logo logo تعمیرات تلویزیون پارس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر تلویزیون پارس الکتریک

تعمیر تلویزیون پارس الکتریک
تعمیر تلویزیون پارس الکتریک
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر تلویزیون پارس الکتریک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر تلویزیون پارس الکتریک توسط تکنسین های مجرب در نمایندگی آی پی امداد انجام می شود. استفاده از تجهیزات مدرن و انجام مراحل تعمیر تلویزیون بر اساس روش های نوین از اولویت های اصلی این نمایندگی می باشد. امکان درخواست تعمیرات تخصصی تلویزیون پارس در تمامی مناطق تهران (شمال، جنوب، غرب، شرق) با سرعت بالا و بهترین کیفیت وجود دارد. همچنین ارائه گارانتی معتبر و تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک با قطعات فابریک از دیگر خدمات آی پی امداد است که می توان به آن اشاره کرد.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه سوال در زمینه تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک میتوانید در قسمت دیدگاه همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان آی پی امداد در میان بگذارید.

نحوه برقراری تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک در تهران

ارتباط با کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک در آی پی امداد از طریق اینترنتی، حضوری و تلفنی امکان پذیر است.

  1. برای دریافت خدمات می توانید با نمایندگی تلویزیون پارس الکتریک تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید با نزدیک ترین شعبه آی پی امداد در تهران تماس بگیرید.
  3. در این مرحله پس از ثبت درخواست، نام تکنسین آی پی امداد به همراه کد اشتراک از طریق سامانه پیامکی برای شما ارسال می شود.
  4. ظرف یک ساعت یا کمتر، یک تکنسین برای انجام مراحل عیب یابی و تعمیرات تلویزیون در محل حاضر می شود.
  5. فاکتور هزینه تعمیر تلویزیون پارس الکتریک پس از انجام مراحل ذکر شده به همراه گارانتی خدمات تعمیر در اختیار مشتری قرار می گیرد.
  6. در آخرین مرحله تعمیرکار با ارائه فرم نظرسنجی به مشتریان میزان رضایت مشتریان را از خدمات ارائه شده بررسی می کند.
  7. این کار به منظور افزایش کیفیت خدمات انجام می شود.

تعمیر تلویزیون پارس الکتریک در محل کار یا منزل

تعمیر تلویزیون پارس الکتریک توسط کارشناسان آی پی امداد در محل مورد نظر مشتری یعنی در منزل و یا حتی محل کار انجام می شود. تمامی مراحل تعمیرات تلویزیون با استفاده از تجهیزات مدرن و بر اساس روش های حرفه ای در محل انجام می شود. بنابراین تفاوتی بین انجام این مراحل در منزل یا محیط های دیگر وجود ندارد. داشتن دانش روز باعث می شود آی پی امداد حرفه ای ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون پارس الکتریک در محل مورد نظر شما قطعا موضوع بسیار مهمی است که در نوع خود می تواند مزایای بسیاری داشته باشد. به عنوان مثال، نباید فراموش کنیم که انجام تعمیرات در خارج از محیط کار یا منزل گاهی باعث آسیب به لوازم خانگی می شود.

  • بررسی و نظارت بر عملکرد تکنسین تلویزیون
  • مدیریت زمان و هزینه تعمیرات
  • کسب اطلاعات و دانش فنی با مشاهده عملکرد تعمیرکاران تلویزیون در مرکز آی پی امداد
  • کاهش هرگونه احتمال آسیب به تلویزیون در اثر حمل و نقل یا جابجایی

معرفی نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون LCD، LED، OLED، QLED، Plasma پارس الکتریک

نمایندگی پارس الکتریک، نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون ال سی دی، اولد، کیو ال دی و پلاسما این برند در تهران می باشد.

  • استفاده از قطعات فابریک در نمایندگی تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک یکی از مهمترین مزیت هایی است که باید به آن اشاره کرد.
  • تعمیرکار تلویزیون با توجه به تخصص و شرکت در دوره های آموزشی حرفه ای توانایی بالایی در تعمیر این برند خواهد داشت.
  • افزایش طول عمر تلویزیون یکی از نتایجی است که در صورت انتخاب نمایندگی رسمی تلویزیون پارس الکتریک شاهد آن خواهید بود.
  • همچنین اگر به تازگی تلویزیون خود را خریداری کرده اید، به یاد داشته باشید که برای نصب و راه اندازی می توانید از خدمات رایگان پس از فروش تلویزیون خود بهره مند شوید.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون پارس الکتریک یا انتخاب تعمیرگاه مرکزی مجاز آی پی امداد؟

در صورت خرید تلویزیون پارس الکتریک از نمایندگی مجاز این برند می توانید تا پایان گارانتی از خدمات این نمایندگی بهره مند شوید. اما در عین حال نمایندگی تلویزیون پارس الکتریک در آی پی امداد در سراسر کشور امتیازات ویژه ای را نیز برای کاربران در نظر گرفته است. این نکات عبارتند از:

  • همکاری با نیروهای مجرب در نمایندگی آی پی امداد شرایط متفاوتی را برای دریافت خدمات کاملا حرفه ای و رضایت بخشی ایجاد کرده است.
  • رعایت تمامی پارامترها و اصول بهداشتی در عصر کرونا از یک سو و توجه به حقوق و حریم خصوصی مشتریان از سوی دیگر از اولویت های اصلی تعمیرکاران مجاز آی پی امداد است.
  • آی پی امداد نیز این وضعیت را ایجاد کرده است تا هر کاربر در صورت بروز هر گونه مشکل، ابهام و سوال، در کمترین زمان ممکن این موارد را با کارشناسان مرکز آی پی امداد در میان بگذارد.

نمایندگی تلویزیون پارس الکتریک در تهران چه خدماتی را ارائه می دهد؟

استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک در نمایندگی مجاز آی پی امداد می تواند برای هر یک از متقاضیان تعمیرات این برند تلویزیون در تهران و به طور کلی در سراسر کشور مزایایی را به همراه داشته باشد. بهره مندی از تجهیزات مدرن و ارائه خدمات تعمیر بر اساس آخرین پارامترها، رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در حین خدمت رسانی به کاربران و رعایت قوانین رضایت مشتری از جمله مواردی است که می توان به آن اشاره کرد. حضور تکنسین های تعمیرات آی پی امداد در کمترین زمان ممکن پس از ثبت درخواست کاربر از مواردی است که باید به آن اشاره کرد. از مهمترین مزایای انتخاب نمایندگی مجاز آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره مندی از خدماتی پیشرفته منطبق با متدهای پیشرفته در جهان
  • سرعت بالا در عین رعایت کیفیت
  • اعزام تکنسین های تعمیرات ظرف حداکثر یک ساعت در محل
  • امکان دریافت مشاوره های آنلاین در حوزه عیب یابی و تعمیرات
  • دریافت گارانتی 3 الی 12 ماهه جهت تضمین کیفیت خدمات
  • اطمینان از کیفیت قطعات مورد استفاده در صورت نیاز به تعویض قطعات

تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک در آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

زمان تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک بسته به نوع مشکل متفاوت است. در تعمیر تلویزیون نمی توان قبل از بررسی ایراد تلویزیون مدت زمان تعمیر را تعیین کرد. عواملی در تعیین زمان تعمیر تلویزیون پارس الکتریک بسیار موثر هستند و تکنسین های آی پی امداد پس از بررسی و تشخیص ایرادات تلویزیون، زمان تقریبی تعمیر را به شما اطلاع می دهند.

لازم به ذکر است که هدف تعمیرکاران آی پی امداد تعمیر قطعات معیوب به جای تعویض آنهاست، اما در صورت عدم امکان تعمیر قطعات باید تعویض شوند و تعویض قطعات زمان تعمیر را افزایش می دهد. بطور کلی میانگین زمان تعمیر تلویزیون توسط تکنسین های این مرکز کمتر از یک روز می باشد.

آیا امکان تعمیر تلویزیون قدیمی پارس الکتریک وجود دارد؟

برخی مواقع کاربران در تلویزیون های قدیمی خود از برند پارس الکتریک با مشکلاتی مختلفی مواجه می شوند و به دنبال رفع آن هستند. اما ممکن است برای آنها این پرسش ایجاد شود که آیا امکان تعمیر تلویزیون پارس قدیمی وجود دارد و چگونه می توانند از این خدمات استفاده کنند. به طور کلی تعمیرات تلویزیون های قدیمی این برند نیز مانند سایر مدل ها توسط تکنسین های متخصص آی پی امداد در محل مشتریان انجام خواهد شد. بنابراین در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در دستگاه قدیمی خود می توانید با کارشناسان مجرب نمایندگی آی پی امداد تماس حاصل کرده و ایرادات دستگاه خود را برطرف نمایید.

راهنمای عیب یابی تلویزیون پارس الکتریک توسط تکنسین نمایندگی آی پی امداد

مراحل عیب یابی و تعمیر تلویزیون پارس الکتریک با توجه به نوع دستگاه و نوع ایراد توسط تکنسین نمایندگی آی پی امداد تعیین می شود. از آنجایی که تلویزیون ها همواره به عنوان یکی از کاربردی ترین و پرکاربردترین انواع لوازم خانگی به شمار می روند، احتمال خرابی آنها در مقایسه با سایر لوازم خانگی بسیار بیشتر خواهد بود. در این بین قطعا تعمیرات در اولویت اول قرار دارد و در صورت انتخاب می توانید علاوه بر رفع ایراد یا مشکلات تلویزیون، هزینه ها را به بهترین شکل ممکن کنترل و مدیریت کنید. اما انتخاب یک مرکز حرفه ای در زمینه تعمیرات تلویزیون می تواند دغدغه بسیاری از کاربران باشد.

نمایندگی رسمی آی پی امداد یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین مراکز در زمینه عیب یابی و تعمیر تلویزیون پارس الکتریک در کشور به شمار می رود. استفاده از تجربه کارشناسان تعمیرات در این مرکز باعث شده تا هر یک از متقاضیان شاهد بهترین کیفیت ممکن در این زمینه باشند. توجه به کوچکترین مشکلات در حوزه لوازم خانگی موضوع فوق العاده مهمی است که باید به آن اشاره کرد. در ادامه به بررسی رایج ترین مشکلات تلویزیون پارس الکتریک به همراه نحوه عیب یابی و تعمیر آن می پردازیم.

عیب یابی مشکل پرش داشتن تصاویر در تلویزیون پارس الکتریک

اگر در تلویزیون پارس الکتریک با مشکل پرش تصاویر مواجه شدید، مراحل زیر را برای عیب یابی دنبال کنید.

  • باید آسیب دیدگی یا اشکال در پنل تلویزیون، خرابی برد اصلی، نقص در منبع تغذیه تلویزیون و برق ضعیف را بررسی کنید.
  • همچنین باید تا زمان حضور کارشناس تعمیر تلویزیون پارس الکتریک، گزینه motion interpolation را غیرفعال کنید.
  • غیرفعال کردن این گزینه نقش مهمی در افزایش کیفیت تصاویر کاهش یافته خواهد داشت.
  • پرش تصویر در تلویزیون ناشی از مشکلات زیادی است که موارد ذکر شده تنها بخشی از این مشکلات است.

چرا رنگ ها در تصاویر تلویزیون پارس الکتریک بهم ریخته است؟

سردرگمی رنگ در نمایشگرهای پارس الکتریک را می توان یکی از رایج ترین مشکلات دانست.

  • در صورت بروز این مشکل با هاله ای از رنگ های مشابه و نزدیک روبرو خواهید شد.
  • علت اصلی این مشکل مربوط به لایه اولیه پنل یعنی مایع است.
  • در صورت بروز مشکل در ترکیب رنگ ها، تنها راه حل ممکن تعویض پنل دستگاه است.
  • تغییر پنل یک روش بسیار تخصصی در نظر گرفته می شود و معمولاً کاربران قادر به انجام این کار نیستند.

تعمیرات مشکل آبخوردگی یا شکستگی پنل تلویزیون پارس الکتریک

در صورتی که پنل تلویزیون پارس الکتریک دچار شکستگی و آب خوردگی شده باشد، برای عیب یابی و تعمیر مشکل ایجاد شده، بهترین راه تعمیرات خواهد بود.

  • ضربه خوردن صفحه تلویزیون می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد.
  • به طور حتم یکی از مهم ترین مشکلات استفاده نادرست از تلویزیون است.
  • امروزه به علت عدم وجود قطعات فابریک در صورت ضربه خوردن تلویزیون باید اقدام به تعویض آن نمود.
  • در این صورت احتمال ایجاد برخی خطوط عمودی یا افقی روی تلویزیون به علت ضرب دیدگی افزایش می یابد.
  • شکستگی ال سی دی تلویزیون پاس الکتریک یکی از مشکلات رایجی است که عموما قابل تعمیر نبوده و تنها در صورت بروز این مشکل، باید نسبت به تعویض دستگاه تلویزیون اقدام کرد.

علت روشن نشدن تلویزیون پارس قدیمی چیست؟

هنگامی که دستگاه شما روشن نمی شود، می توانید از نکات زیر برای تعمیر تلویزیون پارس الکتریک استفاده کنید:

  • مشکل برق
  • کنترل از راه دور معیوب
  • مشکل نرم افزار یا سیستم عامل
  • مشکل سخت افزاری
  • گرمای بیش از حد

اگر نمی توانید این مشکل را در خانه حل کنید، می توانید از خدمات نمایندگی تلویزیون پارس الکتریک برای رفع مشکل خود بهره مند شوید.

چرا کانال ها در تلویزیون پارس به طور خودکار تغییر می کنند؟

اگر کانال ها در تلویزیون پارس الکتریک به طور خودکار تغییر می کنند، این مراحل را دنبال کنید:

  • باتری های کنترل را به منظور قطع انتقال پیغام های نادرست برای تغییر کانال به تلویزیون، خارج کنید.
  • در صورتی که پس از انجام این کار، مشکل برطرف نشد، نسبت به انجام کانال یابی مجدد اقدام کنید.
  • برای این منظور، وارد تنظیمات تلویزیون شوید.
  • سپس گزینه “آنتن هوایی” را انتخاب کنید.
  • در صورتی که تمایلی به انتخاب گزینه “کانال یابی خودکار” ندارید می توانید از گزینه “کانال یابی دستی” استفاده کنید.
  • اگر پس از انجام این مراحل موفق به رفع عیب تغییر کانال ها به صورت خودکار نشدید، این امکان را خواهید داشت تا نسبت به ثبت درخواست اعزام کارشناس آی پی امداد در محل برای عیب یابی و رفع مشکل اقدام کنید.

تعمیر مشکل سیگنال نداشتن تلویزیون پارس الکتریک

اگر تلویزیون پارس الکتریک سیگنال ندارد باید چند فاکتور را در نظر بگیرید.

  • مشکلات مربوط به آنتن دلیل اصلی کمبود سیگنال است.
  • تداخل سیگنال ها در یک محیط عامل دیگری است که در نهایت منجر به عدم وجود سیگنال می شود.
  • عدم قرار دادن آنتن در محل مناسب (ارتفاع زیاد یا کم آنتن) از دیگر دلایلی است که می توان به آن اشاره کرد.
  • برای رفع مشکل کمبود سیگنال در تلویزیون پارس الکتریک می توانید قبل از ارسال درخواست تعمیر موارد ذکر شده را به دقت بررسی کنید.
  • استفاده از دستگاه های تقویت کننده برای تنظیم سیگنال تلویزیون و تغییر محل آنتن دهی از جمله مواردی است که باید به آن اشاره کرد.

تعمیر مشکل کم نور شدن صفحه تلویزیون پارس الکتریک

اگر نور تلویزیون پارس الکتریک کم شده است، این مراحل را دنبال کنید:

  • ممکن است صفحه تلویزیون روی سطح روشنایی کمتری تنظیم شود که باعث می شود تصویر کم نورتر به نظر برسد.
  • سعی کنید نور اتاق را تنظیم کنید تا ببینید آیا این روی روشنایی صفحه تأثیر می گذارد یا خیر.
  • نور پس‌زمینه صفحه تلویزیون ممکن است معیوب باشد که باعث می‌شود صفحه نمایش تیره‌تر از آنچه که باید به نظر برسد.
  • اتصالات و تنظیمات خروجی دستگاه را بررسی کنید تا ببینید آیا این مشکل را حل می کند یا خیر

برای عیب یابی و تعمیرات دستگاه می توانید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک در آی پی امداد تماس بگیرید.

عیب یابی مشکل قطعی صدای تلویزیون پارس الکتریک

در صورت قطع شدن صدای دستگاه برای عیب یابی تلویزیون پارس الکتریک بهتر است موارد زیر را انجام دهید:

  • کابل های صدا را به طور کامل بررسی کنید.
  • بررسی کنید که به پشت تلویزیون متصل باشند، گیرنده صدا داشته و صدای برنامه از سمت فرستنده قطع نشده باشد.
  • همچنین از سلامت سیستم صوتی خود اطمینان حاصل کنید.
  • وارد قسمت تنظیمات شوید.
  • اطمینان حاصل کنید که گیرنده و سیستم صوتی کاملاً مطابقت دارند.
  • مطمئن شوید که گیرنده شما سالم است.

برای رفع مشکل دستگاه می توانید از خدمات نمایندگی تلویزیون پارس الکتریک استفاده نمایید.

علت خط افتادن روی تصویر تلویزیون پارس الکتریک چیست؟

اگر خطوط افقی و عمودی در تلویزیون خود مشاهده کردید، می توانید این مراحل را برای عیب یابی سریع دنبال کنید:

  • اگر صفحه تلویزیون از نظر فیزیکی آسیب ببیند یا ترک خورده باشد، می تواند باعث ایجاد خطوط روی صفحه شود.
  • گاهی  کارت گرافیک معیوب یا سایر قطعات سخت افزاری می تواند باعث ظاهر شدن خطوط روی صفحه شود.
  • بررسی کنید که کابل های دستگاه شل یا آسیب ندیده باشند.

هزینه تعمیر تلویزیون پارس الکتریک

فرآیند تعیین هزینه تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک در نمایندگی مجاز آی پی امداد بر اساس پارامترهای متعددی انجام می شود. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که آی پی امداد یکی از معدود مراکز تعمیرات حرفه ای در کشور است که هزینه های شفاف را برای مشتریان طراحی و تنظیم می کند. در این مرکز هیچ یک از مشتریان نگران افزایش بی رویه هزینه ها و یا ارائه فاکتورهای غیرعادی نباشند. مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه تعمیرات تخصصی تلویزیون پارس الکتریک شامل موارد زیر است:

  • تعمیرکار اعزامی مرکز ای پی امداد به محل مورد نظر متقاضی در صورت نیاز به تعویض قطعات فقط از قطعات فابریک استفاده خواهد کرد.
  • این یک نکته بسیار مهم در تعیین هزینه های نهایی است.
  • تعمیرات اولویت اول تعمیرکاران آی پی امداد است.
  • البته هزینه های تعمیر در مقایسه با تعویض قطعات غیر ضروری کاملا متفاوت خواهد بود.
  • بهره مندی از جدیدترین دستگاه ها در زمینه تعمیرات لوازم خانگی یکی دیگر از موارد بسیار مهم است که به لطف آن عیب یابی در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

قیمت خدمات تلویزیون پارس الکتریک در نمایندگی آی پی امداد

هزینه تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک همیشه یکی از دغدغه های کاربران و مشتریان بوده است؛ زیرا قیمت و هزینه های متغیر سبب شده است تا نتوانند به جمع بندی دقیقی نسبت به هزینه تعمیرات برسند. اما آی پی امداد در این بخش هزینه تقریبی خدمات تلویزیون های این برند را برای شما ذکر کرده است.

قطعات تلویزیون پارس الکتریک هزینه تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک
برد 380/000 الی 550/000 تومان
پنل 400/000 الی 530/000 تومان
پاور 280/000 الی 390/000 تومان
اسپیکر 220/000 الی 320/000 تومان
اتصالات 100/000 تومان
بک لایت براساس قیمت روز قطعه متغیر است.
تنظیم نرم‌ افزار 150/000 الی 200/000 تومان
نصب و راه اندازی 150/000 الی 300/000 تومان

نتیجه گیری مقاله تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک در نمایندگی آی پی امداد

خلاصه و نتیجه گیری مقاله تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک در نمایندگی آی پی امداد به شرح ذیل است:

  • آی پی امداد از معتبرترین مراجع ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی به خصوص تلویزیون پارس الکتریک در سراسر مناطق تهران است.
  • همکاری با نیروهای حرفه ای تنها بخشی از ویژگی هایی است که می توان در آی پی امداد شاهد آن بود.
  • بهره مندی از جدیدترین متدهای تعمیرات موجب شده تا خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی آی پی امداد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.
  • تعمیر کلیه قطعات لوازم خانگی به ویژه قطعات تلویزیون پارس الکتریک با استفاده از تجهیزات پیشرفته، یکی از موضوعاتی است که می توان به آن اشاره کرد.

خلاصه ای از خدمات نمایندگی تلویزیون پارس الکتریک

چگونه از خدمات نمایندگی تلویزیون پارس الکتریک استفاده کنیم؟
  • برای استفاده از خدمات نمایندگی کافیست با شماره 02158941 تماس بگیرید.
خدمات تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک در کدام مناطق ارائه می شود؟
  • در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران می توانید از خدمات تعمیرات تلویزیون استفاده کنید.
آیا آی پی امداد تعمیر تلویزیون قدیمی پارس را انجام می دهد؟
  • آی پی امداد تمامی خدمات مربوط به تلویزیون های قدیمی و جدید پارس الکتریک را به مصرف کنندگان این محصول ارائه می دهد.
تعمیرکار تلویزیون پارس الکتریک با لباس فرم در محل حاضر می شود؟
  • تعمیرکار متخصص نمایندگی با لباس فرم و کارت مخصوص در محل شما حاضر می شود.
آیا پس از تعمیر تلویزیون پارس الکتریک گارانتی داده می شود؟
  • برای خدمات تعمیرات تلویزیون در نمایندگی به شما گارانتی 3 الی 12 ماهه ارائه می شود.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار تلویزیون پارس الکتریک در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات تلویزیون پارس الکتریک در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی تلویزیون پارس الکتریک به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر تلویزیون پارس الکتریک، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • دنیا 26 اسفند 1401

    سلام عذر میخوام فریزر پارس ما یه مدته اف نمیکنه و همش رو 33- هست. برد رو سرویس کردیم، فیش سنسور هم عوض شده بازم همینه، مشکل ازچیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 27 اسفند 1401

      سلام. مشکل می تواند از موتور، کمبود گاز یا سنسور محیطی باشد که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
      • دنیا 11 تیر 1402

        سلام، برد رو عوض کردیم و ۲۴ساعت اف شد. فعلا درسته

        پاسخ دادن
  • اسدی 07 بهمن 1401

    سلام تصویر میاد بعداز پنج دقیقه میره یک ساعت بعد میاد پارس فدیمی مدل۲۰۵B۵

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد