توسط حميد مساکینی مطرح شده

متصل نشدن تلویزیون شیائومی به اینترنت

تلویزیون 65 اینچ شیائومی مدل 4s خریداری کردم بعد از هر بار خاموش کردن تلویزیون و یا اینکه برق قطع میشه تلویزیون دیگه به اینترنت متصل نمیشه و حتما باید ریست فاکتوری بکنم و مجددا به اینترنت متصل کنم زمان و تاریخش رو هم از حالت اتوماتیک به دستی تغییر دادم ولی همچنان مشکل بر طرف نشده لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید علت متصل نشدن تلویزیون شیائومی به اینترنت از چیه؟ با تشکر

7 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 31 فروردین 1401

    درود کاربر گرامی، مشکل از برد الکترونیکی میباشد. برای تعمیرات تلویزیون شیائومی میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

  • محمدرضا 15 خرداد 1401

    سلام منم که تازه تلویزیون رو خریدم همین مشکل و داریم بعید تلویزیون نو بردش ایراد داشته باشه

    ب 29 مرداد 1401

    دقیقا برای منم همینه،چه ربطی به برد داره؟ وقتی به یه دستگاه دیگه که وای فای داره وصل میکنم وصل میشه ولی بعد خاموش روشن کردن باز همین مشکل پیدا میشه

    ب 29 مرداد 1401

    ربطی به برد نداره،منطقه زمانی رو بذار روی تهران درست میشه

    ناشناس 07 آذر 1401

    فقط تاریخ و ساعت روی حالت دستی تنظیم کنید درست میشه

    محمدعطایی 08 بهمن 1401

    سلام وقت بخیر.. من یه تلویزیون اسنووا 49 اینچ خریدم که قبلا به وای فای وصل میشد ولی الان که میخوام به وای فای وصل بشم از تنظیمات خارج میشه. مشکل چیه؟

      آی پی امداد 08 بهمن 1401

      ممکن است چند مشکل مختلف باعث این مشکل شود. برخی از علل احتمالی عبارتند از: سیستم عامل تلویزیون قدیمی است و باید به روز شود. شبکه Wi-Fi که می‌خواهید به آن متصل شوید تغییر کرده یا دیگر در دسترس نیست. رمز عبور شبکه Wi-Fi تغییر کرده است و باید در تلویزیون به روز شود. ماژول وای فای تلویزیون خراب است و باید تعمیر یا تعویض شود. برای رفع مشکل، توصیه می کنم موارد زیر را امتحان کنید: بررسی کنید که آیا به روز رسانی سیستم عامل برای تلویزیون در دسترس است یا خیر و در صورت لزوم آن را به روز کنید. مطمئن شوید که شبکه Wi-Fi که می‌خواهید به آن متصل شوید هنوز در دسترس است و رمز عبور صحیح است. سعی کنید به شبکه وای فای دیگری متصل شوید تا ببینید مشکل از تلویزیون است یا شبکه وای فای.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد