ویدیو آموزش تعویض ترموستات یخچال

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ترموستات یخچال وظیفه تشخیص دمای یخچال و هشدار قطع و وصل دادن به کمپرسور را دارد، در صورتی که ترموستات با خرابی مواجه شود مشکلاتی نظیر یکسره کار کردن دستگاه، داغ شدن موتور، خنک نشدن یخچال و … اتفاق خواهد افتاد، و تنها چاره رفع این مشکل هم تعویض ترموستات یخچال است، اگر فرد دست به آچهاری هستید اما نمی دانید چگونه باید این کار را انجام دهید به شما توصیه می کنیم تا در ویدیو آموزش تعویض ترموستات یخچال با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ در صورتی که نظر و یا تجربه به خصوصی در مورد این موضوع دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد بپردازید.

فیلم آموزشی تعویض ترموستات یخچال

از آن جایی که بسیاری از افراد علاقه ای به استفاده از خدمات تعمیرکاران لوازم خانگی ندارند از تعمیرکار آی پی امداد درخواست کردیم تا در این ویدیو اقدام به آموزش تعویض ترموستات یخچال به شما عزیزان نماید.

در فیلم آموزشی تعویض ترموستات یخچال میبینیم که بالای یخچال درست از محل تنظیم دما باید باز شود و با جدا کردن فیش ها و اتصالات اقدام به تعویض ترموستات کرد، توجه داشته باشید که ترموستات ها انواع مختلفی دارند و باید نوع مناسب یخچال شما استفاده گردد.

وسایل مورد نیاز در ویدیو آموزش نحوه تعویض ترموستات یخچال

همانظرو که در این ویدیو مشاهده کردید تعمیرکار شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد برای انجام این کار از برخی لوازم استفاده کرد که داشتن آن برای شما هم الزامی می باشد.

  • دلر، یا یک پیچ گوشت ترجیحا چهار سو
  • یک ترموستات جدید مطابق و مشابه ترموستات قبلی شما
  • یک عدد دم باریک جهت جدا کردن فیش ها و اتصالات
  • یک عدد انبر دست

کاربران گرامی؛ در صورتی که با بروز هرگونه خرابی در یخچال خود مواجه شدید و از دانش فنی کافی برای رفع آن بهره مند نبودید می توانید برای رفع مشکل خود اقدام به استفاده از خدمات تعمیر یخچال در محل شرکت آی پی امداد نمایید.

51 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • میثم 06 فروردین 1403

    سلام واقعا خیلی ممنون تونستم ترموستات روخودم عوض کنم ویه هزینه ای کم بشه .تشکر

    پاسخ دادن
  • امیر حسین 24 دی 1402

    سلام درود بابت این ویدیو که گذاشتین . خیلی کمکم کرد. اینشاا... همیشه سلامت شاد و وحساب بانکیتون همیشه پر پول باشه .

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 دی 1402

      درود، ممنون از همراهی شما دوست عزیز. موفق باشید.

      پاسخ دادن
1 2
اینستاگرام آی پی امداد