توسط مهدی قره‌گوزلو مطرح شده

موس ریموت کنترل تلویزیون کار نمیکنه

سلام خسته نباشید ما دو روز بیشتر نیست ک تلویزیون را نصب کردیم ریموت کنترل روز اول خوب کار میکرد ولی از امروز بخشی از ریموت ک میتوان مانند موس از اون استفاده کرد کار نمیکنه وقتی ک فشار میدی اصلا موس ریموت کنترل تلویزیون کار نمیکنه ولی دکمه‌های دیگش خوب کار میکنه؟ بنظرتون مشکل چیه

57 پاسخ به این سوال داده شده
  • علی محمدی 15 فروردین 1402

    سلام دوستان آموزش قطعی حل مشکل 1. از منوی تنظیمات وارد بلوتوث بشید و روش کنید. 2. دکمه جستجو را برای یافتن دستگاه های موجود بزنید. 3.همزمان که جستجو میکنه شما باید دکمه بک و ok را با هم فشار بدید تا چراغ کنترل چشمک بزنه 4.کنترل توسط بلوتوث شناسایی و وصل میشه 5.دکمه موس روی کنترل را فشار بدید الان مطمئنا موس کنترل شما فعال هست.

  • مهندس علی نژاد 30 فروردین 1402

    سلام دکمه خروج و ok رو همزمان فشار بدین درست میشه

    اسکندری 07 اردیبهشت 1402

    موس تلوزیون کار نمی کنه و گفت گوی صوتی کار نمیکنه

      آی پی امداد 07 اردیبهشت 1402

      درود، اگر ماوس تلویزیون شما دارای باتری است، مطمئن شوید که خالی نباشند. باتری ها را عوض کنید و ببینید موس کار می کند یا خیر. مطمئن شوید که موس به درستی به تلویزیون وصل شده است. اگر موس بی سیم است، بررسی کنید که گیرنده USB به درستی وصل شده باشد. تنظیمات تلویزیون را بررسی کنید تا مطمئن شوید که موس فعال است. اگر چت صوتی کار نمی کند، مطمئن شوید که میکروفون شما به درستی به دستگاه شما متصل است. اگر میکروفون بی سیم است، مطمئن شوید که شارژ شده و با دستگاه جفت شده است. تنظیمات صدا را در دستگاه خود بررسی کنید و مطمئن شوید که میکروفون بی صدا نیست. اگر از برنامه چت صوتی استفاده می‌کنید که به اتصال اینترنت نیاز دارد، مطمئن شوید که دستگاه شما به اینترنت متصل است.

    ماهان 02 خرداد 1402

    سلام بلوتوث وصله موسم کار میکنه اما میکرفن هرچی میگم کار نمیکنه وصل هست اما کار نمیکنه قبلا کار میکردم باید چه کنم؟

      آی پی امداد 03 خرداد 1402

      درود، اگر میکروفون کار نمی کند، ابتدا مطمئن شوید که میکروفن در تنظیمات تلویزیون شما فعال و به عنوان دستگاه ورودی انتخاب شده است. به تنظیمات صدا یا میکروفن در تلویزیون خود بروید و بررسی کنید که میکروفن به عنوان ورودی پیش فرض تنظیم شده باشد. در ادامه میکروفن را به دستگاه دیگری مانند گوشی یا رایانه وصل کنید تا تشخیص دهید که مشکل مربوط به خود میکروفن یا تلویزیون است. در نهایت یک بار تلویزیون را از برق کشیده و پس از چند دقیقه مجددا وصل کنید.

    امان اله 04 خرداد 1402

    سلام من تلویزیون الیو دارم اولا نشانک موس خوب کار می کرد ولی الان کار نمی کنه چیکار کنم

      آی پی امداد 04 خرداد 1402

      درود، یک بار تلویزیون را از برق کشیده و پس از چند دقیقه مجددا وصل کنید. اگر از موس بی سیم استفاده می کنید، مطمئن شوید که باتری ها خالی نشده اند. اگر از موس سیمی استفاده می کنید، مطمئن شوید که به طور صحیح به پورت USB تلویزیون وصل شده است. در صورت امکان موس را به دستگاه دیگری متصل کنید تا بررسی کنید که درست کار می کند یا خیر. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، می‌توانید تلویزیون خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

    فاطمه مرادی 20 تیر 1402

    سلام خسته نباشید، ما سه روز پیش یک تلویزیون دوو پنجاه و پنج اینچ خریدیم و تمام دکمه ها کار میکرد و مشکلی نداشت. امروز مشکلی براش پیش اومده و من روی هر کدوم از دکمه ها که میزنم، چراغ قرمز روشن میشه و کار میکنه ولی وقتی روی موس میزنم، کار نمیکنه و حتی چراغ قرمز هم روشن نمیشه. مشکل چیه؟

      آی پی امداد 20 تیر 1402

      درود، بررسی کنید که به درستی موس را به تلویزیون متصل کرده باشید. همچنین می توانید یک بار دیگر موس را با دستگاه جفت کنید.

    حسینی 04 مرداد 1402

    سلام ما یک تلویزیون suniya گرفتیم وقتی تست کردم موس کنترل هوشمند تلویزیون خوب کار میکرد ولی الا بعد یک مدت که دوباره خاستم از کنترل هوشمند تلویزیون استفاده کنم دیگه موسش حرکت نمیکنه ولی بقیه دکمه های کنترل کار میکنه درضمن تو تنظیمات تلویزیون گزینه بلوتوث نیست

      آی پی امداد 04 مرداد 1402

      درود، شاید لازم باشد که یک بار دیگر موس را با تلویزیون خود جفت نمایید. همچنین ممکن است مشکل نرم افزاری باشد که باید بررسی شود.

    وحيد خويشوند 08 مرداد 1402

    درود بر همگي. جناب آقاي علي محمدي ممنونم از راهنمائي تون. مشكل موس كنترل ما حل شد. دم شما گرم

    فرشاد 31 مرداد 1402

    سلام دکمه خاموش روشن کنترل ایر موس من کار نمیکنه

      آی پی امداد 31 مرداد 1402

      درود، می توانید یک بار مجددا موس را با تلویزیون خود جفت کنید. برای انجام این کار وارد تنظیمات بلوتوث شده و به هنگام جستجوی دستگاه های موجود، همزمان دکمه back یا exit را با دکمه ok نگه دارید تا چراغ کنترل روشن شود. سپس موس شناسایی شده و مجددا به تلویزیون وصل می گردد.

    کیوان 23 شهریور 1402

    سلام من تی وی آیوا ۶۵ اینچ دارم کنترلش باطری داخلی داره اما وقتی میزنم تو شارژ بعد از ده ثانیه قطع میشه کنترل گاهی وقتها گیج می نه و موس بالا و پایین نمیره یا اگه هم میاره به سختی لطفاً بگید چیکار باید بکنم کلا دو هفته میشه خریدم

    محمد 06 مهر 1402

    تلویزیون من himalia هست این کار و کردم درست شد. تو اینترنت خوندم تلویزیون و کامل از برق بکشید. ۲،۳ بار خاموش روشن کنترل و بزنید و دوباره تلویزیون روشن کنید، درست میشه. برا من اینجوری درست شد

    محمد محقق 23 مهر 1402

    سلام موس ریموت کنترل بولوتوث به تلویزیون وصل نمیشه. کلیدها کار می‌کنه ولی موس وصل نمیشه. لطفاً راهنمایی کنید

    ارش 02 آبان 1402

    مشکل اسنوا حل شد. خواستم تشکر کنم. داخل بخش بلوتوث اکی و بک رو همزمان گرفتم

    Fatemeh 10 آبان 1402

    سلام موس تلویزیون ما دکمه پایین اومدنش کار نمیکنه و فقط برمیگرده سمت بالا باید چکار کنم؟

    mia 10 آذر 1402

    سلام تلوزیون ما dvooاست و همه ی دکمه هاش وصله باتری هم جدید انداختم و از تنظیمات تلوزیون هم هر چقدر کردم نشد و از بلوتوث هم وقتی راهنمای همگام سازی ریموت کنترل و اجرا میکنم دوباره کار نمیکنه بنظرتون مشکل چیه؟

    امیرمحمد 17 آذر 1402

    سلام وقت بخیر تلویزیون ما سونیا هستش موسش کار نمیکنه باید چیکار کنم قسمت بلوتوث هم نداره باید چیکار کنم

    نصیر 23 آذر 1402

    سلام خسته نباشید تلویزیون ایوولی 65 خریدم نمیدنم چطور موسش کار میکنه، کنترل هم با بلوتوث به تلویزیون وصل شده، ولی موسی رو صفحه وجود نداره، ممنون میشم راهنماییم کنید

    سراج الدین شادکام 24 دی 1402

    سلام من یه تلوزیون اسنوا خریدم موس اش یه هفته کار کرد و بعد از یه هفته هر کاری کردم کار نکرد

    اشکان 29 دی 1402

    آقای علی محمدی دم شما گرم خیلی قشنگ و دقیق توضیح دادی منم همین مشکل رو داشتم که با روش شما مشکلم حل شد یا تشکر از شما و باقی دوستان

    ابوالفضل 12 بهمن 1402

    سلام خسته نباشید، ببخشید من تلوزیون حدودا چند ماهی میشه که خریدم. امروز وقتی اومدم از کنترل هوشمند استفاده کنم، متوجه شدم که کار نمیکنه. باطری هاشو عوض کردم درست شد ولی هرچی دکمه موس میزنم نه روی کنترل چراغ قرمز کار میکنه نه روی تلوزیون نشانگر موس میاد‌. باید چیکار کنم؟

      آی پی امداد 12 بهمن 1402

      درود، مشکل می تواند مربوط به خرابی باتری ها، خرابی حسگر یا ایراد در برد الکترونیکی باشد که باید بررسی شود.

1 2 3
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد