توسط سرایی مطرح شده

وصل نشدن جارو رباتیک فکر به وای فای

سلام، جارو رباتیک فکر مدل rroberr RS به وای فای وصل نمی شود. چه باید کرد؟

15 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 01 تیر 1402

    درود کاربر گرامی، جارو رباتیک را خاموش کرده و دوباره روشن کنید. اگر جارو تنظیمات شبکه یا گزینه تنظیم مجدد وای فای را دارد، می‌ توانید آن را بازنشانی کنید. مطمئن شوید که جارو به شبکه وای فای نزدیک باشد. همچنین می توانید یک بار مودم هود را از برق جدا کرده و مجددا وصل کنید. مطمئن شوید که رمز عبور وای فای خود را به درستی وارد کرده اید. در صورت عدم رفع مشکل دستگاه خود می توانید از تکنسین های متخصص آی پی امداد برای تعمیر جاروبرقی فکر خود کمک بگیرید.

  • Shabnam 25 تیر 1402

    سلام وقتتون بخیر. من جارو رباتیک فکر خریدم ولی به وای فای وصل نمیشه. تا ۷۵درصد میاد ولی بعد قطع میشه. میخواستم دلیلشو بدونم.

      آی پی امداد 25 تیر 1402

      درود، یک بار تنظیم مجدد وای فای را انتخاب کرده و رمز را مجدا وارد کنید. همچنین ممکن است مشکل مربوط به نرم افزار دستگاه باشد که باید بررسی شود.

    Shabnam 26 تیر 1402

    ممنون از پاسخگوییتون.. اگه نرم افزار باشه، چیکار کنم؟

      آی پی امداد 26 تیر 1402

      درود، اگر مشکل از سیستم نرم افزاری دستگاه باشد، باید از تکنسین متخصص در این زمینه برای رفع آن کمک بگیرید و یا یک بار دستگاه را ریست کنید.

    هادی یزدانیان 16 دی 1402

    سلام من یکدستگاه جارو رباتیک مدل IKOHSخریداری نمودم ولی نمیدونم چه اپلیکیشنی روی گوشی باید نصب کنم لطفا راهنمایی فرمایید

    sara neemati 19 دی 1402

    سلام من یه سوال داشتم من جارو رباتی برند( kaercher= کارچر) تهیه کردم اما وقتی از طریق برنامه home robots که مخصوص همین برند هست بتونم از رو گوشی برنامه ریزیش کنم تا ی جاهایی میره اما برای متصل کردن وای فای گوشی به وای فای دستگاه اسم دستگاهو نمیاره که گوشیمو وصل کنم (منظورم اینترنت گوشیم نیست اون وصل میشه) اگر کسی بلده به راهنمایی کنید لطفا

    رابعه 22 بهمن 1402

    سلاااامم از تنکیسین متخصص باید چجوری استفاده کنیم

      آی پی امداد 23 بهمن 1402

      درود، می توانید برای استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    فریبا حیدری فر 03 اسفند 1402

    سلام وقت بخیر، جاروبرقی رباتیک شیائومی s10 برای مدت دو سه هفته استفاده نشد و الان توی اپش برای من زده که جارو افلاین و به نقشه وصل نمیشه. اینترنتش رو هم طبق راهنمایی برنامه‌اش میام ریست کنم و وقتی به ۱۰۰ درصد میرسه، میگه وصل نمیشه. چیکار کنم؟

      آی پی امداد 03 اسفند 1402

      درود، ممکن است مشکل از مودم یا روتر Wi-Fi شما باشد، نرم افزار جاروبرقی رباتیک بروز نبوده یا برد اصلی دستگاه دچار مشکل شده باشد.

    دانیال 19 اسفند 1402

    سلام من یه مدل لیفانت 201دارم وای فای بالا نمیاد چرا

    صالح 30 فروردین 1403

    سلام و وقت بخیر جاروی روباتیک شیایومی S10T من هم همین مشکل رو داره و بعد از مدتی که استفاده نشده آفلاین شده و دیگه به وای فای وصل نمیشه. چطور میشه نرم‌افزار دستگاه رو آپدیت کرد؟

      آی پی امداد 30 فروردین 1403

      درود، برای آپدیت نرم افزار دستگاه خود برنامه Mi Home را روی گوشی خود باز کنید. به جاروبرقی رباتیک خود در برنامه Mi Home بروید. روی نماد More Options (سه نقطه) در گوشه سمت راست بالای صفحه و سپس Settings و About ضربه بزنید و گزینه Check for updates را چک کنید.

    صالح 31 فروردین 1403

    سپاس از پاسختون لطف کردید اتفاق جالبی افتاد با فیلتر شکن وارد اپ شیائومی هوم شدم همه چیز درست هست و مشکل برطرف شده و جارو آماده تهیه نقشه منزل هست. این یعنی برای استفاده از اپ نیاز به فیلتر شکن هست؟ خیلی بران عجیبه!!!

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد