یا نسپرسوساز؟

اینکه اسپرسوساز بخریم یا نسپرسوساز یکی از پرسش هایی است که کاربران قهوه دوست زیاد از متخصصین آی پی امداد می پرسند، اگر شما هم قصد خرید یک دستگاه برای تکمیل میز صبحانه خود دارید می توانید در ویدیو مقایسه اسپرسوساز و نسپرسوساز با ما همراه باشید.

در این ویدیو متخصص آی پی امداد با نگاهی جامع به تمام ویژگی های اسپرسوساز و نسپرسوساز دستگاه مناسب برای شما را بهتان معرفی خواهد کرد، توجه داشته باشید که اصلی ترین تفاوت این دو محصول نحوه استفاده از آن هاست که طبیعتا نحوه کار با دستگاه نسپرسوساز برای شما عزیزان راحت ترخواهد بود؛ اما اگر می خواهید تمام مزایا و معایب اسپرسوساز و نسپرسوساز را در کنار هم بدانید به شما توصیه می کنیم تا انتهای این ویدیو با ما همراه باشید.

در این ویدیو تمامی اختلاف های این این دو محصول از قیمت، کیفیت، دوام، کارایی و … توسط تعمیر کار متخصص شرکت تعمیرات لوازم خانگی ای پی امداد مورد بررسی قرار گرفته است.

علاوه بر این چنانچه اقدام به خرید هر کدام از دو محصول اسپرسوساز یا نسپرسوساز کرده اید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید جهت رفع این مشکل از خدمات تعمیرات اسپرسوساز در مجموعه آی پی امداد بهره مند شوید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • کشتاسب 09 دی 1400

    حالا با توجه به صحبت های این کارشناس ماباید در خرید دستگاه اسپرسوساز به مقدار توان دستگاه توجه کنیم یا مقدار فشار بار دستگاه مثلا دستگاه اسپرسوساز اسپرسو ساز نوا مدل NCM-128EXPS با فشار15 بار وتوان 1450 وات بهتره یا اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431.S با فشاربخار15بار وتوان 1750 وات بهتره حالا مشتری باید کدوم شاخص را برای خرید بهتر در نظر بگیره من میخوام یه مغازه کوچک قهوه فروشی دایر کنم کدوم ویژگی دستگاه ها را باید برای خرید مدنظر قرار بدم وات یا فشاربخاربار را

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 دی 1400

      سلام اين تقاون فشار روي كيفيت قهوه ي خيلي كم تاثير پدير هست در صورت كلي براي مغازه زياد مناسب نيستن چون دستگاه خانگي هست اما نوا از نظر قيمت قطعات مقرون به صرفه تر هستش

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد