logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

مشکل آب خوردگی پنل تلویزیون

مشکل آب خوردگی پنل تلویزیون
مشکل آب خوردگی پنل تلویزیون
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله مشکل آب خوردگی پنل تلویزیون به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

مشکل آب خوردگی پنل تلویزیون یکی از شایع ترین مشکلاتی است که ممکن است برای افرادی که از تلویزیون استفاده می کنند، اتفاق بیافتد.‌ متاسفانه برخورد آب به پنل تلویزیون به راحتی می تواند باعث خراب شدن برد الکترونیکی تلویزیون و در نتیجه سوختن آن شود. با توجه به اینکه امروزه قیمت لوازم خانگی به شدت افزایش یافته است، بسیاری از افراد نگران خراب شدن تلویزیون هستند. اما متاسفانه سهل انگاری و عدم نگهداری صحیح تلویزیون باعث خراب شدن آن می شود. اما سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که آیا مشکل آب خوردگی پنل تلویزیون تعمیر می شود؟ در صورت آبخوردگی پنل تلویزیون چه باید کرد؟ در این مطلب به بررسی نحوه رفع مشکل ورود آب به پنل تلویزیون می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره آب خوردگی پنل تلویزیون می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

هنگام آب خوردگی پنل تلویزیون چه اقداماتی باید انجام داد؟

مشکل آب خوردگی پنل تلویزیون به دلیل آسیب های شدید و جبران ناپذیری که به دستگاه وارد می کند، نگران کننده است. به همین دلیل بسیاری از افراد در حین آبخوردگی پنل تلویزیون دچار سردرگمی می شوند. بهترین راهکار برای جلوگیری از آسیب های پیشتر پنل تلویزیون این است که اقدامات زیر را به ترتیب انجام دهید.

موقع آب خوردن به پنل تلویزیون چیکار کنیم

دستگاه تلویزیون را از برق جدا کنید

 اولین کار بعد از مشکل آبخوردگی پنل تلویزیون این است که ابتدا جریان برق را از تلویزیون جدا کنید. باقی ماندن جریان برق یا روشن ماندن تلویزیون باعث آسیب دیدن برد تلویزیون می شود. به همین دلیل بهتر است بلافاصله بعد از مشکل آب خوردگی پنل تلویزیون، تلویزیون را خاموش کنید و دو شاخه را از برق جدا کنید.

موقع آب خوردگی پنل تلویزیون را از برق جدا کنید

تلویزیون را بعد از آب خوردگی خشک کنید

دومین کاری بلافاصله بعد از آب خوردگی پنل تلویزیون باید انجام دهید، این است که تلویزیون را از مکان خیس به مکان خشک منتقل کنید. بهتر است با استفاده از یک پارچه خشک نقاط خیس تلویزیون را به سرعت خشک کنید تا آب وارد بخش های دیگر تلویزیون نشود.

بعد از آب خوردگی تلویزون را خشک کنید

تلویزیون را برای تعمیر به تعمیرگاه منتقل کنید

در صورتی که مشکل آب خوردگی پنل تلویزیون برایتان اتفاق افتاده است، بلافاصله با یک تعمیرگاه تماس گرفته و درخواست اعزام تکنسین تلویزیون را داشته باشید. همچنین می توانید برای عیب یابی تلویزیون را به یک تعمیرگاه معتبر و باسابقه بسپارید.

دستگاه را بعد از آب خوردگی به برق متصل نکنید

 به هیچ عنوان بعد از آب خوردگی به برق متصل نکنید؛ زیرا ممکن است جریان برق در اثر برخورد با آب دچار اتصال کوتاه شود و باعث خراب شدن برد و سایر قطعات تلویزیون شود. بنابراین خونسردی خود را حفظ کرده و از تنها برای خشک کردن و خاموش کردن تلویزیون اقدام کنید.

نحوه تعمیر مشکل آب خوردگی پنل تلویزیون

متاسفانه در بسیاری از مواقع مشکل آبخوردگی پنل تلویزیون به دلیل انجام ندادن اقدامات بالا، به راحتی تعمیر نمی شود. در واقع اگر بخواهید تلویزیونی که پنل  آن دچار آب خوردگی شده است را تعمیر کنید، هزینه  زیادی را باید پرداخت کنید. اما اگر بلافاصله بعد از آب خوردگی تلویزیون اقداماتی چون خاموش کردن تلویزیون، خشک کردن پنل و … را انجام دهید، ممکن است آسیب چندانی به تلویزیون وارد نشود و تنها با تعویض کردن برخی از قطعات تلویزیون، این مشکل حل شود.

تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون

تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون باید بلافاصله به یک متخصص و تکنسین تعمیر تلویزیون سپرده شود تا بتواند طی زمان کوتاهی در محل حاضر شده و تعمیر مشکل آب خوردگی پنل تلویزیون را انجام دهد.

نتیجه گیری از مشکل آب خوردگی پنل تلویزیون

در این مطلب به بررسی اینکه مشکل آب خوردگی پنل تلویزیون باعث بروز چه مشکلاتی می شود، پرداختیم. متاسفانه آبخوردگی پنل تلویزیون باعث بروز آسیب های جدید و جبران ناپذیر در تلویزیون می شود. به همین علت توصیه می شود تمام اقدامات ذکر شده در مطالب بالا را با دقت مطالعه کرده و بلافاصله بعد از آب خوردگی پنل انجام دهید. همچنین اگر به دنبال یک تعمیرگاه مجاز و مطمئن برای تعمیر پنل تلویزیون هستید، می توانید برای تعمیرات به مجموعه بزرگ آی پی امداد مراجعه کنید.

مجموعه آی پی امداد تخصصی ترین و معتبرترین تعمیرگاه تلوزیون است که به صورت حرفه ای تعمیرات انواع لوازم خانگی را انجام می دهد. این مجموعه نیرو های خود را در کمتر از یک ساعت به محل اعزام می کند. تکنسین های مجموعه آی پی امداد بلافاصله بعد از حضور در محل عیب یابی تلویزیون را انجام داده و برای تعمیرات تلویزیون اقدام می کنند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد