آموزش تصویری ساخت سشوار با مقوا

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

موهای سر یکی از با ارزش‌ترین بخش بدن برای شکل ظاهری است. یکی از وسایل برقی که برای خشک کردن مو سر یا حالت دادن به آن زیاد استفاده می شود، سشوار است. حالا تصور کنید می‌خواهید خود را برای یک مراسم یا یک مهمانی آماده کنید و برای حالت دادن به موهای خود نیاز به سشوار دارید. میخواهید سشوار را روشن کنید اما سشوار کار نمی‌کند. شرایط سخت به نظر می‌رسد، آیا چه می‌توان کرد؟ همراه یکی دیگر از ویدئوهای کاربردی آی پی امداد برای آموزش تصویری ساخت سشوار با مقوا باشید تا در مواقعی که با همچین چالشی مواجه شدید، خودتان با یکسری وسایل ساده یک سشوار موقت درست کنید.

در ادامه با شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

نحوه ساخت سشوار با مقوا

در این آموزش تصویری ساخت سشوار با مقوا را به شما آموزش دادیم، بله درست شنیدید شما با مقوا و البته با کمک یکسری وسایل دیگر به راحتی می‌توانید یک سشوار موقت بسازید. برای اینکار کافیه شما وسایلی که در ادامه به آن اشاره می‌شود. همچنین با مشاهده این ویدئو جالب و کاربردی مشکل خود را برطرف کنید. از این سشوار هم میتوانید به عنوان یک سشوار مسافرتی استفاده نمود، با این شرط که بتوانید به خوبی از آن نگهداری کنید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت سشوار با مقوا

شاید تا به حال با این مشکل مواجه شده باشید که سشوار شما به طور ناگهانی روشن نشود، در صورت بروز این مشکل با تماشای ویدیو ساخت سشوار با مقوا این مشکل را می توانید حل کنید.

  • مقوا
  • آرمیچر
  • سسم برق
  • کلید خاموش/روشن
  • باتری
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد