توسط محمدزیارتی مطرح شده

باز نشدن مرورگر تلویزیون ایوولی

تلویزیون ایوولی 55 اینچ 350 دارم. دستگاه به وای فای وصل می‌شود ولی گوگل و مرورگر رو باز نمیکنه. لطفا راهنمایی بفرمایید. سپاس

11 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 22 خرداد 1402

    درود کاربر گرامی، اگر تلویزیون شما به وای فای وصل می شود، اما مرورگر را باز نمی کند، ابتدا لازم است اتصالات وای فای را بررسی کرده و از وصل بودن صحیح آن اطمینان حاصل کنید. یک بار تلویزیون را از برق کشیده و پس از چند دقیقه مجددا وصل کنید. حافظه پنهان و داده های مرورگر یا گوگل را پاک کنید. در نهایت بررسی کنید که بروزرسانی جدیدی برای تلویزیون شما وجود دارد یا خیر و در صورت نیاز آن را آپدیت کنید. در صورت نیاز به تعمیرات تلویزیون ایوولی خود می توانید با تکنسین های متخصص آی پی امداد تماس بگیرید.

  • نجمه 10 مرداد 1402

    چطوری باید به وای فای وصل کنم؟

      آی پی امداد 11 مرداد 1402

      درود، وارد بخش منو تلویزیون شده و تنظیمات را انتخاب کنید. گزینه Network را انتخاب کرده و سپس به بخش Network Connection بروید. برای اتصال به وای فای گزینه wireless یا Start Connection را انتخاب کرده و شبکه مورد نظر را پیدا کنید.

    سیامک 09 مهر 1402

    سلام.تلویزیون ۶۵ ایولی دارم.نت برقرار شده ولی هیچ کدام از برنامه هایی که با نت اجرا میشه مانند گوگل باز نمیشه.ممنون میشم راهنمایی کنید

    سعید 02 دی 1402

    سلام خسته نباشید من تلویزیون europlus دارم الان وای‌فای بهش وصل هست ولی مرورگر کار نمیکنه چکار باید بکنم

    داود 21 بهمن 1402

    سلام تلویزیون ۵۰اینچ ایوولی دارم گوگل در قسمت برنامه ها نیست اگر میشه جواب بدین سپاس

      آی پی امداد 21 بهمن 1402

      درود، برخی از تلویزیون‌ های ایوولی با وجود پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، ممکن است به طور پیش‌ فرض برنامه‌ های گوگل را نصب نداشته باشند که می‌ توانید برنامه گوگل پلی را از طریق فروشگاه برنامه‌ های تلویزیون خود دانلود و نصب کنید.

    یاسر 03 فروردین 1403

    سلام تلویزیون اولی 43 دارم به وای فای گوشی وصلش میکنم می‌نویسه اتصال محدود مشکل از چیه ؟و چطور میتوانم فایل ها رو از طریق یو اس بی به حافظه تلویزیون انتقال یا کپی کنم ؟؟

      آی پی امداد 03 فروردین 1403

      درود، لازم است تنظیمات مودم یا روتر خود را بررسی نمایید. ممکن است نیاز به تغییر کانال وای فای یا فعال کردن DHCP باشد. برای انتقال فایل ها فلش را به پورت USB تلویزیون وصل کنید. در Menu به بخش Inputs بروید و ورودی USB را انتخاب کنید. فایل هایی را که می خواهید انتقال دهید، انتخاب نمایید. گزینه transfer یا copy را انتخاب کنید. مکان ذخیره سازی مورد نظر خود را در حافظه تلویزیون انتخاب نمایید و فایل را انتقال دهید.

    شهنام 26 فروردین 1403

    باسلام من تلوزیون ایوولیv250دارم به وای فای متصل میشم ولی اصلا برنانه فروشگاه یا مرورگر نداره هیچی

    عماد 31 فروردین 1403

    سلام دوست عزیز اگر مشکل اتصال محدود دارید ساعت و تاریخ رو تنظیم کنید

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد